Wacht nou gewoon even af, jankerd.quote:
APK for modquote:
Ik was al bezig.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:52 schreef Pinball het volgende:
Doe eens gek, modereer eens wat. Ik zou voorbeelden geven, maar een blik in de TL is wel voldoende denk ik
Ik vind het ook een mosterd na de maaltijd topic.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:59 schreef Falco het volgende:
Waarom dit topic op slot???
[POLL] Had Rob moeten blijven?
Nee actueel is het niet, maar het geeft wel weer hoeveel de uitslag van Talpa afwijkt...
Oke je hebt ook wel gelijk. Ik plak de poll wel daarin en zoveel zal de boel toch wel niet veranderen...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:04 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik vind het ook een mosterd na de maaltijd topic.
Hoeveel de uitslag van Talpa afwijkt... tja, da's toch altijd het geval? Zeiken over Talpa kan genoeg in andere topics.
quote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:07 schreef Pinball het volgende:
[..]
![]()
Succes zo zonder Sanne. Hopelijk krijg je snel versterking, anders moet ik al mijn mod-affectie op jou richten
Voor de mensen die oude layout nog gebruiken?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:15 schreef CartWOman het volgende:
Ik heb er een mailtje over verzonden.![]()
Heb ik stupid op m'n voorhoofd staan?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:17 schreef APK het volgende:
[..]
Voor de mensen die oude layout nog gebruiken?
San, really....quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:22 schreef Sanne het volgende:
Je zit ons toch niet te dollen he APK,dat je dat ding zelf gesoept hebt?
Nog een keer op F5 ramt.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:27 schreef Sanne het volgende:
Ik vond het zo'n mooie oplossing.
Heb je echt een mailtje gestuurd?![]()
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:20 schreef CartWOman het volgende:
Heb ik stupid op m'n voorhoofd staan?
Klootzak! Ik 3 keer kijken...
Op de valreep, bedankt lieverd.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:17 schreef Sanne het volgende:
De streamverslagen van donderdag zijn nog open CW.
Ik heb de titel van die bovenste blog aangepast, ik denk dat die nu wel pastquote:
Nope, maar nu welquote:Op zondag 30 oktober 2005 08:34 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik heb de titel van die bovenste blog aangepast, ik denk dat die nu wel past.
Jij hebt een groot lettertype, dat is het probleem. Maar er wordt aan gewerkt.quote:Op zondag 30 oktober 2005 09:52 schreef Pinball het volgende:
[..]
Inderdaad een stuk beter nu
[[url=http://img5.picsplace.to/img5/11/BB_13.jpg]afbeelding][/url]
Ben jij de uitvoerder ?quote:Op zondag 30 oktober 2005 09:54 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Jij hebt een groot lettertype, dat is het probleem. Maar er wordt aan gewerkt.
wtf? Ik heb helemaal geen groot lettertype. Kan jij op mijn pc kijken of zo?quote:Op zondag 30 oktober 2005 09:54 schreef Silmarwen het volgende:
Jij hebt een groot lettertype, dat is het probleem. Maar er wordt aan gewerkt.
quote:Op zondag 30 oktober 2005 10:01 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ben jij de uitvoerder ?
If so...Nieuwe opdracht...het enige werk wat er nog aan verricht hoeft te worden is het slopen.
Het overleg loopt nog, de beslissing volgt zeer binnenkort (paar dagen).quote:
Da's helder.quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:18 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Het overleg loopt nog, de beslissing volgt zeer binnenkort (paar dagen).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |