Cool, huhuh.quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:25 schreef CartWOman het volgende:
Die smiley heb ik 5 minuten naar zitten kijken.
quote:
Er is iemand z'n poot vreselijk stijf aan het houden, mbt die kutbanner.quote:Op zondag 6 november 2005 13:40 schreef Sanne het volgende:
Insomaniac heeft een topic geopend in Feedback
Sanne heeft gelijk. [BBbanner]
Wie wel dan?quote:Op maandag 7 november 2005 22:19 schreef Silmarwen het volgende:
De webloggers gaan niet over de header, de bbloggers overigens ook niet.
Een reviewer is iemand die een dvd/boek/spel/bioscoopfilm/restaurant/etc kijkt/leest/speelt/kijkt/bezoekt/etc en vervolgens hier een verslag van doet en een beschrijving over hetgeen schrijft voor de FPquote:Op maandag 7 november 2005 22:29 schreef APK het volgende:
[..]
Wie wel dan?
De reviewers
Whatever that may be.
Dat zag ik idd toen ik op je tag klikte.quote:Op maandag 7 november 2005 22:34 schreef Silmarwen het volgende:
Een reviewer is iemand die een dvd/boek/spel/bioscoopfilm/restaurant/etc kijkt/leest/speelt/kijkt/bezoekt/etc en vervolgens hier een verslag van doet en een beschrijving over hetgeen schrijft voor de FPeen recenseur als het ware, ik ben tevens weblogger en blogger en nee de reviewers gaan ook niet over de header.
Van al die bigwigs zie ik eigenlijk alleen Yvonne hier regelmatig.quote:Degene die wel over de header gaan zijn de FA's (nikky, dagonet, lucille, shmoopy en natalie), de weblog SA's (rickmans en knut) en de admins (breuls, highlander, yvonne en danny) en de devvers (in deze knut voor bblog header en rickmans voor de gamesheader) voeren het uiteraard uit.![]()
Ik word niet geloofd als ik zeg dat ze er achter de schermen mee bezig zijn, dus ik weet niet wat ik er verder over kan zeggen. Ze zijn er echt mee bezig.quote:Op maandag 7 november 2005 22:38 schreef APK het volgende:
[..]
Dat zag ik idd toen ik op je tag klikte.
[..]
Van al die bigwigs zie ik eigenlijk alleen Yvonne hier regelmatig.
ik lurk hier lieverquote:Op maandag 7 november 2005 22:38 schreef APK het volgende:
[..]
Dat zag ik idd toen ik op je tag klikte.
[..]
Van al die bigwigs zie ik eigenlijk alleen Yvonne hier regelmatig.
quote:Op maandag 7 november 2005 23:22 schreef Ali Salami het volgende:
Voor je het andere topic blijft negeren: er wordt daar heel fatsoenlijk een vraag gesteld. Zou je sieren als je daar gewoon even reageert. Zoals dat bij je functie hoort.
En dooie mussen doen het nooit goed in FB is mijn ervaringquote:en mbt de header reageer ik alleen als er iets concreets te zeggen valt, anders is het vrij zinloos als ik mensen blij ga maken met een dooie mus.
Komt eraan, dus.quote:Op maandag 7 november 2005 23:26 schreef nikky het volgende:
Als het goed is gaat men er mee aan de slag. We hebben een andere gekozen alleen die moet nog wel even Gedevt worden
En dan nog 'user' erbij, als het kan.quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:02 schreef versabommie het volgende:
Fok user Survival Game #4 gaarne veranderen in [BB] Servival game #4
thnx voor de correctie!quote:
Zoiets riep ik een paar maand terug ook tegen jou, maar daar luisterde je ook niet naar. Het gaat me erom dat wanneer je een topic opent, graag feedback wilt van de verantwoordelijken. Die feedback hoeft niet meteen concreet te zijn, maar laat wel weten dat het gelezen is. En in dit geval was er best een discussie mogelijk geweest over wat de topicopener en anderen dan wel acceptabel hadden gevondenquote:Op dinsdag 8 november 2005 07:48 schreef Knut het volgende:
Ali, bemoei je nou niet eens overal mee. Alles wordt wel gelezen en reageren doen we wel als we daar alle benodigde informatie voor hebben.
En es beers sein engquote:Op dinsdag 8 november 2005 20:59 schreef APK het volgende:
Juf, ze doen apekooi in het geschiedenislokaal!!!!!!!!
Streamverslagen van dinsdag 8 november.
Tieft op!!!!!!!!quote:
Dat doe ik nu ook alquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:16 schreef APK het volgende:
[..]
Tieft op!!!!!!!!
Straks gaan mensen nog op die kut-banner van de BlaBlaLog klikken om bij te lezen.
Ja en als je reageert is het niet constructief genoeg of dan geef je niet snel genoeg een update of geef je niet snel genoeg antwoord of doe je niet snel genoeg wat aan het probleem of alle andere tienduizend dingen waar je nog commentaar op kunt geven.quote:Op dinsdag 8 november 2005 17:48 schreef Ali Salami het volgende:
[..]
Zoiets riep ik een paar maand terug ook tegen jou, maar daar luisterde je ook niet naar. Het gaat me erom dat wanneer je een topic opent, graag feedback wilt van de verantwoordelijken. Die feedback hoeft niet meteen concreet te zijn, maar laat wel weten dat het gelezen is. En in dit geval was er best een discussie mogelijk geweest over wat de topicopener en anderen dan wel acceptabel hadden gevonden
Zijn weg zodra ze in het juiste topic staan of om 22:00, whichever comes firstquote:Op dinsdag 8 november 2005 20:59 schreef APK het volgende:
Juf, ze doen apekooi in het geschiedenislokaal!!!!!!!!
Streamverslagen van dinsdag 8 november.
Commentaar op de streamverslagen in het streamverslagentopicquote:
Nou noem je ook weer een uiterste en ga je naar de slachtoffer-rol. Nu heb ik ooit, destijds als crewlid ook wel gedacht, dus zo verwonderlijk vind ik dat niet. Misschien ook maar weer eens uit de crew om die blik eens te verruimen. Werkt verfrissend, kan ik je zeggen.quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:18 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ja en als je reageert is het niet constructief genoeg of dan geef je niet snel genoeg een update of geef je niet snel genoeg antwoord of doe je niet snel genoeg wat aan het probleem of alle andere tienduizend dingen waar je nog commentaar op kunt geven.
Face it Ali, het is nooit goed genoeg in FB, wat je ook doet. Of je lief doet of niet, of je snel reageert of niet, of je een geintje maakt of juist niet, wat je ook zegt of doet het is nooit goed. Ik kan me goed voorstellen dat mensen niet meer willen reageren in FB, want je wordt toch alleen maar afgezeken, wat je ook zegt. Het is nog een wonder dat iemand de energie heeft om uberhaupt te reageren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |