ff vraagje over dat plaatje, heb je net zo lang gezocht tot je de goede font had of zijn er site's voor met bepaalde fonts?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb niks gekocht vandaagMaar maandag wel
![]()
Ik had toevallig de juiste font in mijn fonts mapquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:52 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ff vraagje over dat plaatje, heb je net zo lang gezocht tot je de goede font had of zijn er site's voor met bepaalde fonts?
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:02 schreef California het volgende:
Je hebt geen fonts nodig, alleen Photoshop.
Had deze ook al heel lang klaarstaan.
[afbeelding]
Mocht je voor een zacht prijsje van jouw beschadigde editie af willen... let me know!quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:15 schreef Timo20 het volgende:
TVP`tje
Gisteren binnen:
[afbeelding]
hij`s mooi, alleen jammer dat de onderkant beschadigd is
. Eens met Pacific mailen,,,
will doquote:Op maandag 17 oktober 2005 12:36 schreef Smots het volgende:
[..]
Mocht je voor een zacht prijsje van jouw beschadigde editie af willen... let me know!
pech voor je: kan de beschadigde doos (alleen de doos, inhoud kan ik houden) terug sturen en dan sturen ze me een nieuwe op. Verzendkosten worden vergoedquote:Op maandag 17 oktober 2005 12:36 schreef Smots het volgende:
[..]
Mocht je voor een zacht prijsje van jouw beschadigde editie af willen... let me know!
Mooi rijtje.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:37 schreef AntiChrist het volgende:
Vandaag binnen:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:53 schreef AntiChrist het volgende:
Net binnen:
Dellamorte Dellamore R2-IT
Die is geilquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:53 schreef AntiChrist het volgende:
Dellamorte Dellamore R2-IT
[afbeelding]
waar heb je die vandaan ik loop me eigen gek te zoek NEED THE INFO!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:14 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Die is geil
Ja, ik heb hem ook
Ik heb lang niet gepost hier, maar gisteren kreeg ik mijn eerste Regio 5 DVD binnen, en dat wilde ik jullie even inwrijven
[afbeelding]
Nochnoy Dozor (Night Watch), R5, PAL
De hoofdfilm heeft Engelse ondertiteling, voor de rest is alles puur en alleen maar in het Russisch.
Preciesquote:
Je hebt de rest van mijn collectie weleens gezien ?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
700 titels is een érg mooi aantal... alleen deze film vind ik een belediging voor je collectie
http://www.alldvd.caquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:52 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
waar heb je die vandaan ik loop me eigen gek te zoek NEED THE INFO!
TSSS die had ik al lang!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:14 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Die is geil
Ja, ik heb hem ook
Ik heb lang niet gepost hier, maar gisteren kreeg ik mijn eerste Regio 5 DVD binnen, en dat wilde ik jullie even inwrijven
[afbeelding]
Nochnoy Dozor (Night Watch), R5, PAL
De hoofdfilm heeft Engelse ondertiteling, voor de rest is alles puur en alleen maar in het Russisch.
quote:
Ik heb die cover die ik ook in hetzelfde topic heb gepost.quote:Op zondag 23 oktober 2005 19:06 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..].
Al weet ik dus wel waar je hem kan bestellen.
Welke cover heb jij er omheen zitten? Ik heb eens wt rondgespit en ik kwam voor de R5 al op 3 verschillende releases uit, elk met een compleet verschillende cover.
Don't hotlink large images.quote:
foto`s willen we zienquote:
doe jij nooit hequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:58 schreef kinky_queen het volgende:
En m'n vrouw kocht nog wat b-rommel
Heeft ze nietquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:11 schreef Timo20 het volgende:
willen we ook weten wat voor smaak je vrouw heeft
ah ok, vandaar dat jullie zo goed bij elkaar passen en getrouwd zijnquote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:17 schreef Mikkie het volgende:
Okay, dit bewijst maar weer eens dat het een té makkelijk inkoppertje was
GMTA, Timo
Ik zou niet al te hoge verwachtingen bij jezelf creeren over dit seizoen... de eerste 13 afleveringen zijn, op een uitschieter na, niet bijster geniaal. Daarna wordt het overigens wel een heel stuk beter.quote:
Dat is nog 8 Euro te veelquote:Op donderdag 27 oktober 2005 08:48 schreef wolfrolf het volgende:
[afbeelding]
Gisteren voor een miezerige 7,50 Euro gekocht
heb gisteren de eerste 9 afleveringen gekeken, vond het toch weer erg goed en verslavend bovendienquote:Op donderdag 27 oktober 2005 08:48 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik zou niet al te hoge verwachtingen bij jezelf creeren over dit seizoen... de eerste 13 afleveringen zijn, op een uitschieter na, niet bijster geniaal. Daarna wordt het overigens wel een heel stuk beter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
heb deze ook vandaag gekochtquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:12 schreef Shogo het volgende:
[afbeelding]
Voor 8,99 bij van leest gekocht.Hij is 9,99 als normale prijs maar ik heb mijn clubmetro pas erbij gebruikt.
dan hoop ik dat ik `m ook snel ontvangquote:Op maandag 31 oktober 2005 18:49 schreef BrainOverfloW het volgende:
[afbeelding]
CD-WOW is weer lekker snel, daar kan de FRS nog heel wat van leren
ik heb er nog een paar voor je binnengekregenquote:Op dinsdag 1 november 2005 17:09 schreef kinky_queen het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
En bij de derde x bestellen dan eindelijk niet achtergehouden door de TPG:
[afbeelding]
Nu hou ik weer een btje van jequote:Op dinsdag 1 november 2005 20:08 schreef AntiChrist het volgende:
ik heb er nog een paar voor je binnengekregen
Als je de R1 binnenkrijgt deze versie weg doen! hij mist namelijk de TANKMAN!quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:08 schreef AntiChrist het volgende:
Vandaag gekocht:
aangezien ik nog wel even op de R1 kan wachten......
[afbeelding]
Hey, da's best cool.quote:Op maandag 7 november 2005 17:08 schreef victorinox het volgende:
Méliès: Le Cinémagicien
De documentaire La Magie Méliès over filmmaker Georges Méliès en 15 filmpjes van hem waaronder het bekende "Le Voyage dans la Lune"
[afbeelding]
€24,99 bij de musicstore.quote:
Hey, waar heb je die vandaan? Een paar weken geleden was ie nergens meer te bestellen? Een vriend van me wil hem nog hebbenquote:
http://www.monstermusic.com/quote:Op woensdag 9 november 2005 07:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Waar???? WAAAAR??? KOSTEN WAT HET KOST![]()
Vooruitquote:Op woensdag 9 november 2005 07:56 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
http://www.monstermusic.com/
van de makers van monstercableecht zeer goed geluid het dvdtje
en aangezien ik je nu heel erg help kun je best wel even mij helpen om mij de Bruce Campbell award te laten winnen
wat inhoud dat je even op mij moet stemmen bij de FTR Awards
Jaquote:Op woensdag 9 november 2005 08:45 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
Awesome!meer mensen hulp nodig??
![]()
Mooiquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:06 schreef Timo20 het volgende:
Vandaag:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
Afgaand op de URL van het plaatje gok ik hierquote:Op woensdag 9 november 2005 07:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hey, waar heb je die vandaan? Een paar weken geleden was ie nergens meer te bestellen? Een vriend van me wil hem nog hebben
www.play.comquote:Op woensdag 9 november 2005 07:18 schreef Dizer het volgende:
Hey, waar heb je die vandaan? Een paar weken geleden was ie nergens meer te bestellen? Een vriend van me wil hem nog hebben
mja wat moet ik onder een steelbook zienquote:Op woensdag 9 november 2005 17:41 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Een steelbook, of is het een iets luxere editie?
steelboek zijn die dingen die tegenwoordig ook bij de FRS staan van assault on precinct 13, White Noise, Constantine, Saw etc.... maar dit is dus blijkbaar een normale tin?quote:Op donderdag 10 november 2005 00:05 schreef pascalheister het volgende:
[..]
mja wat moet ik onder een steelbook zien
beide delen kun je los halen en ook weer vastmaken
ja daar kom ik nooitquote:Op donderdag 10 november 2005 00:34 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
steelboek zijn die dingen die tegenwoordig ook bij de FRS staan van assault on precinct 13, White Noise, Constantine, Saw etc.... maar dit is dus blijkbaar een normale tin?
hey heb ik ook the chauffeur ruledquote:Op donderdag 10 november 2005 16:59 schreef Durbin het volgende:
Deftones - B-Sides & Rarities (met bonus-DVD)
[afbeelding]
ja. eerst ff mailen met die gast waarvan ik m heb gekocht. Was op de marktplaats van Amazon.fr waar ik m heb gekocht. Stond bij de beschrijving duidelijk erbij dat t om een digipack gingquote:Op maandag 14 november 2005 11:25 schreef Hare het volgende:
Hoezo ga je amazon mailen? Hadden die je beloofd dat je een digipack zou krijgen?
ja dat had ik idd ook gelezen op dvdcompare. Maar,zoals ik hierboven schreef, stond er toen ik de dvd kocht duidelijk bij dat `t om een digipack gingquote:Op maandag 14 november 2005 11:42 schreef FremantleDockers het volgende:
Digipack is toch OOP? Gebeurt vaak dat de eerste lichting een limited digipack is en daarna herdrukken in een keep (zie Fight Club bv).
heb nog steeds geen bericht gehad van ze dat ze m`n terug gestuurde Cinderella box al hebben ontvangenquote:Op dinsdag 15 november 2005 16:12 schreef pascalheister het volgende:
en ook m'n replacement van dvdpacific terug gekregen (box van Hitchcock was beschadigd, deze terug gestuurd en er een nieuwe voor terug gekregen)![]()
na een maand hadden ze het pakje ook pas van mij, zal ongetwijfeld met "wilma" te maken hebbenquote:Op dinsdag 15 november 2005 16:18 schreef Timo20 het volgende:
[..]
heb nog steeds geen bericht gehad van ze dat ze m`n terug gestuurde Cinderella box al hebben ontvangen
Wel heb ik de replacement van de Wizard Of Oz postcards ontvangen vorige week
heb allemaal die mailtjes ff bewaard totdat ik de replacement ontvang. Heb de box blijkbaar op de 22e oktober terug gestuurd. Nog ff geduld dusquote:Op dinsdag 15 november 2005 16:24 schreef pascalheister het volgende:
[..]
na een maand hadden ze het pakje ook pas van mij, zal ongetwijfeld met "wilma" te maken hebben
oh dan, idd nog ff geduld.quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:48 schreef Timo20 het volgende:
[..]
heb allemaal die mailtjes ff bewaard totdat ik de replacement ontvang. Heb de box blijkbaar op de 22e oktober terug gestuurd. Nog ff geduld dus
Ze hebben natuurlijk eerst die fidelity card afgeschaft, hun ordersysteem omgegooid en al je openstaande orders gecancelled en je een store-credit gegeven.quote:Op woensdag 16 november 2005 10:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan ben je er nog laat achter. De algemene reacties over DVDsoon waren al om te huilen de laatste tijd, en dan kwam er bovendien een week geleden nog het bericht dat ze waarschijnlijk failliet zijn. Zie hier: Dvd.nl.
ik heb het altijd al een kut toko gevonden meteen mijn eerste bestelling ging fout daar, itt DVDpacific waar het op de Credit Card Problemen een tijd terug na altijd aardig netjes gaat moet ik zeggen.quote:Op woensdag 16 november 2005 11:21 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ze hebben natuurlijk eerst die fidelity card afgeschaft, hun ordersysteem omgegooid en al je openstaande orders gecancelled en je een store-credit gegeven.
Maar toen kreeg je dat belachelijke gedoe dat je maar 1/3 van een order met dat credit kon betalen. Ik heb toen nog wat dingen besteld daar om in ieder geval niet al m'n geld kwijt te zijn als ze belly-up zouden gaan. Die bestellingen zijn toen gewoon goed gegaan.
Maar nu begint het ge-emmer weer opnieuw.
Tot aan het geklooi een aantal maanden terug heb ik nooit problemen met ze gehad. Bestellingen werden keurig afgehandeld, goed verpakt en snel verzonden.quote:Op woensdag 16 november 2005 11:23 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ik heb het altijd al een kut toko gevonden meteen mijn eerste bestelling ging fout daar, itt DVDpacific waar het op de Credit Card Problemen een tijd terug na altijd aardig netjes gaat moet ik zeggen.
hoe is de kwaliteit van die release opzich wil ik hem wel hebben in het kader van jeugdsentiment. maar ik wil geen versie die gelijk is aan de VHS zeg maarquote:Op woensdag 16 november 2005 12:21 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Om ook nog maar wat on-topic te posten: Afgelopen weekend 'Als je begrijpt wat ik bedoel' even meegepakt voor 8 Euro.
Geen idee, want ik heb hem nog niet eens uit de shrinkwrap gehaaldquote:Op woensdag 16 november 2005 12:25 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
hoe is de kwaliteit van die release opzich wil ik hem wel hebben in het kader van jeugdsentiment. maar ik wil geen versie die gelijk is aan de VHS zeg maar
Wow! Je hebt hem al binnen! Hoe is ie?quote:
Betekend dit dat deze DVD-speler zulke troep als Contact en The Passion of the Christ weigerd af te spelen?quote:Op woensdag 16 november 2005 17:09 schreef dvdfreak het volgende:
offtopic mijn nieuwe dvd speler:
[afbeelding]
Hij is erg leuk gedaan!, hier wat crappy pics:quote:Op woensdag 16 november 2005 20:07 schreef Hare het volgende:
[..]
Wow! Je hebt hem al binnen! Hoe is ie?
Ziet er idd erg leuk uit! Die van mij staat ook al klaar om geshipped te worden door pacific, moet alleen nog ff wachten op Kongquote:Op woensdag 16 november 2005 20:37 schreef Ash het volgende:
[..]
Hij is erg leuk gedaan!, hier wat crappy pics:
[[url=http://x2.putfile.com/11/31913341175.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://x2.putfile.com/11/31913362295.jpg]afbeelding][/url]
vandaag mailtje gekregen: ze hebben `m vandaag ontvangen, de replacement gaat binnen 3 werkdagen verzonden wordenquote:
Hijis bij www.rodisc te bestellen met neds subs voor 11.99 euriequote:Op donderdag 17 november 2005 17:04 schreef Timo20 het volgende:
Binnen van play![]()
[afbeelding]
mooie uitgave
iemand geinteresseerd in de R2NL 2disc??![]()
dat kostte deze ook. 7,99 pond. ongeveer tzelfde, ook met ned. subsquote:Op vrijdag 18 november 2005 14:22 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
Hijis bij www.rodisc te bestellen met neds subs voor 11.99 eurie
bestel m, zoals ik dus, voor 7,99 pond op www.play.comquote:Op vrijdag 18 november 2005 14:57 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Goeie tip
edit: maar die 2,50 verzenden maakt 't weer minder aantrekkelijk...
Dat blijf ik gewoon zo gestoord vinden he. Play en cdwow verzenden gratis vanuit het buitenland en al die bedrijven in Nl vragen er gewoon geld voorquote:Op vrijdag 18 november 2005 14:57 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Goeie tip
edit: maar die 2,50 verzenden maakt 't weer minder aantrekkelijk...
Heb 'm bij deze kerel gekocht:quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die sleeve is echt vet! Mooie versie is dat man!
Waar heb je die vandaan en @ welke prijs? Want die's echt cool!
Boekenvoordeel is een landelijk ketenquote:Op vrijdag 18 november 2005 22:56 schreef Dizer het volgende:
Malena - 2,99 Lokale Boekenhandel
tssssssss nogneens de R2 UK versie? die toch iets beter is dan de R1 versie! DTS bijv!quote:
hahaha tuurlijk tut heb jij hem al R2 UK? op mijn hoesje staat toch echt DTS ES 6.1quote:Op maandag 21 november 2005 17:05 schreef Ash het volgende:
[..]
tssssssss nogneens de R2 UK versie? die toch iets beter is dan de R1 versie! DTS bijv!
heb je die al binnen??quote:Op maandag 21 november 2005 20:52 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die ziet er wel íets beter uit dan mijn 'Saag'.
Oh.. okquote:Op zondag 20 november 2005 21:26 schreef metalbazzz het volgende:
[..]
Boekenvoordeel is een landelijk keten![]()
Waar?? Wowquote:
Ik denk Amazon.co.uk. Daar is die in ieder geval 28,97 GBP.quote:Op dinsdag 22 november 2005 09:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Waar?? Wow![]()
please laat het een site zijn waar je met PP kan betalen...
Volgens mij zijn de extra's miniem, maar dan nog is het geen geld natuurljik.quote:LOLITA (1962): "A piece that should endure repeated viewings and remain thought-provoking and fascinating. The DVD's picture and sound quality seemed very good, and both marked definite improvements from the 1999 release." Starring James Mason, Shelley Winters.
DR. STRANGELOVE (1964): "Frankly, I don’t think the movie deserves its reputation, but it can be funny and entertaining. The DVD features picture and sound that seemed identical to prior releases, but it adds some solid extras." Starring Peter Sellers, George C. Scott.
2001: A SPACE ODYSSEY (1968): "While I continue to maintain mixed feelings about the movie itself, I can’t argue with its enduring legacy and the high level at which it was executed. The new DVD offers simply terrific picture plus very fine sound; only the supplements are a disappointment." Starring Keir Dullea, Gary Lockwood.
A CLOCKWORK ORANGE (1971): "After 30 years, it remains an amazing and powerful film. The DVD offers tremendous improvements over the ugly and shrill old release, as both picture and sound are quite strong." Starring Malcom McDowell.
BARRY LYNDON (1975): "Generally interesting and well-executed if mildly uncompelling at times. The picture and sound on this new DVD are absolutely terrific and substantially improve upon the original release." Starring Ryan O'Neal, Marisa Berenson.
THE SHINING (1980): "Despite some nostalgic fondness for The Shining, it currently does not stand as one of my favorite Kubrick films. The DVD provides very strong picture and sound plus an absolutely fascinating documentary." Starring Jack Nicholson, Shelley Duvall.
FULL METAL JACKET (1987): "A decent flick, albeit one with little point or flair to distinguish it from others in its genre. The DVD completely trounces the original release with its vastly superior picture and sound." Starring Keir Dullea, Gary Lockwood.
EYES WIDE SHUT (1999): "Eyes Wide Shut finished out Kubrick's career on a relatively low note. The DVD provides strong picture and very good sound plus some minor but decent extras." Starring Tom Cruise, Nicole Kidman.
STANLEY KUBRICK: A LIFE IN PICTURES (2001): "A reasonably complete and often compelling look at the great director. It provided comments from a remarkable array of participants, and it added a lot of solid, rarely-seen footage."
Ach A life in Pictures is een docu van 142 minuten dus dat is een aardige extra lijkt mij.quote:Op dinsdag 22 november 2005 10:13 schreef Durbin het volgende:
[..]
Ik denk Amazon.co.uk. Daar is die in ieder geval 28,97 GBP.
Met volgens mij :
[..]
Volgens mij zijn de extra's miniem, maar dan nog is het geen geld natuurljik.
Ik zit er zelf ook over na te denken.
Ik neem wel aan dat het keepcases zijn.
Daar merk ik tijdens het kijken niets van.quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:43 schreef SPiDeY. het volgende:
Jammer dat het allemaal snappers zijn
Klopt dat sampoo ?quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:43 schreef SPiDeY. het volgende:
Jammer dat het allemaal snappers zijn
Die is geilquote:
bij dvdpacific gaat het de laatste tijd erg goed ik had deze zelf alleen bij Amazon.com vandaan met 25 euro invoerrechten....quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Die is geil
Waar kun je die bestellen zonder dat je een vermogen aan invoerrechten betaald?
doh mijn fout.quote:Op maandag 21 november 2005 20:21 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
hahaha tuurlijk tut heb jij hem al R2 UK? op mijn hoesje staat toch echt DTS ES 6.1
quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:57 schreef kinky_queen het volgende:
Ash, wat moet jij in godsnaam met een quote uit THE DAY THE EARTH STOOD STILL in je ondertitel
en al was het een quote uit the day the earth stood still?? dan is het nog gerechtvaardigd aangezien klaatu barada niktu (van Army of Darkness) ook uit the day the earth stood still isquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:57 schreef kinky_queen het volgende:
Ash, wat moet jij in godsnaam met een quote uit THE DAY THE EARTH STOOD STILL in je ondertitel
quote:
Bij bol.com.quote:
Sparen is niet nodigquote:Ennuh.. je moet je geld sparen voor een XBOX en een LCD TV
my thoughts exactlyquote:Op woensdag 23 november 2005 19:12 schreef kinky_queen het volgende:
Nou maak maar's een photeutje dan
![]()
de echte dvd-freaks hebben een streepje voor hequote:Op woensdag 23 november 2005 19:29 schreef Hare het volgende:
Hoe the fuck heb jij hem al binnen dan
Amazon heeft die van mij nog steeds niet verstuurd
Ziet er goed uit!quote:
mailtje van verzending heb ik gister gehad, dus ik denk het.quote:Op woensdag 23 november 2005 20:52 schreef Hare het volgende:
[..]
Ziet er goed uit!
Mijne is net verzonden. Was die van jou nou pas de 22e verzonden???
Achja, 'tis dat er in 2006 allemaal mooie SE'tjes van komen want andersquote:Op dinsdag 22 november 2005 16:53 schreef sampoo het volgende:
[..]
Daar merk ik tijdens het kijken niets van.![]()
Wow.. wat behulpzaamquote:Op donderdag 24 november 2005 07:35 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ik zal vanavond wat pics schieten voor je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |