quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:57 schreef kinky_queen het volgende:
Ash, wat moet jij in godsnaam met een quote uit THE DAY THE EARTH STOOD STILL in je ondertitel
en al was het een quote uit the day the earth stood still?? dan is het nog gerechtvaardigd aangezien klaatu barada niktu (van Army of Darkness) ook uit the day the earth stood still isquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:57 schreef kinky_queen het volgende:
Ash, wat moet jij in godsnaam met een quote uit THE DAY THE EARTH STOOD STILL in je ondertitel
quote:
Bij bol.com.quote:
Sparen is niet nodigquote:Ennuh.. je moet je geld sparen voor een XBOX en een LCD TV
my thoughts exactlyquote:Op woensdag 23 november 2005 19:12 schreef kinky_queen het volgende:
Nou maak maar's een photeutje dan
![]()
de echte dvd-freaks hebben een streepje voor hequote:Op woensdag 23 november 2005 19:29 schreef Hare het volgende:
Hoe the fuck heb jij hem al binnen dan
Amazon heeft die van mij nog steeds niet verstuurd
Ziet er goed uit!quote:
mailtje van verzending heb ik gister gehad, dus ik denk het.quote:Op woensdag 23 november 2005 20:52 schreef Hare het volgende:
[..]
Ziet er goed uit!
Mijne is net verzonden. Was die van jou nou pas de 22e verzonden???
Achja, 'tis dat er in 2006 allemaal mooie SE'tjes van komen want andersquote:Op dinsdag 22 november 2005 16:53 schreef sampoo het volgende:
[..]
Daar merk ik tijdens het kijken niets van.![]()
Wow.. wat behulpzaamquote:Op donderdag 24 november 2005 07:35 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ik zal vanavond wat pics schieten voor je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |