verzonden, veel plezier ermeequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 08:55 schreef Jay_Snake het volgende:
Als iemand nog een invite (jongetje) over heeft voor paiq,
bij voorbaat dank
We moeten dit wat 'strakker' instellen; de matching werkt namelijk niet met harde grenzen: als je aangeeft het liefst geografisch niet ver van jou verwijderde matches te willen hebben levert dat gewoon een hardere negatieve 'score' op voor gebruikers die hier niet aan voldoen. Het kan echter wel voorkomen dat een gebruiker die ver weg woont toch gematched wordt omdat andere factoren goed matchen ...quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:34 schreef broer het volgende:
Dat PaiQ ziet er wel grappig uit. Geen idee hoe andere sites werken, maar dit lijkt wel lekker losjes te gaan.
Alleen mag aan de match-techniek nog wel wat gesleuteld worden. Als je aangeeft dat je 'niet ver' wilt reizen voor een match, en je word dan gekoppeld aan iemand die aan de andere kant van het land woont, is er iets nog niet helemaal goed.
Nee, die kende ik trouwens niet eens. Maar mensenkinders het is wel een lust voor het oog zeg.quote:Ik denk dat je Toetsel bedoelt
Dat klinkt wel logisch, inderdaad. Misschien moet je ook nog een waarde aan je score kunnen meegeven. (Maar dat wordt dan meteen wel extra veel invulwerk voor nieuwe gebruikers.)quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 09:27 schreef -Jelmer- het volgende:
We moeten dit wat 'strakker' instellen; de matching werkt namelijk niet met harde grenzen: als je aangeeft het liefst geografisch niet ver van jou verwijderde matches te willen hebben levert dat gewoon een hardere negatieve 'score' op voor gebruikers die hier niet aan voldoen. Het kan echter wel voorkomen dat een gebruiker die ver weg woont toch gematched wordt omdat andere factoren goed matchen ...
Ga dat maar eens programmerenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:07 schreef broer het volgende:
[..]
Dat klinkt wel logisch, inderdaad. Misschien moet je ook nog een waarde aan je score kunnen meegeven. (Maar dat wordt dan meteen wel extra veel invulwerk voor nieuwe gebruikers.)
Dus zij heeft de afgelopen 5 dagen niks kunnen wijzigen. Ik heb ook niks aangepast aan mijn antwoorden. Hoe kan zij dan plots een match wordenquote:Laatst online: 6-10-05, 8:47
Typisch. Ik dacht meteen: gut, da's handig.quote:
Er zijn een paar succesverhalen te lezen in de voorgaande 20 topics.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:30 schreef MaRySe het volgende:
En bij wie is 't een succes geworden?
Ja, ik was voorheen altijd de zak als dat soort dingen aangepast moesten wordenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:43 schreef Christine het volgende:
[..]
Typisch. Ik dacht meteen: gut, da's handig.
Een man dacht meteen: ga dat maar eens programmeren.
Ik neem aan dat je matches al een tijdje klaar staan, maar dat ze gedoseerd aan je lijstje worden toegevoegd. Ten eerste om je niet meteen te overweldigen met een stuk of twintig matches, ten tweede om je regelmatig terug te laten komen naar de site.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:26 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Dus zij heeft de afgelopen 5 dagen niks kunnen wijzigen. Ik heb ook niks aangepast aan mijn antwoorden. Hoe kan zij dan plots een match worden
Het matching-systeem berekent constant wie er in aanmerking komen voor nieuwe matches. Dit hangt van meerdere factoren af: hoeveel heb je er zelf inmiddels verwijderd, hoe actief ben je op Paiq, hoe lang sta je al geregistreerd op Paiq etc. Verder werkt alles uiteraard twee kanten op, komt een andere gebruiker in aanmerking voor een nieuwe match, dan zou het zomaar kunnen dat _jij_ die nieuwe match wordt!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:33 schreef broer het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je matches al een tijdje klaar staan, maar dat ze gedoseerd aan je lijstje worden toegevoegd. Ten eerste om je niet meteen te overweldigen met een stuk of twintig matches, ten tweede om je regelmatig terug te laten komen naar de site.
Al bijna 2 maand een succesverhaal nuquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:46 schreef Christine het volgende:
[..]
Er zijn een paar succesverhalen te lezen in de voorgaande 20 topics.
Ligt er ook maar net aan wat je onder succes verstaat...
Geloof dat we allemaal last hebben van hetzelfde waar jij ook last van hebt (: Kritisch zijn he....quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:46 schreef Christine het volgende:
[..]
Er zijn een paar succesverhalen te lezen in de voorgaande 20 topics.
Ligt er ook maar net aan wat je onder succes verstaat...
We halen de meeste informatie uit de moeilijkste keuzes; oftewel, we zoeken altijd twee vergelijkbaar beoordeelde foto's bijelkaar om te laten beoordelen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:21 schreef Chewbacca het volgende:
ik scoor een 9.2 (:
Maar het gaat ook nergens over, soms moet je stemmen op foto's van vrouwen waar je vrijwel geen keuze kunt maken, positief alsmede negatief.
Foto1: 8.7 - 50xquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:30 schreef UncleFunk het volgende:
Het gaat goed met mijn scores; ik zit nu al onder de 7. Variërend van 6.7 tot 7.2
Doen jullie datzelf of doet een matching systeem dat?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:31 schreef -Jelmer- het volgende:
[..]
We halen de meeste informatie uit de moeilijkste keuzes; oftewel, we zoeken altijd twee vergelijkbaar beoordeelde foto's bijelkaar om te laten beoordelen.
*meldt*quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:30 schreef MaRySe het volgende:
En bij wie is 't een succes geworden?
Ja, dit laten we voorlopig even zo; is tamelijk lastig om aan te passen namelijk - wellicht dat we het in de toekomst wel verbeteren.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:21 schreef Boy_Snakeye het volgende:
- als je met iemand in je lijst aan het chatten bent en iemand anders komt online en die staat onderin ergens. Dan moet je eerst je overzicht vernieuwen zodat de 2 met wie je chat bovenin staan in het blauw.
Dat kan ook gewoon tussendoor, je wordt er soms ook aan herinnerd om je match te beoordelen.quote:En het beoordelen, moet dat aan het "eind" of kan dat ook gewoon tussendoor?
Aangezien er nog niet zoveel gebruikers online zijn worden alleen hele basis-gegevens meegenomen voor het selecteren van de speeddate. Verder moet er natuurlijk niet te snel overgestapt worden naar MSN - dan loopt Paiq snel leeg :Squote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:08 schreef Hooghoudt het volgende:
Ik heb iig al 1 leuk msn-contact over gehouden aan het speeddaten, dus wat dat betreft is het al een succes (een kinderhand is gauw gevuld). Wat voor criteria gebruikt het speeddate-systeem precies, eigenlijk? Speelt de woonplaats daar ook mee, bijvoorbeeld?
Kun je een berichtje sturen naar een foto die je leuk vind en tegenkomt bij het foto-beoordelenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:27 schreef Viperdesign het volgende:
Wat is het nut van die credits? Komt een beetje goedkoop over. :\.
Tja, bij haar was msn stabieler dan Paiq (bij Paiq ging ze regelmatig opeens offline). Dan is een keuze vrij snel gemaakt...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:17 schreef -Jelmer- het volgende:
[..]
Aangezien er nog niet zoveel gebruikers online zijn worden alleen hele basis-gegevens meegenomen voor het selecteren van de speeddate. Verder moet er natuurlijk niet te snel overgestapt worden naar MSN - dan loopt Paiq snel leeg :S
Chat nou met een aantal , maar niet via msn. Vind het best zoquote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:08 schreef Hooghoudt het volgende:
Ik heb iig al 1 leuk msn-contact over gehouden aan het speeddaten, dus wat dat betreft is het al een succes (een kinderhand is gauw gevuld). Wat voor criteria gebruikt het speeddate-systeem precies, eigenlijk? Speelt de woonplaats daar ook mee, bijvoorbeeld?
En dat zou dus ook gewoon zonder credits kunnen.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:40 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Kun je een berichtje sturen naar een foto die je leuk vind en tegenkomt bij het foto-beoordelen
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:54 schreef Hooghoudt het volgende:
Worden knappe vrouwen dan niet overspoeld met berichten?
Dus een slecht idee!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:46 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
En dat zou dus ook gewoon zonder credits kunnen.
meisjes denken nou, wow die heeft vast veel gechat met heeel veel meisjes om mij een oneliner te sturenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:11 schreef Hooghoudt het volgende:
Maar het kan ook wel met 5 credits, denk ik dan. Dat zou ook al een prima rem zijn.
als je even naar het begin van deze topic gaat of het eind van de vorige dan staat er een link die gebruikt kan worden zonder dat je er een invite voor nodig hebtquote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:28 schreef het-is-mij het volgende:
Heeft er iemand nog een invite voor een mannetje over?
Een vriend van me wil t ook wel en er was een link ofzo maar die kan ik ff niet vinden.
Mail me dan ff ivm zn mailadres!
Thx
mailtje verstuurdquote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:28 schreef het-is-mij het volgende:
Heeft er iemand nog een invite voor een mannetje over?
Een vriend van me wil t ook wel en er was een link ofzo maar die kan ik ff niet vinden.
Mail me dan ff ivm zn mailadres!
Thx
Gefelicteerd!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:40 schreef Mickeys het volgende:
Hier is het enige dat te melden valt dat ik een geweldige vriendschap heb opgedaan via knuz. Ik heb hem ook verteld van mijn nieuwe vlam maar hij geeft aan daar helemaal geen moeite mee te hebben.
De score qua datingsites:
Knuz: 1 vriendschap
PaiQ: 2 chatcontacten
Buiten de datingsites om dus mijn vlam leren kennen. Voor wie het nog weet. Zij bleek uiteindelijk al een ander te hebben.. how cruel..
Inmiddels is hij 2 nachten bij me geweest en hebben we het heerlijk samen. Dit weekend komt hij ook weer een eerdaags ga ik zijn kant op. Het enige jammere is dat Almere en Den Haag ietwat ver uit elkaar ligt om even snel op en neer te rijden. Blijven slapen is dan wel een optie, maar de files 's morgens kunnen nog wel eens verkeerd gaan uitpakken dan.
Ik straal het ook helemaal uit, de pretoogjes verraden mij toch wel op het werk. Daarom hebben we beiden besloten er geen geheim van te maken.. ze mogen het allemaal zien
*I'm one hundred percent prime time in love*
mouseover hoe zit het met die meid die jij wel leuk vond?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:29 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Gefelicteerd!
Nu eens zien wat het precies gaat worden.
Nee, ik ben haar niet meer tegengekomen toen ik door de foto's bladerde. Heb er trouwens niet zo heel erg veel tijd aan kunnen besteden.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:24 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
mouseover hoe zit het met die meid die jij wel leuk vond?
Had je haar inmiddels een berichie gestuurd?
Dus vandaar dat jij ineens wel een kans kreeg...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:40 schreef Mickeys het volgende:
Zij bleek uiteindelijk al een ander te hebben.. how cruel..
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:03 schreef Ac1D het volgende:
Hehe, lachen dat PaiQ, krijg ik me ex als match aangewezen
Nee. Hij ging naar haar toe om te vertellen dat hij liever met mij wil zijn en niet met haar... toen hij dat vertelde, vertelde zij dat ze al een ander hadquote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:28 schreef Christine het volgende:
[..]
Dus vandaar dat jij ineens wel een kans kreeg...
Nah goed, als je maar gelukkig bent he.
Dan kun je je misschien wel voorstellen hoe erg die foto's waren waartegenover je positief beoordeeld bentquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:43 schreef blessed19 het volgende:
haha!
ik heb me voor de gein een week geleden bij paiq aangemeld. de contacten kunnen opzich wel beter, maar ik vind dat je elkaar vrijwel nauwelijks leert kennen via een chat. ook heb ik 2 foto's van mezelf erop gegooid, die er beide echt niet serieus zijn (een zombie en een zuur gezicht). toch nog in totaal 130 keer positief beoordeeld... toch wel vreemd. hebben andere mensen al goede ervaringen meet paiq?
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:03 schreef Ac1D het volgende:
Hehe, lachen dat PaiQ, krijg ik me ex als match aangewezen
Hoe weet je dat je 130x positief bent beoordeeld? Ik kan slechts een rapportcijfer tevoorschijn toveren...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:43 schreef blessed19 het volgende:
haha!
ik heb me voor de gein een week geleden bij paiq aangemeld. de contacten kunnen opzich wel beter, maar ik vind dat je elkaar vrijwel nauwelijks leert kennen via een chat. ook heb ik 2 foto's van mezelf erop gegooid, die er beide echt niet serieus zijn (een zombie en een zuur gezicht). toch nog in totaal 130 keer positief beoordeeld... toch wel vreemd. hebben andere mensen al goede ervaringen meet paiq?
geeft je toch weer hoop, niet?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:52 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Dan kun je je misschien wel voorstellen hoe erg die foto's waren waartegenover je positief beoordeeld bent
Ach, zo doen de mensen die invites hebben nog eens credits op. Ook niet verkeerd.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:32 schreef Mickeys het volgende:
[..]
als je even naar het begin van deze topic gaat of het eind van de vorige dan staat er een link die gebruikt kan worden zonder dat je er een invite voor nodig hebt
aaaaiii klote voor je, knuffelkroel blablablaquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:40 schreef Viperdesign het volgende:
Mijn dinsdag-date smst niet terug! Oh, the drama!.
Semi-tvp.
idd heel vreemd, je kent haar niet?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:40 schreef Guu het volgende:
Ik had een meisje gesproken die bijna even lang was als mij, dezelfde haarkleur had, uit dezelfde stad kwam, op dezelfde school had gezeten en ook nog 4 v/d 5 icebreakers bijna exact hetzelfde beantwoorde. Scary!
Ja. Ik heb het er heel erg moeilijk mee. Het is alweer twee uur geleden. Dan zal ze hem toch al wel ontvangen hebben? Gelezen hebben? Wat nu? Nog een bericht? Twee? Bellen? Voor de zekerheid langs rijden? Help! Help!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:50 schreef het-is-mij het volgende:
aaaaiii klote voor je, knuffelkroel blablabla
Nee, en zij mij ook niet. Ik vond het wel grappig.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:51 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
idd heel vreemd, je kent haar niet?
Wil je het echt weten?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:05 schreef blessed19 het volgende:
[..]
geeft je toch weer hoop, niet?
* Mickeys zou hetzelfde gedaan hebben iddquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 07:35 schreef Christine het volgende:
[..]
Wil je het echt weten?
[afbeelding]
Ik heb maar F5 gebruikt.
En ga je haar zo wekken? hahahaquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 08:02 schreef Viperdesign het volgende:
Had vannacht een leuke speeddate. In principe. Wilde eigenlijk net naar bed gaan maar PaiQ vertelde me dat hij/zij een speeddate voor me had. Het was al 01:30 maar goed. Speed. Snel. Kort. Prima.
Om een kort verhaal korter te maken: Dat was gezellig. Tot 05:00 gepraat en toen vond ze dat ze maar eens naar bed moest. En of ik haar om 08:15 wilde wekken..
Ja.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 08:06 schreef Mickeys het volgende:
En ga je haar zo wekken? hahaha
Klinkt wel als 1 van de eerste succesverhalen van PaiQquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 08:08 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Ja..
Anders was ze bang dat ze zich zou verslapen..
We zitten allebei aardig op één lijn. Dat is wel apart. Vooral gezien mijn persoontje.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 08:12 schreef Mickeys het volgende:
Klinkt wel als 1 van de eerste succesverhalen van PaiQ
Succes!!! Ik ook naar mijn werk... dat wordt weer een dagje mailen met mijn 'lummeltje' zoals ik m dus noem hihiquote:
...en? ...en?quote:
Om 8:15 haar wakker moeten bellen en net klaar zijn om 9:02??? als dat geen match is... hahaha..quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:02 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Net klaar. Leuke meid. Maar goed, moet naar m'n werk..
hahahaha! prachtig! en die als zombie? die is ook zo verrotquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 07:35 schreef Christine het volgende:
[..]
Wil je het echt weten?
[afbeelding]
Ik heb maar F5 gebruikt.
Tja, ik moest wel. Ben normaal voor negenen op mijn werk.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:11 schreef Mickeys het volgende:
Om 8:15 haar wakker moeten bellen en net klaar zijn om 9:02??? als dat geen match is... hahaha..
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:50 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Tja, ik moest wel. Ben normaal voor negenen op mijn werk..
En ze heeft nog wel even gesmst. *joy*
quote:nee, is een ranglijst principe... je wordt steeds vergeleken met mensen die even hoog staan. degene waarop wordt geklikt gaat vervolgens een plaatsje omhoog, de ander omlaag
>ah ok, dus als je rond een bepaald cijfer blijft hangen word er net zo vaak op jouw foto, als op die van de ander geklikt
yep
naamquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:21 schreef Ciscus het volgende:
Ik ben dan benieuwd hoe die ander eruitziet, hij heeft van mijn 8,6'je een schamele 8,4 gemaakt! Misschien de volgende keer een fot waarop ik lach.....dat zal een paar 1/10en op kunnen leveren.
Maar nog even, het enige dat ik kan zien bij een match is toch de naam, leeftijd en blokjesfoto hè?
Is die score boeiend?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:21 schreef Ciscus het volgende:
Ik ben dan benieuwd hoe die ander eruitziet, hij heeft van mijn 8,6'je een schamele 8,4 gemaakt! Misschien de volgende keer een fot waarop ik lach.....dat zal een paar 1/10en op kunnen leveren.
Maar nog even, het enige dat ik kan zien bij een match is toch de naam, leeftijd en blokjesfoto hè?
Oh, jawel. Maar toch. Afwachten.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:49 schreef het-is-mij het volgende:
niet???
t hele verhaal bedoeld ik dan he?
Kan goed zijn voor je zelfvertrouwen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:54 schreef Godlike02 het volgende:
Is die score boeiend?
Ach zelf vind ik het niet zo boeiendquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:59 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Kan goed zijn voor je zelfvertrouwen.
Tja. Ik zou er alle reden toe moeten hebben maar ik word door iets geremd.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:57 schreef het-is-mij het volgende:
jups das t altijd maar pos. blijven
Zijn toch leuke uitspraken.quote:Waarom heb ik je niet eerder ontmoet?
Een hoge voldoende score is op elk vlak buitengewoon gewenst, in mijn geval. Als ik een 9 scoor voor de manier van een boeterham besmeren, dan kan ik daar al gelukkig van worden. Ik kreeg laatst een 10 voor de uitvoering van een oeening op de training en heb 3 dagen met een glimlach gelopen. Bevestiging is noodzakelijk voor mijn gelukszaligheidsniveauquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:30 schreef Chewbacca het volgende:
[..]
Nee de score is niet boeiend, tenzij je een onvoldoende scoort![]()
Ik geloof dat ik al gemeld had in dit topic dat mijn cijfers variëren van een 6.5 tot een 7.2.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:31 schreef MouseOver het volgende:
Toch vreemd, ik hoor alleen hoge cijfers vallen. Dus de personen met lage cijfers houden hun mond, of op de een of andere manier worden geen onvoldoendes uitgedeeld.
Of fokkers zijn bovenmatig knap, dat kan natuurlijk ook
klopt, en ook weer een dikke voldoende; fokkers zijn buitengewoon knapquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:43 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik al gemeld had in dit topic dat mijn cijfers variëren van een 6.5 tot een 7.2.
Nou, een 6.5 of een 9 scheelt nogalquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:47 schreef Ciscus het volgende:
[..]
klopt, en ook weer een dikke voldoende; fokkers zijn buitengewoon knap
Je kledingstijl wijkt af van mainstream. Het lijkt me aannemelijk dat bij een vleeskeuring de smaak van de massa altijd de meeste stemmen krijgt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:43 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik al gemeld had in dit topic dat mijn cijfers variëren van een 6.5 tot een 7.2.
Ouwehoer, jij ook weer tevreden.....Dat zelfs jij bevestiging nodig hebt met jouw uitstraling. En bovendien ook nog eens complimenten mag ontvangen van hoe je een boterham moet besmeren. Jij kent het trucje. Jij weet precies hoe je je moet profileren tussen de grijze muizen. Door de boterham zodanig te besmeren dat hij positief opvalt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:43 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Een hoge voldoende score is op elk vlak buitengewoon gewenst, in mijn geval. Als ik een 9 scoor voor de manier van een boeterham besmeren, dan kan ik daar al gelukkig van worden. Ik kreeg laatst een 10 voor de uitvoering van een oeening op de training en heb 3 dagen met een glimlach gelopen. Bevestiging is noodzakelijk voor mijn gelukszaligheidsniveau
Hij scoort toch een ruime voldoende, wellicht dat het beeld niet representatief is aangezien wij niet weten wat voor andere mannelijke PAIQ collega's ingeschreven staan. Dus het beeld, de cijfers die wij ontvangen kan geen waardeoordeel over worden geveld. Wellicht dat de andere mannelijke groep die ingeschreven staat ''afwijkt'' van de gemiddelde mannelijke Nederlander IRL.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:55 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Je kledingstijl wijkt af van mainstream. Het lijkt me aannemelijk dat bij een vleeskeuring de smaak van de massa altijd de meeste stemmen krijgt.
Ik vel absoluut geen waardeoordeelquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:04 schreef Chewbacca het volgende:
[..]
Hij scoort toch een ruime voldoende, wellicht dat het beeld niet representatief is aangezien wij niet weten wat voor andere mannelijke PAIQ collega's ingeschreven staan. Dus het beeld, de cijfers die wij ontvangen kan geen waardeoordeel over worden geveld. Wellicht dat de andere mannelijke groep die ingeschreven staat ''afwijkt'' van de gemiddelde mannelijke Nederlander IRL.
Ik ga het meteen aan mijn paiq- contacten vertellen, want nu jij er zo over begint ben ik toch wel weer trots op m'n smeerkunsten. (ht was overigens alleen rechtsom smeren, linksom gaat me minder goed af)quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:59 schreef Chewbacca het volgende:
[..]
Ouwehoer, jij ook weer tevreden.....Dat zelfs jij bevestiging nodig hebt met jouw uitstraling. En bovendien ook nog eens complimenten mag ontvangen van hoe je een boterham moet besmeren. Jij kent het trucje. Jij weet precies hoe je je moet profileren tussen de grijze muizen. Door de boterham zodanig te besmeren dat hij positief opvalt.
Uit de kunst!
Zeg ik maar niet wat ik hebquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:31 schreef MouseOver het volgende:
Toch vreemd, ik hoor alleen hoge cijfers vallen. Dus de personen met lage cijfers houden hun mond, of op de een of andere manier worden geen onvoldoendes uitgedeeld.
Of fokkers zijn bovenmatig knap, dat kan natuurlijk ook
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:21 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Vertel eens, wat heeft die hond je opgeleverd?
[[url=http://x2.putfile.com/10/2860920589.jpg]afbeelding][/url]
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:39 schreef joris007 het volgende:
[..]
![]()
je doet het beter dan bijna-tietenfoto's!
Met 1 van die grieten op die ene laatste foto (bovenste rij) daar chat ik mee.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:21 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Vertel eens, wat heeft die hond je opgeleverd?
[[url=http://x2.putfile.com/10/2860920589.jpg]afbeelding][/url]
die rechtse van de 3 die de tong uitsteekt....quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:03 schreef Ciscus het volgende:
welke? ik volgens mij ook....of...nou goed, welke bedoel je?
Waarom zou je ?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:17 schreef Viperdesign het volgende:
Zal ik je uitnodigen?
Gezien je eerdere post.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:37 schreef gelly het volgende:
Waarom zou je ?
Kan je hier een speciaal topic over openen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:05 schreef Tarak het volgende:
Kan voor homo's www.gaydar.nl worden toegevoegd?
Nee, want ik maak geen gebruik meer van datingsites. Als je een totaaloverzicht in de OP geeft, zie ik geen enkele reden om daar veelgebruikte homodatingsites niet aan toe te voegen. Uiteraard wel met de vermelding dat het om een datingsite voor homoseksuelen gaat.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:27 schreef Chewbacca het volgende:
[..]
Kan je hier een speciaal topic over openen.![]()
![]()
Oké, in het volgende topic moet het dan maar meegenomen worden...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:36 schreef Tarak het volgende:
[..]
Nee, want ik maak geen gebruik meer van datingsites. Als je een totaaloverzicht in de OP geeft, zie ik geen enkele reden om daar veelgebruikte homodatingsites niet aan toe te voegen. Uiteraard wel met de vermelding dat het om een datingsite voor homoseksuelen gaat.
Nou, als ze na zolang ze toch gestuurd heeft zal het toch wel goed zitten zou ik zeggen.quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:50 schreef UncleFunk het volgende:
Ik heb eindelijk twee foto's ontvangen van een meisje waar ik reeds sinds juni mee mail. Ze is zo ongelooflijk mooi, dat ik echt m'n twijfels heb of ik enige kans bij haar maak.
En voor de grappenmakers; het is duidelijk geen modellenfoto
Check mailquote:Op maandag 17 oktober 2005 11:26 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Iemand nog een PaiQ invite over voor een menneke?![]()
Leuk, gevoel. Is inderdaad op niets uitgelopen. Communicatiefoutje, maar dat heeft ze zelf niet door.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:17 schreef Viperdesign het volgende:
Tja. Ik zou er alle reden toe moeten hebben maar ik word door iets geremd.
Iemand is in een positieve bui.quote:Op maandag 17 oktober 2005 14:36 schreef Mickeys het volgende:
Het leven is mooi...
Goed nieuws! Je hebt er een "en ze leefden nog lang en gelukkig" gevoel bij?quote:Op maandag 17 oktober 2005 14:36 schreef Mickeys het volgende:Afgelopen weekend zouden we 1 dag/nacht bij elkaar zijn... het werden er 3... Heel veel met elkaar gesproken en plezier gemaakt.
en anders een oneliner sturen...quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:36 schreef Ciscus het volgende:
als de vrouwen je een 8,2 vinden, dan is dat natuurlijk helemaal goed.....althans, als 'die ene' dat maar vindt. Ik heb net een mooie foto beoordeeld, nu maar hopen dat zij 1 van mn matches is....
Ik heb er inderdaad een mega goed gevoel bij. Hij komt trouwens zo weer... en dat terwijl Den Haag niet echt bij mij in de buurt ligt... *zwijmel*quote:Op maandag 17 oktober 2005 16:34 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Iemand is in een positieve bui..
[..]
Goed nieuws! Je hebt er een "en ze leefden nog lang en gelukkig" gevoel bij?
quote:Op maandag 17 oktober 2005 21:21 schreef Mickeys het volgende:
Ik heb er inderdaad een mega goed gevoel bij. Hij komt trouwens zo weer... en dat terwijl Den Haag niet echt bij mij in de buurt ligt... *zwijmel*
![]()
![]()
![]()
Zijnde een vrouw, hoef je niet lang te wachten op reactiesquote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:06 schreef -Delta- het volgende:
Nou ik val dit topic gewoon maar binnen denk ik
Ik wil eigenlijk wel een keer rond gaan kijken op een site, maar vraag me af op welke ik dat het beste kan gaan doen.
En wat doen de meeste hier, gewoon wat profiels rondstruinen en dan reageren, of zelf een profiel met foto aanmaken en wachten op reacties?
Ik ben een beetje huiverig met aanmelden, zo'n idee dat je dan van die vervelende types achter je aankrijgt, waar je nooit meer vanaf komt (die dan eindeloos blijven mailen).
Of ben ik nu erg clichematig bezig?![]()
Ja dat dacht ik al eikquote:
Oke, ga ik daar kijken, thanksquote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:25 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Zijnde een vrouw, hoef je niet lang te wachten op reactiesIk denk dat je het beste kunt gaan Paiq'en
Oh ja, zag het netquote:
Is dat zo?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:46 schreef Ciscus het volgende:
Apart eigenlijk Christine, dat wij elkaar hebben beoordeeld.
met het aantal dat ik heb beoordeeld lijkt het me in ieder geval zeer waarschijnlijk dat dit voor 50% klopt, de rest weet jij beter dan ik.quote:
Oh, je bedoelt qua foto's klikken?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:27 schreef Ciscus het volgende:
[..]
met het aantal dat ik heb beoordeeld lijkt het me in ieder geval zeer waarschijnlijk dat dit voor 50% klopt, de rest weet jij beter dan ik.
Tnx voor de invitequote:
Die bestaat, www.parship.nlquote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:30 schreef PapaFokker het volgende:
Eigenlijk moeten ze een site maken waar je eerst een fatsoenlijke karaktertest moet invullen en dit in de database opslaan waar je door heen kan zoeken. Dat zou pas écht iets handigs zijn voor mensen die een relatie zoeken (want dat is sneller dan op goed geluk wat chickies in het café uitproberen).
Waar heb jij in godsnaam een datingsite voor nodig?quote:
Het was ook te mooi om waar te zijnquote:Op maandag 17 oktober 2005 18:36 schreef Ciscus het volgende:
als de vrouwen je een 8,2 vinden, dan is dat natuurlijk helemaal goed.....althans, als 'die ene' dat maar vindt. Ik heb net een mooie foto beoordeeld, nu maar hopen dat zij 1 van mn matches is....
Tijdverdrijfquote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:42 schreef nozem het volgende:
[..]
Waar heb jij in godsnaam een datingsite voor nodig?![]()
Ja, dat zijn van die dingen die per ongeluk gebeuren...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:31 schreef Timmai het volgende:
maar perongeluk ingevuld dat ik op mannen val
Freudiaans formulieren invullen...?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:31 schreef Timmai het volgende:
ik heb me voor de gein ook maar aangemeld op paiq.nl.. maar perongeluk ingevuld dat ik op mannen val![]()
Gelijk een aantal berichten van andere mannen, maar dat was niet echt de bedoeling
laten we het er maar op houden dat het laat wasquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:45 schreef Hooghoudt het volgende:
[..]
Freudiaans formulieren invullen...?
Tja, ik vind het wel leuk om zelf achter de eigenschappen van de dame in kwestie te komen. Profielen op datingsites bestaan meestal uit enkele zinnen, waaronder: Ik ben niet op zoek, maar doe dit volstrekt voor de lol.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:26 schreef -Delta- het volgende:
Ik snap de lol eerlijk gezegd niet op PaiQ , dat je matches hebt en pas als je meerdere berichten naar elkaar gestuurd hebt, krijg je de foto te zien.![]()
En ook geen info en dergelijke.
Terwijl ik die vragenlijsten wel zo leuk vond.
Ik ga maar eens verder op andere sites kijken denk ik
Ik had dat trouwens ook eerst verkeerd... de eerste vraag op PaiQ is namelijk "welk van deze twee foto's spreekt jou het meeste aan". Ik zag toen een foto van een lelijke kerel en een ontzettend mooie dame, dus koos ik voor de dame. Maar toen bleek dat de computer het interpreteerde alsof ik op dames zou vallen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:31 schreef Timmai het volgende:
ik heb me voor de gein ook maar aangemeld op paiq.nl.. maar perongeluk ingevuld dat ik op mannen val![]()
Ik wil er wel één.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:28 schreef bateend het volgende:
Arrrgh ik werd gematched met mn oud klasgenote..die ik dus absoluut niet moet.. hoe wreed.![]()
![]()
Kan iemand nog invites gebruiken? Heb er 2 voor de heren en 3 voor de dames..
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:32 schreef Jay_Snake het volgende:
You've got mail JWR
veel te goed, ik word er arrogant van.quote:Op maandag 24 oktober 2005 05:20 schreef Timmai het volgende:
scoren jullie foto's een beetje goed op Paiq?
Voor zover ik weet scoor ik steeds minder naarmate de foto online blijft hangen. Niet dat ik er nog wat mee doe eigenlijk. Met 1 iemand heb ik nog een klein beetje contact en ik stel hem voor om verder gewoon te mailen. Dan zal ik mij uitschrijven.quote:Op maandag 24 oktober 2005 05:20 schreef Timmai het volgende:
scoren jullie foto's een beetje goed op Paiq?
Alstublieft.quote:Op maandag 24 oktober 2005 11:34 schreef moz het volgende:
Iemand een invite voor mij? Ik wil ook wel eens fotos klikken
Vanavond eens ff proberen.quote:Op maandag 24 oktober 2005 12:36 schreef Virus.NL het volgende:
Hier kan je je gewoon aanmelden bij Paiq, zonder invite
http://www.paiq.nl/tmpinvite/
Inderdaad, my idea exactly. Het meisje dat ik leuk vind toont haast geen interesse meer. Ik zit nu zo'n beetje zonder interesse te chatten met 2 anderen, waarvan ik weet dat er nooit iets zal komen. Dat zegt wel dat de tijd gekomen is om te stoppen. Het is een teveel aan gedoe, je krijgt er amper wat voor terug en daar pas ik voor. Mijn stad loopt vol met leuke meisjes, die niet eerst weken willen mailen en chatten, maar gewoon op hun doel afgaan, weten wat ze willen en steviger in hun schoenen staan. Laat ik me daar maar eens op gaan richten.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:47 schreef Chewbacca het volgende:
Ik ben er ook definitief meegestopt. Paiq moet ik mij nu nog even uitschrijven.
Heb nu nog 3 contacten, gewoon wat dom ouwehoeren en die willen allemaal afspreken. 1 lijkt mij wel leuk, de rest niet. Ik heb geen zin om meer te daten en het gehele voortraject wat uren duurt. Zoals Pino al zegt, wordt je dan vaak teleurgesteld en zijn al de voorgaande investeringen vergeefse moeite geweest. Ik heb het idee dat er ook weinig uitdaging inzit. Je toont belangstelling, maakt een grapje en ze willen al daten. Het zegt voldoende over de kerels die op deze sites aangemeld staan. Dat komt het beeld ook niet ten goede.
Misschien dat ik mij ooit nog weleens aanmeld, echter lijkt mij dit onwaarschijnlijk.
Voor de mensen die het leuk vinden moeten er vooral mee doorgaan. Maar koester niet al te grote verwachtingen.
Nou met de vrouwen waar ik contact mee heb is het juist zo direct....1 meisje had ik gisteren voor de 2e keer gesproken. Had ze bij haar MSN onderschrift gezet '' ik wil daten''. Vervolgens vraagt ze het ook doodleuk in de vorm van een grapje. Ken die meid amper en nauwelijks met haar gesproken.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:15 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
Inderdaad, my idea exactly. Het meisje dat ik leuk vind toont haast geen interesse meer. Ik zit nu zo'n beetje zonder interesse te chatten met 2 anderen, waarvan ik weet dat er nooit iets zal komen. Dat zegt wel dat de tijd gekomen is om te stoppen. Het is een teveel aan gedoe, je krijgt er amper wat voor terug en daar pas ik voor. Mijn stad loopt vol met leuke meisjes, die niet eerst weken willen mailen en chatten, maar gewoon op hun doel afgaan, weten wat ze willen en steviger in hun schoenen staan. Laat ik me daar maar eens op gaan richten.
Kan je zelf activeren door op het meest linkse knopje bovenaan een chatvenster te klikken.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:52 schreef -Delta- het volgende:
Een icebreaker op Paiq, gaat dat via het systeem, dat hij er zo'n ding in gooit, als geen van beide op de match reageert?
Niks mis met die invites toch, zo krijgen de mensen weer een tiental credits erbijquote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:56 schreef Viperdesign het volgende:
Invite voor PaiQ: http://www.paiq.nl/tmpinvite/
.
Ja, totdat er 20 keer zoveel mannen als vrouwen zijnquote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:56 schreef Viperdesign het volgende:
Invite voor PaiQ: http://www.paiq.nl/tmpinvite/
.
Ik weet hier meer van. Of je in aanmerking komt voor een match hangt van een aantal factoren af, o.a. hoeveel van je matches je blokkeert, of je ze uberhaupt aanspreekt, of je verder actief bent op Paiq. Heb geduld, je krijgt vanzelf nieuwe matches (en anders kun je altijd nog matchen na een SpeedDate!). M.b.t. de leeftijd, dat is toeval geweest - je vult een ideale leeftijd in, niet een 'hard' maximum/minimum.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:28 schreef sr_firewire het volgende:
Vind dat PaiQ wel lachen alleen een beetje vreemd.
- Wanneer krijg je bijvoorbeeld een match. Toen ik me aanmelde kreeg ik er 2. En nu (1 dag later) niets meer gezien. Verder waren die meiden er 17 en 18, terwijl ik ingevuld had max 2 jaar jonger. Ben er 22
- Hoe zit dat met die credits ? Krijg je die niet door fotos te klikken. Schiet niet op zo :S
- Als je fotos klikt krijg je vaker gewoon 2 van dezelfde persoon fotos te zien, zo wordt het wel heel makkelijk om een hoog punt te krijgen voor je foto :S
Naja, wie weet hier meer van ?
thnx, echt grappige sitequote:
Studeerde ze toevallig geneeskunde in Maastricht? Studie had ze net afquote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:57 schreef Godshand het volgende:
[..]
ik ging een Speeddate aan, en het was meteen een aardige match.. Ze had precies hetzelfde beroep als ik lol...
Denk dat iedereen die wel heeftquote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:53 schreef d-motion het volgende:
Heeft er nog iemand een invite voor een man?
Verstuurd...veel plezierquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:32 schreef d-motion het volgende:
ok... Boy_Snakeye...
Wie kan mij een invite sturen jangroningen20 apenstaartje hotmail punt com
Ach, laat mij je dan een uitnodiging sturen. Krijg ik ook nog eens wat credits.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:17 schreef thaleia het volgende:
en zo ja, dan ga ik ook maar eens Paiq-en, want het klinkt als een aardig concept
Yep idd. En daarna haar vriendin geSpeeddate die nog de laatste loodjes van haar studie deed. Unbelievable!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:27 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
Studeerde ze toevallig geneeskunde in Maastricht? Studie had ze net af
idem hier.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:13 schreef Christine het volgende:
Ik heb nog wel een paar leuke contacten momenteel. Eentje springt er wel een beetje uit, maar die woont jammer genoeg erg ver weg.
Nouja, we zien het wel
2 weken terug had ik zo een speeddate. Maar het hangt ook af hoeveel matches je al hebt.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:42 schreef Virus.NL het volgende:
Ben ik zo veeleisend dat het een half uur duurt voordat ik een speeddate krijg?
En als je zegt na een speeddate dat je later wel weer een keer wil chatten, wanneer is dat dan?
Denk als je " nee" zegt dat ze van je lijst word geschrapt en dat je haar nooit meer tegenkomt. En als je die laatste optie kiest dat ze in de lijst blijft staan. En dus als zij toevallig ook een speeddate zoekt, dat je haar nog een keer tegenkomt.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:18 schreef Virus.NL het volgende:
Ja die laatste optie bedoel ikWanneer is dan een volgende keer?
Maar krijg je nu niet, dat zodra mensen na een lange tijd een foto van iemand zien en het zwaar tegenvalt, dat contact pats boem verbroken wordt en daar heb je dan al die tijd energie in zitten stekenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:11 schreef JWR het volgende:
leuker dan andere sites (omdat dit 'spannender' is en geen halve vee-keuring is)
Mijn msn is alleen toegankelijk voor mensen die erom vragen. En zij vroeg erom.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:51 schreef Christine het volgende:
Ik dacht dat je geen msn had, broer.![]()
Deze vraag is eerder gesteldquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:49 schreef -Delta- het volgende:
Waarom geeft Paiq je matches met mensen die 2 jaar jonger zijn, als je aangeeft bij Val je op personen die ouder, of jonger (-...jaar) zijn dan jij? dat je op +- 3 jaar ouder valt?![]()
Nou ehh, de eerst zichtbare foto bij mij was niet verkeerd zeg maar.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:56 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Maar krijg je nu niet, dat zodra mensen na een lange tijd een foto van iemand zien en het zwaar tegenvalt, dat contact pats boem verbroken wordt en daar heb je dan al die tijd energie in zitten steken![]()
Ik weet het niet, zie het leuke er nog niet van in.
Ik vroeg er ook om.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:47 schreef broer het volgende:
[..]
Mijn msn is alleen toegankelijk voor mensen die erom vragen. En zij vroeg erom.
Ja, dat is wel netjes, en zo hoort het ook vind ik. Helaas is schijnbaar niet iedereen zo...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:33 schreef Christine het volgende:
Ik reageer op RP eigenlijk altijd op berichtjes. Wel zo netjes... Ik heb ook eens een leuke "afwijzingsmail" gehad van iemand. Hij antwoordde netjes mijn vragen (wat voor muziek hij leuk vindt, wat voor werk hij doet, etc), gaf daarna een paar opmerkingen over mijn profiel (iets in de trand van "leuk dat jij ook van dance houdt") en daarna noemde hij een paar puntjes op waarom hij dacht dat we desondanks geen goede match zouden zijn... kijk, en dat vind ik erg netjes.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:31 schreef Christine het volgende:
Ik vroeg er ook om.
Leuk voor je. In welk stadium zit je ongeveer?quote:Oja, ontopic... het gaat goed
En dat kan in jouw geval niet een puur uiterlijk iets (althans voor zover af te lezen aan een foto) zijn begrijp ik? Dat interesse opwekt waardoor je een gesprek aangaat, en dan altijd nog kunt zien of het verder ook klikt?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:26 schreef broer het volgende:
Blijkbaar heb ik toch vanaf het allereerste begin iets nodig wat me aanspreekt.
Jij hebt ze ook allemaal al eens gehad?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:58 schreef MouseOver het volgende:
Ik heb paiq eventjes laten liggen, maar ik vind die icebreakers eerlijk gezegd ondertussen een beetje suf.
Nee, ik heb meestal geen zin om ze in te vullen. De enige leuke die ik langs heb zien komen is "wat is het meest genante in je muziekcollectie?". Voor de rest kan ik er niet zo heel veel mee.. "waar wil je altijd nog eens naartoe" of "waar geef je buiten vaste lasten je geld aan uit". nja, als ik het daarover wil hebben stuur ik het er zelf wel naartoe. Ze moeten wat prikkelender en humoristischer. Of gewoon wat ontdeugenderquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:58 schreef Christine het volgende:
[..]
Jij hebt ze ook allemaal al eens gehad?
Ergens tussen de eerste date en het 25-jarig huwelijksjubileum in.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:26 schreef broer het volgende:
Leuk voor je. In welk stadium zit je ongeveer?
Och, ligt eraan waaromquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:46 schreef broer het volgende:
Uit iemands matches verwijderd worden is de digitale variant van een blauwtje lopen.
Scheldpartijquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:52 schreef kastanova het volgende:
[..]
Och, ligt eraan waarom.
Leuke gesprekken gehad met een vrouwtje, ze was behoorlijk geinteresseerd maar had geen foto, dus zou ze die wel even voor me regelen...
Had ze eindelijk een foto op een gegeven moment, echter, de aandacht was vooral gericht op haar, met een pushup bh omhoog gestuwde, decolleté...
Op mijn reactie "Leuke foto, maar wat probeer je precies te compenseren met je borsten?" kreeg ik een scheldpartij en werd ik van haar match lijst afgehaald.
Ja, hoor. Dat zou best iets uiterlijks kunnen zijn. Punt is dat je bij Paiq eerst moet ouwehoeren voor je die foto ziet. Dus dan moet je alsnog eerst 'zoeken' naar de aanknopingspunten. En op de een of andere manier wil ik on line daar minder moeite voor doen dan in een kroeg.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:42 schreef thaleia het volgende:
En dat kan in jouw geval niet een puur uiterlijk iets (althans voor zover af te lezen aan een foto) zijn begrijp ik? Dat interesse opwekt waardoor je een gesprek aangaat, en dan altijd nog kunt zien of het verder ook klikt?
Hotmail had jouw mail bestempeld als 'ongewenst'.quote:Doet dat ene hotmailadres van jou het niet meer trouwens, of krijg ik geen invite omdat je de credits toch niet meer nodig hebt?
Oh, dat had ik nog niet begrepen. Nouja. Ik zie wel.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:50 schreef broer het volgende:
Punt is dat je bij Paiq eerst moet ouwehoeren voor je die foto ziet.
En eigenlijk is dat ook juist wel mooi, want erg scheve verhoudingen in zelfbeeld zijn behoorlijk dodelijk voor een relatie. Op de korte termijn kan het je weliswaar wat down to earth brengen maar op de lange termijn is enige gelijkheid op dit vlak toch wel fijn.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:03 schreef thaleia het volgende:
Verder schrok ik nogal van mezelf bij 'wat vind je van jezelf': vulde automatisch bij alle positieve dingen (knap, slim, getalenteerd) 90% in en toen heb ik bij 'arrogant' ook maar een vrij hoog percentage genomen
Jawel, maar daar moet je even voor sparenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:12 schreef thaleia het volgende:
En ik heb een foto geupload waarop ik bier zuip. Je moet immers je ware aard niet verbergen.
Verder moet ik nog eens even gaan ontdekken hoe het werkt, want ik begrijp dat als ik foto's ga beoordelen, en ik zie een goddelijk iemand voorbijkomen, dat ik daar dan niets mee kan behalve een thumbs-up geven?
Veel chatten of mensen uitnodigen. Waarom dacht je dat de invites hier zo door dit topic vliegen? Echt niet alleen uit vriendelijkheidquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:21 schreef thaleia het volgende:
En hoe doe je dat?
Wellicht moet ik eens even een handleiding gaan lezen
Overigens merk ik dat ik foto's waarop een niet zo knap iemand uitbundig lacht positiever beoordeel dan foto's waarop een superknappe man niet lacht. Ik geloof dat ik val op 'vrolijk'
Dat is het leukste aan die hele sitequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:37 schreef thaleia het volgende:
Dus je krijgt geen credits door foto's te beoordelen? Da's jammer, want dat vind ik erg leuk
Inderdaad! Ik heb al een stuk of zestig mannen de revue laten passeren en de enige reden dat ik er nu mee stop is omdat ik honger heb en wil gaan koken.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:48 schreef Virus.NL het volgende:
Dat is het leukste aan die hele site![]()
Ik wacht op de foto...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:51 schreef thaleia het volgende:
[..]
Maar ik droom van die ene man die valt voor die foto waarop ik bloedserieus in een Schotse pub een enorme pint achteroversla
Wel hoor, thaleia. Die van mij was puur uit vriendelijkheid.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:25 schreef MouseOver het volgende:
Waarom dacht je dat de invites hier zo door dit topic vliegen? Echt niet alleen uit vriendelijkheid
Niet goed gelezenquote:
Ik heb het nog niet meegemaakt, dus ik zeik eik al voor het aan de orde isquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:13 schreef JWR het volgende:
[..]
Nou ehh, de eerst zichtbare foto bij mij was niet verkeerd zeg maar.![]()
aan wat voor iets anders zat je te denken???quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:48 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet meegemaakt, dus ik zeik eik al voor het aan de orde is, maar goed.
![]()
Ik wacht het gewoon af![]()
Ik kreeg net een OneLiner en nu kan ik kiezen of ik wil "matchen" of niet.
Kan iemand vertellen wat dat precies inhoudt?
Is dat alleen, dat je met elkaar kunt chatten en berichtjes kunt sturen of ook nog wat anders?
wielrennen...bier drinken....enorme pint...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:33 schreef thaleia het volgende:
Daar heb ik geen moment aan getwijfeld, broer.
Ken jij toevallig hier in Nijmegen nog vrolijke wielrenners?
Who needs a datingsite if you have fokquote:Op zondag 30 oktober 2005 00:25 schreef Godshand het volgende:
[..]
wielrennen...bier drinken....enorme pint...
klinkt al goed
ga je mee volgend jaar naar Alp d'Huez??![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:11 schreef joris007 het volgende:
[..]
aan wat voor iets anders zat je te denken???
Hey ben jij dat met die hond?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |