Ik wil er wel één.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:28 schreef bateend het volgende:
Arrrgh ik werd gematched met mn oud klasgenote..die ik dus absoluut niet moet.. hoe wreed.![]()
![]()
Kan iemand nog invites gebruiken? Heb er 2 voor de heren en 3 voor de dames..
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:32 schreef Jay_Snake het volgende:
You've got mail JWR
veel te goed, ik word er arrogant van.quote:Op maandag 24 oktober 2005 05:20 schreef Timmai het volgende:
scoren jullie foto's een beetje goed op Paiq?
Voor zover ik weet scoor ik steeds minder naarmate de foto online blijft hangen. Niet dat ik er nog wat mee doe eigenlijk. Met 1 iemand heb ik nog een klein beetje contact en ik stel hem voor om verder gewoon te mailen. Dan zal ik mij uitschrijven.quote:Op maandag 24 oktober 2005 05:20 schreef Timmai het volgende:
scoren jullie foto's een beetje goed op Paiq?
Alstublieft.quote:Op maandag 24 oktober 2005 11:34 schreef moz het volgende:
Iemand een invite voor mij? Ik wil ook wel eens fotos klikken
Vanavond eens ff proberen.quote:Op maandag 24 oktober 2005 12:36 schreef Virus.NL het volgende:
Hier kan je je gewoon aanmelden bij Paiq, zonder invite
http://www.paiq.nl/tmpinvite/
Inderdaad, my idea exactly. Het meisje dat ik leuk vind toont haast geen interesse meer. Ik zit nu zo'n beetje zonder interesse te chatten met 2 anderen, waarvan ik weet dat er nooit iets zal komen. Dat zegt wel dat de tijd gekomen is om te stoppen. Het is een teveel aan gedoe, je krijgt er amper wat voor terug en daar pas ik voor. Mijn stad loopt vol met leuke meisjes, die niet eerst weken willen mailen en chatten, maar gewoon op hun doel afgaan, weten wat ze willen en steviger in hun schoenen staan. Laat ik me daar maar eens op gaan richten.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:47 schreef Chewbacca het volgende:
Ik ben er ook definitief meegestopt. Paiq moet ik mij nu nog even uitschrijven.
Heb nu nog 3 contacten, gewoon wat dom ouwehoeren en die willen allemaal afspreken. 1 lijkt mij wel leuk, de rest niet. Ik heb geen zin om meer te daten en het gehele voortraject wat uren duurt. Zoals Pino al zegt, wordt je dan vaak teleurgesteld en zijn al de voorgaande investeringen vergeefse moeite geweest. Ik heb het idee dat er ook weinig uitdaging inzit. Je toont belangstelling, maakt een grapje en ze willen al daten. Het zegt voldoende over de kerels die op deze sites aangemeld staan. Dat komt het beeld ook niet ten goede.
Misschien dat ik mij ooit nog weleens aanmeld, echter lijkt mij dit onwaarschijnlijk.
Voor de mensen die het leuk vinden moeten er vooral mee doorgaan. Maar koester niet al te grote verwachtingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |