abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31623693
Ow, ik merk nou dat die "paiq notifier" best handig is. Het geeft gewoon aan wanneer er een speeddate beschikbaar is. Terwijl je nog niet eens online bent op paiq en je dus ook niet zoekt naar een speeddate.
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_31624389
Arrrgh ik werd gematched met mn oud klasgenote..die ik dus absoluut niet moet.. hoe wreed.

Kan iemand nog invites gebruiken? Heb er 2 voor de heren en 3 voor de dames..
Eend : het meest onderschatte stukje vlees.
pi_31631519
Ik heb geen matches meer op Paiq, het was allemaal niks. Ik denk dat ik Paiq ook aan de wilgen ga hangen. Dat is dan de laatste site die ik uitgeprobeerd heb
pi_31634229
ik heb 7 matches, en met 1 meisje heb ik komende week een afspraak. Daarna stop ik er mee, want reallife gedoe vind ik toch handiger en makkelijker.
pi_31636229
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 12:28 schreef bateend het volgende:
Arrrgh ik werd gematched met mn oud klasgenote..die ik dus absoluut niet moet.. hoe wreed.

Kan iemand nog invites gebruiken? Heb er 2 voor de heren en 3 voor de dames..
Ik wil er wel één.

Mijn mail: jwr2006 (at) hotmail (punt) com, jouw adres is verborgen zo te zien. Of misschien heeft iem. anders ééntje over...

Thanks.
pi_31638960
You've got mail JWR
"Building the future and keeping the past alive are one and the same thing" - Hideo Kojima
pi_31640210
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 22:32 schreef Jay_Snake het volgende:
You've got mail JWR
Thanks. Eens rondneuzen hoe dit werkt.
pi_31644114
excusze voor de late reactie, invites te over..

paiq mag snel groeien, leuk concept
Eend : het meest onderschatte stukje vlees.
  zondag 23 oktober 2005 @ 18:45:13 #209
111228 Hopey
Di Jillae?!
pi_31654258
Ik heb een nieuwe datingsite voor jullie. Zit nog in de testfase en is vandaag online gegaan.
Ze zijn goedkoper en overzichtelijker dan andere sites.

www.matchanddate.nl

Alle members die zich deze week aanmelden krijgen een full-membership voor een maand. Dus meld je nu nog deze week aan om hiervan te profiteren!

Have fun! En date ze!
Seen it all done it all, can't remember most of it
  zondag 23 oktober 2005 @ 20:21:01 #210
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_31655038
Nog niet zo druk daar.
Nicht ärgern, nur wundern!
pi_31656751
Heb me net maar eens bij Paiq aangemeld, best grappig dat foto's klikken
pi_31657333
scoren jullie foto's een beetje goed op Paiq?
pi_31657885
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 05:20 schreef Timmai het volgende:
veel te goed, ik word er arrogant van.
  maandag 24 oktober 2005 @ 08:47:16 #214
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_31657887
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 05:20 schreef Timmai het volgende:
Voor zover ik weet scoor ik steeds minder naarmate de foto online blijft hangen. Niet dat ik er nog wat mee doe eigenlijk. Met 1 iemand heb ik nog een klein beetje contact en ik stel hem voor om verder gewoon te mailen. Dan zal ik mij uitschrijven.

Het is nu 2 weken al dik aan met mijn "collega". Ja, op papier is hij het wel, maar zo voelt het totaal niet. Afgelopen weekend kennis gemaakt met zijn familie en het gaat echt geweldig. Zoals ik me voel wil ik met hem echt mega oud worden. Voor jullie hoop ik natuurlijk dat het datingsites gebeuren gaat brengen wat je er van hoopt dat het moet gaan brengen. Voor mij heeft het nog weinig (lees geen) toegevoegde waarde meer. Mijn kanjer heb ik gevonden...

Good luck all
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_31659569
Dat is leuk om te horen zeg, succes met je 'collega'. En hou ons op de hoogte....
pi_31659953
Iemand een invite voor mij? Ik wil ook wel eens fotos klikken
  maandag 24 oktober 2005 @ 11:52:57 #217
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_31660190
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 11:34 schreef moz het volgende:
Iemand een invite voor mij? Ik wil ook wel eens fotos klikken
Alstublieft.
pi_31660376
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 11:52 schreef broer het volgende:

[..]

Alstublieft.
Dank
pi_31660483
Hier kan je je gewoon aanmelden bij Paiq, zonder invite
http://www.paiq.nl/tmpinvite/
pi_31661555
Voor mij is het einde van de datingsites echt aangebroken. Ik heb in m'n leven 2 internetdates gehad. Wel veel meer contacten, maar echt daten maar 2 keer. De eerste 3 1/2 jaar geleden, dat was gelijk raak destijds en daar kwam een mooie relatie uit voort van 3 jaar. De andere date was half augustus, ook een heel leuk meisje. Maar het contact gaat zo moeizaam tot mijn spijt (ik vond/vind haar erg leuk) dat daar ook niets uit voort kan komen, zo lijkt het.

Mijn ervaring is dat in het echte leven alles veel makkelijker gaat, ik heb geen problemen om op iemand af te stappen en daar een praatje mee te maken. Dan zie je in 1 ogenblik waar je via chatten, emailen en smsen een maand over doet. Op internet is het maar aftasten en aftasten en nog eens aftasten, je wordt er niet goed van. Maar nogmaals, dat zijn mijn ervaringen. Ik wens jullie veel succes met het daten in ieder geval.

Dus Datingsites

[ Bericht 2% gewijzigd door pino.in.disguise op 24-10-2005 17:38:01 ]
If fashion is your trade,
then when you're naked,
I guess you must be unemployed yeah.
pi_31662560
ieder zo zn ding en je moet er vlgs mij geluk mee hebben.

Vind paiq een leuk initiatief maar denk niet dat dit t is voor mij
Kan niet precies zeggen waarom maar heb gewoon dat gevoel.
Wil nog wel een keer met iemand gaan daten via paiq maar verder blijft t bij mij tot nu toe nog oppervlakkig of ze beginnen gelijk hardstikke oversekst te reageren en daar zit ik ook niet op te wachten

[ Bericht 11% gewijzigd door het-is-mij op 24-10-2005 18:29:50 ]
pi_31662853
Nou mijn ervaringen bij PaiQ zijn gemiddeld. Zitten soms leuke mensen tussen.
Heb nou echt veel foto's beoordeeld en dat ga ik niet meer doen.

De speeddates zijn nog wel leuk. Maar sommige meiden zijn zo afwachtend. Totaal niks spontaans vragen. Enige wat ze vragen is: "en jij? " Dan val je bij mij al eigenlijk af.

Over sex heb ik het nog nooit gehad bij PaiQ. Hou me netjes in.
Als ik hoor hoe snel van die gasten meteen over sex beginnen en lomp sommige zijn.

Mijn foto's worden goed beoordeeld. 1 is net onder de 8. En de rest er ver boven

met 3 meisjes ga ik nou ook via msn, omdat paiq soms irritant doet. Offline, online.

maar we zien wel hoe het allemaal loopt.
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 12:32:38 #223
132959 sr_firewire
Dat meen je niet !
pi_31677891
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 12:36 schreef Virus.NL het volgende:
Hier kan je je gewoon aanmelden bij Paiq, zonder invite
http://www.paiq.nl/tmpinvite/
Vanavond eens ff proberen.
Hoe werkt dat hier, eigenlijk heb ik geen ervaring met zo'n soort sites, maar wil het wel eens een keertje proberen.

Aanrader ?
Ik hoor het wel
* Nu al verkozen tot kutste FOK! user van 2006 *
pi_31683046
Ik ben er ook definitief meegestopt. Paiq moet ik mij nu nog even uitschrijven.

Heb nu nog 3 contacten, gewoon wat dom ouwehoeren en die willen allemaal afspreken. 1 lijkt mij wel leuk, de rest niet. Ik heb geen zin om meer te daten en het gehele voortraject wat uren duurt. Zoals Pino al zegt, wordt je dan vaak teleurgesteld en zijn al de voorgaande investeringen vergeefse moeite geweest. Ik heb het idee dat er ook weinig uitdaging inzit. Je toont belangstelling, maakt een grapje en ze willen al daten. Het zegt voldoende over de kerels die op deze sites aangemeld staan. Dat komt het beeld ook niet ten goede.

Misschien dat ik mij ooit nog weleens aanmeld, echter lijkt mij dit onwaarschijnlijk.

Voor de mensen die het leuk vinden moeten er vooral mee doorgaan. Maar koester niet al te grote verwachtingen.
pi_31683564
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 17:47 schreef Chewbacca het volgende:
Ik ben er ook definitief meegestopt. Paiq moet ik mij nu nog even uitschrijven.

Heb nu nog 3 contacten, gewoon wat dom ouwehoeren en die willen allemaal afspreken. 1 lijkt mij wel leuk, de rest niet. Ik heb geen zin om meer te daten en het gehele voortraject wat uren duurt. Zoals Pino al zegt, wordt je dan vaak teleurgesteld en zijn al de voorgaande investeringen vergeefse moeite geweest. Ik heb het idee dat er ook weinig uitdaging inzit. Je toont belangstelling, maakt een grapje en ze willen al daten. Het zegt voldoende over de kerels die op deze sites aangemeld staan. Dat komt het beeld ook niet ten goede.

Misschien dat ik mij ooit nog weleens aanmeld, echter lijkt mij dit onwaarschijnlijk.

Voor de mensen die het leuk vinden moeten er vooral mee doorgaan. Maar koester niet al te grote verwachtingen.
Inderdaad, my idea exactly. Het meisje dat ik leuk vind toont haast geen interesse meer. Ik zit nu zo'n beetje zonder interesse te chatten met 2 anderen, waarvan ik weet dat er nooit iets zal komen. Dat zegt wel dat de tijd gekomen is om te stoppen. Het is een teveel aan gedoe, je krijgt er amper wat voor terug en daar pas ik voor. Mijn stad loopt vol met leuke meisjes, die niet eerst weken willen mailen en chatten, maar gewoon op hun doel afgaan, weten wat ze willen en steviger in hun schoenen staan. Laat ik me daar maar eens op gaan richten.

[ Bericht 1% gewijzigd door pino.in.disguise op 25-10-2005 18:24:16 ]
If fashion is your trade,
then when you're naked,
I guess you must be unemployed yeah.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')