quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 18:15 schreef pino.in.disguise het volgende:[..]
Inderdaad, my idea exactly. Het meisje dat ik leuk vind toont haast geen interesse meer. Ik zit nu zo'n beetje zonder interesse te chatten met 2 anderen, waarvan ik weet dat er nooit iets zal komen. Dat zegt wel dat de tijd gekomen is om te stoppen. Het is een teveel aan gedoe, je krijgt er amper wat voor terug en daar pas ik voor. Mijn stad loopt vol met leuke meisjes, die niet eerst weken willen mailen en chatten, maar gewoon op hun doel afgaan, weten wat ze willen en steviger in hun schoenen staan. Laat ik me daar maar eens op gaan richten.
Nou met de vrouwen waar ik contact mee heb is het juist zo direct....1 meisje had ik gisteren voor de 2e keer gesproken. Had ze bij haar MSN onderschrift gezet '' ik wil daten''. Vervolgens vraagt ze het ook doodleuk in de vorm van een grapje. Ken die meid amper en nauwelijks met haar gesproken.
1 vrouw die is ook zo zelfverzekert en weet precies wat ze wil. Geeft ook aan als we gaan daten ze kussen niet uitsluit
![]()
. Verder wil ze geen relatie alleen ja leukigheid
![]()
. Opzich wel een hele leuke meid, maar totaal anders. Ze zei gewoon leuk en verder zien we wel, geen relatie. Ze gaf zelfs aan wat ze in bed allemaal wel niet uit kan voeren....haha, hopelijk leest ze niet mee (:
De derde weet ook precies wat ze wil. Ze zit nu een maand in afrika, ze had al voorgesteld af te spreken als ze terug is. O.a. leuk foto's kijken, yeah right. Ze stuurt zelfs al mail vanuit zimbabwe
![]()
. Ik vind de aandacht wel leuk, maar geen van allen past bij mij. Daten heeft dan ook geen zin. Precies wat jij zegt, het gevoel is er niet. Aan de andere kant denk ik dan, waarom niet ouwehoeren. Het enige probleem is dat je dan verkeerde verwachtingen creeert. Alleen met de middelste ga ik sowieso daten.
[ Bericht 1% gewijzigd door Chewbacca op 25-10-2005 18:53:12 ]