abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31684051
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 18:15 schreef pino.in.disguise het volgende:

[..]

Inderdaad, my idea exactly. Het meisje dat ik leuk vind toont haast geen interesse meer. Ik zit nu zo'n beetje zonder interesse te chatten met 2 anderen, waarvan ik weet dat er nooit iets zal komen. Dat zegt wel dat de tijd gekomen is om te stoppen. Het is een teveel aan gedoe, je krijgt er amper wat voor terug en daar pas ik voor. Mijn stad loopt vol met leuke meisjes, die niet eerst weken willen mailen en chatten, maar gewoon op hun doel afgaan, weten wat ze willen en steviger in hun schoenen staan. Laat ik me daar maar eens op gaan richten.
Nou met de vrouwen waar ik contact mee heb is het juist zo direct....1 meisje had ik gisteren voor de 2e keer gesproken. Had ze bij haar MSN onderschrift gezet '' ik wil daten''. Vervolgens vraagt ze het ook doodleuk in de vorm van een grapje. Ken die meid amper en nauwelijks met haar gesproken.

1 vrouw die is ook zo zelfverzekert en weet precies wat ze wil. Geeft ook aan als we gaan daten ze kussen niet uitsluit . Verder wil ze geen relatie alleen ja leukigheid . Opzich wel een hele leuke meid, maar totaal anders. Ze zei gewoon leuk en verder zien we wel, geen relatie. Ze gaf zelfs aan wat ze in bed allemaal wel niet uit kan voeren....haha, hopelijk leest ze niet mee (:

De derde weet ook precies wat ze wil. Ze zit nu een maand in afrika, ze had al voorgesteld af te spreken als ze terug is. O.a. leuk foto's kijken, yeah right. Ze stuurt zelfs al mail vanuit zimbabwe . Ik vind de aandacht wel leuk, maar geen van allen past bij mij. Daten heeft dan ook geen zin. Precies wat jij zegt, het gevoel is er niet. Aan de andere kant denk ik dan, waarom niet ouwehoeren. Het enige probleem is dat je dan verkeerde verwachtingen creeert. Alleen met de middelste ga ik sowieso daten.

[ Bericht 1% gewijzigd door Chewbacca op 25-10-2005 18:53:12 ]
pi_31686885
gister 1 date gehad via Meetic. Had haar al op MSN toegevoegd en na een tijdje had ik al via msn: dit is haar niet. Maar ik dacht, kijken of dat IRL anders is (we hadden al gevoicechat via MSN).

Maar goed, dat was niet anders. Ze had toch een foto uit een fotoshoot door een prof dr opstaan. Plus karaktergewijs was het ook niet beter dan de voice chat...

dus het was snel en na anderhalf uur zat ze weer in de trein...

toch geef ik het datingsitegebeuren nog geen kick, op zich is het wel een geinig fenomeen...

Iedereen loopt wel over van PaiQ zeg, ik wil wel ook zo'n invite, jullie maken me nieuwsgierig
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_31687403
You've got mail
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_31688066
ik heb nog wel een paiq- invite voor een vrouw
pi_31688385
Ik nog 6 voor een vrouw
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 23:52:08 #231
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_31690198
Een icebreaker op Paiq, gaat dat via het systeem, dat hij er zo'n ding in gooit, als geen van beide op de match reageert?

Typ ik net een antwoord, enter ik om een zin verder te typen, hop, weg was het vakje.
Leuk van die vakjes waar je max 1 kort zinnetje mag plaatsen
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
pi_31691145
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 23:52 schreef -Delta- het volgende:
Een icebreaker op Paiq, gaat dat via het systeem, dat hij er zo'n ding in gooit, als geen van beide op de match reageert?
Kan je zelf activeren door op het meest linkse knopje bovenaan een chatvenster te klikken.
pi_31691572
Invite voor PaiQ: http://www.paiq.nl/tmpinvite/

.
pi_31694269
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 00:56 schreef Viperdesign het volgende:

.
Niks mis met die invites toch, zo krijgen de mensen weer een tiental credits erbij
pi_31694284
Tussen twee haakjes, ik heb gisteravond een hele leuke match gesproken op Paiq. Heb zelfs haar telefoonnummer al gekregen
  woensdag 26 oktober 2005 @ 09:28:44 #236
132959 sr_firewire
Dat meen je niet !
pi_31694807
Vind dat PaiQ wel lachen alleen een beetje vreemd.

- Wanneer krijg je bijvoorbeeld een match. Toen ik me aanmelde kreeg ik er 2. En nu (1 dag later) niets meer gezien. Verder waren die meiden er 17 en 18, terwijl ik ingevuld had max 2 jaar jonger. Ben er 22
- Hoe zit dat met die credits ? Krijg je die niet door fotos te klikken. Schiet niet op zo :S
- Als je fotos klikt krijg je vaker gewoon 2 van dezelfde persoon fotos te zien, zo wordt het wel heel makkelijk om een hoog punt te krijgen voor je foto :S

Naja, wie weet hier meer van ?

Gr.
* Nu al verkozen tot kutste FOK! user van 2006 *
pi_31695260
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 00:56 schreef Viperdesign het volgende:

.
Ja, totdat er 20 keer zoveel mannen als vrouwen zijn
  woensdag 26 oktober 2005 @ 15:13:51 #238
131880 -Jelmer-
http://www.paiq.nl
pi_31701582
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 09:28 schreef sr_firewire het volgende:
Vind dat PaiQ wel lachen alleen een beetje vreemd.

- Wanneer krijg je bijvoorbeeld een match. Toen ik me aanmelde kreeg ik er 2. En nu (1 dag later) niets meer gezien. Verder waren die meiden er 17 en 18, terwijl ik ingevuld had max 2 jaar jonger. Ben er 22
- Hoe zit dat met die credits ? Krijg je die niet door fotos te klikken. Schiet niet op zo :S
- Als je fotos klikt krijg je vaker gewoon 2 van dezelfde persoon fotos te zien, zo wordt het wel heel makkelijk om een hoog punt te krijgen voor je foto :S

Naja, wie weet hier meer van ?
Ik weet hier meer van. Of je in aanmerking komt voor een match hangt van een aantal factoren af, o.a. hoeveel van je matches je blokkeert, of je ze uberhaupt aanspreekt, of je verder actief bent op Paiq. Heb geduld, je krijgt vanzelf nieuwe matches (en anders kun je altijd nog matchen na een SpeedDate!). M.b.t. de leeftijd, dat is toeval geweest - je vult een ideale leeftijd in, niet een 'hard' maximum/minimum.

Bij het foto's klikken kan het zijn dat je dezelfde foto vaker te zien krijgt - dit wordt gedaan om te bepalen wat de plek van die foto hoort te zijn in de algemene ranglijst. Nieuwe foto's worden aanvankelijk vaker beoordeeld.
pi_31706863
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 21:55 schreef Boy_Snakeye het volgende:
You've got mail
thnx, echt grappige site

ik ging een Speeddate aan, en het was meteen een aardige match.. Ze had precies hetzelfde beroep als ik lol...

Toeval???

Na een uurtje chatten had ik 5 creditz erbij
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_31707569
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 18:57 schreef Godshand het volgende:

[..]

ik ging een Speeddate aan, en het was meteen een aardige match.. Ze had precies hetzelfde beroep als ik lol...
Studeerde ze toevallig geneeskunde in Maastricht? Studie had ze net af
pi_31709864
Heeft er nog iemand een invite voor een man?
Denk je nog wel eens aan vroeger?
pi_31710024
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 22:53 schreef d-motion het volgende:
Heeft er nog iemand een invite voor een man?
Denk dat iedereen die wel heeft was je e-mail...
pi_31710048
Bij het vraagtekentje bij m'n foto staat dat deze 45x positief is beoordeeld, kun je deze statistieken (score) opvragen? Waar dat dan?

Verder leuk systeem, vooral met die foto die langzaam zichtbaar wordt, vanavond de 1e gehad die na een chat zichtbaar werd. Toch best beetje spannend.
pi_31710318
Ik had btw zoveel credits. Ik dacht laat ik een oneliner sturen naar de eerste foto die mij bevalt.

Nou dat was mooi de verkeerde. Eén of ander breezah heb ik nou in mijn lijst. 6 jaar jonger dan ikj. Ze zegt niks. Is constant druk op msn. (geeft ze zelf toe)

Enige is, dat ze er leuk uitziet..
pi_31710676
Ik wacht even af of mijn laatste avontuur inderdaad de negatieve afloop krijgt waar het op af lijkt te stevenen, en zo ja, dan ga ik ook maar eens Paiq-en, want het klinkt als een aardig concept
pi_31711174
ok... Boy_Snakeye...

Wie kan mij een invite sturen jangroningen20 apenstaartje hotmail punt com
pi_31711251
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 23:32 schreef d-motion het volgende:
ok... Boy_Snakeye...

Wie kan mij een invite sturen jangroningen20 apenstaartje hotmail punt com
Verstuurd...veel plezier
pi_31711746
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 23:34 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Verstuurd...veel plezier
tnx....
  donderdag 27 oktober 2005 @ 01:43:04 #249
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_31714557
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 23:17 schreef thaleia het volgende:
en zo ja, dan ga ik ook maar eens Paiq-en, want het klinkt als een aardig concept
Ach, laat mij je dan een uitnodiging sturen. Krijg ik ook nog eens wat credits.
pi_31718925
Misschien is het handig dat mensen hun voornaam ook opgeven als je een uitnodiging naar hun stuurt.

Ik zie namelijk dat ik dus bijvoorbeeld bij D-motion ook die naam blijft staan. Dus het zal wel niet te veranderen zijn.

Misschien een tip voor de rest
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')