Iemand is in een positieve bui.quote:Op maandag 17 oktober 2005 14:36 schreef Mickeys het volgende:
Het leven is mooi...
Goed nieuws! Je hebt er een "en ze leefden nog lang en gelukkig" gevoel bij?quote:Op maandag 17 oktober 2005 14:36 schreef Mickeys het volgende:Afgelopen weekend zouden we 1 dag/nacht bij elkaar zijn... het werden er 3... Heel veel met elkaar gesproken en plezier gemaakt.
en anders een oneliner sturen...quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:36 schreef Ciscus het volgende:
als de vrouwen je een 8,2 vinden, dan is dat natuurlijk helemaal goed.....althans, als 'die ene' dat maar vindt. Ik heb net een mooie foto beoordeeld, nu maar hopen dat zij 1 van mn matches is....
Ik heb er inderdaad een mega goed gevoel bij. Hij komt trouwens zo weer... en dat terwijl Den Haag niet echt bij mij in de buurt ligt... *zwijmel*quote:Op maandag 17 oktober 2005 16:34 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Iemand is in een positieve bui..
[..]
Goed nieuws! Je hebt er een "en ze leefden nog lang en gelukkig" gevoel bij?
quote:Op maandag 17 oktober 2005 21:21 schreef Mickeys het volgende:
Ik heb er inderdaad een mega goed gevoel bij. Hij komt trouwens zo weer... en dat terwijl Den Haag niet echt bij mij in de buurt ligt... *zwijmel*
![]()
![]()
![]()
Zijnde een vrouw, hoef je niet lang te wachten op reactiesquote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:06 schreef -Delta- het volgende:
Nou ik val dit topic gewoon maar binnen denk ik
Ik wil eigenlijk wel een keer rond gaan kijken op een site, maar vraag me af op welke ik dat het beste kan gaan doen.
En wat doen de meeste hier, gewoon wat profiels rondstruinen en dan reageren, of zelf een profiel met foto aanmaken en wachten op reacties?
Ik ben een beetje huiverig met aanmelden, zo'n idee dat je dan van die vervelende types achter je aankrijgt, waar je nooit meer vanaf komt (die dan eindeloos blijven mailen).
Of ben ik nu erg clichematig bezig?![]()
Ja dat dacht ik al eikquote:
Oke, ga ik daar kijken, thanksquote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:25 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Zijnde een vrouw, hoef je niet lang te wachten op reactiesIk denk dat je het beste kunt gaan Paiq'en
Oh ja, zag het netquote:
Is dat zo?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:46 schreef Ciscus het volgende:
Apart eigenlijk Christine, dat wij elkaar hebben beoordeeld.
met het aantal dat ik heb beoordeeld lijkt het me in ieder geval zeer waarschijnlijk dat dit voor 50% klopt, de rest weet jij beter dan ik.quote:
Oh, je bedoelt qua foto's klikken?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:27 schreef Ciscus het volgende:
[..]
met het aantal dat ik heb beoordeeld lijkt het me in ieder geval zeer waarschijnlijk dat dit voor 50% klopt, de rest weet jij beter dan ik.
Tnx voor de invitequote:
Die bestaat, www.parship.nlquote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:30 schreef PapaFokker het volgende:
Eigenlijk moeten ze een site maken waar je eerst een fatsoenlijke karaktertest moet invullen en dit in de database opslaan waar je door heen kan zoeken. Dat zou pas écht iets handigs zijn voor mensen die een relatie zoeken (want dat is sneller dan op goed geluk wat chickies in het café uitproberen).
Waar heb jij in godsnaam een datingsite voor nodig?quote:
Het was ook te mooi om waar te zijnquote:Op maandag 17 oktober 2005 18:36 schreef Ciscus het volgende:
als de vrouwen je een 8,2 vinden, dan is dat natuurlijk helemaal goed.....althans, als 'die ene' dat maar vindt. Ik heb net een mooie foto beoordeeld, nu maar hopen dat zij 1 van mn matches is....
Tijdverdrijfquote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:42 schreef nozem het volgende:
[..]
Waar heb jij in godsnaam een datingsite voor nodig?![]()
Ja, dat zijn van die dingen die per ongeluk gebeuren...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:31 schreef Timmai het volgende:
maar perongeluk ingevuld dat ik op mannen val
Freudiaans formulieren invullen...?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:31 schreef Timmai het volgende:
ik heb me voor de gein ook maar aangemeld op paiq.nl.. maar perongeluk ingevuld dat ik op mannen val![]()
Gelijk een aantal berichten van andere mannen, maar dat was niet echt de bedoeling
laten we het er maar op houden dat het laat wasquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:45 schreef Hooghoudt het volgende:
[..]
Freudiaans formulieren invullen...?
Tja, ik vind het wel leuk om zelf achter de eigenschappen van de dame in kwestie te komen. Profielen op datingsites bestaan meestal uit enkele zinnen, waaronder: Ik ben niet op zoek, maar doe dit volstrekt voor de lol.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:26 schreef -Delta- het volgende:
Ik snap de lol eerlijk gezegd niet op PaiQ , dat je matches hebt en pas als je meerdere berichten naar elkaar gestuurd hebt, krijg je de foto te zien.![]()
En ook geen info en dergelijke.
Terwijl ik die vragenlijsten wel zo leuk vond.
Ik ga maar eens verder op andere sites kijken denk ik
Ik had dat trouwens ook eerst verkeerd... de eerste vraag op PaiQ is namelijk "welk van deze twee foto's spreekt jou het meeste aan". Ik zag toen een foto van een lelijke kerel en een ontzettend mooie dame, dus koos ik voor de dame. Maar toen bleek dat de computer het interpreteerde alsof ik op dames zou vallen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:31 schreef Timmai het volgende:
ik heb me voor de gein ook maar aangemeld op paiq.nl.. maar perongeluk ingevuld dat ik op mannen val![]()
Ik wil er wel één.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:28 schreef bateend het volgende:
Arrrgh ik werd gematched met mn oud klasgenote..die ik dus absoluut niet moet.. hoe wreed.![]()
![]()
Kan iemand nog invites gebruiken? Heb er 2 voor de heren en 3 voor de dames..
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:32 schreef Jay_Snake het volgende:
You've got mail JWR
veel te goed, ik word er arrogant van.quote:Op maandag 24 oktober 2005 05:20 schreef Timmai het volgende:
scoren jullie foto's een beetje goed op Paiq?
Voor zover ik weet scoor ik steeds minder naarmate de foto online blijft hangen. Niet dat ik er nog wat mee doe eigenlijk. Met 1 iemand heb ik nog een klein beetje contact en ik stel hem voor om verder gewoon te mailen. Dan zal ik mij uitschrijven.quote:Op maandag 24 oktober 2005 05:20 schreef Timmai het volgende:
scoren jullie foto's een beetje goed op Paiq?
Alstublieft.quote:Op maandag 24 oktober 2005 11:34 schreef moz het volgende:
Iemand een invite voor mij? Ik wil ook wel eens fotos klikken
Vanavond eens ff proberen.quote:Op maandag 24 oktober 2005 12:36 schreef Virus.NL het volgende:
Hier kan je je gewoon aanmelden bij Paiq, zonder invite
http://www.paiq.nl/tmpinvite/
Inderdaad, my idea exactly. Het meisje dat ik leuk vind toont haast geen interesse meer. Ik zit nu zo'n beetje zonder interesse te chatten met 2 anderen, waarvan ik weet dat er nooit iets zal komen. Dat zegt wel dat de tijd gekomen is om te stoppen. Het is een teveel aan gedoe, je krijgt er amper wat voor terug en daar pas ik voor. Mijn stad loopt vol met leuke meisjes, die niet eerst weken willen mailen en chatten, maar gewoon op hun doel afgaan, weten wat ze willen en steviger in hun schoenen staan. Laat ik me daar maar eens op gaan richten.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:47 schreef Chewbacca het volgende:
Ik ben er ook definitief meegestopt. Paiq moet ik mij nu nog even uitschrijven.
Heb nu nog 3 contacten, gewoon wat dom ouwehoeren en die willen allemaal afspreken. 1 lijkt mij wel leuk, de rest niet. Ik heb geen zin om meer te daten en het gehele voortraject wat uren duurt. Zoals Pino al zegt, wordt je dan vaak teleurgesteld en zijn al de voorgaande investeringen vergeefse moeite geweest. Ik heb het idee dat er ook weinig uitdaging inzit. Je toont belangstelling, maakt een grapje en ze willen al daten. Het zegt voldoende over de kerels die op deze sites aangemeld staan. Dat komt het beeld ook niet ten goede.
Misschien dat ik mij ooit nog weleens aanmeld, echter lijkt mij dit onwaarschijnlijk.
Voor de mensen die het leuk vinden moeten er vooral mee doorgaan. Maar koester niet al te grote verwachtingen.
Nou met de vrouwen waar ik contact mee heb is het juist zo direct....1 meisje had ik gisteren voor de 2e keer gesproken. Had ze bij haar MSN onderschrift gezet '' ik wil daten''. Vervolgens vraagt ze het ook doodleuk in de vorm van een grapje. Ken die meid amper en nauwelijks met haar gesproken.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:15 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
Inderdaad, my idea exactly. Het meisje dat ik leuk vind toont haast geen interesse meer. Ik zit nu zo'n beetje zonder interesse te chatten met 2 anderen, waarvan ik weet dat er nooit iets zal komen. Dat zegt wel dat de tijd gekomen is om te stoppen. Het is een teveel aan gedoe, je krijgt er amper wat voor terug en daar pas ik voor. Mijn stad loopt vol met leuke meisjes, die niet eerst weken willen mailen en chatten, maar gewoon op hun doel afgaan, weten wat ze willen en steviger in hun schoenen staan. Laat ik me daar maar eens op gaan richten.
Kan je zelf activeren door op het meest linkse knopje bovenaan een chatvenster te klikken.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:52 schreef -Delta- het volgende:
Een icebreaker op Paiq, gaat dat via het systeem, dat hij er zo'n ding in gooit, als geen van beide op de match reageert?
Niks mis met die invites toch, zo krijgen de mensen weer een tiental credits erbijquote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:56 schreef Viperdesign het volgende:
Invite voor PaiQ: http://www.paiq.nl/tmpinvite/
.
Ja, totdat er 20 keer zoveel mannen als vrouwen zijnquote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:56 schreef Viperdesign het volgende:
Invite voor PaiQ: http://www.paiq.nl/tmpinvite/
.
Ik weet hier meer van. Of je in aanmerking komt voor een match hangt van een aantal factoren af, o.a. hoeveel van je matches je blokkeert, of je ze uberhaupt aanspreekt, of je verder actief bent op Paiq. Heb geduld, je krijgt vanzelf nieuwe matches (en anders kun je altijd nog matchen na een SpeedDate!). M.b.t. de leeftijd, dat is toeval geweest - je vult een ideale leeftijd in, niet een 'hard' maximum/minimum.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:28 schreef sr_firewire het volgende:
Vind dat PaiQ wel lachen alleen een beetje vreemd.
- Wanneer krijg je bijvoorbeeld een match. Toen ik me aanmelde kreeg ik er 2. En nu (1 dag later) niets meer gezien. Verder waren die meiden er 17 en 18, terwijl ik ingevuld had max 2 jaar jonger. Ben er 22
- Hoe zit dat met die credits ? Krijg je die niet door fotos te klikken. Schiet niet op zo :S
- Als je fotos klikt krijg je vaker gewoon 2 van dezelfde persoon fotos te zien, zo wordt het wel heel makkelijk om een hoog punt te krijgen voor je foto :S
Naja, wie weet hier meer van ?
thnx, echt grappige sitequote:
Studeerde ze toevallig geneeskunde in Maastricht? Studie had ze net afquote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:57 schreef Godshand het volgende:
[..]
ik ging een Speeddate aan, en het was meteen een aardige match.. Ze had precies hetzelfde beroep als ik lol...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |