...en? ...en?quote:
Om 8:15 haar wakker moeten bellen en net klaar zijn om 9:02??? als dat geen match is... hahaha..quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:02 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Net klaar. Leuke meid. Maar goed, moet naar m'n werk..
hahahaha! prachtig! en die als zombie? die is ook zo verrotquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 07:35 schreef Christine het volgende:
[..]
Wil je het echt weten?
[afbeelding]
Ik heb maar F5 gebruikt.
Tja, ik moest wel. Ben normaal voor negenen op mijn werk.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:11 schreef Mickeys het volgende:
Om 8:15 haar wakker moeten bellen en net klaar zijn om 9:02??? als dat geen match is... hahaha..
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:50 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Tja, ik moest wel. Ben normaal voor negenen op mijn werk..
En ze heeft nog wel even gesmst. *joy*
quote:nee, is een ranglijst principe... je wordt steeds vergeleken met mensen die even hoog staan. degene waarop wordt geklikt gaat vervolgens een plaatsje omhoog, de ander omlaag
>ah ok, dus als je rond een bepaald cijfer blijft hangen word er net zo vaak op jouw foto, als op die van de ander geklikt
yep
naamquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:21 schreef Ciscus het volgende:
Ik ben dan benieuwd hoe die ander eruitziet, hij heeft van mijn 8,6'je een schamele 8,4 gemaakt! Misschien de volgende keer een fot waarop ik lach.....dat zal een paar 1/10en op kunnen leveren.
Maar nog even, het enige dat ik kan zien bij een match is toch de naam, leeftijd en blokjesfoto hè?
Is die score boeiend?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:21 schreef Ciscus het volgende:
Ik ben dan benieuwd hoe die ander eruitziet, hij heeft van mijn 8,6'je een schamele 8,4 gemaakt! Misschien de volgende keer een fot waarop ik lach.....dat zal een paar 1/10en op kunnen leveren.
Maar nog even, het enige dat ik kan zien bij een match is toch de naam, leeftijd en blokjesfoto hè?
Oh, jawel. Maar toch. Afwachten.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:49 schreef het-is-mij het volgende:
niet???
t hele verhaal bedoeld ik dan he?
Kan goed zijn voor je zelfvertrouwen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:54 schreef Godlike02 het volgende:
Is die score boeiend?
Ach zelf vind ik het niet zo boeiendquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:59 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Kan goed zijn voor je zelfvertrouwen.
Tja. Ik zou er alle reden toe moeten hebben maar ik word door iets geremd.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:57 schreef het-is-mij het volgende:
jups das t altijd maar pos. blijven
Zijn toch leuke uitspraken.quote:Waarom heb ik je niet eerder ontmoet?
Een hoge voldoende score is op elk vlak buitengewoon gewenst, in mijn geval. Als ik een 9 scoor voor de manier van een boeterham besmeren, dan kan ik daar al gelukkig van worden. Ik kreeg laatst een 10 voor de uitvoering van een oeening op de training en heb 3 dagen met een glimlach gelopen. Bevestiging is noodzakelijk voor mijn gelukszaligheidsniveauquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:30 schreef Chewbacca het volgende:
[..]
Nee de score is niet boeiend, tenzij je een onvoldoende scoort![]()
Ik geloof dat ik al gemeld had in dit topic dat mijn cijfers variëren van een 6.5 tot een 7.2.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:31 schreef MouseOver het volgende:
Toch vreemd, ik hoor alleen hoge cijfers vallen. Dus de personen met lage cijfers houden hun mond, of op de een of andere manier worden geen onvoldoendes uitgedeeld.
Of fokkers zijn bovenmatig knap, dat kan natuurlijk ook
klopt, en ook weer een dikke voldoende; fokkers zijn buitengewoon knapquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:43 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik al gemeld had in dit topic dat mijn cijfers variëren van een 6.5 tot een 7.2.
Nou, een 6.5 of een 9 scheelt nogalquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:47 schreef Ciscus het volgende:
[..]
klopt, en ook weer een dikke voldoende; fokkers zijn buitengewoon knap
Je kledingstijl wijkt af van mainstream. Het lijkt me aannemelijk dat bij een vleeskeuring de smaak van de massa altijd de meeste stemmen krijgt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:43 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik al gemeld had in dit topic dat mijn cijfers variëren van een 6.5 tot een 7.2.
Ouwehoer, jij ook weer tevreden.....Dat zelfs jij bevestiging nodig hebt met jouw uitstraling. En bovendien ook nog eens complimenten mag ontvangen van hoe je een boterham moet besmeren. Jij kent het trucje. Jij weet precies hoe je je moet profileren tussen de grijze muizen. Door de boterham zodanig te besmeren dat hij positief opvalt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:43 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Een hoge voldoende score is op elk vlak buitengewoon gewenst, in mijn geval. Als ik een 9 scoor voor de manier van een boeterham besmeren, dan kan ik daar al gelukkig van worden. Ik kreeg laatst een 10 voor de uitvoering van een oeening op de training en heb 3 dagen met een glimlach gelopen. Bevestiging is noodzakelijk voor mijn gelukszaligheidsniveau
Hij scoort toch een ruime voldoende, wellicht dat het beeld niet representatief is aangezien wij niet weten wat voor andere mannelijke PAIQ collega's ingeschreven staan. Dus het beeld, de cijfers die wij ontvangen kan geen waardeoordeel over worden geveld. Wellicht dat de andere mannelijke groep die ingeschreven staat ''afwijkt'' van de gemiddelde mannelijke Nederlander IRL.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:55 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Je kledingstijl wijkt af van mainstream. Het lijkt me aannemelijk dat bij een vleeskeuring de smaak van de massa altijd de meeste stemmen krijgt.
Ik vel absoluut geen waardeoordeelquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:04 schreef Chewbacca het volgende:
[..]
Hij scoort toch een ruime voldoende, wellicht dat het beeld niet representatief is aangezien wij niet weten wat voor andere mannelijke PAIQ collega's ingeschreven staan. Dus het beeld, de cijfers die wij ontvangen kan geen waardeoordeel over worden geveld. Wellicht dat de andere mannelijke groep die ingeschreven staat ''afwijkt'' van de gemiddelde mannelijke Nederlander IRL.
Ik ga het meteen aan mijn paiq- contacten vertellen, want nu jij er zo over begint ben ik toch wel weer trots op m'n smeerkunsten. (ht was overigens alleen rechtsom smeren, linksom gaat me minder goed af)quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:59 schreef Chewbacca het volgende:
[..]
Ouwehoer, jij ook weer tevreden.....Dat zelfs jij bevestiging nodig hebt met jouw uitstraling. En bovendien ook nog eens complimenten mag ontvangen van hoe je een boterham moet besmeren. Jij kent het trucje. Jij weet precies hoe je je moet profileren tussen de grijze muizen. Door de boterham zodanig te besmeren dat hij positief opvalt.
Uit de kunst!
Zeg ik maar niet wat ik hebquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:31 schreef MouseOver het volgende:
Toch vreemd, ik hoor alleen hoge cijfers vallen. Dus de personen met lage cijfers houden hun mond, of op de een of andere manier worden geen onvoldoendes uitgedeeld.
Of fokkers zijn bovenmatig knap, dat kan natuurlijk ook
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:21 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Vertel eens, wat heeft die hond je opgeleverd?
[[url=http://x2.putfile.com/10/2860920589.jpg]afbeelding][/url]
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:39 schreef joris007 het volgende:
[..]
![]()
je doet het beter dan bijna-tietenfoto's!
Met 1 van die grieten op die ene laatste foto (bovenste rij) daar chat ik mee.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:21 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Vertel eens, wat heeft die hond je opgeleverd?
[[url=http://x2.putfile.com/10/2860920589.jpg]afbeelding][/url]
die rechtse van de 3 die de tong uitsteekt....quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:03 schreef Ciscus het volgende:
welke? ik volgens mij ook....of...nou goed, welke bedoel je?
Waarom zou je ?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:17 schreef Viperdesign het volgende:
Zal ik je uitnodigen?
Gezien je eerdere post.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:37 schreef gelly het volgende:
Waarom zou je ?
Kan je hier een speciaal topic over openen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:05 schreef Tarak het volgende:
Kan voor homo's www.gaydar.nl worden toegevoegd?
Nee, want ik maak geen gebruik meer van datingsites. Als je een totaaloverzicht in de OP geeft, zie ik geen enkele reden om daar veelgebruikte homodatingsites niet aan toe te voegen. Uiteraard wel met de vermelding dat het om een datingsite voor homoseksuelen gaat.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:27 schreef Chewbacca het volgende:
[..]
Kan je hier een speciaal topic over openen.![]()
![]()
Oké, in het volgende topic moet het dan maar meegenomen worden...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:36 schreef Tarak het volgende:
[..]
Nee, want ik maak geen gebruik meer van datingsites. Als je een totaaloverzicht in de OP geeft, zie ik geen enkele reden om daar veelgebruikte homodatingsites niet aan toe te voegen. Uiteraard wel met de vermelding dat het om een datingsite voor homoseksuelen gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |