abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31397498
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 23:40 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Kun je een berichtje sturen naar een foto die je leuk vind en tegenkomt bij het foto-beoordelen
En dat zou dus ook gewoon zonder credits kunnen.
  woensdag 12 oktober 2005 @ 23:54:19 #52
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_31397697
Worden knappe vrouwen dan niet overspoeld met berichten?
Nicht ärgern, nur wundern!
pi_31397831
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 23:54 schreef Hooghoudt het volgende:
Worden knappe vrouwen dan niet overspoeld met berichten?
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 23:46 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

En dat zou dus ook gewoon zonder credits kunnen.
Dus een slecht idee!
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
  donderdag 13 oktober 2005 @ 00:11:49 #54
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_31398035
Maar het kan ook wel met 5 credits, denk ik dan. Dat zou ook al een prima rem zijn.
pi_31402698
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 00:11 schreef Hooghoudt het volgende:
Maar het kan ook wel met 5 credits, denk ik dan. Dat zou ook al een prima rem zijn.
meisjes denken nou, wow die heeft vast veel gechat met heeel veel meisjes om mij een oneliner te sturen
pi_31404298
Ik heb ook ooit met iemand gedate die ik heb leren kennen via Relatieplanet.
Alleen het was niet zo'n daverend succes om het maar zo ff te zeggen.
Voor onze eerste date smste we erg veel en konden we uren praten via msn. Na de date kreeg ik wel een smsje dat ze het erg leuk vond enzow en dat we snel nog een keer zouden afspreken. Maar de smsjes stopte vanaf dat moment. Ondanks dat ik nog wel een paar keer het initiatief nam kwam er vanuit haar kant niks meer dan alleen loze antwoorden op mijn smsjes.

De date was dinsdag en ik kwam mijn huidige vriendin de zaterdag erop tijdens het uitgaan weer tegen en nu zijn we (vanaf vandaag) 2 maanden verder. En dit wordt denk ik wel een blijvertje.

Moraal van het verhaal: Spreek snel met de persoon in kwestie af voordat je eerst veel tijd in iets steekt wat toch gedoemd is om dood te bloeden. En verlies ook niet al het schoon in je omgeving uit het oog. Dus ga gewoon uit en maak plezier ook al msn/smsje met een leuk persoon.
pi_31405318
wat jij zegt ruud2005, die ervaring heb ik ook.
Mail enzo is dan toch anders, houding e.d. van een persoon weegt dan ook mee!

Veel geluk verder.

Hier weinig nieuws aan het front btw, wel met iemand een goeie klik denk ik en binnenkort maar afspreken.
pi_31405590
Precies. Als je wilt afspreken denken de meeste meteen dat je wilt zien 'hoe lekker iemand eruit ziet'. Terwijl eigenlijk de bedoeling moet zijn dat je de houding van een bepaald persoon ziet. Hoe hij/zij in werkelijkheid is. Misschien is ze in werkelijkheid compleet anders dan het beeld dat ze zelf doet schetsen gedurende het mailcontact.

Ook zie je gedurende het, steeds langer durende mailcontact, de persoon in kwestie steeds meer en meer door een roze bril. Pas als je hebt afgesproken gaat die roze bril af en zie je de persoon hoe die daadwerkelijk in het echt is.

Dus het-is-mij spreek maar snel af. Misschien wordt het wel wat!
pi_31405652
hehehee lol.
wat jij zegt niet omdat iemand er "lekker" uit ziet maar gewoon bepaalde uitdrukking in t gezicht en trekjes e.d.
je snapt het wel.
Ja mn gevoel zegt gewoon keer wat drinken maar blijft spannend hehe
pi_31405928
Het blijft zeker spannend ja. Maar gezonde spanning is altijd prettig.
pi_31408069
Heeft er iemand nog een invite voor een mannetje over?
Een vriend van me wil t ook wel en er was een link ofzo maar die kan ik ff niet vinden.

Mail me dan ff ivm zn mailadres!

Thx
  donderdag 13 oktober 2005 @ 13:32:48 #62
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_31408194
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 13:28 schreef het-is-mij het volgende:
Een vriend van me wil t ook wel en er was een link ofzo maar die kan ik ff niet vinden.

Thx
als je even naar het begin van deze topic gaat of het eind van de vorige dan staat er een link die gebruikt kan worden zonder dat je er een invite voor nodig hebt
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  donderdag 13 oktober 2005 @ 13:40:10 #63
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_31408384
Hier is het enige dat te melden valt dat ik een geweldige vriendschap heb opgedaan via knuz. Ik heb hem ook verteld van mijn nieuwe vlam maar hij geeft aan daar helemaal geen moeite mee te hebben.

De score qua datingsites:
Knuz: 1 vriendschap
PaiQ: 2 chatcontacten

Buiten de datingsites om dus mijn vlam leren kennen. Voor wie het nog weet. Zij bleek uiteindelijk al een ander te hebben.. how cruel..
Inmiddels is hij 2 nachten bij me geweest en hebben we het heerlijk samen. Dit weekend komt hij ook weer een eerdaags ga ik zijn kant op. Het enige jammere is dat Almere en Den Haag ietwat ver uit elkaar ligt om even snel op en neer te rijden. Blijven slapen is dan wel een optie, maar de files 's morgens kunnen nog wel eens verkeerd gaan uitpakken dan.

Ik straal het ook helemaal uit, de pretoogjes verraden mij toch wel op het werk. Daarom hebben we beiden besloten er geen geheim van te maken.. ze mogen het allemaal zien
*I'm one hundred percent prime time in love*
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_31408449
heb al mail gehad van iemand

Iig thx

Mickeys, leuk zeg!
Goed te horen!!!
pi_31408499
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 13:28 schreef het-is-mij het volgende:

Thx
mailtje verstuurd
  donderdag 13 oktober 2005 @ 13:48:24 #66
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_31408607
Als er nog mensen een invite nodig heeft... Ik heb er alweer negen.
pi_31410579
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 13:44 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

mailtje verstuurd
en hij is er blij mee:)
pi_31414444
Of ik word steeds kritischer of gaan die foto's zwaar achteruit. Ik moet zovaak vernieuwen voordat ik echt kan oordelen over een foto...

Iemand al een "oneliner" gestuurd naar iemand? ik kan er 4 sturen...maar durf niet
  donderdag 13 oktober 2005 @ 18:00:12 #69
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_31414683
Gisteren heb ik mijn ideale man gezien op relatieplanet... zowel qua profiel als foto's lijkt hij echt heel erg iemand die ik ontzettend leuk zou kunnen gaan vinden en ik zit nu heel erg te twijfelen of ik niet een full-member zal gaan worden om hem een berichtje te kunnen sturen... misschien moet ik de gok maar wagen, nu nog bedenken wat ik ga schrijven
  donderdag 13 oktober 2005 @ 18:29:57 #70
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_31415404
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 13:40 schreef Mickeys het volgende:
Hier is het enige dat te melden valt dat ik een geweldige vriendschap heb opgedaan via knuz. Ik heb hem ook verteld van mijn nieuwe vlam maar hij geeft aan daar helemaal geen moeite mee te hebben.

De score qua datingsites:
Knuz: 1 vriendschap
PaiQ: 2 chatcontacten

Buiten de datingsites om dus mijn vlam leren kennen. Voor wie het nog weet. Zij bleek uiteindelijk al een ander te hebben.. how cruel..
Inmiddels is hij 2 nachten bij me geweest en hebben we het heerlijk samen. Dit weekend komt hij ook weer een eerdaags ga ik zijn kant op. Het enige jammere is dat Almere en Den Haag ietwat ver uit elkaar ligt om even snel op en neer te rijden. Blijven slapen is dan wel een optie, maar de files 's morgens kunnen nog wel eens verkeerd gaan uitpakken dan.

Ik straal het ook helemaal uit, de pretoogjes verraden mij toch wel op het werk. Daarom hebben we beiden besloten er geen geheim van te maken.. ze mogen het allemaal zien
*I'm one hundred percent prime time in love*
Gefelicteerd!
Nu eens zien wat het precies gaat worden.
Vampire Romance O+
pi_31416635
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 18:29 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Gefelicteerd!
Nu eens zien wat het precies gaat worden.
mouseover hoe zit het met die meid die jij wel leuk vond?
Had je haar inmiddels een berichie gestuurd?
  donderdag 13 oktober 2005 @ 19:27:52 #72
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_31416745
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 19:24 schreef het-is-mij het volgende:

[..]

mouseover hoe zit het met die meid die jij wel leuk vond?
Had je haar inmiddels een berichie gestuurd?
Nee, ik ben haar niet meer tegengekomen toen ik door de foto's bladerde. Heb er trouwens niet zo heel erg veel tijd aan kunnen besteden.

Ik heb wel een leuke icebreaker gehad. Maar heel kort ermee gepraat, maar dat wordt nog wel eens langer.
Vampire Romance O+
  donderdag 13 oktober 2005 @ 19:28:59 #73
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_31416778
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 13:40 schreef Mickeys het volgende:
Zij bleek uiteindelijk al een ander te hebben.. how cruel..
Dus vandaar dat jij ineens wel een kans kreeg...

Nah goed, als je maar gelukkig bent he.
  donderdag 13 oktober 2005 @ 21:03:34 #74
17285 Ac1D
One Ring To Rule Them All
pi_31419603
Hehe, lachen dat PaiQ, krijg ik me ex als match aangewezen
Ik sta ook wel bekend als BlackBurn(niet hier nee)
pi_31419761
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 21:03 schreef Ac1D het volgende:
Hehe, lachen dat PaiQ, krijg ik me ex als match aangewezen
hehehe, goed gematched
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')