Da's een behoorlijke uitspraak!quote:X05: Microsoft Keynote Speech
Let the endorsements begin! First live details from X05.
...
Microsoft revealed that more than 200 games are currently in development for Xbox 360, and stated rather boldly that this is the best launch lineup in the history of consoles.
Àls ik een xbox 360 zou kopen dan zou bij mij ook DOA4 de eerste game zijn die ik zou kopen. Voor de rest zou ik het ook niet weten!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:08 schreef Morthill het volgende:
De line-up voor de launchdate lijkt me gewoon dik in orde. De vraag is, welke games worden mijn geld daadwerkelijk waard.
DoA4 staat bovenaan mijn lijstje.
Maar de 2e plaats wordt gedeeld door PDZ en GoW.
En dan zijn er nog andere games die mijn intresse wel hebben/
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:17 schreef Retuobak het volgende:
CoD2 all the way bij launch, ga morgen maar een Xbox 360 pre-order kit halen, m'n eerste console
GMTAquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:10 schreef P-Style het volgende:
[..]
Àls ik een xbox 360 zou kopen dan zou bij mij ook DOA4 de eerste game zijn die ik zou kopen. Voor de rest zou ik het ook niet weten!
Je hebt 2 typen mensen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:22 schreef milford_cubicle het volgende:
Perfect dark op de n64 was echt een geniaal spel![]()
Maar ik vrees dat ze de boel een beetje aant vernaaien zijn bij rare![]()
GoW wordt zover ik weet geen launchtitel, ik dacht januari 2006.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:08 schreef Morthill het volgende:
De line-up voor de launchdate lijkt me gewoon dik in orde. De vraag is, welke games worden mijn geld daadwerkelijk waard.
DoA4 staat bovenaan mijn lijstje.
Maar de 2e plaats wordt gedeeld door PDZ en GoW.
En dan zijn er nog andere games die mijn intresse wel hebben/
Kortom PDZ. Wel dat was makkelijk.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:25 schreef febster het volgende:
[..]
GoW wordt zover ik weet geen launchtitel, ik dacht januari 2006.
Dacht het wel, de meeste winkels nemen ook voor games al pre-orders aan.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:27 schreef Black-Hole het volgende:
Kan je 360 games al pre-orderen bij Dixons?
Zou toch jammer zijn als PGR3 uitverkocht is als ik mijn gereserveerde console kom ophalen
CoD2 all the way bij launch, ga morgen maar een Xbox 360 pre-order kit halen, m'n eerste console
Behalve dat het de beste launch line-up ooit wordt!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er is nog niets bekend wat launch games betreft![]()
Jammer dat die ook op de Ps2 en Xbox zal verschijnen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:41 schreef Chocobo het volgende:
Wel jammer dat we een hoop al gezien hebben.... Splinter Cell 4 is echter nieuw en dat filmpje gaat echt helemaal nergens overJe ziet erg weinig maar het beloofd veel goeds.
Ja maar dat zal net zoals bij o.a. Burnout 3 (EA? Whoot) en King Kong geen directe port worden. Als je 60 euro te spenderen hebt en je hebt beide consoles, koop je hem dan voor een oude of voor de X360?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:56 schreef PandorasBox het volgende:
[..]
Jammer dat die ook op de Ps2 en Xbox zal verschijnen.![]()
De oude, want ik houd van old-skool.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 04:19 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Ja maar dat zal net zoals bij o.a. Burnout 3 (EA? Whoot) en King Kong geen directe port worden. Als je 60 euro te spenderen hebt en je hebt beide consoles, koop je hem dan voor een oude of voor de X360?
En dit meen je omdat....quote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:56 schreef PandorasBox het volgende:
[..]
Waarom jammerquote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:56 schreef PandorasBox het volgende:
[..]
Ik vind de stijl van Perfect Dark 0 wel mooi. Beetje dat cartoon-achtige. Niet alles hoeft super-realistisch te zijn.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 07:53 schreef Chocobo het volgende:
En toegegeven,.... Perfect Dark 0 ziet er goed uit maar wel wat basic,.. dat geldt ook voor de controls !
das prima, dan kunnen de fans van de serie met alleen een normale xbox ook gewoon verder gamenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:56 schreef PandorasBox het volgende:
[..]
Geen idee,,..... het wordt mijn eerste Elderscrolls game, maar kijk anders naar Morrowind... is goed ontvangen en uiteraard neemt Oblivion dit weer verder. Down de 20 minute presentation anders eens !!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 08:12 schreef Morthill het volgende:
Ik begin steeds minder onder de indruk te raken van Oblivion. Ja het ziet er bruut mooi uit, maar is dat alles? Wordt de game niet eentonig, te langzaam etc.
Morrowind is al jaren oud en aan Oblivion is nu al 3 of 4 jaar gewerkt.... check de pres en vind het zelf uitquote:Op woensdag 5 oktober 2005 08:23 schreef Morthill het volgende:
Ja agh, ik vond Morrowind een leuke game, maar mss speelde ik verkeerde moment, want ik werd nooit echt meegesleept door de game.
Dat zegt uiteraard niks, want dat had ik eerst ook met Civilization CtP, en later heb ik die game nog aardig wat gespeeld.
Ik speelde de game uiteraard toen ie pas 6 maanden uit wasquote:Op woensdag 5 oktober 2005 08:24 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Morrowind is al jaren oud en aan Oblivion is nu al 3 of 4 jaar gewerkt.... check de pres en vind het zelf uit
Ja de online mode,... ik hoop dat het net zoiets is als World of Warcraftquote:
De trailer is zooooooooooo mooi van FF XIquote:
Jij bent mijn favorietquote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De trailer is zooooooooooo mooi van FF XIEigenlijk zijn alle trailers mooi, maar FFXI en Kameo zijn toch wel mijn favoriet
Denk gewoon de normale prijs. Logisch ook.... pc spel is al tijden uit en ik heb geen idee hoeveel add ons we wel niet krijgen voor 360 !quote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:23 schreef Tain het volgende:
Ik hoop alleen niet dat ze FFIX de normale prijs maken. Pc versie kost namelijk maar $20
Boeienquote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:23 schreef Tain het volgende:
Ik hoop alleen niet dat ze FFXI de normale prijs maken. Pc versie kost namelijk maar $20
Voor een game die bekend staat om slechte support, cheaters en lange wachttijden totdat je kan spelen vind ik het vrij veel eigenlijkquote:
Maar je weet toch niet of dat voor 360 ook zo is? Misschien vandaar de 20 euro voor PCquote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:46 schreef Tain het volgende:
[..]
Voor een game die bekend staat om slechte support, cheaters en lange wachttijden totdat je kan spelen vind ik het vrij veel eigenlijk
Halo 2 was toch ook full price?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:46 schreef Tain het volgende:
[..]
Voor een game die bekend staat om slechte support, cheaters en lange wachttijden totdat je kan spelen vind ik het vrij veel eigenlijk
Betaal je daar ook nog per maand voorquote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Halo 2 was toch ook full price?
Cheaters zijn er altijd.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Maar je weet toch niet of dat voor 360 ook zo is? Misschien vandaar de 20 euro voor PCWachtijden en cheaters verwacht ik niet op Xbox
Wachttijden zijn er om een geschikte groep te vinden om mee te levellen op hoger level. Dat schijnt nogal wat tijd in beslag te nemen en als je groep niet goed is dan kan je weer overnieuw beginnenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Maar je weet toch niet of dat voor 360 ook zo is? Misschien vandaar de 20 euro voor PCWachtijden en cheaters verwacht ik niet op Xbox
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hmm, klinkt niet echt tof nee... Ik koop m niet blind dan.
Ja dat heb je met HALO ook.. beetje jammer, maar wel een lekker systeem.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:59 schreef Tain het volgende:
[..]
Wachttijden zijn er om een geschikte groep te vinden om mee te levellen op hoger level. Dat schijnt nogal wat tijd in beslag te nemen en als je groep niet goed is dan kan je weer overnieuw beginnen
quote:Plug in die iPod
Met de Xbox 360 gaat Microsoft zich richten op entertainment. Dit 'vermaak' valt op te splitsen in (online) gamen en zaken als muziek rippen, foto's bekijken op je tv en meer van dat soort ongein. Het was met de oude Xdoos bijvoorbeeld al mogelijk cd's te rippen. Zo kon je een mooie voorraad muziek aanleggen voor tijdens het spelen van arcadegames. Maar met de '360 gaat het verder. Muziek kun je niet alleen van cd's halen, maar ook van de harde schijf van je pc (via een draadloze connectie) en zelfs van je iPod. Zelfde geldt voor (streaming) videobeelden. De bedoeling is dat de Xbox 360 naadloos samenwerkt met Windows XP en Windows MediaCenter. Zolang we 'm nog niet zelf getest hebben leggen we voorlopig nog even de nadruk op het woordje 'bedoeling'.
Nog geen idee,... Blue Dragon kan zoiets worden. De eerste echte RPG die komt is Oblivion, maar die is niet in de Zelda stijl.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:29 schreef Oksel het volgende:
Tering, ziet er toch wel geil uit. Wat zijn nou de TOP RPG's die uit gaan komen? Met een goed verhaal, leuke graphics en een gaaf vechtsysteem? Beetje combi van Zelda, ToS & Skies of Arcadia Legends zegmaar..?
En wat 360 casemod art:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
Geen idee hoe ze het in de console versie gedaan hebben, maar in de pc-versie mag je zelf opzoek gaan naar mensen om mee te groupen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja dat heb je met HALO ook.. beetje jammer, maar wel een lekker systeem.
PC zuigt sowieso met online gamen vind ik. BF bv,.. moest met Bastard elkaar toen op IP address searches gaan vinden enzo...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:34 schreef Tain het volgende:
[..]
Geen idee hoe ze het in de console versie gedaan hebben, maar in de pc-versie mag je zelf opzoek gaan naar mensen om mee te groupen.
Hij is ge-update zojuistquote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:28 schreef Chocobo het volgende:
FOK!games X05 special gelezenLeuk gedaan
Heb zin in CoD2 !!
Op LIVE zoekt het systeem voor jouw en je friends bijpassende spelers.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:34 schreef Tain het volgende:
[..]
Geen idee hoe ze het in de console versie gedaan hebben, maar in de pc-versie mag je zelf opzoek gaan naar mensen om mee te groupen.
En wat voor style game is dat Gameo dan?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nog geen idee,... Blue Dragon kan zoiets worden. De eerste echte RPG die komt is Oblivion, maar die is niet in de Zelda stijl.
Mega cool casing trouwens
Jij kan het niet meer droog houden met al die games hequote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:40 schreef Chocobo het volgende:
Mass Effect,... action RPG van Bioware
trailerhttp://media.xbox360.ign.com/media/718/718963/vids_1.html
Kameo !!!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:46 schreef Oksel het volgende:
[..]
En wat voor style game is dat Gameo dan?
Uhm zo werkt het niet in een MMORPG, je kan het het beste vergelijken met World of Warcraft dan denk ik. Je hebt een paar servers en op elke server spelen er een paar duizend man tegelijk en tussen die duizend man heb je de keuze om mee te groepenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Op LIVE zoekt het systeem voor jouw en je friends bijpassende spelers.
Stel je hebt zelf level 14 en je maat level 8, dan word hij geschaald naar 11, en jij ook zeg maar.
En dan word er gekeken welke spelers nog meer level 11 zijn, dan maken ze de room vol en knallen maar.
Actie adventurequote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:51 schreef Oksel het volgende:
[..]
Sorry hé! :p
Wat voor game gaat dat worden, in het kort? RPG?
Hemel op aarde Gijsquote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jij kan het niet meer droog houden met al die games he
Ik moet zeggen dat ik dat dashboard wel èrg netjes vind!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 07:55 schreef Chocobo het volgende:
Customize je dashboard
http://www.insidegamer.nl/content.php?id=7971
Dat vind ik ook,.. wist wel dat er mogelijkheden waren maar de hoeveelheid opties en personalisatie vind ik erg indrukwekkend !quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:10 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik dat dashboard wel èrg netjes vind!Veel opties en een hele mooie interface. Keurig Microsoft.
gebruik xfire en je kan gewoon joinen alla haloquote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:36 schreef Chocobo het volgende:
[..]
PC zuigt sowieso met online gamen vind ik. BF bv,.. moest met Bastard elkaar toen op IP address searches gaan vinden enzo...
Lang level Xboxlive
Ik lees nergens dat ze niet enthousiast zijn, integedeel zelfs. Het enige wat ik wel zie is dat ze nog niet overtuigd zijn of deze game net zo'n impact gaat hebben als de vorige. En dat lijkt me ook eerder logisch dat dat niet gebeuren gaat omdat de games(fps's) die er voor de eerste Perfect dark waren van een beduidend minder niveau waren dan de games(fps's) van vandaag de dag.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 08:09 schreef BMH het volgende:
IGN is niet echt enthousiast over Perfect Dark Zero... En 2/3 maand voor de release van de game denk ik niet dat het van goed naar Perfect kan gaan. Ik hoop het natuurlijk wel. Als hij niet geweldig is, is het spel de naam niet eens waard.
Cool dat je nu niet in FPS mode trappen hoeft te lopen of om hoekjes moet kijken maar dat je dat ala Splinter Cell kan doen ! Tevens ziet het er goed uit. Krijg een heerlijk gevoel als ik haar vrouwelijke vingers zie die herladenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:44 schreef Lentje het volgende:
Stuk van onze Perfect Dark zero co-op footage: http://www.insidegamer.nl/content.php?id=7973
Als Halo 3 goed word en niet geweldig, dan zou jij toch ook teleurgesteld zijn?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:49 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Ik lees nergens dat ze niet enthousiast zijn, integedeel zelfs. Het enige wat ik wel zie is dat ze nog niet overtuigd zijn of deze game net zo'n impact gaat hebben als de vorige. En dat lijkt me ook eerder logisch dat dat niet gebeuren gaat omdat de games(fps's) die er voor de eerste Perfect dark waren van een beduidend minder niveau waren dan de games(fps's) van vandaag de dag.
Het wordt gewoon met de tijd moeilijker om steeds weer een grote vooruitgang te boeken.
Zeker maar volgens mij wordt PDZ heel goed maar niet fantastisch.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:00 schreef BMH het volgende:
[..]
Als Halo 3 goed word en niet geweldig, dan zou jij toch ook teleurgesteld zijn?
Halo 3 zal echt niet beter spelen of een gigantische sprong voorwaards zijn, net als 1 en 2 niet veel van elkaar verschillen. De muziek en sfeer in 1 was beter, de gameplay met dual wielding in 2 was beter (om over Live maar niet te spreken). 't Is meer als met Mario of Zelda. The Wind Waker was ook niet beter dan OoT, net als Majora's Mask, maar dat neemt niet weg dat het voor velen nog wel een fantastische / geweldige game kan zijn.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:00 schreef BMH het volgende:
[..]
Als Halo 3 goed word en niet geweldig, dan zou jij toch ook teleurgesteld zijn?
Sommige modchips kun je aan of uitzetten. Als je zo'n chip hebt kun je, mits hij uit staat, gewoon op live.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:24 schreef TehRockstar het volgende:
Ik heb m'n xbox in een vlaag van verstandsverbijstering laten ombouwen. En nu kan ik er dus niet meer mee op Live.
Vraag ik me af of ik dan met de xbox 360 wel weer op live kan?
whahahahahahaha,,.........quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:24 schreef TehRockstar het volgende:
Ik heb m'n xbox in een vlaag van verstandsverbijstering laten ombouwen. En nu kan ik er dus niet meer mee op Live.
Bij mij werkt het andersom, ik heb nog te veel games, dus ik koop geen games meer tot ik een 360 in huis heb.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:53 schreef H.Flick het volgende:
Al die games!!!! En ik heb net besloten te wachten met de 360
Ik heb ook nog een gigantische backlog en er komen ook nog zoveel mooie PS2 spellen uit die ik al gepre-orderd heb. Daarom wil ik eigenlijk wachten met de Xbox360, maar dan zie ik nu weer die Mass Effect trailer en lees ik weer iets over Kamoe en dan kan ik eigenlijk niet meer wachten.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:56 schreef peristilius het volgende:
[..]
Bij mij werkt het andersom, ik heb nog te veel games, dus ik koop geen games meer tot ik een 360 in huis heb.
Alle PS2 titels die ik wil komen na de 360 uit. En games als PGR 3 moet ik gewoon zo snel mogelijk hebben.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:58 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een gigantische backlog en er komen ook nog zoveel mooie PS2 spellen uit die ik al gepre-orderd heb. Daarom wil ik eigenlijk wachten met de Xbox360, maar dan zie ik nu weer die Mass Effect trailer en lees ik weer iets over Kamoe en dan kan ik eigenlijk niet meer wachten.
Ze checken op je IP nummer dacht ik.. dus je bent dubbel fucked!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:24 schreef TehRockstar het volgende:
Wie weet, bel ze ff.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:14 schreef Cerbie het volgende:
Ander IP is niet zo moeilijk, ik dacht dat ze alleen op een bepaald uniek nummer in het BIOS letten
Yay!, Ik ga hem nog even controleren.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ze checken op je IP nummer dacht ik.. dus je bent dubbel fucked!![]()
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:44 schreef Bastard het volgende:
[afbeelding]
Zie ik nou goed dat de aantal verreden kilometers is af te lezen van de tellers?
Joh, dat is in mijn auto ookquote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:44 schreef Bastard het volgende:
[afbeelding]
Zie ik nou goed dat de aantal verreden kilometers is af te lezen van de tellers?
Slechter dan Conker voor de Xbox kan haast niet, dus misschien valt het wel meequote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:51 schreef TehRockstar het volgende:
Ik heb het idee dat PDZ kut wordt.
Perfect Dark op de n64 speel ik nog steeds.
Zullen ze dat echt gaan bijhouden?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:44 schreef Bastard het volgende:
[afbeelding]
De kilometerteller zat ook al in PRG2 hoorquote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:52 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Joh, dat is in mijn auto ook.
Zou wel leuk zijn als ze het echt bijhouden en dat de teller klopt inderdaad.
Wel vet als je em dan na 20.000km moet laten servicenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:44 schreef Bastard het volgende:
[afbeelding]
Ik dacht dat al die reviews van Conker zo geweldig waren.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:53 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Slechter dan Conker voor de Xbox kan haast niet, dus misschien valt het wel mee.
Volgens mij gemiddeld iets van een 7 ofzo.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:21 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik dacht dat al die reviews van Conker zo geweldig waren.
Enig idee hoeveel je dan met een auto moet rijden?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:13 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Wel vet als je em dan na 20.000km moet laten servicen![]()
Ik neem me gewoon voor om rond eind 2006 in totaal 20.000km gereden te hebben met PGR3. Ik ga het spel gewoon helemaal kapot spelenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Enig idee hoeveel je dan met een auto moet rijden?
In PGR2 heb ik vlgs mij het meeste gereden met de Porsche GT1, en daar staat ongeveer 5000 km op.. maar alle auto's bij elkaar geteld aan kilometers heb ik wel een rondje aarde gereden
de aarde rond ookquote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Enig idee hoeveel je dan met een auto moet rijden?
In PGR2 heb ik vlgs mij het meeste gereden met de Porsche GT1, en daar staat ongeveer 5000 km op.. maar alle auto's bij elkaar geteld aan kilometers heb ik wel een rondje aarde gereden
Dat je per auto weet hoeveel je erin gereden hebt?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:52 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Joh, dat is in mijn auto ook.
Zou wel leuk zijn als ze het echt bijhouden en dat de teller klopt inderdaad.
Ja sorry, er zijn nog ongeveer 1500 mensen op de aardbol die meer hebben dan mijquote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:41 schreef kepler het volgende:
[..]
de aarde rond ook
dat is echt van het pad eigenlijk...![]()
Aangenomen dat het spel ook echt 1km als 1km ziet en je gemiddeld 200km/h haalt wens ik je veel succesquote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:31 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Ik neem me gewoon voor om rond eind 2006 in totaal 20.000km gereden te hebben met PGR3. Ik ga het spel gewoon helemaal kapot spelen![]()
Dat zou maar 100 uur racen zijn, ik weet van bepaalde mensen dat ze wel over de 300 uur zitten.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:48 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Aangenomen dat het spel ook echt 1km als 1km ziet en je gemiddeld 200km/h haalt wens ik je veel succes
Maar je rijd niet gemiddel 200.. meer iets van 80 denk ik al met al. En dan moet je nog bedenken dat je net zoveel tijd in het spel in het menu zit of in een lobby.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:52 schreef peristilius het volgende:
[..]
Dat zou maar 100 uur racen zijn, ik weet van bepaalde mensen dat ze wel over de 300 uur zitten.![]()
Ik denk dat je het wel kan halen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar je rijd niet gemiddel 200.. meer iets van 80 denk ik al met al. En dan moet je nog bedenken dat je net zoveel tijd in het spel in het menu zit of in een lobby.(kheb er in 3 jaar tijd ongeveer 1500 uur in zitten)
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:50 schreef Retuobak het volgende:
* Struikrover heeft een pre-order kit gehaald
Op Xbox ziet het er al fantastisch uit.... reken maar dat dit ook cool wordtquote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:44 schreef Xrenity het volgende:
Splinter Cell 4 trailer
omfg als dit realtime is
@ IGN:
http://media.xbox360.ign.com/media/736/736174/vids_1.html
Nog 2 maanden hypen gijsquote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:25 schreef Chocobo het volgende:
CoD2 360
http://main.insidegamer.nl/content.php?id=7993
Mwoh het coop filmpje van vanmiddag zag er anders wel erg leuk uit. Eindelijk echt coop waar beide zo te zien verschillende paden kunnen nemen. Lijkt me erg leuk.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:51 schreef TehRockstar het volgende:
Ik heb het idee dat PDZ kut wordt.
Perfect Dark op de n64 speel ik nog steeds.
Niemand die weet welke ik bedoelquote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:23 schreef joostpolletje het volgende:
Zag laatst een trailer van de 10 meest belovende games voor xbox 360... Met een filmpje waar je plek 10 tot en met 1 beschreven ziet heeft iemand de link nog hiervan
Blah, het is gratis. Het is een collector's itemquote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:53 schreef Robhimself.2 het volgende:
KewlDat noemen ze een "kit"? Een trui!?
Apart........
Dezequote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:38 schreef twi het volgende:
Ja, bij iedereen die zo'n pakketje koopt wel ja. En je krijgt er een heel mooi Large Xbox shirt bij.
Guess what I did todayquote:
Nedgame Groningenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:17 schreef febster het volgende:
Waar hebben jullie je kitje gehaald dan, Bart Smit () had hem hier niet, en kreeg hem ook niet
Ik vond hem ook heel heftig..... !quote:Op donderdag 6 oktober 2005 07:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
http://masseffect.bioware.com/
Die trailer.!
Oh.My.God..
quote:I have died and gone to car racing heaven
quote:Project Gotham Racing 3 offers you a spectator mode with the ability to host 30,000 spectators on one eight-person race
quote:In short, Project Gotham Racing 3 is a better looking game than its predecessor, but not just by 0.5 times; It's by five or six times
All you need is PGR.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:05 schreef kepler het volgende:Hands-on PGR3
http://xbox360.ign.com/articles/655/655920p1.html
paar quotes:
[..]
[..]
[..]![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:14 schreef Tain het volgende:
Toch blijft het kut dat het een de racegame is
Maar tis een natte droom die werkelijkheid word voor de fanquote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:14 schreef Tain het volgende:
Toch blijft het kut dat het een racegame is
Dudequote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:59 schreef Oksel het volgende:
Ja, jullie doen net alsof de Xbox360 wat nieuws brengt..
denk na,... nieuwe console launchquote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:55 schreef PBateman1978 het volgende:
Jullie zijn wel ERG overhyped allemaal hoor
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:59 schreef Oksel het volgende:
Ja, jullie doen net alsof de Xbox360 wat nieuws brengt..
Ik weet het, maar voor het eerst in jaren interesseert het me heel weinig eigenlijk, dus is het leuk om hier af en toe te kijken en al jullie reacties te zienquote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
denk na,... nieuwe console launch
Ja, tief nou maar op.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:12 schreef Oksel het volgende:
.. maar niets nieuws.
+1, de reden dat ik de 360 heb gereserveerdquote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:59 schreef Bastard het volgende:
Daar hoef ik niet lang over te denken Morpheus.. als ik 1 mag kiezen word het PGR3
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, tief nou maar op.
N64>GC was ook alleen een graphicsupdate en toen je je ballen wsl helemaal blauw gerukt.
Dead Rising, maar die staat er niet tussen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
Poll: Welke Xbox 360 Launch Titel ga jij kopen?Kameo: Elements of Power Perfect Dark Zero Project Gotham Racing 3 Madden NFL 06 NBA Live 06 Tiger Woods PGA Tour 06 Need for Speed Most Wanted FIFA 06: Road to FIFA World Cup Call of Duty 2 Quake 4 Dead or Alive 4 The Elder Scrolls 4: Oblivion Tom Clancy's Ghost Recon 3: Advanced Warfig Tony Hawk American Wasteland
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Het verschil IS zo groot.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:14 schreef Oksel het volgende:
[..]
True. Maar wederom niets vernieuwends.
Vind je het verschil tussen Xbox>360 net zo groot als van N64>GC?
Ik vind de overstap naar een console waarop ALLE games in 720p draaien redelijk sexy, hoor.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:12 schreef Oksel het volgende:
Okay. Wel nieuws. Maar niets vernieuwends.
Ja, de graphics zijn geil.. Zeker.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:15 schreef Smots het volgende:
[..]
Ik vind de overstap naar een console waarop ALLE games in 720p draaien redelijk sexy, hoor.
Nee joh, dat kan niet, de controller en het medium zijn hetzelfde geblevenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:14 schreef Oksel het volgende:
[..]
Echte vernieuwing zit dan ook in de games, niet in de hardware, ondanks wat Nintendo fanboys zichzelf graag doen geloven. Een game als Fahrenheit zet dan ook grotere stappen richting ware mainstream acceptatie van gaming dan de hele Nintendo Revolution zal doen in de gehele levensduur ervan.quote:
Nog groter zelfs.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:14 schreef Oksel het volgende:
[..]
Alleen retards kopen een Revolution.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:20 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Echte vernieuwing zit dan ook in de games, niet in de hardware, ondanks wat Nintendo fanboys zichzelf graag doen geloven. Een game als Fahrenheit zet dan ook grotere stappen richting ware mainstream acceptatie van gaming dan de hele Nintendo Revolution zal doen in de gehele levensduur ervan.
Ho. Nu ga je tever! Biedt je verontschuldigingen aan!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Alleen retards kopen een Revolution.
"Oe, oe, kijk naar mij. Ik heb een zwaaaaaaaaaard in m'n handen.. Pak an. oeoeoeoeeeeeeee"
Mag je wel eerst ff een add-on voor je joystick kopen..
Die lijkt mij ook wel lachenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:14 schreef Smots het volgende:
[..]
Dead Rising, maar die staat er niet tussen.
![]()
"Use the force, young Daggla"quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
"Oe, oe, kijk naar mij. Ik heb een zwaaaaaaaaaard in m'n handen.. Pak an. oeoeoeoeeeeeeee"
Het is volgens mij ook het eerste spel waarin je iemand met een kassa(!) voor zijn hoofd kan beuken.quote:
Je bent gewoon aan het trollen of je lult zo zwaar uit je nek dat je niet meer weet hoe je moet stoppen vlgs mij.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:12 schreef Oksel het volgende:
Okay. Wel nieuws. Maar niets vernieuwends.
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
[..]
Ik hoop dat ze er wat minigames in doen die ze gewoon uit de ene film slepen (naam effe kwijt).quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:28 schreef Smots het volgende:
[..]
Het is volgens mij ook het eerste spel waarin je iemand met een kassa(!) voor zijn hoofd kan beuken.
Dawn od the Dead?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:38 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze er wat minigames in doen die ze gewoon uit de ene film slepen (naam effe kwijt).
Dat je binnen 10 seconden met je sniperrifle de zombie moet afknallen die op elvis lijkt enz
Oblivionquote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:40 schreef Oksel het volgende:
Jullie zijn geweldig, make my day! Hap hap!![]()
Ik ben ook niet overtuigt van de Revolution.. En ook geen die-hard fanboy.. wees maar niet bang.. Als ik geld zou hebben en er zouden goede RPG's uitkomen op de 360 zou ik hem ook kopen.. Tuurlijk..
[..]
Waarom loop je die 360 dan zo af te zeiken? doe dat lekker in het Revolution Anti xbox 360 topic.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:40 schreef Oksel het volgende:
Jullie zijn geweldig, make my day! Hap hap!![]()
Ik ben ook niet overtuigt van de Revolution.. En ook geen die-hard fanboy.. wees maar niet bang.. Als ik geld zou hebben en er zouden goede RPG's uitkomen op de 360 zou ik hem ook kopen.. Tuurlijk..
Lees hier:
Wat is de volgende ECHT nieuwe stap in de Gamewereld?
Lekker belangrijk, vernieuwing. Tis leuk als het gebeurd, maar een game als PGR3 ziet er geil uit, cool om te spelen en vet om online te doen. Het zou leuk zijn als ik bijvoorbeeld met mn pik kon toeteren, maar echt missen doe ik dat niet hoorquote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:36 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Waarom loop je die 360 dan zo af te zeiken? doe dat lekker in het Revolution Anti xbox 360 topic.
En hoe vernieuwend denk je dat de revolution wel niet word?
De games blijven hetzelfde alleen een andere controller, alle games die gemaakt worden zou ik ook met een 360 controller kunnen doen met de thumbstick.
Bovendien zou je dan eerst een add-on moeten kopenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:45 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, vernieuwing. Tis leuk als het gebeurd, maar een game als PGR3 ziet er geil uit, cool om te spelen en vet om online te doen. Het zou leuk zijn als ik bijvoorbeeld met mn pik kon toeteren, maar echt missen doe ik dat niet hoor
Idd mensen die lopen te zieken dat de games van nu niet vernieuwend genoeg zijn houden gewoon helemaal niet van gamen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:45 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, vernieuwing. Tis leuk als het gebeurd, maar een game als PGR3 ziet er geil uit, cool om te spelen en vet om online te doen. Het zou leuk zijn als ik bijvoorbeeld met mn pik kon toeteren, maar echt missen doe ik dat niet hoor
Waar staat Full Auto?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
Poll: Welke Xbox 360 Launch Titel ga jij kopen?Kameo: Elements of Power Perfect Dark Zero Project Gotham Racing 3 Madden NFL 06 NBA Live 06 Tiger Woods PGA Tour 06 Need for Speed Most Wanted FIFA 06: Road to FIFA World Cup Call of Duty 2 Quake 4 Dead or Alive 4 The Elder Scrolls 4: Oblivion Tom Clancy's Ghost Recon 3: Advanced Warfig Tony Hawk American Wasteland
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Het houdt in dat jij een 40 euro aanbetaling doet maar er wel van verzekerd bent direct een bij launch te krijgen met AB.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat dat pre-order pakket is?
En bij welke winkels kun je de Xbox 360 al pre-orderen?
Sinterklaar heet dat in Nederlandquote:
Was het niet Sinterklaas?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:35 schreef Morthill het volgende:
[..]
Sinterklaar heet dat in Nederland
dat is waar ja....quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:39 schreef moz het volgende:
Wie een pre-order pakket heeft is Sinterklaar!
Word Oblivion net zo langzaam als Morrowind op de Xbox? Ik vond de laadtijden echt superlang bij MW.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 08:10 schreef Chocobo het volgende:
Nog wat meer Oblivion danAls RPG en adventure fan moet ik deze gaan halen. Prachtige handbewerkte graphics
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hoe zouden wij dat in godsnaam moeten weten?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:26 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Word Oblivion net zo langzaam als Morrowind op de Xbox? Ik vond de laadtijden echt superlang bij MW.
Misschien omdat het eigenlijk helemaal geen pakketje is. Je betaalt gewoon en krijgt een bon. En dat de verkoper het daarom niet begreep.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:02 schreef kepler het volgende:
Kepler bij de Makro:
ik: hebben jullie ook een reserveringskit voor de nieuwe Xbox
verkoper:
ik: ja, zo'n pakketje waarmee je de Xbox 360 kan reserveren dus
verkoper:![]()
ik: flikker dan maar op kutmakro
Euh, nee serieus, je krijgt een pakketjequote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:23 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Misschien omdat het eigenlijk helemaal geen pakketje is. Je betaalt gewoon en krijgt een bon. En dat de verkoper het daarom niet begreep.
nee het is toch echt een pakketjequote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:23 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Misschien omdat het eigenlijk helemaal geen pakketje is. Je betaalt gewoon en krijgt een bon. En dat de verkoper het daarom niet begreep.
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:02 schreef kepler het volgende:
Kepler bij de Makro:
Je hebt toch duidelijk wel hart voor de zaakquote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:34 schreef kepler het volgende:
[..]
en ik ga hem bij de Makro kopen omdat ik daar 10% personeelskorting krijg
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:40 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
[..]
Je hebt toch duidelijk wel hart voor de zaak![]()
Morgen ben ik in Rotterdam, ga ff alles checken voor een kitje. Heb nog geen geld voor de X360 zelf, maar daar verzinnen we wel wat opquote:
Maar ik ben een Engelse cuntquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:35 schreef Morthill het volgende:
[..]
Sinterklaar heet dat in Nederland
waar werk jij ook alweer ?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:02 schreef kepler het volgende:
Kepler bij de Makro:
ik: hebben jullie ook een reserveringskit voor de nieuwe Xbox
verkoper:
ik: ja, zo'n pakketje waarmee je de Xbox 360 kan reserveren dus
verkoper:![]()
Ik ben nou niet bepaald klein maar hij zit mij iig prima.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:28 schreef GokuSFE het volgende:
Is het longsleeve shirt wat in die kit zit eigenlijk nog een beetje normale maat, of is het zo'n standaard te kleine "one size fits all' Large?
quote:
You guys need pussy eej?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:18 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Ik las klitje; snapte er al niks van![]()
Next gen PESquote:Winning Eleven / Pro Evolution Soccer producer Shingo "Seabass" Takatsuka has confirmed that an Xbox 360 instalment of the football series will be released in late 2006 - echoing comments made in a Konami interview last October when he said PES6 would appear on next-generation consoles. All seems to be going to plan on that front.
Speaking in Famitsu this week, the veteran Konami developer also said he wants to move toward full 11 versus 11 online play, although he's not sure if that can be done just yet. That, again, echoes sentiments made in a widely publicised Konami website interview that aired last year. As the time, Seabass said he expected next-gen versions to include much more motion capture and AI data.
In the meantime, Pro Evolution Soccer 5 is due out on October 21st on PS2 and Xbox, with the PC version apparently on its way a week later on the 28th. The PlayStation Portable version, derived from the recently released Japanese Winning Eleven 9: Ubiquitous Evolution, is expected to arrive in Europe in mid-to-late November.
misschien dat iedereen zijn eigen zone krijgt, waar je bijvoorbeeld maar 5 sec uit mag ofzo. Er is vast wel iets op te vindenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:21 schreef H.Flick het volgende:
11 tegen 11 multiplayer. Dat staat garant voor F'jes voetbal waarbij iedereen als een kluitje achter de bal aan rent
Dan zit je je heel erg te vervelenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:26 schreef kepler het volgende:
[..]
misschien dat iedereen zijn eigen zone krijgt, waar je bijvoorbeeld maar 5 sec uit mag ofzo. Er is vast wel iets op te vinden
Morgen maar ff ergens scoren, als ik dan tegen begin december geen geld genoeg heb voor de x360 is die pre-order kit vast nog wel te verkopen, al dan niet zonder die longsleevequote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik ben nou niet bepaald klein maar hij zit mij iig prima.
Dus ook met AB mits nog voorradig...quote:Xbox 360 + Wireless Controller
Wordt 2 dec verwacht!
Maak kennis met het compleetste Xbox 360™ game- en entertainmentsysteem van Microsoft, waarmee je kunt genieten van ongeëvenaarde kracht, de beste games, de next-generation Xbox Live® en verbazingwekkend digitaal entertainment die je nog nooit eerder hebt meegemaakt in console-entertainment.
Als je als serieuze gamer op zoek bent naar een serieuze console, hoef je niet verder te zoeken. Deze console beschikt standaard over alles wat je nodig hebt.
Neem bijvoorbeeld de uitneembare vaste schijf van 20 GB (incl.)waarmee je content kunt downloaden en games kunt opslaan, een hoofdtelefoon voor Xbox Live en een draadloze controller voor mobiele, zorgeloze Xbox Live® actie. Dan hebben we het nog niet eens over de console zelf, die je kunt gebruiken voor streaming van digitale foto's en muziek, zelfs vanaf je pc met Windows® XP of Windows® Media Centre Edition 2005. De Xbox 360™ biedt de ultieme digitale entertainment- en gamingervaring.
Met de ingebouwde Ethernet-poort en bijgeleverde kabel, kunnen gamers via het gratis abonnement met de Xbox 360™ direct verbinding maken met Xbox Live® Silver. Daarnaast kunnen abonnees op de service Gold profiteren van de meest populaire wereldwijde online games en een entertainmentnetwerk.
De Xbox 360 wordt compleet geleverd met:
# Draadloze controller met 9 meter bereik
# 20Gb harde schijf (afneembaar)
# Hoofdtelefoon voor Xbox Live
# Ethernet connectiviteit kabel
# HD AV kabel met SCART-adapter
# Silver Abonnement Xbox Live (geen multiplayer mogelijkheid!)
Bij de eerste serie ontvangt u een gratis Media afstandbediening!
Xbox Live Gold abonnementsprijzen (los te koop, zonder creditcard):
# 1 maand 6,99 euro
# 3 maanden 19,95 euro
# 12 maanden 59,99 euro
Reserveer deze fantastische console nu!
Bestelnummer: 21362521
Webshopprijs: ¤399,95
Ik ga hem denk ik porren.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:41 schreef Robhimself.2 het volgende:
Vandaag mn pre-order kit opgepiktDe eigenaar van de gameshop vroeg nog of ik aub Donderdagnacht (01-12) kon komen en mn longsleeve aan te trekken. Het schijnt een hele happening te worden daar
Alle klanten moeten hun longsleeve aan mits ze 's nachts komen, er worden foto's gemaakt en waarschijnlijk is er een borrel!
Waarom is zoiets niet in Groningenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:41 schreef Robhimself.2 het volgende:
Vandaag mn pre-order kit opgepiktDe eigenaar van de gameshop vroeg nog of ik aub Donderdagnacht (01-12) kon komen en mn longsleeve aan te trekken. Het schijnt een hele happening te worden daar
Alle klanten moeten hun longsleeve aan mits ze 's nachts komen, er worden foto's gemaakt en waarschijnlijk is er een borrel!
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:43 schreef pkwarts het volgende:
Ik heb de enige kit gekocht die mijn FRS binnen had gekregen, maar ik blijf hopen op zo'n zelfde happening
Je krijgt er een analoge component kabel bij.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:23 schreef Terrestra het volgende:
Komt er bij de premium aktie ook een stekker met een hdmi aansluiting erbij ? Weet iemand dat of moet je weer zo'n kabel erbij kopen
Ja kan ik in principe wel doen, maar dan kan ik de 3 boeken die ik nog moet kopen niet halen volgende maandquote:
Wat loop jij opeens te hypen joh.quote:
Wat denk je van een fokkers meeting op 2 december om middernachtquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:32 schreef peristilius het volgende:
[..]
Wat loop jij opeens te hypen joh.
Ik heb die van mij vorige week bij de dixons gehaald, in de stad (3 vrienden hof) toen hadden ze er nog 3. Misschien hebben ze er nu nog een paar.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat een enorm dom wijf in dat filmpje van het Jeugdjournaal
Morgen ff een pre-orderkit scoren in Dordrecht. Iemand die weet waar ze ze nog hebben toevallig?
Aldaar het antwoordquote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:04 schreef Morthill het volgende:
[..]
Waarom is zoiets niet in Groningen
Ze doet haar werk maar ik zag het ook en wist ook beterquote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat een enorm dom wijf in dat filmpje van het Jeugdjournaal
Wat zei ze dan?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 09:13 schreef Chocobo het volgende:
Ze doet haar werk maar ik zag het ook en wist ook beterDie heeft geen idee
Leuk maar niet nieuw of vernieuwend.... vast een Miyamoto fanquote:
Werkt Oksel bij het jeugdjournaal danquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 09:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Leuk maar niet nieuw of vernieuwend.... vast een Miyamoto fan
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 09:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Werkt Oksel bij het jeugdjournaal dan
Bij Dr Games?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:41 schreef Robhimself.2 het volgende:
Smots. Helderziend?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:30 schreef Robhimself.2 het volgende:
Ter info: De nachtelijke release van de 360 is bij Dr. games in Utrecht
Hahaha!quote:
Daarom wil ik een kabel.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:53 schreef Gamedemon het volgende:
Vraag me af of er zo'n play and charge kit bij zit of niet, er staat overal aangegeven dat je em los kan kopen, maar die zou er bij moeten zitten toch?
1. HD Componentquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:44 schreef Chocobo het volgende:
Vraagjes
1. Welke kabel krijg je nu bij de 399 console. Een HD component kabel? RBG scart? Dit wil ik weten want ik moet het beste beeld kunnen krijgen.
2. Is de batterij van de wireless joypad vol of nietanders kan je straks niet eens gamen. Dan moet je een oplaadset kopen of zit die ook in de 399 pack.
Voorbereiding maakt half werk
Zeker weten HD componentquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:28 schreef P-Style het volgende:
[..]
1. HD Component
2. Hij zal niet helemaal vol zijn, maar bij alle apparaten die ik tot nu toe ooit heb gekocht zat de accu meestal halfvol.Verder zit er als het goed ik ook een kabel bij waarmee je je draadloze controller alsnog met draad op je xbox 360 aan kunt sluiten en waarmee 'ie tevens wordt opgeladen.
Gijs als ik moet kiezen tussen wireless of kabel dan weet ik het welquote:
Idd...eindelijk af van die kabels! En ik wil ook zo'n wi-fi ding voor achterin!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:33 schreef Chocobo het volgende:
Gijs als ik moet kiezen tussen wireless of kabel dan weet ik het wel
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:37 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Idd...eindelijk af van die kabels! En ik wil ook zo'n wi-fi ding voor achterin!
He laat me toch lekker.. kheb nooit geklaagd over die kabels, alleen mn vrouw.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs als ik moet kiezen tussen wireless of kabel dan weet ik het wel
Eens in de 2 a 3 maanden moeten ze opgeladen worden, maar dan doe je er een kabel tussen voor een paar uurtjes.... zoals jij normaal gamed zeg maar !quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
He laat me toch lekker.. kheb nooit geklaagd over die kabels, alleen mn vrouw.
Kmoet er niet aandenken steeds die batterijen te moeten opladen.
Ja die komt ookquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:56 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Hier komt toch ook een Xbox versie van? Die doet er niet voor onder
Ik lees beide en zie niet waar je het over hebt tbhquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:08 schreef Chocobo het volgende:
Jeetje zet... ik zit net de Revolution topic even door te nemen. Die zijn me daar toch een partij gefrustreerd. Er staat nog meer over Xbox 360 in dan over de Revo.... niet echt een objectief topic. Jammer dat dat zo is he.... ik vind de Revo ook cool. Zal die zeker in de gaten houden, maar om nu elk negatieve bericht te zoeken over de 360 (wat niet eens waar is) *die opmerking over batterijen ofzo,..penlights in je 360 pad*en dat in het Revo topic te posten is best van het pad hoor !
JammerMaar ja.... 2 december heb ik een glimlach op mijn gezicht
Controller,.... alleen maar bloed in games, graphics niet mooi, weet ik veel wat. Zelfs een post van de Xbox 360 remote. Hoe dan ook,.... het viel me op.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:10 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Ik lees beide en zie niet waar je het over hebt tbh
Enige enigzins gerelateerde Xbox 360 post atm is J. Allard over de rev. controller
Zijn wel screens van de pc versie hequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:56 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Hier komt toch ook een Xbox versie van? Die doet er niet voor onder
bronquote:Does the actual game look anywhere near as good as the mindblowing trailer Ubisoft showed just before E3 this year? Well, disappointingly, no -- the next-gen dream is over, my friends. At least for the time being. The real version of Warfighter we played on the X05 show floor tonight was much more in line what you might expect from a nice, crisp, high-res version of a proper Ghost Recon sequel. But definitely nothing quite like the shock and awe we received when the first target video trailer made its somewhat misleading debut.
Nope.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:02 schreef Xrenity het volgende:
[..]
bron
Argh, dus GR3 ziet er lang niet zo goed uit als ze ons wilden doen geloven
Jammer dat je/mijn tv maar 480p ondersteund. Dus HD zullen wij niet krijgen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:32 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zeker weten HD componentDat wil wel werken op mijn plasma dan. Maar ik hoorde dat er ook scart bij zat of is dat dezelfde kabel.
Mmmm,... nu nog alleen zeker weten dat er een oplader voor de pad bij zit.
Nee maar downscalen via component is nog altijd mooier dan scartquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:28 schreef BMH het volgende:
[..]
Jammer dat je/mijn tv maar 480p ondersteund. Dus HD zullen wij niet krijgen.
zit weer een blokje bij denk ik waarmee je hem op je TV kunt aansluiten. Althans ze vertelden dat je de 400 euro pack direct op je TV kunt aansluitenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:32 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zeker weten HD componentDat wil wel werken op mijn plasma dan. Maar ik hoorde dat er ook scart bij zat of is dat dezelfde kabel.
Mmmm,... nu nog alleen zeker weten dat er een oplader voor de pad bij zit.
Ja dat kan je met elke pack / console maar ik wil een goede kabel zeg maarquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:56 schreef kepler het volgende:
[..]
zit weer een blokje bij denk ik waarmee je hem op je TV kunt aansluiten. Althans ze vertelden dat je de 400 euro pack direct op je TV kunt aansluiten
Een echte HDtv kan meer beeldlijnen weergeven dan een "normale" tv. Het signaal word digitaal doorgegeven via component kabels i.p.v. composiet of scart.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:00 schreef moz het volgende:
Waaraan herken je een HDTV eigenlijk? Specifieke ingangen?
Ja, ik moest ook heeeeel erg goed zoeken in de MediaMarkt voordat ik de HD-plasma's vond.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:10 schreef BMH het volgende:
Wil je een echt goede HDtv? Dan moet je er 1 importeren uit het buitenland. Hier zijn ze namelijk haast niet te koop.
Component video is analoog.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:10 schreef BMH het volgende:
[..]
Een echte HDtv kan meer beeldlijnen weergeven dan een "normale" tv. Het signaal word digitaal doorgegeven via component kabels i.p.v. composiet of scart.
Ik ook, alleen las ik dat die nogal duur wordenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:37 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Idd...eindelijk af van die kabels! En ik wil ook zo'n wi-fi ding voor achterin!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |