Halo 2 was toch ook full price?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:46 schreef Tain het volgende:
[..]
Voor een game die bekend staat om slechte support, cheaters en lange wachttijden totdat je kan spelen vind ik het vrij veel eigenlijk
Betaal je daar ook nog per maand voorquote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Halo 2 was toch ook full price?
Cheaters zijn er altijd.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Maar je weet toch niet of dat voor 360 ook zo is? Misschien vandaar de 20 euro voor PCWachtijden en cheaters verwacht ik niet op Xbox
Wachttijden zijn er om een geschikte groep te vinden om mee te levellen op hoger level. Dat schijnt nogal wat tijd in beslag te nemen en als je groep niet goed is dan kan je weer overnieuw beginnenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Maar je weet toch niet of dat voor 360 ook zo is? Misschien vandaar de 20 euro voor PCWachtijden en cheaters verwacht ik niet op Xbox
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hmm, klinkt niet echt tof nee... Ik koop m niet blind dan.
Ja dat heb je met HALO ook.. beetje jammer, maar wel een lekker systeem.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:59 schreef Tain het volgende:
[..]
Wachttijden zijn er om een geschikte groep te vinden om mee te levellen op hoger level. Dat schijnt nogal wat tijd in beslag te nemen en als je groep niet goed is dan kan je weer overnieuw beginnen
quote:Plug in die iPod
Met de Xbox 360 gaat Microsoft zich richten op entertainment. Dit 'vermaak' valt op te splitsen in (online) gamen en zaken als muziek rippen, foto's bekijken op je tv en meer van dat soort ongein. Het was met de oude Xdoos bijvoorbeeld al mogelijk cd's te rippen. Zo kon je een mooie voorraad muziek aanleggen voor tijdens het spelen van arcadegames. Maar met de '360 gaat het verder. Muziek kun je niet alleen van cd's halen, maar ook van de harde schijf van je pc (via een draadloze connectie) en zelfs van je iPod. Zelfde geldt voor (streaming) videobeelden. De bedoeling is dat de Xbox 360 naadloos samenwerkt met Windows XP en Windows MediaCenter. Zolang we 'm nog niet zelf getest hebben leggen we voorlopig nog even de nadruk op het woordje 'bedoeling'.
Nog geen idee,... Blue Dragon kan zoiets worden. De eerste echte RPG die komt is Oblivion, maar die is niet in de Zelda stijl.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:29 schreef Oksel het volgende:
Tering, ziet er toch wel geil uit. Wat zijn nou de TOP RPG's die uit gaan komen? Met een goed verhaal, leuke graphics en een gaaf vechtsysteem? Beetje combi van Zelda, ToS & Skies of Arcadia Legends zegmaar..?
En wat 360 casemod art:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
Geen idee hoe ze het in de console versie gedaan hebben, maar in de pc-versie mag je zelf opzoek gaan naar mensen om mee te groupen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja dat heb je met HALO ook.. beetje jammer, maar wel een lekker systeem.
PC zuigt sowieso met online gamen vind ik. BF bv,.. moest met Bastard elkaar toen op IP address searches gaan vinden enzo...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:34 schreef Tain het volgende:
[..]
Geen idee hoe ze het in de console versie gedaan hebben, maar in de pc-versie mag je zelf opzoek gaan naar mensen om mee te groupen.
Hij is ge-update zojuistquote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:28 schreef Chocobo het volgende:
FOK!games X05 special gelezenLeuk gedaan
Heb zin in CoD2 !!
Op LIVE zoekt het systeem voor jouw en je friends bijpassende spelers.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:34 schreef Tain het volgende:
[..]
Geen idee hoe ze het in de console versie gedaan hebben, maar in de pc-versie mag je zelf opzoek gaan naar mensen om mee te groupen.
En wat voor style game is dat Gameo dan?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nog geen idee,... Blue Dragon kan zoiets worden. De eerste echte RPG die komt is Oblivion, maar die is niet in de Zelda stijl.
Mega cool casing trouwens
Jij kan het niet meer droog houden met al die games hequote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:40 schreef Chocobo het volgende:
Mass Effect,... action RPG van Bioware
trailerhttp://media.xbox360.ign.com/media/718/718963/vids_1.html
Kameo !!!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:46 schreef Oksel het volgende:
[..]
En wat voor style game is dat Gameo dan?
Uhm zo werkt het niet in een MMORPG, je kan het het beste vergelijken met World of Warcraft dan denk ik. Je hebt een paar servers en op elke server spelen er een paar duizend man tegelijk en tussen die duizend man heb je de keuze om mee te groepenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Op LIVE zoekt het systeem voor jouw en je friends bijpassende spelers.
Stel je hebt zelf level 14 en je maat level 8, dan word hij geschaald naar 11, en jij ook zeg maar.
En dan word er gekeken welke spelers nog meer level 11 zijn, dan maken ze de room vol en knallen maar.
Actie adventurequote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:51 schreef Oksel het volgende:
[..]
Sorry hé! :p
Wat voor game gaat dat worden, in het kort? RPG?
Hemel op aarde Gijsquote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jij kan het niet meer droog houden met al die games he
Ik moet zeggen dat ik dat dashboard wel èrg netjes vind!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 07:55 schreef Chocobo het volgende:
Customize je dashboard
http://www.insidegamer.nl/content.php?id=7971
Dat vind ik ook,.. wist wel dat er mogelijkheden waren maar de hoeveelheid opties en personalisatie vind ik erg indrukwekkend !quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:10 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik dat dashboard wel èrg netjes vind!Veel opties en een hele mooie interface. Keurig Microsoft.
gebruik xfire en je kan gewoon joinen alla haloquote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:36 schreef Chocobo het volgende:
[..]
PC zuigt sowieso met online gamen vind ik. BF bv,.. moest met Bastard elkaar toen op IP address searches gaan vinden enzo...
Lang level Xboxlive
Ik lees nergens dat ze niet enthousiast zijn, integedeel zelfs. Het enige wat ik wel zie is dat ze nog niet overtuigd zijn of deze game net zo'n impact gaat hebben als de vorige. En dat lijkt me ook eerder logisch dat dat niet gebeuren gaat omdat de games(fps's) die er voor de eerste Perfect dark waren van een beduidend minder niveau waren dan de games(fps's) van vandaag de dag.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 08:09 schreef BMH het volgende:
IGN is niet echt enthousiast over Perfect Dark Zero... En 2/3 maand voor de release van de game denk ik niet dat het van goed naar Perfect kan gaan. Ik hoop het natuurlijk wel. Als hij niet geweldig is, is het spel de naam niet eens waard.
Cool dat je nu niet in FPS mode trappen hoeft te lopen of om hoekjes moet kijken maar dat je dat ala Splinter Cell kan doen ! Tevens ziet het er goed uit. Krijg een heerlijk gevoel als ik haar vrouwelijke vingers zie die herladenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:44 schreef Lentje het volgende:
Stuk van onze Perfect Dark zero co-op footage: http://www.insidegamer.nl/content.php?id=7973
Als Halo 3 goed word en niet geweldig, dan zou jij toch ook teleurgesteld zijn?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:49 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Ik lees nergens dat ze niet enthousiast zijn, integedeel zelfs. Het enige wat ik wel zie is dat ze nog niet overtuigd zijn of deze game net zo'n impact gaat hebben als de vorige. En dat lijkt me ook eerder logisch dat dat niet gebeuren gaat omdat de games(fps's) die er voor de eerste Perfect dark waren van een beduidend minder niveau waren dan de games(fps's) van vandaag de dag.
Het wordt gewoon met de tijd moeilijker om steeds weer een grote vooruitgang te boeken.
Zeker maar volgens mij wordt PDZ heel goed maar niet fantastisch.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:00 schreef BMH het volgende:
[..]
Als Halo 3 goed word en niet geweldig, dan zou jij toch ook teleurgesteld zijn?
Halo 3 zal echt niet beter spelen of een gigantische sprong voorwaards zijn, net als 1 en 2 niet veel van elkaar verschillen. De muziek en sfeer in 1 was beter, de gameplay met dual wielding in 2 was beter (om over Live maar niet te spreken). 't Is meer als met Mario of Zelda. The Wind Waker was ook niet beter dan OoT, net als Majora's Mask, maar dat neemt niet weg dat het voor velen nog wel een fantastische / geweldige game kan zijn.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:00 schreef BMH het volgende:
[..]
Als Halo 3 goed word en niet geweldig, dan zou jij toch ook teleurgesteld zijn?
Sommige modchips kun je aan of uitzetten. Als je zo'n chip hebt kun je, mits hij uit staat, gewoon op live.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:24 schreef TehRockstar het volgende:
Ik heb m'n xbox in een vlaag van verstandsverbijstering laten ombouwen. En nu kan ik er dus niet meer mee op Live.
Vraag ik me af of ik dan met de xbox 360 wel weer op live kan?
whahahahahahaha,,.........quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:24 schreef TehRockstar het volgende:
Ik heb m'n xbox in een vlaag van verstandsverbijstering laten ombouwen. En nu kan ik er dus niet meer mee op Live.
Bij mij werkt het andersom, ik heb nog te veel games, dus ik koop geen games meer tot ik een 360 in huis heb.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:53 schreef H.Flick het volgende:
Al die games!!!! En ik heb net besloten te wachten met de 360
Ik heb ook nog een gigantische backlog en er komen ook nog zoveel mooie PS2 spellen uit die ik al gepre-orderd heb. Daarom wil ik eigenlijk wachten met de Xbox360, maar dan zie ik nu weer die Mass Effect trailer en lees ik weer iets over Kamoe en dan kan ik eigenlijk niet meer wachten.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:56 schreef peristilius het volgende:
[..]
Bij mij werkt het andersom, ik heb nog te veel games, dus ik koop geen games meer tot ik een 360 in huis heb.
Alle PS2 titels die ik wil komen na de 360 uit. En games als PGR 3 moet ik gewoon zo snel mogelijk hebben.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:58 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een gigantische backlog en er komen ook nog zoveel mooie PS2 spellen uit die ik al gepre-orderd heb. Daarom wil ik eigenlijk wachten met de Xbox360, maar dan zie ik nu weer die Mass Effect trailer en lees ik weer iets over Kamoe en dan kan ik eigenlijk niet meer wachten.
Ze checken op je IP nummer dacht ik.. dus je bent dubbel fucked!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:24 schreef TehRockstar het volgende:
Wie weet, bel ze ff.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:14 schreef Cerbie het volgende:
Ander IP is niet zo moeilijk, ik dacht dat ze alleen op een bepaald uniek nummer in het BIOS letten
Yay!, Ik ga hem nog even controleren.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ze checken op je IP nummer dacht ik.. dus je bent dubbel fucked!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |