Sinterklaar heet dat in Nederlandquote:
Was het niet Sinterklaas?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:35 schreef Morthill het volgende:
[..]
Sinterklaar heet dat in Nederland
dat is waar ja....quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:39 schreef moz het volgende:
Wie een pre-order pakket heeft is Sinterklaar!
Word Oblivion net zo langzaam als Morrowind op de Xbox? Ik vond de laadtijden echt superlang bij MW.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 08:10 schreef Chocobo het volgende:
Nog wat meer Oblivion danAls RPG en adventure fan moet ik deze gaan halen. Prachtige handbewerkte graphics
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hoe zouden wij dat in godsnaam moeten weten?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:26 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Word Oblivion net zo langzaam als Morrowind op de Xbox? Ik vond de laadtijden echt superlang bij MW.
Misschien omdat het eigenlijk helemaal geen pakketje is. Je betaalt gewoon en krijgt een bon. En dat de verkoper het daarom niet begreep.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:02 schreef kepler het volgende:
Kepler bij de Makro:
ik: hebben jullie ook een reserveringskit voor de nieuwe Xbox
verkoper:
ik: ja, zo'n pakketje waarmee je de Xbox 360 kan reserveren dus
verkoper:![]()
ik: flikker dan maar op kutmakro
Euh, nee serieus, je krijgt een pakketjequote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:23 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Misschien omdat het eigenlijk helemaal geen pakketje is. Je betaalt gewoon en krijgt een bon. En dat de verkoper het daarom niet begreep.
nee het is toch echt een pakketjequote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:23 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Misschien omdat het eigenlijk helemaal geen pakketje is. Je betaalt gewoon en krijgt een bon. En dat de verkoper het daarom niet begreep.
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:02 schreef kepler het volgende:
Kepler bij de Makro:
Je hebt toch duidelijk wel hart voor de zaakquote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:34 schreef kepler het volgende:
[..]
en ik ga hem bij de Makro kopen omdat ik daar 10% personeelskorting krijg
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:40 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
[..]
Je hebt toch duidelijk wel hart voor de zaak![]()
Morgen ben ik in Rotterdam, ga ff alles checken voor een kitje. Heb nog geen geld voor de X360 zelf, maar daar verzinnen we wel wat opquote:
Maar ik ben een Engelse cuntquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:35 schreef Morthill het volgende:
[..]
Sinterklaar heet dat in Nederland
waar werk jij ook alweer ?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:02 schreef kepler het volgende:
Kepler bij de Makro:
ik: hebben jullie ook een reserveringskit voor de nieuwe Xbox
verkoper:
ik: ja, zo'n pakketje waarmee je de Xbox 360 kan reserveren dus
verkoper:![]()
Ik ben nou niet bepaald klein maar hij zit mij iig prima.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:28 schreef GokuSFE het volgende:
Is het longsleeve shirt wat in die kit zit eigenlijk nog een beetje normale maat, of is het zo'n standaard te kleine "one size fits all' Large?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |