quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Alleen retards kopen een Revolution.
"Oe, oe, kijk naar mij. Ik heb een zwaaaaaaaaaard in m'n handen.. Pak an. oeoeoeoeeeeeeee"
Mag je wel eerst ff een add-on voor je joystick kopen..
[..]
"Oe, oe, kijk naar mij. Ik heb een zwaaaaaaaaaard in m'n handen.. Pak an. oeoeoeoeeeeeeee"
Ik hoop dat ze er wat minigames in doen die ze gewoon uit de ene film slepen (naam effe kwijt).quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:28 schreef Smots het volgende:
[..]
Het is volgens mij ook het eerste spel waarin je iemand met een kassa(!) voor zijn hoofd kan beuken.
Dawn od the Dead?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:38 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze er wat minigames in doen die ze gewoon uit de ene film slepen (naam effe kwijt).
Dat je binnen 10 seconden met je sniperrifle de zombie moet afknallen die op elvis lijkt enz
Oblivionquote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:40 schreef Oksel het volgende:
Jullie zijn geweldig, make my day! Hap hap!![]()
Ik ben ook niet overtuigt van de Revolution.. En ook geen die-hard fanboy.. wees maar niet bang.. Als ik geld zou hebben en er zouden goede RPG's uitkomen op de 360 zou ik hem ook kopen.. Tuurlijk..
[..]
Waarom loop je die 360 dan zo af te zeiken? doe dat lekker in het Revolution Anti xbox 360 topic.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:40 schreef Oksel het volgende:
Jullie zijn geweldig, make my day! Hap hap!![]()
Ik ben ook niet overtuigt van de Revolution.. En ook geen die-hard fanboy.. wees maar niet bang.. Als ik geld zou hebben en er zouden goede RPG's uitkomen op de 360 zou ik hem ook kopen.. Tuurlijk..
Lees hier:
Wat is de volgende ECHT nieuwe stap in de Gamewereld?
Lekker belangrijk, vernieuwing. Tis leuk als het gebeurd, maar een game als PGR3 ziet er geil uit, cool om te spelen en vet om online te doen. Het zou leuk zijn als ik bijvoorbeeld met mn pik kon toeteren, maar echt missen doe ik dat niet hoorquote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:36 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Waarom loop je die 360 dan zo af te zeiken? doe dat lekker in het Revolution Anti xbox 360 topic.
En hoe vernieuwend denk je dat de revolution wel niet word?
De games blijven hetzelfde alleen een andere controller, alle games die gemaakt worden zou ik ook met een 360 controller kunnen doen met de thumbstick.
Bovendien zou je dan eerst een add-on moeten kopenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:45 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, vernieuwing. Tis leuk als het gebeurd, maar een game als PGR3 ziet er geil uit, cool om te spelen en vet om online te doen. Het zou leuk zijn als ik bijvoorbeeld met mn pik kon toeteren, maar echt missen doe ik dat niet hoor
Idd mensen die lopen te zieken dat de games van nu niet vernieuwend genoeg zijn houden gewoon helemaal niet van gamen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:45 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, vernieuwing. Tis leuk als het gebeurd, maar een game als PGR3 ziet er geil uit, cool om te spelen en vet om online te doen. Het zou leuk zijn als ik bijvoorbeeld met mn pik kon toeteren, maar echt missen doe ik dat niet hoor
Waar staat Full Auto?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
Poll: Welke Xbox 360 Launch Titel ga jij kopen?Kameo: Elements of Power Perfect Dark Zero Project Gotham Racing 3 Madden NFL 06 NBA Live 06 Tiger Woods PGA Tour 06 Need for Speed Most Wanted FIFA 06: Road to FIFA World Cup Call of Duty 2 Quake 4 Dead or Alive 4 The Elder Scrolls 4: Oblivion Tom Clancy's Ghost Recon 3: Advanced Warfig Tony Hawk American Wasteland
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Het houdt in dat jij een 40 euro aanbetaling doet maar er wel van verzekerd bent direct een bij launch te krijgen met AB.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat dat pre-order pakket is?
En bij welke winkels kun je de Xbox 360 al pre-orderen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |