Sinterklaar heet dat in Nederlandquote:
Was het niet Sinterklaas?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:35 schreef Morthill het volgende:
[..]
Sinterklaar heet dat in Nederland
dat is waar ja....quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:39 schreef moz het volgende:
Wie een pre-order pakket heeft is Sinterklaar!
Word Oblivion net zo langzaam als Morrowind op de Xbox? Ik vond de laadtijden echt superlang bij MW.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 08:10 schreef Chocobo het volgende:
Nog wat meer Oblivion danAls RPG en adventure fan moet ik deze gaan halen. Prachtige handbewerkte graphics
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hoe zouden wij dat in godsnaam moeten weten?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:26 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Word Oblivion net zo langzaam als Morrowind op de Xbox? Ik vond de laadtijden echt superlang bij MW.
Misschien omdat het eigenlijk helemaal geen pakketje is. Je betaalt gewoon en krijgt een bon. En dat de verkoper het daarom niet begreep.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:02 schreef kepler het volgende:
Kepler bij de Makro:
ik: hebben jullie ook een reserveringskit voor de nieuwe Xbox
verkoper:
ik: ja, zo'n pakketje waarmee je de Xbox 360 kan reserveren dus
verkoper:![]()
ik: flikker dan maar op kutmakro
Euh, nee serieus, je krijgt een pakketjequote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:23 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Misschien omdat het eigenlijk helemaal geen pakketje is. Je betaalt gewoon en krijgt een bon. En dat de verkoper het daarom niet begreep.
nee het is toch echt een pakketjequote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:23 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Misschien omdat het eigenlijk helemaal geen pakketje is. Je betaalt gewoon en krijgt een bon. En dat de verkoper het daarom niet begreep.
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:02 schreef kepler het volgende:
Kepler bij de Makro:
Je hebt toch duidelijk wel hart voor de zaakquote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:34 schreef kepler het volgende:
[..]
en ik ga hem bij de Makro kopen omdat ik daar 10% personeelskorting krijg
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:40 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
[..]
Je hebt toch duidelijk wel hart voor de zaak![]()
Morgen ben ik in Rotterdam, ga ff alles checken voor een kitje. Heb nog geen geld voor de X360 zelf, maar daar verzinnen we wel wat opquote:
Maar ik ben een Engelse cuntquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:35 schreef Morthill het volgende:
[..]
Sinterklaar heet dat in Nederland
waar werk jij ook alweer ?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:02 schreef kepler het volgende:
Kepler bij de Makro:
ik: hebben jullie ook een reserveringskit voor de nieuwe Xbox
verkoper:
ik: ja, zo'n pakketje waarmee je de Xbox 360 kan reserveren dus
verkoper:![]()
Ik ben nou niet bepaald klein maar hij zit mij iig prima.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:28 schreef GokuSFE het volgende:
Is het longsleeve shirt wat in die kit zit eigenlijk nog een beetje normale maat, of is het zo'n standaard te kleine "one size fits all' Large?
quote:
You guys need pussy eej?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:18 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Ik las klitje; snapte er al niks van![]()
Next gen PESquote:Winning Eleven / Pro Evolution Soccer producer Shingo "Seabass" Takatsuka has confirmed that an Xbox 360 instalment of the football series will be released in late 2006 - echoing comments made in a Konami interview last October when he said PES6 would appear on next-generation consoles. All seems to be going to plan on that front.
Speaking in Famitsu this week, the veteran Konami developer also said he wants to move toward full 11 versus 11 online play, although he's not sure if that can be done just yet. That, again, echoes sentiments made in a widely publicised Konami website interview that aired last year. As the time, Seabass said he expected next-gen versions to include much more motion capture and AI data.
In the meantime, Pro Evolution Soccer 5 is due out on October 21st on PS2 and Xbox, with the PC version apparently on its way a week later on the 28th. The PlayStation Portable version, derived from the recently released Japanese Winning Eleven 9: Ubiquitous Evolution, is expected to arrive in Europe in mid-to-late November.
misschien dat iedereen zijn eigen zone krijgt, waar je bijvoorbeeld maar 5 sec uit mag ofzo. Er is vast wel iets op te vindenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:21 schreef H.Flick het volgende:
11 tegen 11 multiplayer. Dat staat garant voor F'jes voetbal waarbij iedereen als een kluitje achter de bal aan rent
Dan zit je je heel erg te vervelenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:26 schreef kepler het volgende:
[..]
misschien dat iedereen zijn eigen zone krijgt, waar je bijvoorbeeld maar 5 sec uit mag ofzo. Er is vast wel iets op te vinden
Morgen maar ff ergens scoren, als ik dan tegen begin december geen geld genoeg heb voor de x360 is die pre-order kit vast nog wel te verkopen, al dan niet zonder die longsleevequote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik ben nou niet bepaald klein maar hij zit mij iig prima.
Dus ook met AB mits nog voorradig...quote:Xbox 360 + Wireless Controller
Wordt 2 dec verwacht!
Maak kennis met het compleetste Xbox 360™ game- en entertainmentsysteem van Microsoft, waarmee je kunt genieten van ongeëvenaarde kracht, de beste games, de next-generation Xbox Live® en verbazingwekkend digitaal entertainment die je nog nooit eerder hebt meegemaakt in console-entertainment.
Als je als serieuze gamer op zoek bent naar een serieuze console, hoef je niet verder te zoeken. Deze console beschikt standaard over alles wat je nodig hebt.
Neem bijvoorbeeld de uitneembare vaste schijf van 20 GB (incl.)waarmee je content kunt downloaden en games kunt opslaan, een hoofdtelefoon voor Xbox Live en een draadloze controller voor mobiele, zorgeloze Xbox Live® actie. Dan hebben we het nog niet eens over de console zelf, die je kunt gebruiken voor streaming van digitale foto's en muziek, zelfs vanaf je pc met Windows® XP of Windows® Media Centre Edition 2005. De Xbox 360™ biedt de ultieme digitale entertainment- en gamingervaring.
Met de ingebouwde Ethernet-poort en bijgeleverde kabel, kunnen gamers via het gratis abonnement met de Xbox 360™ direct verbinding maken met Xbox Live® Silver. Daarnaast kunnen abonnees op de service Gold profiteren van de meest populaire wereldwijde online games en een entertainmentnetwerk.
De Xbox 360 wordt compleet geleverd met:
# Draadloze controller met 9 meter bereik
# 20Gb harde schijf (afneembaar)
# Hoofdtelefoon voor Xbox Live
# Ethernet connectiviteit kabel
# HD AV kabel met SCART-adapter
# Silver Abonnement Xbox Live (geen multiplayer mogelijkheid!)
Bij de eerste serie ontvangt u een gratis Media afstandbediening!
Xbox Live Gold abonnementsprijzen (los te koop, zonder creditcard):
# 1 maand 6,99 euro
# 3 maanden 19,95 euro
# 12 maanden 59,99 euro
Reserveer deze fantastische console nu!
Bestelnummer: 21362521
Webshopprijs: ¤399,95
Ik ga hem denk ik porren.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:41 schreef Robhimself.2 het volgende:
Vandaag mn pre-order kit opgepiktDe eigenaar van de gameshop vroeg nog of ik aub Donderdagnacht (01-12) kon komen en mn longsleeve aan te trekken. Het schijnt een hele happening te worden daar
Alle klanten moeten hun longsleeve aan mits ze 's nachts komen, er worden foto's gemaakt en waarschijnlijk is er een borrel!
Waarom is zoiets niet in Groningenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:41 schreef Robhimself.2 het volgende:
Vandaag mn pre-order kit opgepiktDe eigenaar van de gameshop vroeg nog of ik aub Donderdagnacht (01-12) kon komen en mn longsleeve aan te trekken. Het schijnt een hele happening te worden daar
Alle klanten moeten hun longsleeve aan mits ze 's nachts komen, er worden foto's gemaakt en waarschijnlijk is er een borrel!
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:43 schreef pkwarts het volgende:
Ik heb de enige kit gekocht die mijn FRS binnen had gekregen, maar ik blijf hopen op zo'n zelfde happening
Je krijgt er een analoge component kabel bij.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:23 schreef Terrestra het volgende:
Komt er bij de premium aktie ook een stekker met een hdmi aansluiting erbij ? Weet iemand dat of moet je weer zo'n kabel erbij kopen
Ja kan ik in principe wel doen, maar dan kan ik de 3 boeken die ik nog moet kopen niet halen volgende maandquote:
Wat loop jij opeens te hypen joh.quote:
Wat denk je van een fokkers meeting op 2 december om middernachtquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:32 schreef peristilius het volgende:
[..]
Wat loop jij opeens te hypen joh.
Ik heb die van mij vorige week bij de dixons gehaald, in de stad (3 vrienden hof) toen hadden ze er nog 3. Misschien hebben ze er nu nog een paar.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat een enorm dom wijf in dat filmpje van het Jeugdjournaal
Morgen ff een pre-orderkit scoren in Dordrecht. Iemand die weet waar ze ze nog hebben toevallig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |