Aldaar het antwoordquote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:04 schreef Morthill het volgende:
[..]
Waarom is zoiets niet in Groningen
Ze doet haar werk maar ik zag het ook en wist ook beterquote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat een enorm dom wijf in dat filmpje van het Jeugdjournaal
Wat zei ze dan?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 09:13 schreef Chocobo het volgende:
Ze doet haar werk maar ik zag het ook en wist ook beterDie heeft geen idee
Leuk maar niet nieuw of vernieuwend.... vast een Miyamoto fanquote:
Werkt Oksel bij het jeugdjournaal danquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 09:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Leuk maar niet nieuw of vernieuwend.... vast een Miyamoto fan
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 09:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Werkt Oksel bij het jeugdjournaal dan
Bij Dr Games?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:41 schreef Robhimself.2 het volgende:
Vandaag mn pre-order kit opgepiktDe eigenaar van de gameshop vroeg nog of ik aub Donderdagnacht (01-12) kon komen en mn longsleeve aan te trekken. Het schijnt een hele happening te worden daar
Alle klanten moeten hun longsleeve aan mits ze 's nachts komen, er worden foto's gemaakt en waarschijnlijk is er een borrel!
Smots. Helderziend?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:30 schreef Robhimself.2 het volgende:
Ter info: De nachtelijke release van de 360 is bij Dr. games in Utrecht
Hahaha!quote:
Daarom wil ik een kabel.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:53 schreef Gamedemon het volgende:
Vraag me af of er zo'n play and charge kit bij zit of niet, er staat overal aangegeven dat je em los kan kopen, maar die zou er bij moeten zitten toch?
1. HD Componentquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:44 schreef Chocobo het volgende:
Vraagjes
1. Welke kabel krijg je nu bij de 399 console. Een HD component kabel? RBG scart? Dit wil ik weten want ik moet het beste beeld kunnen krijgen.
2. Is de batterij van de wireless joypad vol of nietanders kan je straks niet eens gamen. Dan moet je een oplaadset kopen of zit die ook in de 399 pack.
Voorbereiding maakt half werk
Zeker weten HD componentquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:28 schreef P-Style het volgende:
[..]
1. HD Component
2. Hij zal niet helemaal vol zijn, maar bij alle apparaten die ik tot nu toe ooit heb gekocht zat de accu meestal halfvol.Verder zit er als het goed ik ook een kabel bij waarmee je je draadloze controller alsnog met draad op je xbox 360 aan kunt sluiten en waarmee 'ie tevens wordt opgeladen.
Gijs als ik moet kiezen tussen wireless of kabel dan weet ik het welquote:
Idd...eindelijk af van die kabels! En ik wil ook zo'n wi-fi ding voor achterin!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:33 schreef Chocobo het volgende:
Gijs als ik moet kiezen tussen wireless of kabel dan weet ik het wel
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:37 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Idd...eindelijk af van die kabels! En ik wil ook zo'n wi-fi ding voor achterin!
He laat me toch lekker.. kheb nooit geklaagd over die kabels, alleen mn vrouw.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs als ik moet kiezen tussen wireless of kabel dan weet ik het wel
Eens in de 2 a 3 maanden moeten ze opgeladen worden, maar dan doe je er een kabel tussen voor een paar uurtjes.... zoals jij normaal gamed zeg maar !quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
He laat me toch lekker.. kheb nooit geklaagd over die kabels, alleen mn vrouw.
Kmoet er niet aandenken steeds die batterijen te moeten opladen.
Ja die komt ookquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:56 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Hier komt toch ook een Xbox versie van? Die doet er niet voor onder
Ik lees beide en zie niet waar je het over hebt tbhquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:08 schreef Chocobo het volgende:
Jeetje zet... ik zit net de Revolution topic even door te nemen. Die zijn me daar toch een partij gefrustreerd. Er staat nog meer over Xbox 360 in dan over de Revo.... niet echt een objectief topic. Jammer dat dat zo is he.... ik vind de Revo ook cool. Zal die zeker in de gaten houden, maar om nu elk negatieve bericht te zoeken over de 360 (wat niet eens waar is) *die opmerking over batterijen ofzo,..penlights in je 360 pad*en dat in het Revo topic te posten is best van het pad hoor !
JammerMaar ja.... 2 december heb ik een glimlach op mijn gezicht
Controller,.... alleen maar bloed in games, graphics niet mooi, weet ik veel wat. Zelfs een post van de Xbox 360 remote. Hoe dan ook,.... het viel me op.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:10 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Ik lees beide en zie niet waar je het over hebt tbh
Enige enigzins gerelateerde Xbox 360 post atm is J. Allard over de rev. controller
Zijn wel screens van de pc versie hequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:56 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Hier komt toch ook een Xbox versie van? Die doet er niet voor onder
bronquote:Does the actual game look anywhere near as good as the mindblowing trailer Ubisoft showed just before E3 this year? Well, disappointingly, no -- the next-gen dream is over, my friends. At least for the time being. The real version of Warfighter we played on the X05 show floor tonight was much more in line what you might expect from a nice, crisp, high-res version of a proper Ghost Recon sequel. But definitely nothing quite like the shock and awe we received when the first target video trailer made its somewhat misleading debut.
Nope.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:02 schreef Xrenity het volgende:
[..]
bron
Argh, dus GR3 ziet er lang niet zo goed uit als ze ons wilden doen geloven
Jammer dat je/mijn tv maar 480p ondersteund. Dus HD zullen wij niet krijgen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:32 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zeker weten HD componentDat wil wel werken op mijn plasma dan. Maar ik hoorde dat er ook scart bij zat of is dat dezelfde kabel.
Mmmm,... nu nog alleen zeker weten dat er een oplader voor de pad bij zit.
Nee maar downscalen via component is nog altijd mooier dan scartquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:28 schreef BMH het volgende:
[..]
Jammer dat je/mijn tv maar 480p ondersteund. Dus HD zullen wij niet krijgen.
zit weer een blokje bij denk ik waarmee je hem op je TV kunt aansluiten. Althans ze vertelden dat je de 400 euro pack direct op je TV kunt aansluitenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:32 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zeker weten HD componentDat wil wel werken op mijn plasma dan. Maar ik hoorde dat er ook scart bij zat of is dat dezelfde kabel.
Mmmm,... nu nog alleen zeker weten dat er een oplader voor de pad bij zit.
Ja dat kan je met elke pack / console maar ik wil een goede kabel zeg maarquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:56 schreef kepler het volgende:
[..]
zit weer een blokje bij denk ik waarmee je hem op je TV kunt aansluiten. Althans ze vertelden dat je de 400 euro pack direct op je TV kunt aansluiten
Een echte HDtv kan meer beeldlijnen weergeven dan een "normale" tv. Het signaal word digitaal doorgegeven via component kabels i.p.v. composiet of scart.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:00 schreef moz het volgende:
Waaraan herken je een HDTV eigenlijk? Specifieke ingangen?
Ja, ik moest ook heeeeel erg goed zoeken in de MediaMarkt voordat ik de HD-plasma's vond.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:10 schreef BMH het volgende:
Wil je een echt goede HDtv? Dan moet je er 1 importeren uit het buitenland. Hier zijn ze namelijk haast niet te koop.
Component video is analoog.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:10 schreef BMH het volgende:
[..]
Een echte HDtv kan meer beeldlijnen weergeven dan een "normale" tv. Het signaal word digitaal doorgegeven via component kabels i.p.v. composiet of scart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |