Je kan gewoon doen terug naar vorige versiequote:Op vrijdag 30 september 2005 23:22 schreef Imberr het volgende:
kan ik t weer gaan aanpassenverdomme
stomme mensjes die de op verneuken
DAMN YOU!!
Er is niets raars aan, ik heb alleen mijn avater ergens bijgepipo'tquote:Op vrijdag 30 september 2005 23:22 schreef Imberr het volgende:
kan ik t weer gaan aanpassenverdomme
stomme mensjes die de op verneuken
DAMN YOU!!
Doe dat lekker zelfquote:Op vrijdag 30 september 2005 23:23 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Wil je mijn avatar er ook in zetten ajb![]()
Doe dat dan aan het eind.quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:23 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Er is niets raars aan, ik heb alleen mijn avater ergens bijgepipo't
quote:
quote:Het wordt niet gewaardeerd als mensen die slechts enkele posts hebben geplaatst in de reeks, zichzelf toevoegen in de OP.
Ik heb alleen niet enkele postsquote:
Dat ben je ookquote:
Naam veranderen, makeovertje halen en nummer veranderen. Ook nog even verhuizen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:27 schreef DaMook het volgende:
HoiIk ben best wel aangeschoten
Mijn ex belde daarstraks weer
wat moet ik daar nou mee
Ze maakt het uit maar beld nog steeds als vantevoren
Ik ga helemaal niets doenquote:Op vrijdag 30 september 2005 23:28 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Naam veranderen, makeovertje halen en nummer veranderen. Ook nog even verhuizen.
Ze zíjn goedquote:Op vrijdag 30 september 2005 23:29 schreef Imberr het volgende:
oke.. ik heb geen idee hoe je de plaatjes weer goed moet krijgen
cybersletquote:Op vrijdag 30 september 2005 23:30 schreef MaRySe het volgende:
[23:27:41] Tim zegt:
dus ja kan je van het weekend
[23:27:52] Maryse zegt:
denk t wel
[23:28:03] Tim zegt:
oke dan
[23:28:09] Tim zegt:
wat wil je doen
[23:28:51] Maryse zegt:
weet ik niet
[23:29:07] Tim zegt:
uhm
[23:29:15] Tim zegt:
filmpje pakken
[23:29:20] Tim zegt:
lekker gaan eten
[23:29:27] Tim zegt:
iets leuks pretpark ofzo
[23:29:35] Tim zegt:
ik voor je koken
[23:29:47] Maryse zegt:
je pakt het wel groots aan;)!
En ik ken die gast geen eens echt
quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:30 schreef MaRySe het volgende:
denk t wel
oke dan
wat wil je doen
weet ik niet
uhm
filmpje pakken
lekker gaan eten
iets leuks pretpark ofzo
ik voor je koken
Ik wil je ook wel mee naar de film nemenquote:Op vrijdag 30 september 2005 23:30 schreef MaRySe het volgende:
denk t wel
oke dan
wat wil je doen
weet ik niet
uhm
filmpje pakken
lekker gaan eten
iets leuks pretpark ofzo
ik voor je koken
Dat word een triootje..quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:31 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik wil je ook wel mee naar de film nemenIk zal niet friemelen
Aha ik dacht die gast heeft je ooit eens toegevoegd ofzo.quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:32 schreef MaRySe het volgende:
ja ik ken hem wel van 5x gezien of zo maar niet echt *kennen*
Ik ook nietquote:Op vrijdag 30 september 2005 23:33 schreef Imberr het volgende:
wtf is der met de op gebeurd?!ik heb niks gedaan!! (heb em net ff gepost en dan preview enzo en nu istie helemaal verneukt
)
quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:36 schreef MaRySe het volgende:
En zijn antwoord
"Nou ik wou gelijk kijken voor schoenen"
omg
Samen winkelenquote:Op vrijdag 30 september 2005 23:36 schreef MaRySe het volgende:
En zijn antwoord
"Nou ik wou gelijk kijken voor schoenen"
omg
Hoezoquote:
quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:40 schreef Imberr het volgende:
nooit gedacht dat ik zoiets kon oplossen![]()
Ben ik weerquote:
Haii MaRySequote:Op vrijdag 30 september 2005 23:42 schreef MaRySe het volgende:
haii
Ik wil je wel opwarmenquote:
ik ooooooooookquote:Op vrijdag 30 september 2005 23:51 schreef MaRySe het volgende:
ik verveeeeeeeeeeeeel me
Nee, reken daar maar niet opquote:Op vrijdag 30 september 2005 23:51 schreef Imberr het volgende:
me moeder zeurt manis t eindelijk weekend, kan ik weer es laat opblijven en me helemaal happy voelen.. mag t niet
![]()
waarom snappen ouders hun kinderen nou nooit?!
Waar en wanneer ?quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:51 schreef Fwnk het volgende:
Nog meer gegadigden voor de PUBSC Meet?
Oudersquote:Op vrijdag 30 september 2005 23:51 schreef Imberr het volgende:
me moeder zeurt manis t eindelijk weekend, kan ik weer es laat opblijven en me helemaal happy voelen.. mag t niet
![]()
waarom snappen ouders hun kinderen nou nooit?!
klikquote:Op vrijdag 30 september 2005 23:55 schreef Fwnk het volgende:
[..]
http://fwnk.ath.cx/phpBB2/viewtopic.php?t=14
Reply effe, dan zet ik je erbijquote:Op vrijdag 30 september 2005 23:58 schreef DaMook het volgende:
Ah ik zal kijken of ik de 22ste nog in de ziektewet zit en of ik anders vrij heb, ik zal dus kijken
* brainster vraagt of hij maryse mag opwarmenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:02 schreef MaRySe het volgende:
hm hm ik heb t ook koud
+3 voorspelbaarquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:03 schreef brainster het volgende:
[..]
* brainster vraagt of hij maryse mag opwarmen
Ik warm jou ook wel op hoor, samen met Imberrrrrquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:02 schreef MaRySe het volgende:
hm hm ik heb t ook koud
Dan moet ik reggen wat gister al niet luktequote:
Ze wil wel maar durft het niet toe te gevenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:08 schreef brainster het volgende:waarom zegt niemand iets over damooks ik warm imberr op post?
[..]
-100?
Omdat jij gewoon een kansloser bentquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:08 schreef brainster het volgende:waarom zegt niemand iets over damooks ik warm imberr op post?
[..]
-100?
Hoeveel heb je opquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:11 schreef MaRySe het volgende:
beer is bad m'kay
Ik niet hoorquote:
De afgelopen tijd te veel check mn bierbilquote:
Je krijgt bierspierenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:21 schreef MaRySe het volgende:
[..]
De afgelopen tijd te veel check mn bierbil
- stranglers - golden brown! (Soundtrack van snatch
)
Waarom heb je dan nogsteeds bierspieren?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:30 schreef MaRySe het volgende:
Ok!
En ik drink al 2 maanden geen bier meer
mietjequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:30 schreef MaRySe het volgende:
Ok!
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:30 schreef Imberr het volgende:
liebe menschen, ik ga slapen
truste allemaal en tot mogguh![]()
Ik heb een hekel aan anorexia chicksquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:30 schreef MaRySe het volgende:
Ok!
he nou doei doei trustuhquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:30 schreef Imberr het volgende:
Trustequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:30 schreef Imberr het volgende:
Ja leuk maar je gaat me toch niet neuken.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:31 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan anorexia chicks
óf ze breken spontaan doormidden
óf je neukt in een stel botten
koud meisjequote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:33 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ja leuk maar je gaat me toch niet neuken.
niet eens.. je weet maar nooit wat de tijd ons brengtquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:33 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ja leuk maar je gaat me toch niet neuken.
Koud?!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:34 schreef ijsmeis het volgende:
Nou, ik vond het vandaag behoorlijk koud ja!
Gelukkig wordt het volgende week alweer wat warmer (19 graden!)
Ik ben nog warmerquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:34 schreef ijsmeis het volgende:
Nou, ik vond het vandaag behoorlijk koud ja!
Gelukkig wordt het volgende week alweer wat warmer (19 graden!)
Niet teveel natuurlijkquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:35 schreef MaRySe het volgende:
Liever een anorexia chick dan bierspieren
doe mij maar gewoon er tussen inquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:35 schreef MaRySe het volgende:
Liever de middenwegquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:35 schreef MaRySe het volgende:
Zucht.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:39 schreef DaMook het volgende:
En ik wordt weer eens genegeerdMaryse is weer eens interesanter
nee hoor markiequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:39 schreef DaMook het volgende:
Ben ik zo vervelendquote:
Eerst bij vd valk en sinds vandaag bij de 4 azen in ehvquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:39 schreef spenky het volgende:
[..]
nee hoor markie
waar werkt je ex dan
Als je je opmerking over ijsmeis bedoelt, die vond ik niet het reageren waardquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:39 schreef DaMook het volgende:
Wat ik al zeiquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:40 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik vond het koud-koud.
Ik heet niet voor niks ijsmeis.
Ach, 5 kilo kan je makkelijker eraf krijgen dan eraan krijgen hoorquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:40 schreef MaRySe het volgende:
Liever 5 kilo te weinig dan 5 teveel
Mja zo lang 't maar bij je bouw en zo past.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:41 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Als je je opmerking over ijsmeis bedoelt, die vond ik niet het reageren waard
quote:
Nou 5 kilo te weinig is ook weer eng: botten enzoquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:40 schreef MaRySe het volgende:
Liever 5 kilo te weinig dan 5 teveel
Mja zo lang 't maar bij je bouw en zo past.
Don't askquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ach, 5 kilo kan je makkelijker eraf krijgen dan eraan krijgen hoor.
Ik kreeg er 30 kilo makkelijk aanquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ach, 5 kilo kan je makkelijker eraf krijgen dan eraan krijgen hoor.
Nou, mij lukt het maar niet om aan te komenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:43 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ik kreeg er 30 kilo makkelijk aan
is nu alweer 7 af en moet er nog eens 7 af
Ik moet ook iets van 7 kwijt eigenlijk.. Leukquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:43 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ik kreeg er 30 kilo makkelijk aan
is nu alweer 7 af en moet er nog eens 7 af
Stoppen met sporten meer etenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, mij lukt het maar niet om aan te komen.
Ik denk dat het gewoon mijn 'bouw' is.
Ach ja.
Ik kan je ook wel een paar tips gevenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ach ja.
Iddquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ach ja.
gaan we samen dieetenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:45 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik moet ook iets van 7 kwijt eigenlijk.. Leuk
Ik sport niet. Nooit gedaan eigenlijkquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:46 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Stoppen met sporten meer eten
mij is 't ook gelukt
maar iets te ver doorgeschoten.
Heb jij al een schema? Kan ik dat mooi overnemen en aangezien jij erg moeilijk bent met eten lust ik alles wat jij er op hebt staan. Is dat even makkelijk of nietquote:
Ik eet om het half uur wel iets (koekje, chippie, weetikwat, tenzij ik slaap) maar ik kom niet/nauwelijks aanquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik sport niet. Nooit gedaan eigenlijk.
En je wilt niet weten wat ik allemaal eet op een dag.
ik ben aangekomen door 1. van 8 uur per week niet meer te sportenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Gewoon normaal eten, om de dag sporten geen tussendoortjes en niet met de auto naar schoolquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:47 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Heb jij al een schema? Kan ik dat mooi overnemen en aangezien jij erg moeilijk bent met eten lust ik alles wat jij er op hebt staan. Is dat even makkelijk of niet![]()
Schema? Uhm.. ik ga gewoon fruit en die shizzle etenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:47 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Heb jij al een schema? Kan ik dat mooi overnemen en aangezien jij erg moeilijk bent met eten lust ik alles wat jij er op hebt staan. Is dat even makkelijk of niet![]()
Ik heb nog wel een suggestie van wat ik at in de tijd dat ik dat erbij kreeg.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Idd, dat helpt het bestequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:49 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Schema? Uhm.. ik ga gewoon fruit en die shizzle eten
ik leef nu op chips en snoep.
Dat om de dag sporten gaat niet lukken. Ik ga morgen wel weer eensquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:49 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Gewoon normaal eten, om de dag sporten geen tussendoortjes en niet met de auto naar school
Ik ook dusquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:49 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Schema? Uhm.. ik ga gewoon fruit en die shizzle eten
ik leef nu op chips en snoep.
Ik krijg nu de neiging om een opmerking te makenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:51 schreef MaRySe het volgende:
mja dan krijg ik eindelijk weer een strak buikje!
whieeeeeeeee
Mij ook nietquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:51 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat om de dag sporten gaat niet lukken. Ik ga morgen wel weer eensHelp me herinneren
Dat komt dan goed uit voor de PUB strand meet van volgend jaarquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:51 schreef MaRySe het volgende:
mja dan krijg ik eindelijk weer een strak buikje!
whieeeeeeeee
Dat wel maar wij hebben geen hond en ik ga altijd met de bus (veel bekenden die ik amper zie, dus gezelliger).quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:52 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Mij ook niet
Maar ik fiets elke dag naar school, savonds met de hond een half uur lopen
Is ook prima beweging
Zou best kunnen, ik werk op vlieland elke zomer, onderdak is zo geregeld (en als het warm is op het strand pitten)quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:52 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat komt dan goed uit voor de PUB strand meet van volgend jaar
True, dan is sporten handigerquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:53 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat wel maar wij hebben geen hond en ik ga altijd met de bus (veel bekenden die ik amper zie, dus gezelliger).
Dat doe ik dan wel in de sportschoolquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:52 schreef Fwnk het volgende:
Ow en dan wel op tempo fietsen en niet lamzakkend langzaam trappen
Nou, zal ik maar even zeggen wat ik redelijk vaak eet dan op een dag?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:50 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een suggestie van wat ik at in de tijd dat ik dat erbij kreeg.
Stevig ontbijt, geen lunch, halve zak chips tussendoor. Dan eind van de middag als avondeten een PZA of een magnetronmaaltijd lasagne van een kilo (alles op natuurlijk). Dan als toetje een blik ananas op siroop en savonds de rest van de chips, met natuurlijk veel cola tussendoor. Dat moet lukken
Ik ook, krijg ook veel verbaasde reactiesquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:54 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat doe ik dan wel in de sportschoolMaar dat schiet niet echt heel veel op want ik kan sowieso wel vrij hard fietsen...
Dat zou kunnen inderdaad, hoewel strand voor mij eigenlijk niet bepaald bijzonder is: woon er vlakbijquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:53 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Zou best kunnen, ik werk op vlieland elke zomer, onderdak is zo geregeld (en als het warm is op het strand pitten)
Ideaal
Ik dan ook, ik rol er zo heenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:55 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat zou kunnen inderdaad, hoewel strand voor mij eigenlijk niet bepaald bijzonder is: woon er vlakbij
Nah dat vind ik op zich nog wel meevallen, ik eet makkelijk meer op een normale dagquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, zal ik maar even zeggen wat ik redelijk vaak eet dan op een dag?
1 broodje met kruidenboter.
1 broodje frikandel.
2 tosti's met ham en kaas.
1 avondmaaltijd
1 pizza/pastamaaltijd/frituur
En dan heb ik de tussendoortjes nog niet meegerekend. Dus chips, pepernoten, chocolade, snoep, koekjes, noem maar op.
Dus ehm tja.. Ik leef eigenlijk best ongezond. Maar aankomen doe ik niet.
Nou, ik vind het behoorlijk wat voor mijn kleine maagquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:56 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Nah dat vind ik op zich nog wel meevallen, ik eet makkelijk meer op een normale dagMaar ik probeer dus iets gezonder te eten en shit dus ja, weet niet meer allemaal precies. Ga t niet bijhouden want anders word ik net zo erg als mn broertje en daar heb ik geen trek in
Hoe zou ze dan wel moeten klinken: anders?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:56 schreef DaMook het volgende:
Grrrrrrr ik blijf d'r leuk vinden en aan de telefoon klinkt ze net als vantevoren
Jij leeft bijna hetzelfde als ikquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, zal ik maar even zeggen wat ik redelijk vaak eet dan op een dag?
1 broodje met kruidenboter.
1 broodje frikandel.
2 tosti's met ham en kaas.
1 avondmaaltijd
1 pizza/pastamaaltijd/frituur
En dan heb ik de tussendoortjes nog niet meegerekend. Dus chips, pepernoten, chocolade, snoep, koekjes, noem maar op.
Dus ehm tja.. Ik leef eigenlijk best ongezond. Maar aankomen doe ik niet.
Ja minder verliefd ofzoquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:57 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Hoe zou ze dan wel moeten klinken: anders?
Dat kleine maag valt anders best mee, of je hebt een snelle stofwisseling.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, ik vind het behoorlijk wat voor mijn kleine maag.
Ik denk dat laatstequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:58 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat kleine maag valt anders best mee, of je hebt een snelle stofwisseling.
Kan jij dat horen aan de stem van een meisje? Ik neem voortaan mn telefoongesprekken even op!quote:
Je mag wel een paar kilo lenen van Maryse en mij?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik denk dat laatste.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar hoeveel ik nu weeg. Maar dat is volgens mij al 2 jaar hetzelfde.
Vergeet mij nietquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:00 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Je mag wel een paar kilo lenen van Maryse en mij?![]()
Voor de mensen die om je heen liggen niet neequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:59 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ik ook hoor
Maar om met een grote pens op het strand te zitten is ook niet ok
Nou ik heb het er in de afgelopen jaren te behoorlijk van genomenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:01 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Voor de mensen die om je heen liggen niet neeThank god is het bij mij nog niet zo erg
Ik kan aan een stem redelijk wat horen jaquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:59 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Kan jij dat horen aan de stem van een meisje? Ik neem voortaan mn telefoongesprekken even op!
Zeg dan dat je daar geen zin in hebt, sowieso voor de komende tijd.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik kan aan een stem redelijk wat horen ja
En nu komt ze net op msn en begint ook meteen te buurten
Houden zo [14.gif]. We beginnen hier nog een kliekje: de PUB-diet-clubquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:02 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Nou ik heb het er in de afgelopen jaren te behoorlijk van genomen
Maargoed, ik ben weer op de goede weg
Ja maar ik wil d'r terugquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:03 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Zeg dan dat je daar geen zin in hebt, sowieso voor de komende tijd.
Maar dat is handig, ik ga tapen vanaf nu
Open maar vastquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:04 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Houden zo [14.gif]. We beginnen hier nog een kliekje: de PUB-diet-club
Waarquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:05 schreef brainster het volgende:
Verhip... de header is veranderd... fok 6 jaar
Effe naar de index gaanquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:06 schreef DaMook het volgende:
[..]
Waar? Hier niet hoor
Oude nieuwe layout
Nou hey!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:05 schreef brainster het volgende:
Verhip... de header is veranderd... fok 6 jaar
Ik bedoel, als zij je niet meer moet, laat r dan ook maar gelijk rustig doen voorlopig. Gewoon normaal doen, maar niet té natuurlijkquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:04 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja maar ik wil d'r terugMaar je hebt wel gelijk eigenlijk moet ik dat niet doen
Ik heb even snel op de fp gekeken en iddquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:07 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Effe naar de index gaan
booohhh ik heb zin in koekjes ofzo
Next subject!
Meerquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:07 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Zou dat meer of minder kansloos zijn dan PUB-singles?
Dat is toch niet extreem veel of wat? Op een beetje dag haal ik dat makkelijkquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:09 schreef Fwnk het volgende:
volgens mij ben ik dik over de 200 posts gegaan vandaag(of gister
)
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:11 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat is toch niet extreem veel of wat? Op een beetje dag haal ik dat makkelijk
Hangt af van de persoonquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:13 schreef MaRySe het volgende:
korte plooirokjes done of not?
Ik vind ze lelijkquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:13 schreef MaRySe het volgende:
mits mooi meisje kan het welquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:13 schreef MaRySe het volgende:
Depends on persoon / uiterlijkquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:13 schreef MaRySe het volgende:
Doe is niet zo brainsterquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:13 schreef Gizmore het volgende:
[..]
mits mooi meisje kan het welFoto's?
Dat haal ik ook wel per dag meestal, gister (vrijdag eigenlijk) niet want ik had t drukquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:12 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ik niet zo makkelijk, meestal 100-150
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:14 schreef Intrepidity het volgende:
Ik heb gister (vrijdag) helemaal niet gepost
Ben ik nou niet meer welkom hier?
Van voorbeelden, niet per se van haar: duh. Kun je trouwens ook nog iets anders zeggen dan dat?quote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:15 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Van voorbeelden, niet per se van haar: duh. Kun je trouwens ook nog iets anders zeggen dan dat?Niet iedere opmerking is meteen eenzelfde statement als het zoveelste naamtopic dat jij opent. Zo dat wilde ik even kwijt
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:16 schreef brainster het volgende:
[..]
O... ja.. uh... ik zeg al niks meer hoor hierover dan
ze zijn wel ok mits de dame in kwestie het kan hebbenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:16 schreef MaRySe het volgende:
Ik ben m'n kast aan 't opruimen en vind ze een beetje not.
Goed idee, ik ga ook maar. Wordt morgen lange dag gevuld met sport, feest en overvloedig alchoholgebruikquote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:18 schreef MaRySe het volgende:
Nou ja ik gun ze de voordel van de twijfel
Dus ruimte voor nieuwe kleerselsquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:24 schreef MaRySe het volgende:
alles wat ik 't afgelopen jaar niet aan heb gehad uit m'n kast doe ik weg
Ik ken het... om de paar dagen is er weer een sok die geen andere sok heeft...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:29 schreef MaRySe het volgende:
en ik gooi nu alle 1 delige sokken ben wordt er gek van!
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:29 schreef MaRySe het volgende:
en ik gooi nu alle 1 delige sokken ben wordt er gek van!
En een paar dagen later kom je dezelfde sok weer tegen, terwijl de andere net opgehaald is in de vuilnis...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:31 schreef brainster het volgende:
[..]
Ik ken het... om de paar dagen is er weer een sok die geen andere sok heeft...
Ja ik snap wat je bedoelt, maarja, ik hoop dan altijd nog dat het goed komtquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:07 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik bedoel, als zij je niet meer moet, laat r dan ook maar gelijk rustig doen voorlopig. Gewoon normaal doen, maar niet té natuurlijkAnyway, je snapt waar ik op doel ook al leg ik t vrij slecht uit
Dat gevoel had ik ook hoor (het is nu 5 weken uit met mijn vriendin). Het beste is haar met rust te laten en gewoon normaal met haar omgaan. Als je laat merken dat je haar terug wilt kan het zijn dat ze zich ongemakkelijk gaat voelen, en dat wil je nietquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:35 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja ik snap wat je bedoelt, maarja, ik hoop dan altijd nog dat het goed komt. Ook al is dat (net als nu) niet
Nee ok, maar ik heb dan zoiets van waarom is het uit ? maar dat weet ze niet en dat wil ik weten, mischien kan ik er iets aan doen. Maar ik ga d'r nu ook met rust laten, wil er iig geen ruzie ofzo mee maar iig wel goede vrienden blijven (men dat ik na 4 dagen al zoiets kan voelenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:37 schreef IFASS het volgende:
[..]
Dat gevoel had ik ook hoor (het is nu 5 weken uit met mijn vriendin). Het beste is haar met rust te laten en gewoon normaal met haar omgaan. Als je laat merken dat je haar terug wilt kan het zijn dat ze zich ongemakkelijk gaat voelen, en dat wil je niet
Heel herkenbaarquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:40 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nee ok, maar ik heb dan zoiets van waarom is het uit ? maar dat weet ze niet en dat wil ik weten, mischien kan ik er iets aan doen. Maar ik ga d'r nu ook met rust laten, wil er iig geen ruzie ofzo mee maar iig wel goede vrienden blijven (men dat ik na 4 dagen al zoiets kan voelen)
ik ga morgen niets doen met d'rquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:42 schreef IFASS het volgende:
[..]
Heel herkenbaar
Je hebt een grote kans dat als je erop doorgaat dat het uiteindelijk uitdraait op ruzie. Beste is haar voorlopig gewoon met rust te laten. En ja, ik ben ook nog steeds goede vrienden met m'n ex (de eerste paar weken waren wel kut though). Ga morgenaaf weer met 'r wat doen![]()
Perfecte instellingquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
ik ga morgen niets doen met d'rik ga d'r voorlopig met rust laten, anders gaat het fout
. Ik ga gewoon achter andere meiden aan
Ik heb d'r even gesmst over hoe ik net aan de telefoon deed en dat ik d'r voorlopig niet zal lastig vallen. Maar dat achter de andere meiden aangaan is makkelijker gezegd als gedaanquote:
Je hoeft toch ook niet meteen een andere vriendinquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:51 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb d'r even gesmst over hoe ik net aan de telefoon deed en dat ik d'r voorlopig niet zal lastig vallen. Maar dat achter de andere meiden aangaan is makkelijker gezegd als gedaanEr is er momenteel maar eentje waar ik verder iets mee wil en die heeft jongens afgezworen
Ik zie welquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:55 schreef IFASS het volgende:
[..]
Je hoeft toch ook niet meteen een andere vriendin
Ga gewoon lekker uit of zo, levert vanzelf wel wat op![]()
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik zie welIk heb het er nu iig moeilijker mee als gister terwijl ze het toen uitmaakte
. Ik ga nu iig slapen
. Ik spreek je morgen wel weer
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 09:05 schreef Talena het volgende:
Goedemorgen
Ik ga vandaag Scorp[AM] meeten![]()
![]()
ehh.. zo zou ik het nou niet direct willen noemenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 09:53 schreef brainster het volgende:
Mare... meeten met Scorp?
Is dit een het begin van een nieuwe fok! relatie?
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 09:55 schreef Talena het volgende:
[..]
ehh.. zo zou ik het nou niet direct willen noemen
Jawel hoorquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 09:56 schreef brainster het volgende:
Alles goed met Talena?
Het is zeker vroegquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 10:00 schreef Talena het volgende:
[..]
Jawel hoorTis wel weer vroeg hae?
Met jou ook?
Shop 'till you drop!!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 10:02 schreef brainster het volgende:
[..]
* brainster gaat over 9 dagen naar Londen
Ik zou misschien wel graag willen, maar ik ga met schoolquote:
Brij?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 10:07 schreef brainster het volgende:
[..]
Ik zou misschien wel graag willen, maar ik ga met school![]()
Maar ach... nog altijd een hele middag vrij om brij te gaan waar ik wil
ik bedoel vrijquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 10:08 schreef Talena het volgende:
[..]
Brij?
Naja, kan je tenminste wel engels leren
uuhhwww..quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 10:10 schreef brainster het volgende:
Toevallig nog een leuke TT voor het volgende deel?
So you get high tonightquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 10:10 schreef brainster het volgende:
Toevallig nog een leuke TT voor het volgende deel?
kan ookquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 10:32 schreef brainster het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk doen
PubSc #262: Talena zegt uuhhww..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |