quote:
Nou 5 kilo te weinig is ook weer eng: botten enzoquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:40 schreef MaRySe het volgende:
Liever 5 kilo te weinig dan 5 teveel
Mja zo lang 't maar bij je bouw en zo past.
Don't askquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ach, 5 kilo kan je makkelijker eraf krijgen dan eraan krijgen hoor.
Ik kreeg er 30 kilo makkelijk aanquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ach, 5 kilo kan je makkelijker eraf krijgen dan eraan krijgen hoor.
Nou, mij lukt het maar niet om aan te komenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:43 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ik kreeg er 30 kilo makkelijk aan
is nu alweer 7 af en moet er nog eens 7 af
Ik moet ook iets van 7 kwijt eigenlijk.. Leukquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:43 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ik kreeg er 30 kilo makkelijk aan
is nu alweer 7 af en moet er nog eens 7 af
Stoppen met sporten meer etenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, mij lukt het maar niet om aan te komen.
Ik denk dat het gewoon mijn 'bouw' is.
Ach ja.
Ik kan je ook wel een paar tips gevenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ach ja.
Iddquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ach ja.
gaan we samen dieetenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:45 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik moet ook iets van 7 kwijt eigenlijk.. Leuk
Ik sport niet. Nooit gedaan eigenlijkquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:46 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Stoppen met sporten meer eten
mij is 't ook gelukt
maar iets te ver doorgeschoten.
Heb jij al een schema? Kan ik dat mooi overnemen en aangezien jij erg moeilijk bent met eten lust ik alles wat jij er op hebt staan. Is dat even makkelijk of nietquote:
Ik eet om het half uur wel iets (koekje, chippie, weetikwat, tenzij ik slaap) maar ik kom niet/nauwelijks aanquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik sport niet. Nooit gedaan eigenlijk.
En je wilt niet weten wat ik allemaal eet op een dag.
ik ben aangekomen door 1. van 8 uur per week niet meer te sportenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Gewoon normaal eten, om de dag sporten geen tussendoortjes en niet met de auto naar schoolquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:47 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Heb jij al een schema? Kan ik dat mooi overnemen en aangezien jij erg moeilijk bent met eten lust ik alles wat jij er op hebt staan. Is dat even makkelijk of niet![]()
Schema? Uhm.. ik ga gewoon fruit en die shizzle etenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:47 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Heb jij al een schema? Kan ik dat mooi overnemen en aangezien jij erg moeilijk bent met eten lust ik alles wat jij er op hebt staan. Is dat even makkelijk of niet![]()
Ik heb nog wel een suggestie van wat ik at in de tijd dat ik dat erbij kreeg.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Idd, dat helpt het bestequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:49 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Schema? Uhm.. ik ga gewoon fruit en die shizzle eten
ik leef nu op chips en snoep.
Dat om de dag sporten gaat niet lukken. Ik ga morgen wel weer eensquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:49 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Gewoon normaal eten, om de dag sporten geen tussendoortjes en niet met de auto naar school
Ik ook dusquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:49 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Schema? Uhm.. ik ga gewoon fruit en die shizzle eten
ik leef nu op chips en snoep.
Ik krijg nu de neiging om een opmerking te makenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:51 schreef MaRySe het volgende:
mja dan krijg ik eindelijk weer een strak buikje!
whieeeeeeeee
Mij ook nietquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:51 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat om de dag sporten gaat niet lukken. Ik ga morgen wel weer eensHelp me herinneren
Dat komt dan goed uit voor de PUB strand meet van volgend jaarquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:51 schreef MaRySe het volgende:
mja dan krijg ik eindelijk weer een strak buikje!
whieeeeeeeee
Dat wel maar wij hebben geen hond en ik ga altijd met de bus (veel bekenden die ik amper zie, dus gezelliger).quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:52 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Mij ook niet
Maar ik fiets elke dag naar school, savonds met de hond een half uur lopen
Is ook prima beweging
Zou best kunnen, ik werk op vlieland elke zomer, onderdak is zo geregeld (en als het warm is op het strand pitten)quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:52 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat komt dan goed uit voor de PUB strand meet van volgend jaar
True, dan is sporten handigerquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:53 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat wel maar wij hebben geen hond en ik ga altijd met de bus (veel bekenden die ik amper zie, dus gezelliger).
Dat doe ik dan wel in de sportschoolquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:52 schreef Fwnk het volgende:
Ow en dan wel op tempo fietsen en niet lamzakkend langzaam trappen
Nou, zal ik maar even zeggen wat ik redelijk vaak eet dan op een dag?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:50 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een suggestie van wat ik at in de tijd dat ik dat erbij kreeg.
Stevig ontbijt, geen lunch, halve zak chips tussendoor. Dan eind van de middag als avondeten een PZA of een magnetronmaaltijd lasagne van een kilo (alles op natuurlijk). Dan als toetje een blik ananas op siroop en savonds de rest van de chips, met natuurlijk veel cola tussendoor. Dat moet lukken
Ik ook, krijg ook veel verbaasde reactiesquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:54 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat doe ik dan wel in de sportschoolMaar dat schiet niet echt heel veel op want ik kan sowieso wel vrij hard fietsen...
Dat zou kunnen inderdaad, hoewel strand voor mij eigenlijk niet bepaald bijzonder is: woon er vlakbijquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:53 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Zou best kunnen, ik werk op vlieland elke zomer, onderdak is zo geregeld (en als het warm is op het strand pitten)
Ideaal
Ik dan ook, ik rol er zo heenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:55 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat zou kunnen inderdaad, hoewel strand voor mij eigenlijk niet bepaald bijzonder is: woon er vlakbij
Nah dat vind ik op zich nog wel meevallen, ik eet makkelijk meer op een normale dagquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, zal ik maar even zeggen wat ik redelijk vaak eet dan op een dag?
1 broodje met kruidenboter.
1 broodje frikandel.
2 tosti's met ham en kaas.
1 avondmaaltijd
1 pizza/pastamaaltijd/frituur
En dan heb ik de tussendoortjes nog niet meegerekend. Dus chips, pepernoten, chocolade, snoep, koekjes, noem maar op.
Dus ehm tja.. Ik leef eigenlijk best ongezond. Maar aankomen doe ik niet.
Nou, ik vind het behoorlijk wat voor mijn kleine maagquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:56 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Nah dat vind ik op zich nog wel meevallen, ik eet makkelijk meer op een normale dagMaar ik probeer dus iets gezonder te eten en shit dus ja, weet niet meer allemaal precies. Ga t niet bijhouden want anders word ik net zo erg als mn broertje en daar heb ik geen trek in
Hoe zou ze dan wel moeten klinken: anders?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:56 schreef DaMook het volgende:
Grrrrrrr ik blijf d'r leuk vinden en aan de telefoon klinkt ze net als vantevoren
Jij leeft bijna hetzelfde als ikquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, zal ik maar even zeggen wat ik redelijk vaak eet dan op een dag?
1 broodje met kruidenboter.
1 broodje frikandel.
2 tosti's met ham en kaas.
1 avondmaaltijd
1 pizza/pastamaaltijd/frituur
En dan heb ik de tussendoortjes nog niet meegerekend. Dus chips, pepernoten, chocolade, snoep, koekjes, noem maar op.
Dus ehm tja.. Ik leef eigenlijk best ongezond. Maar aankomen doe ik niet.
Ja minder verliefd ofzoquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:57 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Hoe zou ze dan wel moeten klinken: anders?
Dat kleine maag valt anders best mee, of je hebt een snelle stofwisseling.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, ik vind het behoorlijk wat voor mijn kleine maag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |