Ik denk dat laatstequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:58 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat kleine maag valt anders best mee, of je hebt een snelle stofwisseling.
Kan jij dat horen aan de stem van een meisje? Ik neem voortaan mn telefoongesprekken even op!quote:
Je mag wel een paar kilo lenen van Maryse en mij?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik denk dat laatste.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar hoeveel ik nu weeg. Maar dat is volgens mij al 2 jaar hetzelfde.
Vergeet mij nietquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:00 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Je mag wel een paar kilo lenen van Maryse en mij?![]()
Voor de mensen die om je heen liggen niet neequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:59 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ik ook hoor
Maar om met een grote pens op het strand te zitten is ook niet ok
Nou ik heb het er in de afgelopen jaren te behoorlijk van genomenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:01 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Voor de mensen die om je heen liggen niet neeThank god is het bij mij nog niet zo erg
Ik kan aan een stem redelijk wat horen jaquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:59 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Kan jij dat horen aan de stem van een meisje? Ik neem voortaan mn telefoongesprekken even op!
Zeg dan dat je daar geen zin in hebt, sowieso voor de komende tijd.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik kan aan een stem redelijk wat horen ja
En nu komt ze net op msn en begint ook meteen te buurten
Houden zo [14.gif]. We beginnen hier nog een kliekje: de PUB-diet-clubquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:02 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Nou ik heb het er in de afgelopen jaren te behoorlijk van genomen
Maargoed, ik ben weer op de goede weg
Ja maar ik wil d'r terugquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:03 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Zeg dan dat je daar geen zin in hebt, sowieso voor de komende tijd.
Maar dat is handig, ik ga tapen vanaf nu
Open maar vastquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:04 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Houden zo [14.gif]. We beginnen hier nog een kliekje: de PUB-diet-club
Waarquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:05 schreef brainster het volgende:
Verhip... de header is veranderd... fok 6 jaar
Effe naar de index gaanquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:06 schreef DaMook het volgende:
[..]
Waar? Hier niet hoor
Oude nieuwe layout
Nou hey!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:05 schreef brainster het volgende:
Verhip... de header is veranderd... fok 6 jaar
Ik bedoel, als zij je niet meer moet, laat r dan ook maar gelijk rustig doen voorlopig. Gewoon normaal doen, maar niet té natuurlijkquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:04 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja maar ik wil d'r terugMaar je hebt wel gelijk eigenlijk moet ik dat niet doen
Ik heb even snel op de fp gekeken en iddquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:07 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Effe naar de index gaan
booohhh ik heb zin in koekjes ofzo
Next subject!
Meerquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:07 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Zou dat meer of minder kansloos zijn dan PUB-singles?
Dat is toch niet extreem veel of wat? Op een beetje dag haal ik dat makkelijkquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:09 schreef Fwnk het volgende:
volgens mij ben ik dik over de 200 posts gegaan vandaag(of gister
)
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:11 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat is toch niet extreem veel of wat? Op een beetje dag haal ik dat makkelijk
Hangt af van de persoonquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:13 schreef MaRySe het volgende:
korte plooirokjes done of not?
Ik vind ze lelijkquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:13 schreef MaRySe het volgende:
mits mooi meisje kan het welquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:13 schreef MaRySe het volgende:
Depends on persoon / uiterlijkquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:13 schreef MaRySe het volgende:
Doe is niet zo brainsterquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:13 schreef Gizmore het volgende:
[..]
mits mooi meisje kan het welFoto's?
Dat haal ik ook wel per dag meestal, gister (vrijdag eigenlijk) niet want ik had t drukquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:12 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ik niet zo makkelijk, meestal 100-150
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:14 schreef Intrepidity het volgende:
Ik heb gister (vrijdag) helemaal niet gepost
Ben ik nou niet meer welkom hier?
Van voorbeelden, niet per se van haar: duh. Kun je trouwens ook nog iets anders zeggen dan dat?quote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:15 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Van voorbeelden, niet per se van haar: duh. Kun je trouwens ook nog iets anders zeggen dan dat?Niet iedere opmerking is meteen eenzelfde statement als het zoveelste naamtopic dat jij opent. Zo dat wilde ik even kwijt
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:16 schreef brainster het volgende:
[..]
O... ja.. uh... ik zeg al niks meer hoor hierover dan
ze zijn wel ok mits de dame in kwestie het kan hebbenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:16 schreef MaRySe het volgende:
Ik ben m'n kast aan 't opruimen en vind ze een beetje not.
Goed idee, ik ga ook maar. Wordt morgen lange dag gevuld met sport, feest en overvloedig alchoholgebruikquote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:18 schreef MaRySe het volgende:
Nou ja ik gun ze de voordel van de twijfel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |