Jeej, nog meer irritante epileptische avatarsquote:Op donderdag 29 september 2005 22:23 schreef B_BOY het volgende:
yeah net geleerd hoe een .gif je te maken. jullie kunnen dus over niet al te lange tijd een nieuwe avatar van mij verwachten (deze zijn dan voor het eerst in mijn fok! carriere bewegend zijn)
Wat is er dan nog mis mee ?quote:Op donderdag 29 september 2005 22:23 schreef Jaguarized het volgende:
Een bijna foutloze OP van Maikuuul.
Gefeliciteerd met je eerste goede OPquote:Op donderdag 29 september 2005 22:24 schreef Maikuuul het volgende:
YEShet is me gelukt nu ben ik echt bij !!!
neej hoor de mijne word rustig en subtiel.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:24 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Jeej, nog meer irritante epileptische avatars
Nou leg uit dan.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:23 schreef B_BOY het volgende:
yeah net geleerd hoe een .gif je te maken. jullie kunnen dus over niet al te lange tijd een nieuwe avatar van mij verwachten (deze zijn dan voor het eerst in mijn fok! carriere bewegend zijn)
spatie tussen | en 256.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:24 schreef Maikuuul het volgende:
YEShet is me gelukt nu ben ik echt bij !!!
Ssst...quote:Op donderdag 29 september 2005 22:27 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Verschilende plaatjes maken en die aan elkaar plakken met een gif creator
Waarom nou weer malt..quote:Op donderdag 29 september 2005 22:28 schreef Maikuuul het volgende:
Zo gek, zo fucking lekker is bavaria malt bier nuhet smaakt echt goed
heerlijk
www.good-tutorials.comquote:
Ja kmoet morgen maar school, maar daarom pak ik geen mailt, ik weet ook niet hoe bavaria normaal smaakt. Dit is namelijk een erg mooi verhaal dat ik wil ff wil vertellen waarom ik bavaria malt drink : Er is zoeen man die komt om de 2/3 dagen naar me vader gewoon om voor te praten etc, en hij drinkt bavaria malt de reden weet ik niet maar goed, en toen proefde ik eens een flesje en het was heerlijkquote:Op donderdag 29 september 2005 22:28 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Waarom nou weer malt..moet je morgen naar sgol ofzow
Oh ik dacht dat jij mij die shit nu ging uitleggen.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:29 schreef B_BOY het volgende:
[..]
www.good-tutorials.com
vanuit daar probeer ik ook alles te leren. kheb nog veel te leren trouwens. heeel veel.
Maltquote:Op donderdag 29 september 2005 22:28 schreef Maikuuul het volgende:
Zo gek, zo fucking lekker is bavaria malt bier nuhet smaakt echt goed
heerlijk
Normaal vind ik files best relaxed eigenlijkquote:Op donderdag 29 september 2005 22:30 schreef ijsmeis het volgende:
Pff, vandaag bijna 2 uur in de file gestaan!
ik drink lekker bier van de euroshopperquote:Op donderdag 29 september 2005 22:30 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ja kmoet morgen maar school, maar daarom pak ik geen mailt, ik weet ook niet hoe bavaria normaal smaakt. Dit is namelijk een erg mooi verhaal dat ik wil ff wil vertellen waarom ik bavaria malt drink : Er is zoeen man die komt om de 2/3 dagen naar me vader gewoon om voor te praten etc, en hij drinkt bavaria malt de reden weet ik niet maar goed, en toen proefde ik eens een flesje en het was heerlijkveel lekkerder dan amstel, maar Brand getapt bier smaakt nog altijd het beste
Nou, ik ben liever in 3 kwartier thuis dan in 2 uurquote:Op donderdag 29 september 2005 22:30 schreef DaMook het volgende:
[..]
Normaal vind ik files best relaxed eigenlijkMaar vanmiddag heb ik toevallig een keer als een dolle gereden
Naja boeie, ik vind het heerlijk dus ik drink hetquote:Op donderdag 29 september 2005 22:30 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Malt![]()
Dat is toch geen bier meer![]()
Ik vind het in de file altijd gaaf om andere mensen te kijkenquote:Op donderdag 29 september 2005 22:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, ik ben liever in 3 kwartier thuis dan in 2 uur.
quote:Op donderdag 29 september 2005 22:39 schreef Gizmore het volgende:
Heeft een modje de TT verandert zeker?Aangezien de TT helemaal in het Nederlands is en nog correct ook
Tevens goedenavond
Helemaal door Maikuuuul zelf gedaan!quote:Op donderdag 29 september 2005 22:39 schreef Gizmore het volgende:
Heeft een modje de TT verandert zeker?Aangezien de TT helemaal in het Nederlands is en nog correct ook
Tevens goedenavond
niet helemaal correct: de avond is nog niet afgelopen dus kun je nog niet spreken van 'was'.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:39 schreef Gizmore het volgende:
Heeft een modje de TT veranderd zeker?Aangezien de TT helemaal in het Nederlands is en nog correct ook
Tevens goedenavond
en vergeet de spatie fout nietquote:Op donderdag 29 september 2005 22:44 schreef Boeman het volgende:
[..]
niet helemaal correct: de avond is nog niet afgelopen dus kun je nog niet spreken van 'was'.
Het is echt rustig vanavond
er is een beginnetjequote:Op donderdag 29 september 2005 22:48 schreef Gizmore het volgende:
Dat dan weer wel natuurlijk, maar het lijkt een keer ergens op
En wat heb jij allemaal gedaan vandaag behalve werk zoeken?quote:Op donderdag 29 september 2005 22:41 schreef Gizmore het volgende:
Gelukkig wordt mijn typo niet opgemerktHij begint het misschien te leren, ook al denk ik dat die conclusie wat te voorbarig is
ja nou?quote:Op donderdag 29 september 2005 22:49 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En wat heb jij allemaal gedaan vandaag behalve werk zoeken?![]()
quote:Op donderdag 29 september 2005 22:49 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En wat heb jij allemaal gedaan vandaag behalve werk zoeken?![]()
En wat heb je in de stad gedaan?quote:Op donderdag 29 september 2005 22:53 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik heb 6 uur college gehad met daar nog 2 tussenuren bij welke ik gevuld heb met nog maar eens de stad in. Al met al was ik dus van half 8 tot half 6 niet thuis: druk zat als je het mij vraagt.
Vriend van me is nog steeds op zoek naar telefoon en nog ffs naar de bijenkorf (waar het om half 12 op donderdagochtend stervensdruk was door die actiequote:Op donderdag 29 september 2005 22:54 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En wat heb je in de stad gedaan?
Ik wil welquote:Op donderdag 29 september 2005 23:03 schreef DaMook het volgende:
Ik heb een stalkster van 15Die wil neuken nu ze weet dat ik weer vrijgezel ben (wilde ze daarvoor ook al)
15 eej ik ben geen pedo
foto?quote:Op donderdag 29 september 2005 23:03 schreef DaMook het volgende:
Ik heb een stalkster van 15Die wil neuken nu ze weet dat ik weer vrijgezel ben (wilde ze daarvoor ook al)
15 eej ik ben geen pedo
Wacht ik geef je mijn adresquote:Op donderdag 29 september 2005 23:03 schreef DaMook het volgende:
15 eej ik ben geen pedo
pas me je adres en tel nummerquote:Op donderdag 29 september 2005 23:06 schreef MaRySe het volgende:
helooooooow
Ach, degenen die er nu nog zitten zijn die leeftijd allang ontstegenquote:Op donderdag 29 september 2005 23:11 schreef DaMook het volgende:
Whehe volgens mij zei ik dat in pub
quote:Op donderdag 29 september 2005 23:08 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
pas me je adres en tel nummer
Dan kan ik je aanmelden bij de groupie's kun je ookwil je dat voor of na het neucken ?
en jij bent niet diegene, dat is dan wel weer verrassendquote:Op donderdag 29 september 2005 23:12 schreef brainster het volgende:Maryse is er nog geen 2 minuten, of iemand vraagt al of ze wil nuecken...
Ja was jij net te laatquote:Op donderdag 29 september 2005 23:12 schreef brainster het volgende:Maryse is er nog geen 2 minuten, of iemand vraagt al of ze wil nuecken...
Zei wil groupie worden !quote:Op donderdag 29 september 2005 23:12 schreef brainster het volgende:Maryse is er nog geen 2 minuten, of iemand vraagt al of ze wil nuecken...
Ja, iemand was je voor.quote:Op donderdag 29 september 2005 23:12 schreef brainster het volgende:Maryse is er nog geen 2 minuten, of iemand vraagt al of ze wil nuecken...
En toch willen ze d'r allemaalquote:Op donderdag 29 september 2005 23:12 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ach, degenen die er nu nog zitten zijn die leeftijd allang ontstegen
Bijna allemaal dan
Inderdaad dat vond ik ookquote:Op donderdag 29 september 2005 23:13 schreef Gizmore het volgende:
[..]
en jij bent niet diegene, dat is dan wel weer verrassend
Had jij niet al een vriendin dan?quote:Op donderdag 29 september 2005 23:17 schreef DaMook het volgende:
[..]
En toch willen ze d'r allemaalDan kan ik het net zo goed zelf doen
Lees je inquote:Op donderdag 29 september 2005 23:20 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Had jij niet al een vriendin dan?![]()
Nee sorry, heb wel een feestje maar niet gruwelijkquote:Op donderdag 29 september 2005 23:22 schreef MaRySe het volgende:
oeh ik heb echt zin in wiekent gruwelijk thuisfeest of zo
wie organiseert
Mijn flatje blijft ongemoeit.quote:Op donderdag 29 september 2005 23:22 schreef MaRySe het volgende:
oeh ik heb echt zin in wiekent gruwelijk thuisfeest of zo
wie organiseert
Dat heb je ook niet lang volgehouden danquote:Op donderdag 29 september 2005 23:22 schreef DaMook het volgende:
[..]
Lees je inDat is sinds vanmiddag uit
Je bent ouder ergo geil omdat ze kunnen pimpen bij andere meisjes.quote:Op donderdag 29 september 2005 23:23 schreef DaMook het volgende:
Waarom willen sommige geile 15 jarige me wel en leuke meisjes van 20 ofzo niet
ik ben 18quote:Op donderdag 29 september 2005 23:23 schreef DaMook het volgende:
Heb je niet van beiden een foto? Misschien dat dan het probleem zichtbaar wordtquote:Op donderdag 29 september 2005 23:23 schreef DaMook het volgende:
quote:Op donderdag 29 september 2005 23:25 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
We hebben wat gemeen![]()
ik ben toch al dronken na 5 biertjesquote:Op donderdag 29 september 2005 23:26 schreef Teringjakkie het volgende:
[..]
5 liter sangria in een half uur.
Ik heb het niet uitgemaakt neequote:Op donderdag 29 september 2005 23:24 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat heb je ook niet lang volgehouden danMaar goed, kut voor je enzo, tenzij je t zelf uitgemaakt heb natuurlijk
blauw opeens niet goed genoeg meer TLK?quote:Op donderdag 29 september 2005 23:24 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik wil een paarse naam
Vertel dat eens aan MaRySequote:Op donderdag 29 september 2005 23:24 schreef Teringjakkie het volgende:
[..]
Je bent ouder ergo geil omdat ze kunnen pimpen bij andere meisjes.
Niet in trappen, uit ervaring.
Nee ik had 2 foto's, 1 van mijn nu ex en 1 van het meidje dat ik nu wilquote:Op donderdag 29 september 2005 23:25 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Heb je niet van beiden een foto? Misschien dat dan het probleem zichtbaar wordt![]()
ik zaterdag dan is het namelijk kroegentocht int dorp Dokkumquote:Op donderdag 29 september 2005 23:27 schreef Teringjakkie het volgende:
Weet je wat?
Ik ga vandaag nog dronken worden, fuck school.
Deels heeft ie wel een punt eigenlijk, die tering-weet-ik-veel.quote:
Ik had het dan ook eigenlijk niet over jouquote:
doe eens posten?quote:Op donderdag 29 september 2005 23:29 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nee ik had 2 foto's, 1 van mijn nu ex en 1 van het meidje dat ik nu wilNiet van dit geile 15 jarig ding
Ik ben Speciaal dus krijg ik ook iets speciaals.quote:Op donderdag 29 september 2005 23:27 schreef Gizmore het volgende:
[..]
blauw opeens niet goed genoeg meer TLK?
23 en 15 kan nietquote:Op donderdag 29 september 2005 23:29 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Deels heeft ie wel een punt eigenlijk, die tering-weet-ik-veel.
DaMook, zo ontzettend oud ben je nu ook weer niet natuurlijk
denk niet dat dat hier ook werktquote:Op donderdag 29 september 2005 23:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ben Speciaal dus krijg ik ook iets speciaals.
Bv star wars krijgt zo'n belangrijke gast een paars zwaard
Jij had toch een vriendin mén?quote:Op donderdag 29 september 2005 23:29 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nee ik had 2 foto's, 1 van mijn nu ex en 1 van het meidje dat ik nu wilNiet van dit geile 15 jarig ding
nee ok, zelfs ik denk er ook wel een paar keer over na voor ik iets van plan ben met een 16-jarige, laat staan jongerquote:
Joh.quote:Op donderdag 29 september 2005 23:29 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik had het dan ook eigenlijk niet over jou
Ik ga een protest mail maken met ballonenquote:Op donderdag 29 september 2005 23:31 schreef Gizmore het volgende:
[..]
denk niet dat dat hier ook werkt
Had ik al gedaanquote:
Lees je in menquote:Op donderdag 29 september 2005 23:32 schreef Teringjakkie het volgende:
[..]
Jij had toch een vriendin mén?
Maar dat jij me afwijst is ook een domper op deze zwarte dagquote:
ze kijkt goedquote:Op donderdag 29 september 2005 23:34 schreef DaMook het volgende:
[..]
Had ik al gedaan
Maar vooruit
Mijn ex:
klik
Waar ik nu achter aan zit (rechts):
klik
De laatste keer dat ik de foto's plaats
ik ga zaterdag en maandag dronken. Maandag is ook weer niet zo'n heel goed idee want ik heb dinsdagochtend college om 9 uurquote:Op donderdag 29 september 2005 23:33 schreef MaRySe het volgende:
alleen is niet leuk natuurlijk.. tssssk waarom zijn er hier geen feesten en zo
2de foto leuk meiskequote:Op donderdag 29 september 2005 23:34 schreef DaMook het volgende:
[..]
Had ik al gedaan
Maar vooruit
Mijn ex:
klik
Waar ik nu achter aan zit (rechts):
klik
De laatste keer dat ik de foto's plaats
almere?quote:Op donderdag 29 september 2005 23:33 schreef MaRySe het volgende:
alleen is niet leuk natuurlijk.. tssssk waarom zijn er hier geen feesten en zo
Ik vind ze allebei leukquote:Op donderdag 29 september 2005 23:36 schreef Gizmore het volgende:
Mmmm... dan vind ik die ene waar je nu achter aan zit toch 10 keer beterMaar dat is kwestie van smaak uiteraard
Welke van de 2 ?quote:
Beide bij vd valk, serveerster en receptioniste. Zijn ook vriendinnen van elkaarquote:
dat is dan weer wat minder handigquote:Op donderdag 29 september 2005 23:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Beide bij vd valk, serveerster en receptioniste. Zijn ook vriendinnen van elkaar
Die eerste ookquote:Op donderdag 29 september 2005 23:38 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
2de foto leuk meiske
ach anders leid ik die zonder bril even afquote:Op donderdag 29 september 2005 23:41 schreef Gizmore het volgende:
[..]
dat is dan weer wat minder handig![]()
Het eerste wat ik tegen ingrid zei toen ze tegen mij zei dat ze liever vrienden was, was dat ik dan maar snel achter Melinda aan moest gaanquote:Op donderdag 29 september 2005 23:41 schreef Gizmore het volgende:
[..]
dat is dan weer wat minder handig![]()
Je blijft er vanafquote:Op donderdag 29 september 2005 23:42 schreef Boeman het volgende:
[..]
ach anders leid ik die zonder bril even af![]()
met mij zul je geen last krijgen in ieder gevalquote:Op donderdag 29 september 2005 23:45 schreef DaMook het volgende:
[..]
Je blijft er vanafAls ze binnen 1 maand een vriend heeft heeft die gast een probleem
En daarnaast weet ze sinds vandaag dat ik iets met ingrid heb gehadquote:Op donderdag 29 september 2005 23:42 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die eerste ookanders had ik er niets mee gehad
Probleem van die 2e (Melinda) is dat ze sinds d'r ex tijdelijk genoeg heeft van jongensDat moet ik d'r dus eerst uit d'r kop praten
![]()
Ingrid 20 en melinda 18 of 19 geloof ikquote:Op donderdag 29 september 2005 23:46 schreef Gizmore het volgende:
[..]
met mij zul je geen last krijgen in ieder gevalHoe oud zijn ze ook weer?
no problem, kom toch nooit in Valkenswaardquote:Op donderdag 29 september 2005 23:45 schreef DaMook het volgende:
[..]
Je blijft er vanafAls ze binnen 1 maand een vriend heeft heeft die gast een probleem
Mmm... Melinda is wel nicequote:Op donderdag 29 september 2005 23:47 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ingrid 20 en melinda 18 of 19 geloof ik![]()
Ze woont en stapt in Eindhovenquote:Op donderdag 29 september 2005 23:47 schreef Boeman het volgende:
[..]
no problem, kom toch nooit in Valkenswaard
Je bent dan ook vrij actief nuquote:Op donderdag 29 september 2005 23:47 schreef DaMook het volgende:
Het gaat hier de laatste dagen wel over mij liefdes zeg
Ingrid ookquote:
Dude, ge zijt een vrouwenmagneet.quote:Op donderdag 29 september 2005 23:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
En daarnaast weet ze sinds vandaag dat ik iets met ingrid heb gehadMaar daar komt ze wel overheen
Ik ga ervoor
![]()
oh dan hoef je je helemaal geen zorgen te makenquote:Op donderdag 29 september 2005 23:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ze woont en stapt in Eindhoven(Ingrid dus) , maar die gast heeft ruzie
Ik laat d'r niet zomaar een ander nemen
Nou ja, succes ermeequote:Op donderdag 29 september 2005 23:49 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ingrid ookMaar Melinda zat ik al veeeeeeeel eerder achteraan, maar dat was meer gein
, maar wil dat wel serieus
meld zich afquote:Op donderdag 29 september 2005 23:51 schreef Boeman het volgende:
wie is hier nog minderjarig?
trustequote:Op donderdag 29 september 2005 23:55 schreef the_legend_killer het volgende:
Mensen ik ben weg tot morgen
Same herequote:Op donderdag 29 september 2005 23:55 schreef the_legend_killer het volgende:
Mensen ik ben weg tot morgen
Totaal niet dusquote:Op donderdag 29 september 2005 23:49 schreef Teringjakkie het volgende:
[..]
Dude, ge zijt een vrouwenmagneet.
Ik hoop hetquote:
quote:Op donderdag 29 september 2005 23:50 schreef Boeman het volgende:
[..]
oh dan hoef je je helemaal geen zorgen te maken
Niet dusquote:Op donderdag 29 september 2005 23:59 schreef Teringjakkie het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste neukvoer.
Waarom ?quote:
En je jezelf gaat voltanken.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:03 schreef MaRySe het volgende:
uh omdat ik nog een beetje ziekjes ben hoesten en zo
en omdat ik steeds licht in m'n hoofd wordt en moet liggen en na een tijdje weer wakker wordt pas
en ik trek steeds wit weg
en ik heb saaie vakken
Doe met me mee!quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:05 schreef MaRySe het volgende:
Ja waarom niet?
Dat is hetquote:
Ga maar lang een weekend relaxenquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:05 schreef MaRySe het volgende:
Oja en 't wordt af en toe zwart voor m'n ogen
maar verder gaat 't wel
tot sinasquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:06 schreef MaRySe het volgende:
(morgen dus)
ben nu slapen
tot bubbelz !
Mazzelpikquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:08 schreef DaMook het volgende:
Damn dat geil ding van 15 stalkt me nu ook al per sms
Nou echt mazzelquote:
Ik heb al 3 weken weekendquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:28 schreef Maikuuul het volgende:tis nog maar 23 uur en dan ist weekend
mijn weekend begint om half 12 want dan ben ik totally pwnage
Dat noemen ze vakantiequote:
Nee dat noemen ze 1,5 week vakantie en 1,5 week ziektewetquote:
Bestaat er ook zoiets als : 3 weken pwnedlikeanoobwet ?quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nee dat noemen ze 1,5 week vakantie en 1,5 week ziektewet
Vast nietquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:35 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Bestaat er ook zoiets als : 3 weken pwnedlikeanoobwet ?
Weetje wat zielig is ? stervende kindjes in africa wat me geen reet interresseert omdat we het toch niet kunnen verhelpenquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:38 schreef DaMook het volgende:
[..]
Vast niet
Maar voorlopig zit ik nog wel even in de ziektewet, eerst mijn ontslag en nu ook nog liefdesverdrietIk ben zielig
Die zijn niet zielig die zijn niet beter gewendquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:43 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Weetje wat zielig is ? stervende kindjes in africa wat me geen reet interresseert omdat we het toch niet kunnen verhelpen![]()
Ik ook, tot morgen en dan weer een nieuwe geweldige dag vol Fok !quote:
ja dat zeggen ze nu even maar binnenkort is iedereen het weer vergeten.quote:Op vrijdag 30 september 2005 08:18 schreef taart het volgende:
Goedenmorgen
wat zien mijn ogen nou weer
Geen alcohol verkoop onder 21 jaar
vent hou je bek dan, want daar kun je toch niks aan doenquote:"Uit onderzoek blijkt dat drankverkoop aan jongeren onder de 16 daalt. Maar tegelijk zie je dat jongeren tussen de 12 en 16 jaar wel steeds meer drinken in de privé-sfeer", aldus Kleinmeulman in Trouw.
Doeiiiquote:Op vrijdag 30 september 2005 08:39 schreef Boeman het volgende:
zo nu weer genoeg gemekkerd in de leegte ik ga even wat eten en senseootje () drinken en dan tot 12 uur naar school
houdoe!
Hallowquote:Op vrijdag 30 september 2005 09:14 schreef Fwnk het volgende:
MEKI !!!!!!!111!!!11!!1!11!!!!11!!11!!!11
Nee doh alleen janny jaquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:01 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
D8 dat we wel les hadden. Maar niet dus.![]()
quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:08 schreef Jaguarized het volgende:
Tyfus wat een zon hier....
Wil je wat zon van mij kaufen?quote:
graag, het is hier zwaar bewolkt en het waait als de ziekte. Lekkerquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:12 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wil je wat zon van mij kaufen?
Tsja wij hadden hier gister toch een uberstortbui. Zeiknat geworden uiteraard.quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:12 schreef Gizmore het volgende:
[..]
graag, het is hier zwaar bewolkt en het waait als de ziekte. Lekker
Whehe ik heb gisteren geen spatje regen gevoeld: zat mooi in de trein en thuis was het nét weer droogquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:14 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Tsja wij hadden hier gister toch een uberstortbui. Zeiknat geworden uiteraard.![]()
Ik heb vrij gevraagd en gekregenquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:15 schreef Fwnk het volgende:
nee ik ben vrij
Vandaag nog les?quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:16 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Whehe ik heb gisteren geen spatje regen gevoeld: zat mooi in de trein en thuis was het nét weer droog
Neuh, maar misschien toch nog wel ff naar Rotterdam, had gister weinig tijd om overal te kijkenquote:
Ja is goed.quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:21 schreef the_legend_killer het volgende:
Maar mensen ik ben weer weg
Doegies.quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:21 schreef the_legend_killer het volgende:
Maar mensen ik ben weer weg
Ow hey hoi.quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:22 schreef MaRySe het volgende:
Goeiesmorgens
Je zou toch sowieso thuisblijven?quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:32 schreef MaRySe het volgende:
ja ben wel beter maar ik spijbel
Ik wed pas 11 uur wakker en m'n les begon om 10 uur
Ah joh, je kunt de rest van het jaar nog genoeg dagen gaan dus die ene dag mis je ook niet natuurlijkquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:32 schreef MaRySe het volgende:
Zo gaan we dus niet beginnen he.quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:32 schreef MaRySe het volgende:
Moraalridderquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:34 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Zo gaan we dus niet beginnen he.![]()
![]()
Nja nu zit ik hier wel saai alleen huisquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:33 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ah joh, je kunt de rest van het jaar nog genoeg dagen gaan dus die ene dag mis je ook niet natuurlijk
Jij bent anders ook standaard een half uur - 3 kwartier te laatquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:34 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Zo gaan we dus niet beginnen he.![]()
![]()
Komt door het openbaar vervoer.quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:38 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Jij bent anders ook standaard een half uur - 3 kwartier te laat
Blijf gewoon thuis of ga shoppen, sporten, slapen etc.quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:38 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Nja nu zit ik hier wel saai alleen huisKan nog verzinnen dat ik naar de dokter was en na de pauze komen.. Hoewel ik toch al weet dat we niks nieuws gaan doen
Denk niet dat het echt nodig was netquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:38 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Naja, soms wel. Maar dan moet het ook wel.![]()
Haha. Oeps.quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:40 schreef Fwnk het volgende:
[..]!
Ga maar een half uur eerder weg
Janny vroeg me ook al steeds waar " je project-groep is" ??
Waar woon je ?quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:41 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ja maar nu wordt het wel heel officieel
quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:42 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Waar woon je ?
Kom vanaaf naar Hilversum, ik ga daar met een kameraad stappen.
Ja ga wel huiswerk maken..quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:40 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Blijf gewoon thuis of ga shoppen, sporten, slapen etc.Goede besteding van een vrije dag
![]()
Geeft niet toch?quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:41 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ja maar nu wordt het wel heel officieel
Dan had je net zo goed naar school kunnen gaanquote:
Dan heb ik niks aan m'n weekend als ik het niet maakquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:44 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dan had je net zo goed naar school kunnen gaanZo heb je nog niets aan je vrije dag..
Heb je zo veel huiswerk dan? Nou ja, als je de halve dag huiswerk gaat maken ben je nog meer gaar als wanneer je naar school was geweest natuurlijkquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:45 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Dan heb ik niks aan m'n weekend als ik het niet maak
quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:46 schreef MaRySe het volgende:
[afbeelding]
Die heb ik gister gekregen van mijn pappie
This pen solves all problems if you can't see when you are writing messages or phone numbers when it is dark.
It lights where you write so you will have no problems from now on.
A sure winner.
Kost gewoon 18 dollar eigenlijkMafkezen !
Dat ding knippert toch ook als je schrijft? Zat een meisje voor me van de week met college en die had ook zo'n soort pen maar dan in het rood. Echt vervelend dat geknipperquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:46 schreef MaRySe het volgende:
[afbeelding]
Die heb ik gister gekregen van mijn pappie
This pen solves all problems if you can't see when you are writing messages or phone numbers when it is dark.
It lights where you write so you will have no problems from now on.
A sure winner.
Kost gewoon 18 dollar eigenlijkMafkezen !
Ik krijg punten voor mijn huiswerk en cijfers etc.quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:47 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Heb je zo veel huiswerk dan? Nou ja, als je de halve dag huiswerk gaat maken ben je nog meer gaar als wanneer je naar school was geweest natuurlijkHuiswerk is toch overbodig
Punten? Het is toch gewoon vwoquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:48 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ik krijg punten voor mijn huiswerk en cijfers etc.
Nee blijft gewoon aan, kun je aan of uit zetten.quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:48 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat ding knippert toch ook als je schrijft? Zat een meisje voor me van de week met college en die had ook zo'n soort pen maar dan in het rood. Echt vervelend dat geknipperWel aardig van je pappie natuurlijk
Dan was dat een ander soort penquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:48 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Nee blijft gewoon aan, kun je aan of uit zetten.
Het was een relatie geschenk voor hem!
quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:49 schreef MaRySe het volgende:
[afbeelding]
Deze is ook vet
This is the alarm clock which is guaranteed to wake you up!
Nobody sleeps through this!
It wakes you up by firing four puzzle pieces up in the air, and then it is your task to get the pieces and put them back in the alarm clock - it won't turn off until then.
Sleep well and wake up safely!
52 dollar
Ja daaromquote:
Ik zou er gek van wordenquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:49 schreef MaRySe het volgende:
[afbeelding]
Deze is ook vet
This is the alarm clock which is guaranteed to wake you up!
Nobody sleeps through this!
It wakes you up by firing four puzzle pieces up in the air, and then it is your task to get the pieces and put them back in the alarm clock - it won't turn off until then.
Sleep well and wake up safely!
52 dollar
Ik kan er adressen mee opschrijven in de discoquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:49 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dan was dat een ander soort pen![]()
Maar ja, wat moet je vader met zo'n pen niet waar
Net of dat je dat nodig hebtquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:50 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ja daaromAnders maakt niemand het. Moet handelingsdelen maken, PTA opdrachten en huiswerk waardoor je extra punten kan verdienen op de toets.
Telefoonnummers!quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:51 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ik kan er adressen me opschrijven in de disco
Als je weer eens een paar jongens gescoord hebt zekerquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:51 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ik kan er adressen me opschrijven in de disco
Schrijf je TT maar met die stoere pen van jequote:
quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:49 schreef MaRySe het volgende:
*knip* wekker *knip*
laat me raden: je wilt gewoon zo snel mogelijk aan je huiswerk beginnenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |