Ik heb het niet uitgemaakt neequote:Op donderdag 29 september 2005 23:24 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat heb je ook niet lang volgehouden danMaar goed, kut voor je enzo, tenzij je t zelf uitgemaakt heb natuurlijk
blauw opeens niet goed genoeg meer TLK?quote:Op donderdag 29 september 2005 23:24 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik wil een paarse naam
Vertel dat eens aan MaRySequote:Op donderdag 29 september 2005 23:24 schreef Teringjakkie het volgende:
[..]
Je bent ouder ergo geil omdat ze kunnen pimpen bij andere meisjes.
Niet in trappen, uit ervaring.
Nee ik had 2 foto's, 1 van mijn nu ex en 1 van het meidje dat ik nu wilquote:Op donderdag 29 september 2005 23:25 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Heb je niet van beiden een foto? Misschien dat dan het probleem zichtbaar wordt![]()
ik zaterdag dan is het namelijk kroegentocht int dorp Dokkumquote:Op donderdag 29 september 2005 23:27 schreef Teringjakkie het volgende:
Weet je wat?
Ik ga vandaag nog dronken worden, fuck school.
Deels heeft ie wel een punt eigenlijk, die tering-weet-ik-veel.quote:
Ik had het dan ook eigenlijk niet over jouquote:
doe eens posten?quote:Op donderdag 29 september 2005 23:29 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nee ik had 2 foto's, 1 van mijn nu ex en 1 van het meidje dat ik nu wilNiet van dit geile 15 jarig ding
Ik ben Speciaal dus krijg ik ook iets speciaals.quote:Op donderdag 29 september 2005 23:27 schreef Gizmore het volgende:
[..]
blauw opeens niet goed genoeg meer TLK?
23 en 15 kan nietquote:Op donderdag 29 september 2005 23:29 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Deels heeft ie wel een punt eigenlijk, die tering-weet-ik-veel.
DaMook, zo ontzettend oud ben je nu ook weer niet natuurlijk
denk niet dat dat hier ook werktquote:Op donderdag 29 september 2005 23:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ben Speciaal dus krijg ik ook iets speciaals.
Bv star wars krijgt zo'n belangrijke gast een paars zwaard
Jij had toch een vriendin mén?quote:Op donderdag 29 september 2005 23:29 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nee ik had 2 foto's, 1 van mijn nu ex en 1 van het meidje dat ik nu wilNiet van dit geile 15 jarig ding
nee ok, zelfs ik denk er ook wel een paar keer over na voor ik iets van plan ben met een 16-jarige, laat staan jongerquote:
Joh.quote:Op donderdag 29 september 2005 23:29 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik had het dan ook eigenlijk niet over jou
Ik ga een protest mail maken met ballonenquote:Op donderdag 29 september 2005 23:31 schreef Gizmore het volgende:
[..]
denk niet dat dat hier ook werkt
Had ik al gedaanquote:
Lees je in menquote:Op donderdag 29 september 2005 23:32 schreef Teringjakkie het volgende:
[..]
Jij had toch een vriendin mén?
Maar dat jij me afwijst is ook een domper op deze zwarte dagquote:
ze kijkt goedquote:Op donderdag 29 september 2005 23:34 schreef DaMook het volgende:
[..]
Had ik al gedaan
Maar vooruit
Mijn ex:
klik
Waar ik nu achter aan zit (rechts):
klik
De laatste keer dat ik de foto's plaats
ik ga zaterdag en maandag dronken. Maandag is ook weer niet zo'n heel goed idee want ik heb dinsdagochtend college om 9 uurquote:Op donderdag 29 september 2005 23:33 schreef MaRySe het volgende:
alleen is niet leuk natuurlijk.. tssssk waarom zijn er hier geen feesten en zo
2de foto leuk meiskequote:Op donderdag 29 september 2005 23:34 schreef DaMook het volgende:
[..]
Had ik al gedaan
Maar vooruit
Mijn ex:
klik
Waar ik nu achter aan zit (rechts):
klik
De laatste keer dat ik de foto's plaats
almere?quote:Op donderdag 29 september 2005 23:33 schreef MaRySe het volgende:
alleen is niet leuk natuurlijk.. tssssk waarom zijn er hier geen feesten en zo
Ik vind ze allebei leukquote:Op donderdag 29 september 2005 23:36 schreef Gizmore het volgende:
Mmmm... dan vind ik die ene waar je nu achter aan zit toch 10 keer beterMaar dat is kwestie van smaak uiteraard
Welke van de 2 ?quote:
Beide bij vd valk, serveerster en receptioniste. Zijn ook vriendinnen van elkaarquote:
dat is dan weer wat minder handigquote:Op donderdag 29 september 2005 23:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Beide bij vd valk, serveerster en receptioniste. Zijn ook vriendinnen van elkaar
Die eerste ookquote:Op donderdag 29 september 2005 23:38 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
2de foto leuk meiske
ach anders leid ik die zonder bril even afquote:Op donderdag 29 september 2005 23:41 schreef Gizmore het volgende:
[..]
dat is dan weer wat minder handig![]()
Het eerste wat ik tegen ingrid zei toen ze tegen mij zei dat ze liever vrienden was, was dat ik dan maar snel achter Melinda aan moest gaanquote:Op donderdag 29 september 2005 23:41 schreef Gizmore het volgende:
[..]
dat is dan weer wat minder handig![]()
Je blijft er vanafquote:Op donderdag 29 september 2005 23:42 schreef Boeman het volgende:
[..]
ach anders leid ik die zonder bril even af![]()
met mij zul je geen last krijgen in ieder gevalquote:Op donderdag 29 september 2005 23:45 schreef DaMook het volgende:
[..]
Je blijft er vanafAls ze binnen 1 maand een vriend heeft heeft die gast een probleem
En daarnaast weet ze sinds vandaag dat ik iets met ingrid heb gehadquote:Op donderdag 29 september 2005 23:42 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die eerste ookanders had ik er niets mee gehad
Probleem van die 2e (Melinda) is dat ze sinds d'r ex tijdelijk genoeg heeft van jongensDat moet ik d'r dus eerst uit d'r kop praten
![]()
Ingrid 20 en melinda 18 of 19 geloof ikquote:Op donderdag 29 september 2005 23:46 schreef Gizmore het volgende:
[..]
met mij zul je geen last krijgen in ieder gevalHoe oud zijn ze ook weer?
no problem, kom toch nooit in Valkenswaardquote:Op donderdag 29 september 2005 23:45 schreef DaMook het volgende:
[..]
Je blijft er vanafAls ze binnen 1 maand een vriend heeft heeft die gast een probleem
Mmm... Melinda is wel nicequote:Op donderdag 29 september 2005 23:47 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ingrid 20 en melinda 18 of 19 geloof ik![]()
Ze woont en stapt in Eindhovenquote:Op donderdag 29 september 2005 23:47 schreef Boeman het volgende:
[..]
no problem, kom toch nooit in Valkenswaard
Je bent dan ook vrij actief nuquote:Op donderdag 29 september 2005 23:47 schreef DaMook het volgende:
Het gaat hier de laatste dagen wel over mij liefdes zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |