Ah joh, je kunt de rest van het jaar nog genoeg dagen gaan dus die ene dag mis je ook niet natuurlijkquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:32 schreef MaRySe het volgende:
ja ben wel beter maar ik spijbel
Ik wed pas 11 uur wakker en m'n les begon om 10 uur
Zo gaan we dus niet beginnen he.quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:32 schreef MaRySe het volgende:
ja ben wel beter maar ik spijbel
Ik wed pas 11 uur wakker en m'n les begon om 10 uur
Moraalridderquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:34 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Zo gaan we dus niet beginnen he.![]()
![]()
Nja nu zit ik hier wel saai alleen huisquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:33 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ah joh, je kunt de rest van het jaar nog genoeg dagen gaan dus die ene dag mis je ook niet natuurlijk
Jij bent anders ook standaard een half uur - 3 kwartier te laatquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:34 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Zo gaan we dus niet beginnen he.![]()
![]()
Komt door het openbaar vervoer.quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:38 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Jij bent anders ook standaard een half uur - 3 kwartier te laat
Blijf gewoon thuis of ga shoppen, sporten, slapen etc.quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:38 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Nja nu zit ik hier wel saai alleen huisKan nog verzinnen dat ik naar de dokter was en na de pauze komen.. Hoewel ik toch al weet dat we niks nieuws gaan doen
Denk niet dat het echt nodig was netquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:38 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Naja, soms wel. Maar dan moet het ook wel.![]()
Haha. Oeps.quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:40 schreef Fwnk het volgende:
[..]!
Ga maar een half uur eerder weg
Janny vroeg me ook al steeds waar " je project-groep is" ??
Waar woon je ?quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:41 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ja maar nu wordt het wel heel officieel
quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:42 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Waar woon je ?
Kom vanaaf naar Hilversum, ik ga daar met een kameraad stappen.
Ja ga wel huiswerk maken..quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:40 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Blijf gewoon thuis of ga shoppen, sporten, slapen etc.Goede besteding van een vrije dag
![]()
Geeft niet toch?quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:41 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ja maar nu wordt het wel heel officieel
Dan had je net zo goed naar school kunnen gaanquote:
Dan heb ik niks aan m'n weekend als ik het niet maakquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:44 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dan had je net zo goed naar school kunnen gaanZo heb je nog niets aan je vrije dag..
Heb je zo veel huiswerk dan? Nou ja, als je de halve dag huiswerk gaat maken ben je nog meer gaar als wanneer je naar school was geweest natuurlijkquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:45 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Dan heb ik niks aan m'n weekend als ik het niet maak
quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:46 schreef MaRySe het volgende:
[afbeelding]
Die heb ik gister gekregen van mijn pappie
This pen solves all problems if you can't see when you are writing messages or phone numbers when it is dark.
It lights where you write so you will have no problems from now on.
A sure winner.
Kost gewoon 18 dollar eigenlijkMafkezen !
Dat ding knippert toch ook als je schrijft? Zat een meisje voor me van de week met college en die had ook zo'n soort pen maar dan in het rood. Echt vervelend dat geknipperquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:46 schreef MaRySe het volgende:
[afbeelding]
Die heb ik gister gekregen van mijn pappie
This pen solves all problems if you can't see when you are writing messages or phone numbers when it is dark.
It lights where you write so you will have no problems from now on.
A sure winner.
Kost gewoon 18 dollar eigenlijkMafkezen !
Ik krijg punten voor mijn huiswerk en cijfers etc.quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:47 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Heb je zo veel huiswerk dan? Nou ja, als je de halve dag huiswerk gaat maken ben je nog meer gaar als wanneer je naar school was geweest natuurlijkHuiswerk is toch overbodig
Punten? Het is toch gewoon vwoquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:48 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ik krijg punten voor mijn huiswerk en cijfers etc.
Nee blijft gewoon aan, kun je aan of uit zetten.quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:48 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat ding knippert toch ook als je schrijft? Zat een meisje voor me van de week met college en die had ook zo'n soort pen maar dan in het rood. Echt vervelend dat geknipperWel aardig van je pappie natuurlijk
Dan was dat een ander soort penquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:48 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Nee blijft gewoon aan, kun je aan of uit zetten.
Het was een relatie geschenk voor hem!
quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:49 schreef MaRySe het volgende:
[afbeelding]
Deze is ook vet
This is the alarm clock which is guaranteed to wake you up!
Nobody sleeps through this!
It wakes you up by firing four puzzle pieces up in the air, and then it is your task to get the pieces and put them back in the alarm clock - it won't turn off until then.
Sleep well and wake up safely!
52 dollar
Ja daaromquote:
Ik zou er gek van wordenquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:49 schreef MaRySe het volgende:
[afbeelding]
Deze is ook vet
This is the alarm clock which is guaranteed to wake you up!
Nobody sleeps through this!
It wakes you up by firing four puzzle pieces up in the air, and then it is your task to get the pieces and put them back in the alarm clock - it won't turn off until then.
Sleep well and wake up safely!
52 dollar
Ik kan er adressen mee opschrijven in de discoquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:49 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dan was dat een ander soort pen![]()
Maar ja, wat moet je vader met zo'n pen niet waar
Net of dat je dat nodig hebtquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:50 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ja daaromAnders maakt niemand het. Moet handelingsdelen maken, PTA opdrachten en huiswerk waardoor je extra punten kan verdienen op de toets.
Telefoonnummers!quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:51 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ik kan er adressen me opschrijven in de disco
Als je weer eens een paar jongens gescoord hebt zekerquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:51 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ik kan er adressen me opschrijven in de disco
Schrijf je TT maar met die stoere pen van jequote:
quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:49 schreef MaRySe het volgende:
*knip* wekker *knip*
laat me raden: je wilt gewoon zo snel mogelijk aan je huiswerk beginnenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |