Dude, ge zijt een vrouwenmagneet.quote:Op donderdag 29 september 2005 23:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
En daarnaast weet ze sinds vandaag dat ik iets met ingrid heb gehadMaar daar komt ze wel overheen
Ik ga ervoor
![]()
oh dan hoef je je helemaal geen zorgen te makenquote:Op donderdag 29 september 2005 23:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ze woont en stapt in Eindhoven(Ingrid dus) , maar die gast heeft ruzie
Ik laat d'r niet zomaar een ander nemen
Nou ja, succes ermeequote:Op donderdag 29 september 2005 23:49 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ingrid ookMaar Melinda zat ik al veeeeeeeel eerder achteraan, maar dat was meer gein
, maar wil dat wel serieus
meld zich afquote:Op donderdag 29 september 2005 23:51 schreef Boeman het volgende:
wie is hier nog minderjarig?
trustequote:Op donderdag 29 september 2005 23:55 schreef the_legend_killer het volgende:
Mensen ik ben weg tot morgen
Same herequote:Op donderdag 29 september 2005 23:55 schreef the_legend_killer het volgende:
Mensen ik ben weg tot morgen
Totaal niet dusquote:Op donderdag 29 september 2005 23:49 schreef Teringjakkie het volgende:
[..]
Dude, ge zijt een vrouwenmagneet.
Ik hoop hetquote:
quote:Op donderdag 29 september 2005 23:50 schreef Boeman het volgende:
[..]
oh dan hoef je je helemaal geen zorgen te maken
Niet dusquote:Op donderdag 29 september 2005 23:59 schreef Teringjakkie het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste neukvoer.
Waarom ?quote:
En je jezelf gaat voltanken.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:03 schreef MaRySe het volgende:
uh omdat ik nog een beetje ziekjes ben hoesten en zo
en omdat ik steeds licht in m'n hoofd wordt en moet liggen en na een tijdje weer wakker wordt pas
en ik trek steeds wit weg
en ik heb saaie vakken
Doe met me mee!quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:05 schreef MaRySe het volgende:
Ja waarom niet?
Dat is hetquote:
Ga maar lang een weekend relaxenquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:05 schreef MaRySe het volgende:
Oja en 't wordt af en toe zwart voor m'n ogen
maar verder gaat 't wel
tot sinasquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:06 schreef MaRySe het volgende:
(morgen dus)
ben nu slapen
tot bubbelz !
Mazzelpikquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:08 schreef DaMook het volgende:
Damn dat geil ding van 15 stalkt me nu ook al per sms
Nou echt mazzelquote:
Ik heb al 3 weken weekendquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:28 schreef Maikuuul het volgende:tis nog maar 23 uur en dan ist weekend
mijn weekend begint om half 12 want dan ben ik totally pwnage
Dat noemen ze vakantiequote:
Nee dat noemen ze 1,5 week vakantie en 1,5 week ziektewetquote:
Bestaat er ook zoiets als : 3 weken pwnedlikeanoobwet ?quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nee dat noemen ze 1,5 week vakantie en 1,5 week ziektewet
Vast nietquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:35 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Bestaat er ook zoiets als : 3 weken pwnedlikeanoobwet ?
Weetje wat zielig is ? stervende kindjes in africa wat me geen reet interresseert omdat we het toch niet kunnen verhelpenquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:38 schreef DaMook het volgende:
[..]
Vast niet
Maar voorlopig zit ik nog wel even in de ziektewet, eerst mijn ontslag en nu ook nog liefdesverdrietIk ben zielig
Die zijn niet zielig die zijn niet beter gewendquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:43 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Weetje wat zielig is ? stervende kindjes in africa wat me geen reet interresseert omdat we het toch niet kunnen verhelpen![]()
Ik ook, tot morgen en dan weer een nieuwe geweldige dag vol Fok !quote:
ja dat zeggen ze nu even maar binnenkort is iedereen het weer vergeten.quote:Op vrijdag 30 september 2005 08:18 schreef taart het volgende:
Goedenmorgen
wat zien mijn ogen nou weer
Geen alcohol verkoop onder 21 jaar
vent hou je bek dan, want daar kun je toch niks aan doenquote:"Uit onderzoek blijkt dat drankverkoop aan jongeren onder de 16 daalt. Maar tegelijk zie je dat jongeren tussen de 12 en 16 jaar wel steeds meer drinken in de privé-sfeer", aldus Kleinmeulman in Trouw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |