quote:Op maandag 26 september 2005 19:06 schreef RoOoYtJuH het volgende:
The Legend Killer, hier komen bitte!
Nee je opent een topic over het niet openen van een nieuwe SC; huiliequote:
geniet ervan zolang het topic duurtquote:Op maandag 26 september 2005 19:11 schreef Maikuuul het volgende:
Lolleromfg dus ben ik nu sexy ? ik zie er nog steeds uit als een hasjpik hoor
Wat dan?quote:Op maandag 26 september 2005 19:09 schreef Gizmore het volgende:
Er zit trouwens weer een dooie link in de OP
Die avatar met die wolf die ik er niet uit mocht halen van een aantal mensen. Was iemand die altijd over tomatensoep had ofzoquote:
dan liever niet openen.quote:Op maandag 26 september 2005 19:13 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik had ook nog geen TT voor het volgende topic
foto....quote:Op maandag 26 september 2005 19:15 schreef Eix het volgende:
Ik zit nu met n Finse chick te chatten.
Hopelijk doet zo'n fraai exemplaar ook mee aan de uitwisseling.
Ik geef wel aan als ik een topic openquote:Op maandag 26 september 2005 19:16 schreef B_BOY het volgende:
[..]
dan liever niet openen.
wij willen sc met een mooie tt.
hoiquote:
eet smakelijkquote:Op maandag 26 september 2005 19:17 schreef saaw het volgende:
[..]
hoi
ik ga ff wat etenis in delen want restjes, yummiee
![]()
nu eerst soep, dan lasagna, dan kip met rijst, dan pizzajeuj
eet smakelijk.quote:Op maandag 26 september 2005 19:17 schreef saaw het volgende:
[..]
hoi
![]()
Eet smakelijk !quote:Op maandag 26 september 2005 19:17 schreef saaw het volgende:
[..]
hoi
![]()
Dat mag je van mij , want dan ben ik er toch nietquote:Op maandag 26 september 2005 19:20 schreef Maikuuul het volgende:
Moet ik het volgende topics maar weer eens openen ?
ik, ook.quote:Op maandag 26 september 2005 19:21 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
( gaat dalijk bier drinken )
Idd alles zo traagquote:Op maandag 26 september 2005 19:21 schreef B_BOY het volgende:
tis echt klote dat fok! zo sloom is. slowchatten is nu lang niet zo plezant als anders.
post-sletje.quote:Op maandag 26 september 2005 19:27 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
rustig en ik ga ook zo als ik 70 post heb gedaan
dudequote:Op maandag 26 september 2005 19:27 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
rustig en ik ga ook zo als ik 70 post heb gedaan
spannend...quote:Op maandag 26 september 2005 19:31 schreef Imberr het volgende:
tvp enzo.. ben nu de finale van het junior eurovisie songfestival aan t kijken op internetdalijk ga ik de halve finale enzo kijken
Ik wou er eigenlijk 100 doen maar dat haal ik nietquote:
en je hebt nog vriend(en) ook.quote:Op maandag 26 september 2005 19:32 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik wou er eigenlijk 100 doen maar dat haal ik niet
Want ik ga zo op bezoek bij een vriend van me.
Een leven heb ik dus
Jaaa!quote:
is dat fries? klinkt tofquote:Op maandag 26 september 2005 19:33 schreef the_legend_killer het volgende:
Mensen ik ben weg
Ount moun tot morgen
halleekes.quote:Op maandag 26 september 2005 19:33 schreef the_legend_killer het volgende:
Mensen ik ben weg
Ount moun tot morgen
Lasagna is lekkerquote:Op maandag 26 september 2005 19:33 schreef saaw het volgende:
finland rulez!!!
* saaw eet ondertussen lasagna
houdoequote:Op maandag 26 september 2005 19:33 schreef the_legend_killer het volgende:
Mensen ik ben weg
Ount moun tot morgen
is net op, sowwyquote:Op maandag 26 september 2005 19:35 schreef brainster het volgende:
[..]
Lasagna is lekker
* brainster kijkt saaw liev in den ogen, en vraagt om een hapje
Hierrrrrrrrrrrrr met dat stukje pizzaquote:Op maandag 26 september 2005 19:36 schreef saaw het volgende:
[..]
is net op, sowwy![]()
pizza is net klaariemand daar een stukje van?
quote:Op maandag 26 september 2005 19:36 schreef saaw het volgende:
[..]
is net op, sowwy![]()
pizza is net klaariemand daar een stukje van?
Arme jij...quote:Op maandag 26 september 2005 19:39 schreef MaRySe het volgende:
Oant Morn
Hey MO
Er gingen mensen toeteren toen ik niet in 0.6 seconden optrok voor 't stoplicht
Een beetje geduld zou niet verkeerd zijn bij die mensenquote:Op maandag 26 september 2005 19:39 schreef MaRySe het volgende:
en terecht.quote:Op maandag 26 september 2005 19:39 schreef MaRySe het volgende:
Oant Morn
Hey MO
quote:Op maandag 26 september 2005 19:41 schreef Fwnk het volgende:
Ik heb een jongetje aangereden met mijn tussentijdse toets
Dat was echt kut maar het maakte niets uit
ik moest lachen.quote:Op maandag 26 september 2005 19:43 schreef MaRySe het volgende:
Ja ik dacht steek die toeter maar ergens waar de zon niet schijnt
En ben gewoon rustig weg gereden.
quote:Op maandag 26 september 2005 19:41 schreef Fwnk het volgende:
Ik heb een jongetje aangereden met mijn tussentijdse toets
Dat was echt kut maar het maakte niets uit
quote:Op maandag 26 september 2005 19:46 schreef B_BOY het volgende:
mensen ik ben er weg van tot later. ciao
Ook leuk... wij hadden ooit bijna een paard aangereden.quote:Op maandag 26 september 2005 19:45 schreef saaw het volgende:
ik heb vanochtend een duif platgereden
walgelijke schepsels, maar ik vond het toch wel zielig
Ik later absoluut geen kinderenquote:Op maandag 26 september 2005 19:55 schreef saaw het volgende:
ik lees nu topic over kindernamen op GC, dus even vraagje
hoe willen jullie je kinders later noemen?
Geen idee, zie ik dan wel weer. Niet te cliché maar ook weer niet van dat vreemde modernequote:Op maandag 26 september 2005 19:55 schreef saaw het volgende:
Ik ga ze maar naar users vernoemenquote:Op maandag 26 september 2005 19:55 schreef saaw het volgende:
Daar denk ik nu nog niet aan, komt later wel mischien wel een keer.quote:Op maandag 26 september 2005 19:55 schreef saaw het volgende:
Mag ik 1 keer raden: Maryse?quote:Op maandag 26 september 2005 20:02 schreef Fwnk het volgende:
en ik ga der naam niet noemen anders vind iedereen me een slijmbal
robin en timo zijn wel mooiquote:Op maandag 26 september 2005 19:55 schreef saaw het volgende:
INTREPEDINGES KOM NU NAAR BINNEN!quote:Op maandag 26 september 2005 20:00 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ik ga ze maar naar users vernoemen
"Godver, ruffryder, en nu eet je je boontjes op!"
Normaal zou ik zeggen: Dat ik zie ik dan wel.quote:Op maandag 26 september 2005 19:55 schreef saaw het volgende:
Timo vind ik voor kneusjes, en de rest afgezaagde namen.quote:Op maandag 26 september 2005 20:04 schreef B_BOY het volgende:
[..]
robin en timo zijn wel mooi
en kim en marieke voor de dames.
quote:Op maandag 26 september 2005 20:03 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Mag ik 1 keer raden: Maryse?
Wel mooie naam maar de beschrijving die je er nu ook al bijgeeft is echt wel heel erg
Als je zegt dat je niet wilt slijmen zijn de opties beperkt hier in dit topicquote:
* B_BOY heeft nu een glimlach op zijn gezicht.quote:Op maandag 26 september 2005 20:04 schreef Fwnk het volgende:
[..]
INTREPEDINGES KOM NU NAAR BINNEN!
X_BOX_MASTER_!!!!! TREK JE ZUSTER NIET AAN DE HAREN!!!!
IJSMEIS, JE MAG NIET NAAKT BUITEN LOPEN, HOE VAAK MOET IK HET NOG ZEGGEN!
MaRySe!!! blijf van die fles Bacardi af!
NEE, BRECHTJE, JE KRIJGT GEEN PAARD VOOR JE VERJAARDAG!!! [afbeelding]
Talena is er nu ook dus het word al uitgebreiderquote:Op maandag 26 september 2005 20:06 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Als je zegt dat je niet wilt slijmen zijn de opties beperkt hier in dit topic
Of imberr..quote:Op maandag 26 september 2005 20:03 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Mag ik 1 keer raden: Maryse?
Wel mooie naam maar de beschrijving die je er nu ook al bijgeeft is echt wel heel erg
Die heet niet eens zo in het echtquote:Op maandag 26 september 2005 20:07 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Talena is er nu ook dus het word al uitgebreider
Ging het nu over nicknames of de echte naamquote:
Ja maar die heet niet Talena in 't echt right? Of ga je iemand naar een nickname noemenquote:Op maandag 26 september 2005 20:07 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Talena is er nu ook dus het word al uitgebreider
Je weet het nietquote:Op maandag 26 september 2005 20:09 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Die heet niet eens zo in het echtEn Inge zul je ook niet bedoelen dus ja, dan houd je weinig over
'quote:Op maandag 26 september 2005 20:10 schreef Imberr het volgende:
wie? wat? wat is met Imberr en wat is met Inge?
Dat bedoelde ik dus eigenlijk ook al netquote:Op maandag 26 september 2005 20:10 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ja maar die heet niet Talena in 't echt right? Of ga je iemand naar een nickname noemen
Imber is wel vet dat is regen.
En ik heet ook gewoon nog echt Maryse
nee atheneum is het minimum.quote:Op maandag 26 september 2005 20:12 schreef MaRySe het volgende:
Talena doet havo dat is niet heel hoog
En ze heet Anne (![]()
;D
![]()
:D:D
:D;d
!!111111!!!!!111!11!!!!111)
je moet wat als ze je met ijsmeis gaan verwarren niet waarquote:Op maandag 26 september 2005 20:12 schreef MaRySe het volgende:
En ze heet Anne (![]()
;D
![]()
goed planquote:Op maandag 26 september 2005 20:12 schreef B_BOY het volgende:
ik ga een pilsje drinken en ook een sigaretje roken. dooooeeeiii.
quote:Op maandag 26 september 2005 20:12 schreef MaRySe het volgende:
En ze heet Anne (![]()
;D
![]()
Ik schrok er vanquote:Op maandag 26 september 2005 20:13 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Wát een taalgebruik voor iemand van 12.
![]()
![]()
![]()
Wel MBO, dat komt dan wel redelijk overeen met havo.quote:Op maandag 26 september 2005 20:13 schreef brainster het volgende:
[..]
Wie heeft er hier haar havo diploma?
Nog wel, maar is vwo inmiddels toch?quote:Op maandag 26 september 2005 20:13 schreef brainster het volgende:
[..]
Ik zit in 5vwo.quote:Op maandag 26 september 2005 20:13 schreef brainster het volgende:
[..]
Jett bed pretquote:Op maandag 26 september 2005 20:16 schreef MaRySe het volgende:
Bedoel je Brechtje? Dat is wel een toffe naam.
Jett vind ik ook leuk
Jett-slett-prett-bedd![]()
![]()
!
MBO is gewoon vmbo![]()
Hij probeert het nog een beetje goed te praten zo te zienquote:Op maandag 26 september 2005 20:16 schreef MaRySe het volgende:
Bedoel je Brechtje? Dat is wel een toffe naam.
Jett vind ik ook leuk
Jett-slett-prett-bedd![]()
![]()
!
MBO is gewoon vmbo![]()
ik ookquote:Op maandag 26 september 2005 20:16 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ik zit in 5vwo.
En ik ben 18.
Yeah.
jett doet ook vmboquote:Op maandag 26 september 2005 20:17 schreef Fwnk het volgende:
Jet opzich is wel gein, maar dan wel voor mijn VMBO dochter
quote:Op maandag 26 september 2005 20:17 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Jett bed pret
Nee, ik krijg bij de namen Brechtje en Jett dingen op mijn netvlies die ik 'echt niet wil zien bij mijn dochter
quote:Op maandag 26 september 2005 20:16 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ik zit in 5vwo.
En ik ben 18.
Yeah.
wtfquote:Op maandag 26 september 2005 20:13 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Wát een taalgebruik voor iemand van 12.
![]()
![]()
![]()
Mooi nummerquote:Op maandag 26 september 2005 20:20 schreef Fwnk het volgende:
[..]
SoloNijN Draait: DJ Isaac - Nobody listens to techno @ 192kbps - 56s of 7m10s (1425/3349)
Brechtjequote:Op maandag 26 september 2005 20:20 schreef Imberr het volgende:
[..]
![]()
oh wacht, ik zou niet meer reageren op haar of wat met haar te maken heeft he...
mijne ookquote:Op maandag 26 september 2005 20:20 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Dit is mijn 7e jaar op de middelbare school
En volgend jaar 8quote:Op maandag 26 september 2005 20:20 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Dit is mijn 7e jaar op de middelbare school
ik in de 4equote:Op maandag 26 september 2005 20:22 schreef brainster het volgende:
Ik zou eigenlijk in de 6e moeten zitten
JAquote:Op maandag 26 september 2005 20:23 schreef MaRySe het volgende:
Ik zou eigenlijk al aan 't studeren horen te zijn
Wiequote:Op maandag 26 september 2005 20:22 schreef Brechtje het volgende:
Ik ben net een PUBer tegen gekomen...
Een fokker dus:P
iddquote:Op maandag 26 september 2005 20:22 schreef Imberr het volgende:
[..]
wat is met brechteld?![]()
bij brechteld moet ik altijd denken aan zo'n meisje met vlechten![]()
Jij bent ook lief enzo.quote:Op maandag 26 september 2005 20:20 schreef Imberr het volgende:
[..]
![]()
oh wacht, ik zou niet meer reageren op haar of wat met haar te maken heeft he...
ik ookquote:Op maandag 26 september 2005 20:23 schreef MaRySe het volgende:
Ik zou eigenlijk al aan 't studeren horen te zijn
Is het ook wel, mits vrouwen.quote:Op maandag 26 september 2005 20:24 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Wie!!!!!!!!
We kunnen nu misschien wel ECHT een meet houden
vindt brainster leuk
Iemand uit mijn vriendenkring zit altjid te zeggen van "zittenblijvers... jullie blijven weer zitten"quote:
Ik heb Imberr en TLK allebei gemeet!quote:Op maandag 26 september 2005 20:24 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Wie!!!!!!!!
vindt brainster leuk
Op een datum en plaats waar ook echt veel mensen kunnen, want dat schoot niet echt op vorige keerquote:Op maandag 26 september 2005 20:24 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Wie!!!!!!!!
vindt brainster leuk
quote:Op maandag 26 september 2005 20:24 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Jij bent ook lief enzo.
Jett is hawt.
Ik zat in 1&2 vwo/havo/vmbo bij elkaar. Mijn kind mag echt NOOIT met vbmo'er in de klas zitten laterquote:Op maandag 26 september 2005 20:23 schreef Gizmore het volgende:
[..]
En volgend jaar 8Bij mij zat een gozer in de klas die was eerst in de 5e blijven zitten en uiteindelijk zakte ie voor zn examens
Jaar daarna op een andere school de vakken gedaan waar ie voor gezakt was en had t toen wel gehaald. Ook in 8 jaar zn vwo gehaald
Herfstvakantiequote:Op maandag 26 september 2005 20:25 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Op een datum en plaats waar ook echt veel mensen kunnen, want dat schoot niet echt op vorige keer
Zijn de herfstvakanties overal gelijk?quote:Op maandag 26 september 2005 20:25 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Op een datum en plaats waar ook echt veel mensen kunnen, want dat schoot niet echt op vorige keer
Whaha..quote:Op maandag 26 september 2005 20:24 schreef Fwnk het volgende:
[..]
idd
bij brechtje dacfht ik altijd aan een meisje met veel barbies en die veel paardreed, maar dat was voordat ik in haar fotoboek keek
quote:Op maandag 26 september 2005 20:24 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Wie!!!!!!!!
vindt brainster leuk
quote:Op maandag 26 september 2005 20:26 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ik zat in 1&2 vwo/havo/vmbo bij elkaar. Mijn kind mag echt NOOIT met vbmo'er in de klas zitten laterEn toen 3 havo vwo met Latijns en zo..
En toen naar 4 havo omdat ik niet echt m'n best deed.. En toen naar 4 havo nog een keer want school was toch stom
En toen ging ik me wel inzetten opeens en toen zat ik in 5 havo en was ik de beste van de klas ( goh) en nu doe ik 5vwo
Ik ben blij dat ik een OV kaart hebquote:Op maandag 26 september 2005 20:26 schreef Eix het volgende:
[..]
Zijn de herfstvakanties overal gelijk?
Ik kan dan misschien samen met Imberr en TLK treinen, met een beetje mazzel kunnen we een herfsttoer pakken. Eerste klas reizen voor ¤35,-.![]()
Wat een uitgebreide schoolcarrierequote:Op maandag 26 september 2005 20:26 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ik zat in 1&2 vwo/havo/vmbo bij elkaar. Mijn kind mag echt NOOIT met vbmo'er in de klas zitten laterEn toen 3 havo vwo met Latijns en zo..
En toen naar 4 havo omdat ik niet echt m'n best deed.. En toen naar 4 havo nog een keer want school was toch stom
En toen ging ik me wel inzetten opeens en toen zat ik in 5 havo en was ik de beste van de klas ( goh) en nu doe ik 5vwo
Wat betekent hawt?quote:Op maandag 26 september 2005 20:24 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Jij bent ook lief enzo.
Jett is hawt.
-MaximumRush-quote:Op maandag 26 september 2005 20:24 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Wie!!!!!!!!
vindt brainster leuk
Dat weet iedereen allang: je bent vrij doorzichtig daarmeequote:Op maandag 26 september 2005 20:27 schreef brainster het volgende:
[..]
Ik wil alleen de leuke dames meeten: maryse, saaw, imberr en talena.
En snowqueen911, maar die komt nooit in PUB
Ik kom dan wel met de autoquote:Op maandag 26 september 2005 20:28 schreef MaRySe het volgende:
Ik heb Gizmore gemeet
Gewoon mberr, brechtje, eix, fwnk, gizmore, brainster, taart, saaw, oh wacht dat is toch bijna iedereennou de rest ook nog als iedereen wil dan
Je vergeet er eenquote:Op maandag 26 september 2005 20:28 schreef MaRySe het volgende:
Ik heb Gizmore gemeet
Gewoon mberr, brechtje, eix, fwnk, gizmore, brainster, taart, saaw, oh wacht dat is toch bijna iedereennou de rest ook nog als iedereen wil dan
quote:Op maandag 26 september 2005 20:28 schreef MaRySe het volgende:
Ik heb Gizmore gemeet
En ik heb gemeet met snowqueen, maryse en kleine_jellequote:Op maandag 26 september 2005 20:28 schreef MaRySe het volgende:
Ik heb Gizmore gemeet
Je noemt mequote:Op maandag 26 september 2005 20:28 schreef MaRySe het volgende:
Ik heb Gizmore gemeet
quote:Op maandag 26 september 2005 20:29 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat weet iedereen allang: je bent vrij doorzichtig daarmee![]()
Het is wel het meest centraal inderdaad, maar volgens mij is niemand daar écht bekend...quote:Op maandag 26 september 2005 20:31 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Utrecht is de beste plek
Ik ken de route vanaf het station naar de jaarbeursquote:Op maandag 26 september 2005 20:33 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Het is wel het meest centraal inderdaad, maar volgens mij is niemand daar écht bekend...
het wat draai je nu topic is verderopquote:Op maandag 26 september 2005 20:30 schreef Fwnk het volgende:
SoloNijN Draait: Drunken monkey - Calabria @ 192kbps - 4s of 2m37s (3371/3390)
Die is keiveel vetter
Dat is toch juist leukquote:Op maandag 26 september 2005 20:33 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Het is wel het meest centraal inderdaad, maar volgens mij is niemand daar écht bekend...
Ja ik kom op de meeting mits marysequote:Op maandag 26 september 2005 20:34 schreef brainster het volgende:
Zeg Maryse... zou jij zelf ook komen?
Ik ook wel naar de domtoren maar daar houd t wel zo ongeveer opquote:Op maandag 26 september 2005 20:33 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik ken de route vanaf het station naar de jaarbeurs![]()
quote:Op maandag 26 september 2005 20:34 schreef brainster het volgende:
Zeg Maryse... zou jij zelf ook komen?
Dat kent iedereen wel neem ik aan, anders is het wel handig als je een rondje met telefoonnummers doet tegen die tijdquote:Op maandag 26 september 2005 20:34 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Dat is toch juist leuk
Dan meeten we in de mac donalds in hoog katherijne.
quote:Op maandag 26 september 2005 20:36 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat kent iedereen wel neem ik aan, anders is het wel handig als je een rondje met telefoonnummers doet tegen die tijd![]()
Het is wel handig als je weet welke tenten er leuk zijn waar iedereen binnen komt aangezien nog lang niet iedereen 186 is hier
uuh.. niet dusquote:Op maandag 26 september 2005 20:36 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat kent iedereen wel neem ik aan, anders is het wel handig als je een rondje met telefoonnummers doet tegen die tijd![]()
Het is wel handig als je weet welke tenten er leuk zijn waar iedereen binnen komt aangezien nog lang niet iedereen 18 is hier
lijkt me handig om gewoon op een zaterdag middag te gaanquote:Op maandag 26 september 2005 20:36 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Het is wel handig als je weet welke tenten er leuk zijn waar iedereen binnen komt aangezien nog lang niet iedereen 18 is hier
In jouw geval dan voor jou het 2e deel van de zinquote:Op maandag 26 september 2005 20:37 schreef Imberr het volgende:
[..]
uuh.. niet dusik heb geen idee waar alles ligt in Utrecht
Je moet!quote:Op maandag 26 september 2005 20:37 schreef Bupatih het volgende:
En nee: ik kom niet naar jullie keigezellige meeting.
Leuk evenwicht: 1 mannelijk iemand, 4 vrouwelijke mensenquote:Op maandag 26 september 2005 20:27 schreef brainster het volgende:
[..]
Ik wil alleen de leuke dames meeten: maryse, saaw, imberr en talena.
En snowqueen911, maar die komt nooit in PUB
quote:Op maandag 26 september 2005 20:37 schreef Bupatih het volgende:
En nee: ik kom niet naar jullie keigezellige meeting.
Jaquote:Op maandag 26 september 2005 20:38 schreef MaRySe het volgende:
[..]
lijkt me handig om gewoon op een zaterdag middag te gaan
oja en svp niet in de nieuwe topic titel *er komt een meet* straks komen dr allemaal stakker sop af
You fool!quote:Op maandag 26 september 2005 20:38 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Je moet!
Desnoods huur ik zo een A-Team busje en ga ik je, verkleed als B A BARACUS, je ontvoeren [afbeelding]
Had je net ook al gezegdquote:Op maandag 26 september 2005 20:39 schreef Maikuuul het volgende:
Totally pwnage !!! als deze vol is open ik een nieuwe
net alsof die mannelijke persoon daarmee zitquote:Op maandag 26 september 2005 20:38 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Leuk evenwicht: 1 mannelijk iemand, 4 vrouwelijke mensen![]()
Ook niet weer een apart topic vind ik want dat geeft weer zo'n gezeik. Als iemand t nu gewoon bijhoudt en wat regelt met iedereen.quote:Op maandag 26 september 2005 20:38 schreef MaRySe het volgende:
[..]
lijkt me handig om gewoon op een zaterdag middag te gaan
oja en svp niet in de nieuwe topic titel *er komt een meet* straks komen dr allemaal stakker sop af
Boeiequote:Op maandag 26 september 2005 20:38 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Leuk evenwicht: 1 mannelijk iemand, 4 vrouwelijke mensen![]()
ik kom overal in, aangezien ik nooit naar leeftijd gevraagd wordquote:Op maandag 26 september 2005 20:36 schreef Gizmore het volgende:
[..]
man, zelfs als ik met de trein op dat station aankom weet ik nog niet waar ik benquote:Op maandag 26 september 2005 20:40 schreef MaRySe het volgende:
Ja kijk dan hoog catherijne is gewoon het station
en iedereen weet de mac donnalds daar wel te vinden
simpel
B.Aquote:Op maandag 26 september 2005 20:40 schreef Fwnk het volgende:
[afbeelding]
"This is my talking fist Knock Out, do you wanna hear Knock Out speak?"
w00000000000000000000000000000tzorz!11!1! onenoneeleven!!1 !quote:Op maandag 26 september 2005 20:41 schreef Maikuuul het volgende:
YESSSS ZE IS ER !!!! ZE IS ER JONGENS, IMBERR IS ER JONGENS !!!!111ONEONE
Is het ook goed als ik me alleen als een dame gedraag?quote:Op maandag 26 september 2005 20:41 schreef Fwnk het volgende:
Ik ga met de auto? welke dame wil meerijden?
Heel dicht bij het centrumquote:Op maandag 26 september 2005 20:41 schreef Imberr het volgende:
[..]
man, zelfs als ik met de trein op dat station aankom weet ik nog niet waar ik benin welk deel van utrecht dus
![]()
uh tot maximaal 6 uur ik danquote:Op maandag 26 september 2005 20:40 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ook niet weer een apart topic vind ik want dat geeft weer zo'n gezeik. Als iemand t nu gewoon bijhoudt en wat regelt met iedereen.
Op een zaterdagmiddag is wel goed, maar ik neem aan dat je dan de zaterdagavond ook gelijk meeneemt met die meet?
Ja doe vooral even moeilijk, ik kan ook wel zeggen van: we meeten in Noordwijk of Leiden maar dat heeft ook geen nutquote:
dat maakt toch niet uitquote:Op maandag 26 september 2005 20:41 schreef Imberr het volgende:
[..]
man, zelfs als ik met de trein op dat station aankom weet ik nog niet waar ik benin welk deel van utrecht dus
![]()
Heb je tieten?quote:Op maandag 26 september 2005 20:42 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Is het ook goed als ik me alleen als een dame gedraag?![]()
Oh, dat was het.... ik las net fool, en dan denk ik altijd meteen aan 'I pity the fool'.quote:Op maandag 26 september 2005 20:43 schreef Fwnk het volgende:
B.A. Baracus: I pity the fool who goes out tryin' a' take over da world, then runs home cryin' to his momma!
Ik ben wel eens bij de Burger King op Utrecht CS geweestquote:Op maandag 26 september 2005 20:44 schreef MaRySe het volgende:
[..]
dat maakt toch niet uit
gewoon op utrecht cs uitstappen
IN het station blijven bordjes mac donalds volgen.
simpel.
Waarom tot maximaal 6 uurquote:Op maandag 26 september 2005 20:42 schreef MaRySe het volgende:
[..]
uh tot maximaal 6 uur ik danja dan gaan we gewoon wel msnen er over.
Dat heeft inderdaad geen nut, dus stem ik voor Zwolle.quote:Op maandag 26 september 2005 20:44 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ja doe vooral even moeilijk, ik kan ook wel zeggen van: we meeten in Noordwijk of Leiden maar dat heeft ook geen nut
Ik ga dr uitlachen dat ze zo klein isquote:Op maandag 26 september 2005 20:46 schreef Bupatih het volgende:
En what the fuck jullie ook doen op die meeting van jullie...
Als je maar lief doet tegen Imberr, oké!!![]()
![]()
En wat jullie met Fwnk uithalen, boeit me geen bal.quote:Op maandag 26 september 2005 20:46 schreef Bupatih het volgende:
![]()
Ik zal voorzichtig met haar doenquote:Op maandag 26 september 2005 20:46 schreef Bupatih het volgende:
![]()
quote:Op maandag 26 september 2005 20:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En wat jullie met Fwnk uithalen, boeit me geen bal.
niet?quote:Op maandag 26 september 2005 20:46 schreef saaw het volgende:
ik kom ook op de meet hoor
zomaar vergeten jullie mij
Pfff... Jij bent de een van de 4 redenen voor mij om te komenquote:Op maandag 26 september 2005 20:46 schreef saaw het volgende:
ik kom ook op de meet hoor
zomaar vergeten jullie mij
En zolang half Nederland niet overstroomt gaan we gewoon naar Utrechtquote:Op maandag 26 september 2005 20:46 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Dat heeft inderdaad geen nut, dus stem ik voor Zwolle.
Das dus trouwens mooi wel de hoofdstad van Nederland, als half Nederland overstoomt.
Waarom niet gewoon Amsterdam?quote:Op maandag 26 september 2005 20:46 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Dat heeft inderdaad geen nut, dus stem ik voor Zwolle.
Das dus trouwens mooi wel de hoofdstad van Nederland, als half Nederland overstoomt.
Jij begint nu echt héél kansloos te klinken.quote:Op maandag 26 september 2005 20:48 schreef brainster het volgende:
[..]
Pfff... Jij bent de een van de 4 redenen voor mij om te komen
Zeg, je hoeft toch niet alles uit te leggen? Plus: je bent geen klein kind meer én mij ken je ook in het echt (soort vanquote:Op maandag 26 september 2005 20:49 schreef MaRySe het volgende:
"Hoi mam een paar gasten die ik alleen van internet ken willen afspreken zaterdag avond in Utrecht vind je vast goed he mam, toch mam?"
Nog verder weg voor veel mensenquote:
Istie ook, hendig sjiek gekquote:Op maandag 26 september 2005 20:49 schreef -Mo- het volgende:
[..]
![]()
Je TT moet wel héél geniaal zijn, als je al 2 pagina's over het nieuwe toppik lult.
quote:Op maandag 26 september 2005 20:51 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Jij begint nu echt héél kansloos te klinken.
quote:Op maandag 26 september 2005 20:49 schreef -Mo- het volgende:
[..]
![]()
Je TT moet wel héél geniaal zijn, als je al 2 pagina's over het nieuwe toppik lult.
Gewoon op het station bij elkaar komen, dan lukt het vanzelfquote:Op maandag 26 september 2005 20:50 schreef saaw het volgende:
mmaar utrecht is toch niet echt handig als niemand daar goed de weg kent?
exactly!quote:Op maandag 26 september 2005 20:51 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Zeg, je hoeft toch niet alles uit te leggen? Plus: je bent geen klein kind meer
Ik zeg al niks meer.quote:Op maandag 26 september 2005 20:51 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Jij begint nu echt héél kansloos te klinken.
is maar een kwartiertje ofzo toch?quote:Op maandag 26 september 2005 20:52 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Dat is nog verder voor de meeste..
Ik ben er 7 keer geweest of zoquote:Op maandag 26 september 2005 20:50 schreef saaw het volgende:
mmaar utrecht is toch niet echt handig als niemand daar goed de weg kent?
'quote:Op maandag 26 september 2005 20:54 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ik ben er 7 keer geweest of zo
En heb 12 jaar in Amsterdam gewoond maar daar weet ik net zo goed de weg
Utrecht is wat intiemer
[20:52:40] Maryse ziekzegt:
echt zo
[20:52:42] Maryse ziekzegt:
zie je jet
[20:52:46] Maryse ziekzegt:
heeeel stil in een hoekje
[20:52:50] Maryse ziekzegt:
en iedereen met zn laptob
[20:52:54] Maryse ziekzegt:
om met elkaar te fokken
[20:52:56] Fwnk :: "Smokey, this is not 'nam. This is bowling and there are rules." zegt:
[20:52:57] Maryse ziekzegt:
tijdens de meet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |