quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:58 schreef Gizmore het volgende:
Ik ga eens even die avatars in de OP bekijken welke er wat mij betreft uitkunnen
quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:02 schreef Jaguarized het volgende:
Goedenmiddag.
er is hier geen fatsoenlijke zonequote:Op zaterdag 24 september 2005 12:03 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Vandaag toch maar ff gaan genieten van de zon.![]()
Het buitengebied heeft zo zijn voordelenquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:06 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
er is hier geen fatsoenlijke zone![]()
![]()
had ik dat niet al gezegt in het vorige topicquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:08 schreef Talena het volgende:
Gaat iemand nog wat leuks doen vandaag/vanavond?
Buitenquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:09 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Het buitengebied heeft zo zijn voordelen![]()
Zie vorige topic de laatste paginaquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:08 schreef Talena het volgende:
Gaat iemand nog wat leuks doen vandaag/vanavond?
Ik moet om 13.00 uur beginnen met werkenquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:11 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Zie vorige topic de laatste pagina![]()
Nee, vanmiddag niet.. ik had verwacht dat ik moest voetballen maar dat gaat niet door. En vanavond moet ik werken en daarna zie ik het nog wel.
Ik moet om 18.00 beginnen, maar ik heb ook geen zinquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:11 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik moet om 13.00 uur beginnen met werken![]()
EN IK HEB GEEN ZIN-IN!![]()
dan zitten we in de zelfde situatiequote:Op zaterdag 24 september 2005 12:13 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Ik moet om 18.00 beginnen, maar ik heb ook geen zin![]()
mooi, ik heb weer hoopquote:
Succesquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:22 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
mooi, ik heb weer hoop
Maarjah, ik ga me maar voor bereiden op het werken
Doei Allemaal![]()
![]()
![]()
Hoiquote:
Dat vond ik ook, maar het gaat nu even vooral over die anderen waar ik niet van weet hoe of watquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:27 schreef Fwnk het volgende:
al die ?? tjes kunnen weg m.i.
Ik dus ook nietquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:30 schreef Lizz-n het volgende:
Die op een na laaste is van een gast (die ook uit Putten komt) maar ik kan ff niet op z'n naam komen
Ik zoek z'n naam ff opquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:30 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik dus ook nietMaar als ik daar de nick niet van weet is die imo niet echt vaak hier
Een paar waar jij vraagtekens hebt gezet zie ik hier anders nog redelijk vaak tevoorschijn komenquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:30 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik dus ook nietMaar als ik daar de nick niet van weet is die imo niet echt vaak hier
Doe gewoon, lekker boeien, ze zetten zichzelf er maar weer in, dan hadden ze maar meer actief moeten zijnquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:28 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat vond ik ook, maar het gaat nu even vooral over die anderen waar ik niet van weet hoe of wat
Goed idee!quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:32 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Doe gewoon, lekker boeien, ze zetten zichzelf er maar weer in, dan hadden ze maar meer actief moeten zijn
Die ken ik toch echt niet en ik ben hier toch echt vrij regelmatig aanwezigquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Een paar waar jij vraagtekens hebt gezet zie ik hier anders nog redelijk vaak tevoorschijn komen.
Duncan-Death bijvoorbeeld. En die mevrouw/meneer die haar tomatensoep spamt.
En BobNL!
quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:33 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Die ken ik toch echt niet en ik ben hier toch echt vrij regelmatig aanwezigen heuj plak daar dan even het plaatje van bij anders weet ik toch niet wie t zijn
Dan komt die gewoon op andere tijden dan dat jij komtquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:38 schreef Gizmore het volgende:
Die tomatensoep komt me echt niet bekend voor hoor
Dan loop je nog niet lang genoeg mee.quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:38 schreef Gizmore het volgende:
Die tomatensoep komt me echt niet bekend voor hoor
Wanneer heb jij Duncan-Death voor het laatst gezien? Ik een hele, hele lange tijd geleden.quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Een paar waar jij vraagtekens hebt gezet zie ik hier anders nog redelijk vaak tevoorschijn komen.
Duncan-Death bijvoorbeeld. En die mevrouw/meneer die haar tomatensoep spamt.
En BobNL!
lang genoeg, misschien heeft oismois wel gelijkquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:39 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dan loop je nog niet lang genoeg mee.![]()
Ik nog niet zo heel lang geleden.quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:40 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wanneer heb jij Duncan-Death voor het laatst gezien? Ik een hele, hele lange tijd geleden.
quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:38 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
Ach van mij mag je me er ook uitmieteren hoor, ik ga d'r niet moeilijk over doen. Ik vond dat de mopperkont het er wel leuk tussen stond zo.
Die mag van mij ook blijven ja.quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan komt die gewoon op andere tijden dan dat jij komt.
Dus die hoeft er niet uit.
Volgens zn posthistory voor het laatst 30 topics terug dusquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:40 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik nog niet zo heel lang geleden..
quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:42 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Volgens zn posthistory voor het laatst 30 topics terug dus
Maar ik mocht er lekker in van taartquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:25 schreef Gizmore het volgende:
Even een uitgebreide kwaliteitspostEven uitgezocht welke wat mij betreft mogen blijven staan. Alles met een vraagteken mag weg, sommigen moeten eigenlijk nog even hun avatar updaten (renesite, jaguarized) en van een aantal users mag iemand anders beslissen aangezien ik niet echt kan zeggen of ze al dan niet toegevoegde waarde hebben
Dat is qua PUB's tempo niet zo lang geledenquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:42 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Zwaait mee.quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:42 schreef Gizmore het volgende:
[..]
bijna 2 wekenquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat is qua PUB's tempo niet zo lang geleden.
En welkomquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:43 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Maar ik mocht er lekker in van taart
Dat komt goed vanmiddag, je bent hier tegenwoordig bijna vaker dan Brechtjequote:Op zaterdag 24 september 2005 13:03 schreef Bupatih het volgende:
Ja hoi, ik moet er ook bij in de OP.
Dank u.
Ah, ik zit er al bij.quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:03 schreef Bupatih het volgende:
Ja hoi, ik moet er ook bij in de OP.
Dank u.
Hij moet nog wel in de wiki straks, maar ik moet m nog even verder aanpassen als je even terug leestquote:
Dat hoort ook allemaal bij mijn plan om langzamerhand PUB van binnenuit uit te roeien.quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:04 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat komt goed vanmiddag, je bent hier tegenwoordig bijna vaker dan Brechtje
Waaromquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat hoort ook allemaal bij mijn plan om langzamerhand PUB van binnenuit uit te roeien.
En tsja...dan moeten Brechtje en Ijsmeis natuurlijk wel weg.
PUB is het makkelijkst.quote:
Wie heeft dit monster gemaakt?quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
PUB is het makkelijkst.
Ik ga langzaam Fok! overnemen en dan begin ik juist bij de zachte, beurse plek. En dat is PUB.
Ik heb het eerst geprobeerd bij de weblog, maar daar hielden Knut en rickmans mijn totale heerschappij-poging tegen.
En nu heb ik ONZ al in mijn handen, de grootste troefkaart.
Niet liev!quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
PUB is het makkelijkst.
Ik ga langzaam Fok! overnemen en dan begin ik juist bij de zachte, beurse plek. En dat is PUB.
Ik heb het eerst geprobeerd bij de weblog, maar daar hielden Knut en rickmans mijn totale heerschappij-poging tegen.
Mén, je bent te schattig om te heerschen over Onz!quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
PUB is het makkelijkst.
quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:11 schreef Talena het volgende:
[..]
Wie heeft dit monster gemaakt?
Laten wij hem gezamelijk wegjagen, ik begin wel.
Gaat heen, DUIVELS GEZWEL!!!
Muwahahahaha!quote:
Een 16-jarige jongen die zegt dat ik schattig ben.quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:12 schreef 1040STf het volgende:
[..]
Mén, je bent te schattig om te heerschen over Onz!![]()
![]()
En ik je ergste nachtmerrie.quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Ik de poppenspeler, jullie mijn marionettenpoppen.
Jij doorziet klonen ook niet echt hé?quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Een 16-jarige jongen die zegt dat ik schattig ben..
.
Oke.quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Muwahahahaha!
Hier lach ik om.
![]()
Lach nu nog, dadelijk zal het lachen jullie vergaan als ik als dictator alleenheerser ben van dit forum!
Jullie zullen als was in mijn handen zijn.
Ik de poppenspeler, jullie mijn marionettenpoppen.
Boehoehoequote:
Dat komt wel als ik uiteindelijk Admin hier ben.quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:15 schreef 1040STf het volgende:
[..]
Jij doorziet klonen ook niet echt hé?
Moet je even je bifi sturen naar Yvonne.quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat komt wel als ik uiteindelijk Admin hier ben.
Been there, done that...quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:17 schreef 1040STf het volgende:
[..]
Moet je even je bifi sturen naar Yvonne.
quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:04 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat komt goed vanmiddag, je bent hier tegenwoordig bijna vaker dan Brechtje
Wie is nou dat mens van jou avatar?quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat komt wel als ik uiteindelijk Admin hier ben.
quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:18 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Wie is nou dat mens van jou avatar?
Jij ook al?quote:
Sex and the City dudequote:Op zaterdag 24 september 2005 13:18 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Wie is nou dat mens van jou avatar?
quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:22 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Hou je mond joh, Amsterdams sletje
Niet iedereen die in Amsterdam woont werkt achter de ramen he.quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:22 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Hou je mond joh, Amsterdams sletje
Dat klopt... al is het bij mijn ex wel gebeurd.quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:23 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Niet iedereen die in Amsterdam woont werkt achter de ramen he.![]()
Die heb je achter de ramen pas echt leren kennen of die is daar gaan werken toen het uit ging?quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:25 schreef 1040STf het volgende:
[..]
Dat klopt... al is het bij mijn ex wel gebeurd.
Dat laatste.quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:26 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Die heb je achter de ramen pas echt leren kennen of die is daar gaan werken toen het uit ging?![]()
![]()
Je had d'r zeker zo erg uitgehold dat ze ook in aanmerking kwamquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:27 schreef 1040STf het volgende:
[..]
Dat laatste.
Wel een paar jaar nadat het uitging though.
quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:29 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Je had d'r zeker zo erg uitgehold dat ze ook in aanmerking kwam
Haha, ik zat ook al aan het laatste te denken ja.quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:27 schreef 1040STf het volgende:
[..]
Dat laatste.
Wel een paar jaar nadat het uitging though.
Ik denk dat ie een keer langs ging en toen was het zo van: WTFquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:31 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Haha, ik zat ook al aan het laatste te denken ja.Heb je haar nog opgezocht? En hoe kwam je er achter dat ze dat werk nu deed?
Ik heb d'r nooit meer gezien en ik kwam erachter doordat haar zus het me vertelde.quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:31 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Haha, ik zat ook al aan het laatste te denken ja.Heb je haar nog opgezocht? En hoe kwam je er achter dat ze dat werk nu deed?
Is het echt alleen je muis?quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:30 schreef Talena het volgende:
auw. auw auuu!!
mn rechterpols + hand + wijsvinger doen tyfus veel pijn..
gvd. ik muis teveel.
En ben je daarna ook niet even wezen kijken uit pure interesse?quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:32 schreef 1040STf het volgende:
[..]
Ik heb d'r nooit meer gezien en ik kwam erachter doordat haar zus het me vertelde.
Niet al te beste famillie.
Ben je besodelaaitafeld.quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:34 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En ben je daarna ook niet even wezen kijken uit pure interesse?
quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:36 schreef 1040STf het volgende:
[..]
Ben je besodelaaitafeld.
Ik keek eventjes naar die zus en die was niet eens een hoer, maar die was in die jaren al lelijker geworden.
Beloofde weinig goeds voor het hoermadammeke.
quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat hoort ook allemaal bij mijn plan om langzamerhand PUB van binnenuit uit te roeien.
En tsja...dan moeten Brechtje en Ijsmeis natuurlijk wel weg.
Tsja, de schoonheid zal dan wel in de familie zitten.quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:36 schreef 1040STf het volgende:
[..]
Ben je besodelaaitafeld.
Ik keek eventjes naar die zus en die was niet eens een hoer, maar die was in die jaren al lelijker geworden.
Beloofde weinig goeds voor het hoermadammeke.
quote:
Mwah...I do it my way.quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:39 schreef 1040STf het volgende:
Weet je wat Bup?
Alle mods weg en totale anarchie!
Vindt ijsfiguurtje vast niet erg.
Nou... Als het werkt, vind ik het niet erg.quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:39 schreef 1040STf het volgende:
Weet je wat Bup?
Alle mods weg en totale anarchie!
Vindt ijsfiguurtje vast niet erg.
Was jij er ook nog?quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
.
Sjeem on joe. joe nottie boj !
Kan je zelf ook doenquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:42 schreef Fwnk het volgende:
Bupa, edit eens een spatie tussen 13:42 enplz
Jij blijkbaar ook nietquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:44 schreef Boeman het volgende:
zaterdagmiddag: hebben jullie niks beters te doen?
nog een keer??quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:44 schreef Gizmore het volgende:
Weet iemand toevallig hoe ik er netjes een linkje achter krijg en toch het plaatje 60 bij 60 pixels houdt?
url=http://fotoboek.fok.nl/jaguarized]img=60,60]http://upload.server8.org/p1192.jpg[/img][/url]
[[url=http://upload.server8.org/p1192.jpg]afbeelding][/url]
url=http://fotoboek.fok.nl/jaguarized]img]http://upload.server8.org/p1192.jpg[/img][/url]
Met de code er onder, zonder een [ aan het begin, zodat het even duidelijk wordt
quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:46 schreef Jaguarized het volgende:
@ Gizmore, dat heb ik laatst ook geprobeerd. Even kijken of ik dat scriptje nog heb. Momentje.
Keuze, huiswerk of Fok!quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:44 schreef Boeman het volgende:
zaterdagmiddag: hebben jullie niks beters te doen?
Weet ik veel.quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:44 schreef Talena het volgende:
[..]
Hoe heet die man van Samantha, die blonde acteur?
Hij is zó geil.![]()
Wij niet, alleen jaguarizedquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:47 schreef 1040STf het volgende:
Wat vinden jullie in hemelsnaam zo tof aan talpa?
Fok = Huiswerkquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:46 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Keuze, huiswerk of Fok!
Antwoord: simpel, Fok!![]()
Normaal zou ik nu gaan voetballen, maar om geen/ een vage reden gaat het nu niet door![]()
Ik heb even gekeken maar ik heb hem niet meer. Waarschijnlijk heb ik hem weggegooid omdat het niet werkt. Het zou alleen werken als iedereen zijn plaatje even verkleint naar 60,60.quote:
Hé, nog een cerror.quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:50 schreef Duncan-Death het volgende:
Zo, weer even een ander account.
Wat een kut-username trouwens.quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:50 schreef Duncan-Death het volgende:
Dan komt dat nog wel een keer want dat ga ik niet zelf doenquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:51 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken maar ik heb hem niet meer. Waarschijnlijk heb ik hem weggegooid omdat het niet werkt. Het zou alleen werken als iedereen zijn plaatje even verkleint naar 60,60.
Big Brother, Expeditie Robinson.quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:47 schreef 1040STf het volgende:
Wat vinden jullie in hemelsnaam zo tof aan talpa?
quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:50 schreef Duncan-Death het volgende:
Zodra jij met die hele OP klaar bent, laat het dan even weten, dan ga ik even kijken naar de plaatjes.quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:52 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dan komt dat nog wel een keer want dat ga ik niet zelf doenMoet jij anders ook nog even doen een keer
Ik schaam me er niet voor.quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]!!
Ziejewel, hij komt wel in de SC.
Er valt niet zo bijster veel meer te veranderen niet waar.. Alleen even die plaatjes nogquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:52 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zodra jij met die hele OP klaar bent, laat het dan even weten, dan ga ik even kijken naar de plaatjes.
whahaquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:52 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Op Fok! hoef ik mijn eigen huis niet op te meten en te tekenen![]()
Zet je die ene van cerror er in die hij ook gebruikt in BeF.quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:54 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Er valt niet zo bijster veel meer te veranderen niet waar.. Alleen even die plaatjes nogD-D komt er dus niet in, anders kunnen we alle klonen van cerror er wel in zetten
Tis voor BNY, iets heel anders als ANWquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:54 schreef Boeman het volgende:
[..]
whaha
doet me erg denken aan ANW
welke? aangezien hij 843 kloons heeft ongeveerquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:55 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zet je die ene van cerror er in die hij ook gebruikt in BeF.![]()
Ja, je zou even boodschappen voor me kunnen doen ofzo.quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:53 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Ik schaam me er niet voor.
Alsof ik wat beters te doen heb vandaag.
Ik heb er maar 6 ja!quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:56 schreef Gizmore het volgende:
[..]
welke? aangezien hij 843 kloons heeft ongeveer
het klinkt iig al beterquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:56 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Tis voor BNY, iets heel anders als ANW![]()
Oh hij heeft hem weer verandert. Hij had eerst zo'n groene. Nu:quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:56 schreef Gizmore het volgende:
[..]
welke? aangezien hij 843 kloons heeft ongeveer
Wat moet ik halen dan?quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, je zou even boodschappen voor me kunnen doen ofzo.
Dankjewel!
Nou nee, ik zat eerder te denken aan een kersenvlaaiquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:58 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Wat moet ik halen dan?
Een pockettarzan en een bak ben&jerry's zodat jij je weer gek kan masturberen en uit kan dijen tot proporties unknown to man?
Ik ga wel een glas multivitaminen pakken en verder fokken, een veel puiker idee.
Goedquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:59 schreef Ayaxola het volgende:
tonks, hoe is het met je moeder?
Die multivitamine van de Aldi is echt verslavend.quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:58 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Wat moet ik halen dan?
Een pockettarzan en een bak ben&jerry's zodat jij je weer gek kan masturberen en uit kan dijen tot proporties unknown to man?
Ik ga wel een glas multivitaminen pakken en verder fokken, een veel puiker idee.
Hoi. Heb jij nog plannen voor vanavond?quote:
Je blijft op en top limburgs hé?quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou nee, ik zat eerder te denken aan een kersenvlaai!
Niet echt eigenlijkquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:00 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ook prima, wel eens mee gebeld?
Dat valt meequote:Op zaterdag 24 september 2005 14:00 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Je blijft op en top limburgs hé?
Misschien je tante of zusje dan, er nam een vrouw op iigquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:02 schreef tonks het volgende:
[..]
Dat gaat redelijk moeilijk, dunkt me.
Who gives een fuck infantiel nichtje!quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:03 schreef tonks het volgende:
IJsmeis is geen limburger! woont kei dichtbij brabant.
Lijkt me vrij onwaarschijnlijkquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:03 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Misschien je tante of zusje dan, er nam een vrouw op iig
Ik woon ook dichtbij Duitsland, dat maakt mij geen Duitserquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:03 schreef tonks het volgende:
Gelderlandquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:05 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik woon ook dichtbij Duitsland, dat maakt mij geen Duitser!
Overigens kom ik uit Gelderland.
Ik ookquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:05 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Omdat ik vlak bij zee woon kom ik toch ook niet uit Engeland?quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:03 schreef tonks het volgende:
quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:05 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik zal later eens kijken naar de link met profielen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:08 schreef Gizmore het volgende:
OP is trouwens aangepast in de wiki, heb cerror zn originele account er ook maar bij gemikt
is goed, ben nu echt wegquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:10 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik zal later eens kijken naar de link met profielen.
quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:08 schreef Gizmore het volgende:
OP is trouwens aangepast in de wiki, heb cerror zn originele account er ook maar bij gemikt
Oke, excuus geaccepteerd, maar ik vind het nog wel jammerquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, daar staat een huis waar mijn ouders in wonen. En ik ben er maar bij gaan wonen
.
Ik ben geboren in Haarlem (de rrrrr) en woon in Drenthe/Overijssel (boer)quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:11 schreef tonks het volgende:
Limburg. moet je eens in venlo komen. krijg je een accent van gemixt duits met limburgs
Het zal ws alleen de avatar zijn.quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:10 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]cerror heeft een ban in PUB.
Dat is dan ook overgoten met Duitsers.quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:11 schreef tonks het volgende:
Limburg. moet je eens in venlo komen. krijg je een accent van gemixt duits met limburgs
Daar word je in het duits aangesprokenquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat is dan ook overgoten met Duitsers.
Maastricht, Geleen enzovoorts zijn wel leuk.
quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat is dan ook overgoten met Duitsers.
Maastricht, Geleen enzovoorts zijn wel leuk.
Dat heeft nog zo'n nostalgisch treinstation en een busstation bestaande uit 2 8-persoons-busjes.quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:14 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Achterhoek![]()
Aalten![]()
Het gezelligste dorp van Nederland![]()
nietquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:13 schreef tonks het volgende:
[..]
Daar word je in het duits aangesproken.
Ik ben daar wel eens duits aangesprokenquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:15 schreef Imberr het volgende:
[..]
nietik praat alleen limburgs als iemand limburgs tegen mij begint te lullen
![]()
als iemand nederlands tegen me praat, praat ik ook nl![]()
waren t oude mensen die je aanspraken? want die lullen meestal wel limburgs tegen iedereenquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:16 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik ben daar wel eens duits aangesproken. of zie ik eruit als een duitser
.
We hebben in ieder geval ietsquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:15 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat heeft nog zo'n nostalgisch treinstation en een busstation bestaande uit 2 8-persoons-busjes.![]()
Ik zei toch duits ofniet.quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:18 schreef Imberr het volgende:
[..]
waren t oude mensen die je aanspraken? want die lullen meestal wel limburgs tegen iedereen![]()
Weet ik, dat is ook sarcasme.quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:18 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
We hebben in ieder geval iets
En een busstation is er niet echt meer.![]()
Net als Engels en Frans, zit ook nauwelijks verschil tussen zeker?quote:
Als je in Venlo gaat winkelen is 80% duits van de mensen die daar zijn.quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:18 schreef Imberr het volgende:
[..]
waren t oude mensen die je aanspraken? want die lullen meestal wel limburgs tegen iedereen![]()
In Geleen zijn de treinen of precies op tijd of zelfs 2/3 min. te vroegquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:21 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Weet ik, dat is ook sarcasme.Busjes wachten op de trein volgens mij. Ook al is de trein 5 mnuten te laat.
![]()
Nee hoorquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:22 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Als je in Venlo gaat winkelen is 80% duits van de mensen die daar zijn.
Dus tonks zal wel gewoon door een duitser zijn aangesproken.
okeequote:Op zaterdag 24 september 2005 14:22 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Als je in Venlo gaat winkelen is 80% duits van de mensen die daar zijn.
Dus tonks zal wel gewoon door een duitser zijn aangesproken.
Laatst kwam ik met de trein het station van Winterswijk binnen en toen zag ik de bus naar Enschede net weg rijden.quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:21 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Weet ik, dat is ook sarcasme.Busjes wachten op de trein volgens mij. Ook al is de trein 5 mnuten te laat.
![]()
Haha dat is een stuk beter. Ik moet hier nog wel eens een sprintje trekken om op tijd een bus te halen. Laatst was er weer es iemand voor de trein gesprongen dacht men. Een half uur stil gestaan voor niks uiteindelijk. Wel weer 2,27 euro gekregen van de NS.quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:22 schreef Imberr het volgende:
[..]
In Geleen zijn de treinen of precies op tijd of zelfs 2/3 min. te vroeg![]()
![]()
Dat is dan zwaar balen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:26 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Laatst kwam ik met de trein het station van Winterswijk binnen en toen zag ik de bus naar Enschede net weg rijden.![]()
Niet doen, anders leer ik het ook nogquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:35 schreef Imberr het volgende:
minsje, ich gao efkes get te aete haole.. bis sjtrak![]()
k*t.. nou ben ik een in limburgse bui.. kan ik de rest van de dag in t limburgs gaan praten
quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:37 schreef the_legend_killer het volgende:
Hey !
Mijn vaderquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:37 schreef Lizz-n het volgende:
[..]![]()
Wat moet jij met mijn idool als ondertitel![]()
hey timmiequote:Op zaterdag 24 september 2005 14:39 schreef tonks het volgende:
Hey saar
Dus ik ben jou idool.quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:37 schreef Lizz-n het volgende:
[..]![]()
Wat moet jij met mijn idool als ondertitel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |