quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:58 schreef Gizmore het volgende:
Ik ga eens even die avatars in de OP bekijken welke er wat mij betreft uitkunnen
quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:02 schreef Jaguarized het volgende:
Goedenmiddag.
er is hier geen fatsoenlijke zonequote:Op zaterdag 24 september 2005 12:03 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Vandaag toch maar ff gaan genieten van de zon.![]()
Het buitengebied heeft zo zijn voordelenquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:06 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
er is hier geen fatsoenlijke zone![]()
![]()
had ik dat niet al gezegt in het vorige topicquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:08 schreef Talena het volgende:
Gaat iemand nog wat leuks doen vandaag/vanavond?
Buitenquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:09 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Het buitengebied heeft zo zijn voordelen![]()
Zie vorige topic de laatste paginaquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:08 schreef Talena het volgende:
Gaat iemand nog wat leuks doen vandaag/vanavond?
Ik moet om 13.00 uur beginnen met werkenquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:11 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Zie vorige topic de laatste pagina![]()
Nee, vanmiddag niet.. ik had verwacht dat ik moest voetballen maar dat gaat niet door. En vanavond moet ik werken en daarna zie ik het nog wel.
Ik moet om 18.00 beginnen, maar ik heb ook geen zinquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:11 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik moet om 13.00 uur beginnen met werken![]()
EN IK HEB GEEN ZIN-IN!![]()
dan zitten we in de zelfde situatiequote:Op zaterdag 24 september 2005 12:13 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Ik moet om 18.00 beginnen, maar ik heb ook geen zin![]()
mooi, ik heb weer hoopquote:
Succesquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:22 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
mooi, ik heb weer hoop
Maarjah, ik ga me maar voor bereiden op het werken
Doei Allemaal![]()
![]()
![]()
Hoiquote:
Dat vond ik ook, maar het gaat nu even vooral over die anderen waar ik niet van weet hoe of watquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:27 schreef Fwnk het volgende:
al die ?? tjes kunnen weg m.i.
Ik dus ook nietquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:30 schreef Lizz-n het volgende:
Die op een na laaste is van een gast (die ook uit Putten komt) maar ik kan ff niet op z'n naam komen
Ik zoek z'n naam ff opquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:30 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik dus ook nietMaar als ik daar de nick niet van weet is die imo niet echt vaak hier
Een paar waar jij vraagtekens hebt gezet zie ik hier anders nog redelijk vaak tevoorschijn komenquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:30 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik dus ook nietMaar als ik daar de nick niet van weet is die imo niet echt vaak hier
Doe gewoon, lekker boeien, ze zetten zichzelf er maar weer in, dan hadden ze maar meer actief moeten zijnquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:28 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat vond ik ook, maar het gaat nu even vooral over die anderen waar ik niet van weet hoe of wat
Goed idee!quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:32 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Doe gewoon, lekker boeien, ze zetten zichzelf er maar weer in, dan hadden ze maar meer actief moeten zijn
Die ken ik toch echt niet en ik ben hier toch echt vrij regelmatig aanwezigquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Een paar waar jij vraagtekens hebt gezet zie ik hier anders nog redelijk vaak tevoorschijn komen.
Duncan-Death bijvoorbeeld. En die mevrouw/meneer die haar tomatensoep spamt.
En BobNL!
quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:33 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Die ken ik toch echt niet en ik ben hier toch echt vrij regelmatig aanwezigen heuj plak daar dan even het plaatje van bij anders weet ik toch niet wie t zijn
Dan komt die gewoon op andere tijden dan dat jij komtquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:38 schreef Gizmore het volgende:
Die tomatensoep komt me echt niet bekend voor hoor
Dan loop je nog niet lang genoeg mee.quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:38 schreef Gizmore het volgende:
Die tomatensoep komt me echt niet bekend voor hoor
Wanneer heb jij Duncan-Death voor het laatst gezien? Ik een hele, hele lange tijd geleden.quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Een paar waar jij vraagtekens hebt gezet zie ik hier anders nog redelijk vaak tevoorschijn komen.
Duncan-Death bijvoorbeeld. En die mevrouw/meneer die haar tomatensoep spamt.
En BobNL!
lang genoeg, misschien heeft oismois wel gelijkquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:39 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dan loop je nog niet lang genoeg mee.![]()
Ik nog niet zo heel lang geleden.quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:40 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wanneer heb jij Duncan-Death voor het laatst gezien? Ik een hele, hele lange tijd geleden.
quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:38 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
Ach van mij mag je me er ook uitmieteren hoor, ik ga d'r niet moeilijk over doen. Ik vond dat de mopperkont het er wel leuk tussen stond zo.
Die mag van mij ook blijven ja.quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan komt die gewoon op andere tijden dan dat jij komt.
Dus die hoeft er niet uit.
Volgens zn posthistory voor het laatst 30 topics terug dusquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:40 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik nog niet zo heel lang geleden..
quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:42 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Volgens zn posthistory voor het laatst 30 topics terug dus
Maar ik mocht er lekker in van taartquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:25 schreef Gizmore het volgende:
Even een uitgebreide kwaliteitspostEven uitgezocht welke wat mij betreft mogen blijven staan. Alles met een vraagteken mag weg, sommigen moeten eigenlijk nog even hun avatar updaten (renesite, jaguarized) en van een aantal users mag iemand anders beslissen aangezien ik niet echt kan zeggen of ze al dan niet toegevoegde waarde hebben
Dat is qua PUB's tempo niet zo lang geledenquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:42 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Zwaait mee.quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:42 schreef Gizmore het volgende:
[..]
bijna 2 wekenquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat is qua PUB's tempo niet zo lang geleden.
En welkomquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:43 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Maar ik mocht er lekker in van taart
Dat komt goed vanmiddag, je bent hier tegenwoordig bijna vaker dan Brechtjequote:Op zaterdag 24 september 2005 13:03 schreef Bupatih het volgende:
Ja hoi, ik moet er ook bij in de OP.
Dank u.
Ah, ik zit er al bij.quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:03 schreef Bupatih het volgende:
Ja hoi, ik moet er ook bij in de OP.
Dank u.
Hij moet nog wel in de wiki straks, maar ik moet m nog even verder aanpassen als je even terug leestquote:
Dat hoort ook allemaal bij mijn plan om langzamerhand PUB van binnenuit uit te roeien.quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:04 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat komt goed vanmiddag, je bent hier tegenwoordig bijna vaker dan Brechtje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |