quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:08 schreef Gizmore het volgende:
OP is trouwens aangepast in de wiki, heb cerror zn originele account er ook maar bij gemikt
Oke, excuus geaccepteerd, maar ik vind het nog wel jammerquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, daar staat een huis waar mijn ouders in wonen. En ik ben er maar bij gaan wonen
.
Ik ben geboren in Haarlem (de rrrrr) en woon in Drenthe/Overijssel (boer)quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:11 schreef tonks het volgende:
Limburg. moet je eens in venlo komen. krijg je een accent van gemixt duits met limburgs
Het zal ws alleen de avatar zijn.quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:10 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]cerror heeft een ban in PUB.
Dat is dan ook overgoten met Duitsers.quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:11 schreef tonks het volgende:
Limburg. moet je eens in venlo komen. krijg je een accent van gemixt duits met limburgs
Daar word je in het duits aangesprokenquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat is dan ook overgoten met Duitsers.
Maastricht, Geleen enzovoorts zijn wel leuk.
quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat is dan ook overgoten met Duitsers.
Maastricht, Geleen enzovoorts zijn wel leuk.
Dat heeft nog zo'n nostalgisch treinstation en een busstation bestaande uit 2 8-persoons-busjes.quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:14 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Achterhoek![]()
Aalten![]()
Het gezelligste dorp van Nederland![]()
nietquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:13 schreef tonks het volgende:
[..]
Daar word je in het duits aangesproken.
Ik ben daar wel eens duits aangesprokenquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:15 schreef Imberr het volgende:
[..]
nietik praat alleen limburgs als iemand limburgs tegen mij begint te lullen
![]()
als iemand nederlands tegen me praat, praat ik ook nl![]()
waren t oude mensen die je aanspraken? want die lullen meestal wel limburgs tegen iedereenquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:16 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik ben daar wel eens duits aangesproken. of zie ik eruit als een duitser
.
We hebben in ieder geval ietsquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:15 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat heeft nog zo'n nostalgisch treinstation en een busstation bestaande uit 2 8-persoons-busjes.![]()
Ik zei toch duits ofniet.quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:18 schreef Imberr het volgende:
[..]
waren t oude mensen die je aanspraken? want die lullen meestal wel limburgs tegen iedereen![]()
Weet ik, dat is ook sarcasme.quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:18 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
We hebben in ieder geval iets
En een busstation is er niet echt meer.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |