Jup.quote:Op donderdag 22 september 2005 18:23 schreef B_BOY het volgende:
okej gaan we in deze verder? is goed!
Tip voor volgende keer, als je hem maakt en klaar bent, refresh dan even de index van PUB of er nog steeds geen topic is.quote:Op donderdag 22 september 2005 18:23 schreef B_BOY het volgende:
okej gaan we in deze verder? is goed!
En haal die onderste regel ff weg...quote:Op donderdag 22 september 2005 18:24 schreef freiss het volgende:
[..]
Tip voor volgende keer, als je hem maakt en klaar bent, refresh dan even de index van PUB of er nog steeds geen topic is.
slim plan. thnx voor de tip:Pquote:Op donderdag 22 september 2005 18:24 schreef freiss het volgende:
[..]
Tip voor volgende keer, als je hem maakt en klaar bent, refresh dan even de index van PUB of er nog steeds geen topic is.
Jup. En het muziektopic van mij mag ook dicht. Die was dubbel.quote:Op donderdag 22 september 2005 18:26 schreef Conflict het volgende:
dus deze moet deel 233 worden en die andere mag dicht?
yes yesquote:Op donderdag 22 september 2005 18:26 schreef Conflict het volgende:
dus deze moet deel 233 worden en die andere mag dicht?
Wat een neger is het ook.quote:
hoeveelste keer zou dit zijn dat hij een nieuw deeltje aan heeft gemaakt?quote:
Nee joh echt niet. Ik heb het regelmatig meegemaakt dat ik thuiskwam en er weer 10 delen waren geweest..quote:Op donderdag 22 september 2005 18:32 schreef Fwnk het volgende:
200ste keer?
En hij is geeneens puber
Best leuk om daar ideeën op te doen.quote:Op donderdag 22 september 2005 18:32 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Wat hebben die: wat luister je nu topics voor nut? Alsof iemand leest wat jij luistert?
Maar aan de titel alleen kan je niet weten wat voor nummer het is toch? zet er dan een Genre ofzo bij?quote:Op donderdag 22 september 2005 18:33 schreef Jaguarized het volgende:
Best leuk om daar ideeën op te doen.
Dat is zijn levensdoel, zoveel mogenlijk SC topics openenquote:
Dat maakt niet uit. Als de titel aanslaat kan je het nummer alsnog downloaden kopen.quote:Op donderdag 22 september 2005 18:36 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Maar aan de titel alleen kan je niet weten wat voor nummer het is toch? zet er dan een Genre ofzo bij?
Doe jij de volgende.quote:Op donderdag 22 september 2005 18:36 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat is zijn levensdoel, zoveel mogenlijk SC topics openen
damook!!quote:Op donderdag 22 september 2005 18:36 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat is zijn levensdoel, zoveel mogenlijk SC topics openen
Aan een titel kan ik niet echt veel opmaken hoor. Maarjaquote:Op donderdag 22 september 2005 18:36 schreef Jaguarized het volgende:
Dat maakt niet uit. Als de titel aanslaat kan je het nummer alsnog downloaden kopen.
idd, postopkrikken dat is het "nut"quote:Op donderdag 22 september 2005 18:32 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Wat hebben die: wat luister je nu topics voor nut? Alsof iemand leest wat jij luistert?
issut stoer om heul veul posts te hebben?quote:Op donderdag 22 september 2005 18:39 schreef B_BOY het volgende:
[..]
idd, postopkrikken dat is het "nut"
Bij de volgende ben ik alweer weg denk ikquote:Op donderdag 22 september 2005 18:36 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. Als de titel aanslaat kan je het nummer alsnog downloaden kopen.
[..]
Doe jij de volgende.
quote:Op donderdag 22 september 2005 18:37 schreef Imberr het volgende:
[..]
damook!!![]()
had jij nu vakantie ofzoiets?
![]()
Ja man wist je dat niet?quote:Op donderdag 22 september 2005 18:40 schreef spenky het volgende:
[..]
issut stoer om heul veul posts te hebben?
Een milkshake misschien?quote:Op donderdag 22 september 2005 18:35 schreef Imberr het volgende:
ik heb niks gegeten vanavondhadden spaghetti maar daar had ik geen zin in
dalijk maar ff naar de winkel ofzo
Dan kan heel ONZ ook wel opgedoekt worden.quote:Op donderdag 22 september 2005 18:39 schreef B_BOY het volgende:
[..]
idd, postopkrikken dat is het "nut"
Op de TTT's en andere leuke topics naquote:Op donderdag 22 september 2005 18:42 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dan kan heel ONZ ook wel opgedoekt worden.![]()
Dat heb ik net ook gehadquote:Op donderdag 22 september 2005 18:42 schreef spenky het volgende:
mensen en kinder en meisjesik ga eten
Lasagne
ja, dat vult ook echtquote:
jij ook al lasagne?quote:Op donderdag 22 september 2005 18:42 schreef spenky het volgende:
mensen en kinder en meisjesik ga eten
Lasagne
schijnbaar.quote:Op donderdag 22 september 2005 18:40 schreef spenky het volgende:
[..]
issut stoer om heul veul posts te hebben?
Meer dan de helft van de topics is er echt geen ruk aan.quote:Op donderdag 22 september 2005 18:43 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Op de TTT's en andere leuke topics na
quote:Op donderdag 22 september 2005 18:42 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dan kan heel ONZ ook wel opgedoekt worden.![]()
Mijn moeder heeft net alles wat over was naar ons buurmeisje gebrachtquote:Op donderdag 22 september 2005 18:43 schreef Imberr het volgende:
[..]
ja, dat vult ook echt![]()
[..]
jij ook al lasagne?tis niet eerlijk
ik wil ooook
![]()
Volgens mij heb jij dan wel een probleem aangezien 80% van jouw berichten in ONZ wordt gepost.quote:
Ja! leuk wa.quote:Op donderdag 22 september 2005 18:47 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij dan wel een probleem aangezien 80% van jouw berichten in ONZ wordt gepost.
verslaafde junkquote:
Wil jij naaktfoto's van B-Boyquote:Op donderdag 22 september 2005 18:48 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Stuur je die naaktfoto's wel effe door?![]()
Ik wil die van Talena (ofzoiets) welquote:
Waaromquote:Op donderdag 22 september 2005 18:51 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik wil die van Talena (ofzoiets) wel
Volg de link die je net gaf en kijk naar d'r foto'squote:
Alleen in een privé-gelegenheid.quote:Op donderdag 22 september 2005 18:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
Volg de link die je net gaf en kijk naar d'r foto'sGedaan, mooi, zou jij die niet een keer zonder kleren willen zien ?
Zo veel is der niet van te zienquote:Op donderdag 22 september 2005 18:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
Volg de link die je net gaf en kijk naar d'r foto'sGedaan, mooi, zou jij die niet een keer zonder kleren willen zien ?
Slapquote:Op donderdag 22 september 2005 18:54 schreef MaRySe het volgende:
Eet ik 1 stukje pizza
gelijk misselijk, buikpijn
Die stuurde je!quote:Op donderdag 22 september 2005 18:54 schreef B_BOY het volgende:
neej geen naaktfotows van mij.
hm dat is rotquote:Op donderdag 22 september 2005 18:54 schreef MaRySe het volgende:
Eet ik 1 stukje pizza
gelijk misselijk, buikpijn
Nee daarom zou ik er nou net andere foto's van willenquote:
Wanneer gaan wij eens pizza eten?quote:Op donderdag 22 september 2005 18:57 schreef saaw het volgende:
[..]
hm dat is rot
pizza is juist zo lekker![]()
euhquote:Op donderdag 22 september 2005 18:57 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij eens pizza eten?![]()
Te veel informatie:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat gaan we dan kopen ? Lingeriequote:Op donderdag 22 september 2005 19:01 schreef Imberr het volgende:
wie wil er met mij mee naar de winkel?ik heb geen zin om alleen te gaan
quote:Op donderdag 22 september 2005 19:01 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Te veel informatie:waarom moest ik die spoiler noui weer lezen werd er niet blijer van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Remlof is een Spellings Nsb'er
quote:Op donderdag 22 september 2005 19:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wat gaan we dan kopen ? Lingerie
Owquote:
tonksquote:
ja maar.. n supermarkt is romantischquote:Op donderdag 22 september 2005 19:06 schreef B_BOY het volgende:
[..]
dan krijg je gelijk minder makkelijk iemand mee.
Rory.quote:Op donderdag 22 september 2005 19:07 schreef Imberr het volgende:
[..]
ja maar.. n supermarkt is romantischRory en Dean hebben voor t eerst gezoend in een supermarkt!
![]()
![]()
W'ie?quote:Op donderdag 22 september 2005 19:07 schreef Imberr het volgende:
[..]
ja maar.. n supermarkt is romantischRory en Dean hebben voor t eerst gezoend in een supermarkt!
![]()
![]()
Jess was toen nog lekk0rquote:Op donderdag 22 september 2005 19:08 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Rory.Maar toen ging het uit en kreeg ze met Jesse.
![]()
Heel de tijdquote:Op donderdag 22 september 2005 19:07 schreef Jaguarized het volgende:
DaMook: Heeft ze nog gesmsd na die reply van haar gister?
En Rory is nog steeds lekker.quote:Op donderdag 22 september 2005 19:08 schreef Imberr het volgende:
[..]
Jess was toen nog lekk0rnu niet meer
![]()
je doet maarquote:Op donderdag 22 september 2005 19:09 schreef tonks het volgende:
Zou ik wat dingen veraden uit het 6e seizoen van gillmore girls?
jaa, ze heeft met die jongen die Jess speeltquote:Op donderdag 22 september 2005 19:10 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En Rory is nog steeds lekker.Volgens mij is ze in real-life zo bezet als ik weet niet wat.
Ah kijk, das lekker. Wanneer komt ze slapen?quote:Op donderdag 22 september 2005 19:09 schreef DaMook het volgende:
[..]
Heel de tijden vandemorgen ging ze weer verder
Doe maar niet he.quote:Op donderdag 22 september 2005 19:09 schreef tonks het volgende:
Zou ik wat dingen veraden uit het 6e seizoen van gillmore girls?
In irl dus ook?quote:Op donderdag 22 september 2005 19:11 schreef Imberr het volgende:
[..]
jaa, ze heeft met die jongen die Jess speelt![]()
We gaan zondag naar de biosquote:Op donderdag 22 september 2005 19:11 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ah kijk, das lekker. Wanneer komt ze slapen?![]()
[..]
Doe maar niet he.
Wat een kutdag. Dan zou ik liever op zaterdagavond gaan.quote:Op donderdag 22 september 2005 19:12 schreef DaMook het volgende:
[..]
We gaan zondag naar de bios(hoe onorigineel
) en dan zie ik wel verder
Dan moet ze werkenquote:Op donderdag 22 september 2005 19:13 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wat een kutdag. Dan zou ik liever op zaterdagavond gaan.![]()
Jammer.quote:
Ah tegenvallertje. Tsja, dan maar zondag. Hoe heet ze btw?quote:
Ik wilde eigenlijk morgen, maar zij had liever zondagquote:Op donderdag 22 september 2005 19:16 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jammer.![]()
[..]
Ah tegenvallertje. Tsja, dan maar zondag. Hoe heet ze btw?
namen die met Ing- beginnenquote:Op donderdag 22 september 2005 19:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk morgen, maar zij had liever zondag
Ze heet Ingrid![]()
Leuke naam.quote:Op donderdag 22 september 2005 19:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk morgen, maar zij had liever zondag
Ze heet Ingrid![]()
Jou naam begint met Imbquote:
De naam interesseert me meestal niet zoveelquote:
en dus?quote:Op donderdag 22 september 2005 19:22 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
[..]
En dan ook nog 'es Imberr als username hebben![]()
![]()
Mwa, ik krijg wel voorkeur voor bepaalde namenquote:Op donderdag 22 september 2005 19:22 schreef DaMook het volgende:
[..]
De naam interesseert me meestal niet zoveel
Ik heb liever een Karin dan een Sonja.quote:Op donderdag 22 september 2005 19:22 schreef DaMook het volgende:
[..]
De naam interesseert me meestal niet zoveel
Ach als ze maar leuk lief slim en knap zijnquote:Op donderdag 22 september 2005 19:23 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Mwa, ik krijg wel voorkeur voor bepaalde namen
Maaike doet af, ik ken 2 enorm lelijke wijven die zo heten, daar heb ik een trauma van
Of een Lottequote:Op donderdag 22 september 2005 19:24 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik heb liever een Karin dan een Sonja.![]()
Wie heet er nou Marysequote:Op donderdag 22 september 2005 19:26 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Maryse vind ik ook wel een mooie naam maar wel een beetje vreemd
quote:Op donderdag 22 september 2005 19:26 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
[..]
Wie heet er nou Maryse![]()
![]()
![]()
![]()
Lotte vind ik ook een erg mooie naam. Angelique is echt zo'n kampnaam.quote:Op donderdag 22 september 2005 19:26 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Of een Lotte
of angelique (ofzo)
Maryse vind ik ook wel een mooie naam maar wel een beetje vreemd
Ans is saaier.quote:Op donderdag 22 september 2005 19:26 schreef Imberr het volgende:
of Ingeborg![]()
ik ben wel blij dat ik gewoon Inge heet.. ookal is dat 1 van de saaiste namen die bestaan (voor meisjes dan)
![]()
![]()
Als ik een Lotte zie dan wil ik er gelijk opquote:Op donderdag 22 september 2005 19:27 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Lotte vind ik ook een erg mooie naam. Angelique is echt zo'n kampnaam.
Karlijnquote:Op donderdag 22 september 2005 19:27 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Als ik een Lotte zie dan wil ik er gelijk op
Nee serieus ik voel me serieus aangetrokken tot meisjes met mooie namen
Twee jaar terug was er in San Francisco een "Kelsey".quote:
Tsja...quote:Op donderdag 22 september 2005 19:30 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
Maar ach als de naam het enige is wat ze mee heeft...
ik heb een namenschrift waar ik allemaal leuke namen in schrijf zodat ik later, als ik kindjes heb, makkelijker een naam kan kiezenquote:Op donderdag 22 september 2005 19:29 schreef DaMook het volgende:
Toen kwamen er ineens allemaal namen langs
quote:Op donderdag 22 september 2005 19:31 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik heb een namenschrift waar ik allemaal leuke namen in schrijf zodat ik later, als ik kindjes heb, makkelijker een naam kan kiezen![]()
![]()
![]()
Zoiets zei ik net ook alquote:Op donderdag 22 september 2005 19:30 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
Maar ach als de naam het enige is wat ze mee heeft...
Maar daar las iedereen overheen omdat ze het te druk hebben met namen noemenquote:Op donderdag 22 september 2005 19:25 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ach als ze maar leuk lief slim en knap zijn
Omdat dat over het algemeen wordt opgevat als jongensnaam..?quote:Op donderdag 22 september 2005 19:30 schreef freiss het volgende:
Ik vind soms die namen tegenwoordig wel erg. Ze moeten dan perse "origineel" zijn. Waarom niet gewoon Jan-Willem oid?
Frank is oko een erg mooie naamquote:Op donderdag 22 september 2005 19:30 schreef freiss het volgende:
Ik vind soms die namen tegenwoordig wel erg. Ze moeten dan perse "origineel" zijn. Waarom niet gewoon Jan-Willem oid?
Ja, hehe, ik bedoel dus ook jongens enz. Waarom dan iets van Brooklyn oid?quote:Op donderdag 22 september 2005 19:31 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
[..]
Omdat dat over het algemeen wordt opgevat als jongensnaam..?
Ik maak me er ook niet druk om maar als ik een vrouwelijke eeneiige tweeling tegenkom en de ene heet Kees en de ander Lotte dan weet ik wel waar ik voor kiesquote:Op donderdag 22 september 2005 19:31 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zoiets zei ik net ook al
[..]
Maar daar las iedereen overheen omdat ze het te druk hebben met namen noemen
Allebei ?quote:Op donderdag 22 september 2005 19:34 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ik maak me er ook niet druk om maar als ik een vrouwelijke eeneiige tweeling tegenkom en de ene heet Kees en de ander Lotte dan weet ik wel waar ik voor kies
Jahoorquote:Op donderdag 22 september 2005 19:37 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
[..]
Mag ik die ander hebben?
Ik noem d'r in m'n hoofd wel Sophie dan
Ik had ze gewoon allebei gekozenquote:
ik drink alleen in de ochtend zwarte koffiequote:Op donderdag 22 september 2005 19:38 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
[..]
Koffie![]()
Zwart goud enzo![]()
daag damookjequote:Op donderdag 22 september 2005 19:45 schreef DaMook het volgende:
Hoi Casparov
en tot laterga even een pilsje vatten in de voetbal kantine
JAquote:Op donderdag 22 september 2005 19:57 schreef Jaguarized het volgende:
Marieke en Sanne zijn ook mooie namen.
Ik heb iets gemist (alweer)quote:Op donderdag 22 september 2005 19:57 schreef Jaguarized het volgende:
doeidoeiquote:Op donderdag 22 september 2005 19:55 schreef saaw het volgende:
wat een drukte
leuk hoor
maar ik moet zo toch echt weg om te werken
en saar?quote:Op donderdag 22 september 2005 19:57 schreef Jaguarized het volgende:
Lekker Nederlandsquote:Op donderdag 22 september 2005 19:57 schreef Jaguarized het volgende:
Hej die heb ik beneden liggenquote:Op donderdag 22 september 2005 19:59 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
En terug.
Trouwens mensen al Pride & Prejudice gezien? Of is die nog niet uit?
Hi is wel cool btw, ik geniet altijd zo van die kansloze marrokkaanse taalgebruikquote:Op donderdag 22 september 2005 19:58 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik heb iets gemist (alweer)
@ Casparov:
Mooie namen.quote:Op donderdag 22 september 2005 20:00 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Waar gaat het in godsnaam overKrijg je een dochter J?
Zeker, maar het gaat mij altijd wel irriteren na een tijdjequote:Op donderdag 22 september 2005 20:00 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Hi is wel cool btw, ik geniet altijd zo van die kansloze marrokkaanse taalgebruik
Het ging ineens over namen. Toen ging iedereen namen opnoemen die hij of zij wel zou willen zijn bij zijn/haar vriend/vriendin.quote:Op donderdag 22 september 2005 20:02 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Waarom ben je dat aan het uitzoeken dan?
Inge ook, veel te kort.quote:
voorbeeld uit de film: Marrokaanse jongen vraagt aan zijn broer: hoe is die chick? antw.: Ze is Nederlands!quote:Op donderdag 22 september 2005 20:01 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Zeker, maar het gaat mij altijd wel irriteren na een tijdje
'He, check die vliegtuig'
Zo heet m'n zusjequote:
Karin, bij die naam moet ik gelijk aan een heel mooi meisje denkenquote:Op donderdag 22 september 2005 20:04 schreef Jaguarized het volgende:
Karin ook, een tweeling uit mijn vriendenkring heten Karin en Marieke.
Ik ook.quote:Op donderdag 22 september 2005 20:06 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Karin, bij die naam moet ik gelijk aan een heel mooi meisje denken![]()
quote:
jaaquote:Op donderdag 22 september 2005 20:04 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Want? Nare ervaringen met die naam?
Saar/Sara is net niks. Sarah is leuker.quote:
Gelukkig maar. 5 dagen is meer dan genoeg.quote:Op donderdag 22 september 2005 20:07 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Rustig aan, ze komt morgen weer thuis![]()
Met het eerste: eensch.quote:Op donderdag 22 september 2005 20:10 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Saar/Sara is net niks. Sarah is leuker.
[..]
Gelukkig maar. 5 dagen is meer dan genoeg.![]()
Dat is JOUW meningquote:Op donderdag 22 september 2005 20:10 schreef Jaguarized het volgende:
Luister maar niet naar hem, Inge is wel mooiquote:
Ik wist het, maar mijn buurmeisje is wel mooiquote:[..]
jaastom k*twijf dat ze is
![]()
Veel plezier en succes en weet ik veel wat allemaalquote:Op donderdag 22 september 2005 20:09 schreef Fwnk het volgende:
Ok, ik ga me diploma halen
Dag Lieverds![]()
![]()
Doeiquote:Op donderdag 22 september 2005 20:09 schreef Fwnk het volgende:
Ok, ik ga me diploma halen
Dag Lieverds![]()
![]()
Dat is mijn mening ja.quote:
Is het zo erg?quote:Op donderdag 22 september 2005 20:10 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Met het eerste: eensch.
Het tweede: een paar weken extra zou wel goed zijn voor mn rust
Ga vanaaf om 12 uur door een telescoop naar de sterren staren, hou je dat exact 1 uur vol, dan vind je haarquote:
Soms wel jaquote:Op donderdag 22 september 2005 20:13 schreef Jaguarized het volgende:
Is het zo erg?
Ik eis iets lievsquote:Op donderdag 22 september 2005 20:08 schreef Imberr het volgende:
@Casparovvv: uuhm.. zij zal vast wel aardig zijn![]()
In welk opzicht?quote:
weet je wat liev betekend?quote:
Lawaaiquote:
Waait wel over.quote:Op donderdag 22 september 2005 20:20 schreef Gizmore het volgende:
[..]
LawaaiDat doe ik zelf ook wel (nog erger waarschijnlijk) maar het irriteert me, dat 'geschreeuw'
True, maar dat gaat nog wel een jaartje duren in het meest gunstige gevalquote:
Stuur haar op kamers.quote:Op donderdag 22 september 2005 20:22 schreef Gizmore het volgende:
[..]
True, maar dat gaat nog wel een jaartje duren in het meest gunstige geval
Dat is bij mij geen primaire eis, al die wanhopige meiden die hier op Fok! omringd worden door sex maniacs moeten bij iemand terecht kunnen...quote:Op donderdag 22 september 2005 20:19 schreef freiss het volgende:
[..]
Ze moet geod kunnen neuken, toch?
je doet iets lulligs, en om het goed te maken doe je iets lievs. Dus, als ik het toch mag uitleggen, het is de bedoeling dat je me neuckt een kusje geeft...quote:
sara is voor turkenquote:Op donderdag 22 september 2005 20:10 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig maar. 5 dagen is meer dan genoeg.![]()
Noem es namen?quote:Op donderdag 22 september 2005 20:24 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Dat is bij mij geen primaire eis, al die wanhopige meiden die hier op Fok! omringd worden door sex maniacs moeten bij iemand terecht kunnen...
Jaguarized, Tonks, BHFH, Numlock, BrauN etc.quote:
Dat zijn volgens mij geen meiden.quote:Op donderdag 22 september 2005 20:28 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Jaguarized, Tonks, BHFH, Numlock, BrauN etc.
Het is in ieder geval wel apartquote:Op donderdag 22 september 2005 20:29 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
[..]
en maryse is voor... voor.... .. voor... Nederlandsters! Ha!
heb ik allang gedaan manquote:Op donderdag 22 september 2005 20:26 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
je doet iets lulligs, en om het goed te maken doe je iets lievs. Dus, als ik het toch mag uitleggen, het is de bedoeling dat je me neuckt een kusje geeft...
nee serieus turken heten vaak sara en uit europa sarahquote:Op donderdag 22 september 2005 20:29 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
[..]
en maryse is voor... voor.... .. voor... Nederlandsters! Ha!
Dat is geen kusje maar de tong uitsteek smileyquote:Op donderdag 22 september 2005 20:33 schreef Imberr het volgende:
[..]
heb ik allang gedaan man![]()
ik zei iets van: maar ze is vast heel aardig hoor![]()
![]()
zie je t?? he he?!
![]()
![]()
maar goed, dan ben je iig helemaal tevreden:
* Imberr geeft Casparovvv een liev kusje zodat hij imberr vergeeft![]()
![]()
Let niet op haar, ze heeft een likobsessie. hoiquote:Op donderdag 22 september 2005 20:33 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Dat is geen kusje maar de tong uitsteek smiley
Daarmee kun je toch ook een kusje geven?quote:Op donderdag 22 september 2005 20:33 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Dat is geen kusje maar de tong uitsteek smiley
quote:Op donderdag 22 september 2005 20:36 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
[..]
Let niet op haar, ze heeft een likobsessie. hoi![]()
ja iddquote:Op donderdag 22 september 2005 20:36 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Daarmee kun je toch ook een kusje geven?
Ow zo, jawel, ik heb hem vaak genoeg gelezen.quote:Op donderdag 22 september 2005 20:41 schreef Gizmore het volgende:
[..]
'Mag ik je tepel likken?'
Zeker nog nooit gelezen bij Maryse?
Dat valt toch ook niet op?quote:Op donderdag 22 september 2005 20:41 schreef Gizmore het volgende:
[..]
'Mag ik je tepel likken?'
Zeker nog nooit gelezen bij Maryse?
Valt best mee inderdaad, dat mag wel als TT voor de volgendequote:
Mag jij hem openen.quote:Op donderdag 22 september 2005 20:50 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Valt best mee inderdaad, dat mag wel als TT voor de volgende
@freiss: waarom snapte je m dan niet
Newbie lees je in !quote:Op donderdag 22 september 2005 20:36 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
[..]
Let niet op haar, ze heeft een likobsessie. hoi![]()
Adam Sandlerquote:Op donderdag 22 september 2005 20:52 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat gaat niet, ik ben Happy Gilmore weer eens kijken
Alsof jij zo'n oldbie bent.quote:
Ja gelukkig ben je dat zelf nooit geweest he?quote:Op donderdag 22 september 2005 20:56 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Het is verschrikkelijk: kutnewbies![]()
![]()
Ik heb me anders meteen goed ingelezenquote:Op donderdag 22 september 2005 20:57 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ja gelukkig ben je dat zelf nooit geweest he?
quote:Op donderdag 22 september 2005 20:57 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Alsof jij zo'n oldbie bent.
Die is ook pas duizend keer op tv geweest hequote:Op donderdag 22 september 2005 20:52 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat gaat niet, ik ben Happy Gizmore Gilmore weer eens kijken
Populaire chickquote:
Nee.quote:Op donderdag 22 september 2005 21:04 schreef Gizmore het volgende:
Er is zeker al een TT geweest van deze SC met als titel: MaRySe.. Mag ik je tepel likken?
Zo ja, dan verander ik m voor ik t volgende topic post
Ik heb hem nog niet voorbij zien komen.quote:
Oke sorry. Het spijt me almighty Gizmorequote:Op donderdag 22 september 2005 20:59 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik heb me anders meteen goed ingelezenIedereen dacht zelfs dat ik een kloon was van een al bestaande user, dus ga jij ff heel snel tegen iemand anders bijdehand doen
![]()
Heel fijn, laten we dat vooral zo houdenquote:Op donderdag 22 september 2005 21:06 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Oke sorry. Het spijt me almighty Gizmore![]()
Nee ik ook nietquote:Op donderdag 22 september 2005 21:06 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet voorbij zien komen.
moet deze wel eerst vol rakenquote:Op donderdag 22 september 2005 21:13 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Nou ja: ik alweer een nieuwe bedachtDan toch die maar
Gebakken of gekookt?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |