Mika is wel mooi, de andere zijn van mindere kwaliteitquote:Op woensdag 21 september 2005 23:07 schreef Imberr het volgende:
wat vinden jullie van de namen: Nouri, Jiri, Mika en Nylie?
als iemand reageert lees ik t morgen wel.. ik ben nu echt weg
beetje zweeds ofzo.. appart...quote:Op woensdag 21 september 2005 23:07 schreef Imberr het volgende:
Scandinavisch.quote:Op woensdag 21 september 2005 23:07 schreef Imberr het volgende:
GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 21 september 2005 23:11 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Nee, mijn eerste post in deze SC
Echt wel, ik ga deze pagina uitprinten en inlijsten en zo recht boven mijn bed hangen manquote:Op woensdag 21 september 2005 23:13 schreef spenky het volgende:
[..]
GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!
ben je er blij mee?
Als je dat nou doet als het topic vol is, dan heb je meer om op te hangen.quote:Op woensdag 21 september 2005 23:14 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Echt wel, ik ga deze pagina uitprinten en inlijsten en zo recht boven mijn bed hangen man
Ja, hallo, ik heb nog net geen groepskorting op inktpatronenquote:Op woensdag 21 september 2005 23:15 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Als je dat nou doet als het topic vol is, dan heb je meer om op te hangen.![]()
quote:Op woensdag 21 september 2005 23:14 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Echt wel, ik ga deze pagina uitprinten en inlijsten en zo recht boven mijn bed hangen man
Print je het op school uit.quote:Op woensdag 21 september 2005 23:16 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ja, hallo, ik heb nog net geen groepskorting op inktpatronen
joh? vertelquote:Op woensdag 21 september 2005 23:22 schreef Jaguarized het volgende:
Palau is ook een eiland. Floortje Dessing is daar geweest. Bij Jellyfish Lake.
Staat in zo'n boek dat ik van haar heb. "100 wereldplekken die je gezien moet hebben"quote:
owhkee gezelliequote:Op woensdag 21 september 2005 23:24 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Staat in zo'n boek dat ik van haar heb. "100 wereldplekken die je gezien moet hebben"
quote:Op woensdag 21 september 2005 23:27 schreef Jaguarized het volgende:
Hmm ik had hier net 2 plaatjes gepost alleen laat hij die post niet zien.
tubgirl en ijsmeis zeker, ja die worden er uit gefilterdquote:Op woensdag 21 september 2005 23:27 schreef Jaguarized het volgende:
Hmm ik had hier net 2 plaatjes gepost alleen laat hij die post niet zien.
Nee 1 van eilandengroep Palau en 1 van Jellyfish Lake.quote:Op woensdag 21 september 2005 23:29 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
tubgirl en ijsmeis zeker, ja die worden er uit gefilterd![]()
ee vrouwenlichaam in een mooie positie op bed laat in de avondquote:
Een naakte vrouw in het donker die haar man wenkt om te neuken!quote:
Is het niet zo school tijd ?quote:Op donderdag 22 september 2005 08:42 schreef Fwnk het volgende:
Ik ben gamen
Gamen op school hequote:Op donderdag 22 september 2005 08:43 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Is het niet zo school tijd ?
Whoah!quote:
Mja:quote:
Ja ik was het maar het licht kwam van de verkeerde kantquote:
Zie, ik had gelijkquote:Op donderdag 22 september 2005 08:55 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ja ik was het maar het licht kwam van de verkeerde kantEn niet m'n hoofd maar m'n bil staat er op
![]()
Ik had 't er nooit ingezien maar goed
Dan hebbie mooie billenquote:Op donderdag 22 september 2005 08:55 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ja ik was het maar het licht kwam van de verkeerde kantEn niet m'n hoofd maar m'n bil staat er op
![]()
Ik had 't er nooit ingezien maar goed
Je bent gewoon seksueel gefrustreerdquote:Op donderdag 22 september 2005 09:03 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Dan nog
Maar ik vond hem wel pittig, en ik gokte ook maar
lol, owned.quote:Op donderdag 22 september 2005 09:03 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Je bent gewoon seksueel gefrustreerd
quote:Op donderdag 22 september 2005 09:03 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Je bent gewoon seksueel gefrustreerd
Mooi, leerzequote:Op donderdag 22 september 2005 09:22 schreef MaRySe het volgende:
Ja alles flex hier
maar ben even leren
quote:Op donderdag 22 september 2005 09:28 schreef MaRySe het volgende:
http://www.koelman.com/br(...)t_printe.html#000096
Ik zie trouwens in die 1e foto geen hondje maar een vent met een enorme tinkywinky
Iddquote:Op donderdag 22 september 2005 09:32 schreef MaRySe het volgende:
Dat rode ding is z'n hoofd
hij zit op de grond steunt op z'n armen (die gele)
het blauwe is het lichaam
dat gele is zn been
En dat zwarte met dat blauwe wat 't hoofd zou zijn ja uh
Ik zie het ookquote:Op donderdag 22 september 2005 09:32 schreef MaRySe het volgende:
Dat rode ding is z'n hoofd
hij zit op de grond steunt op z'n armen (die gele)
het blauwe is het lichaam
dat gele is zn been
En dat zwarte met dat blauwe wat 't hoofd zou zijn ja uh
waar vertelquote:Op donderdag 22 september 2005 09:33 schreef MaRySe het volgende:
Hhahahaha
Zien jullie het
Met heeel veel moeite zie ik er trouwens een hondje in
quote:Op donderdag 22 september 2005 09:34 schreef MaRySe het volgende:
Trouwens een dik smerig hondje hij staat met z'n kontje klaar om uh...
Nee het is gewoon een mannetje
Het hondje was duidelijk idd, maar volgens mij zie je alleen maar een enorme penix als je dat eenmaal weetquote:Op donderdag 22 september 2005 09:34 schreef MaRySe het volgende:
Trouwens een dik smerig hondje hij staat met z'n kontje klaar om uh...
Nee het is gewoon een mannetje
Ik zag er ECHT geen hondje inquote:Op donderdag 22 september 2005 09:35 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Het hondje was duidelijk idd, maar volgens mij zie je alleen maar een enorme penix als je dat eenmaal weet
ranzig kint.. en dat om deze tijdquote:Op donderdag 22 september 2005 09:36 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ik zag er ECHT geen hondje in
Todat ik 't las op die site:;:DD:d;DD;DD:D:D: !!1111
quote:Op donderdag 22 september 2005 09:36 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ik zag er ECHT geen hondje in
Todat ik 't las op die site:;:DD:d;DD;DD:D:D: !!1111
kint?quote:Op donderdag 22 september 2005 09:37 schreef spenky het volgende:
[..]
ranzig kint.. en dat om deze tijd![]()
En sex is altijd goedquote:Op donderdag 22 september 2005 09:37 schreef spenky het volgende:
[..]
ranzig kint.. en dat om deze tijd![]()
ghehehe ga je die hond dan gebruiken met je sex...quote:Op donderdag 22 september 2005 09:38 schreef Fwnk het volgende:
[..]
En sex is altijd goed
(niet dat dit over sex gaat maar wel een bijbehorend attribuut
Jij vind condooms te duur en gebruikt een ballon ?quote:Op donderdag 22 september 2005 09:38 schreef Fwnk het volgende:
[..]
En sex is altijd goed
(niet dat dit over sex gaat maar wel een bijbehorend attribuut
safety firstquote:Op donderdag 22 september 2005 09:39 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Jij vind condooms te duur en gebruikt een ballon ?![]()
Nee over maryse met een grote fantasiequote:Op donderdag 22 september 2005 09:43 schreef B_BOY het volgende:
okej, waar gaat het in dit topic over? over pipo de clown die hondjes kan maken van ballonnen of wat?
kben net wakker en heb gister nogal veel gezopen, dus ut gaat nog niet helemaal goed met me. moet nog wakker worden, maar ik heb er vertrouwen in. ik ga maar es douche denk.
biertje?quote:Op donderdag 22 september 2005 09:43 schreef B_BOY het volgende:
okej, waar gaat het in dit topic over? over pipo de clown die hondjes kan maken van ballonnen of wat?
kben net wakker en heb gister nogal veel gezopen, dus ut gaat nog niet helemaal goed met me. moet nog wakker worden, maar ik heb er vertrouwen in. ik ga maar es douche denk.
NEE DAT VIND IE GEWOON LEKKERquote:Op donderdag 22 september 2005 09:39 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Jij vind condooms te duur en gebruikt een ballon ?![]()
http://www.koelman.com/br(...)t_printe.html#000096quote:Op donderdag 22 september 2005 09:43 schreef B_BOY het volgende:
Lijkt me strak zitten een ballon om je piemelquote:Op donderdag 22 september 2005 09:45 schreef MaRySe het volgende:
[..]
NEE DAT VIND IE GEWOON LEKKER
HIHIHIHIHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
HEHEHEHEHEHEHEHEH
daar liep laatst een topic over hoe het zo zijn om een ballon in je kut in te brengen en dan op te blazen.quote:Op donderdag 22 september 2005 09:45 schreef MaRySe het volgende:
[..]
HEHEHEHEHEHEHEHEH
quote:Op donderdag 22 september 2005 09:45 schreef MaRySe het volgende:
[..]
HEHEHEHEHEHEHEHEH
Nee die blaast ie op en dan doet ie er een opblaaskutje van vouwenquote:Op donderdag 22 september 2005 09:47 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Lijkt me strak zitten een ballon om je piemel![]()
Wat een talent!quote:Op donderdag 22 september 2005 09:49 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Nee die blaast ie op en dan doet ie er een opblaaskutje van vouwen
Maryse postte een geile foto, meer nietquote:Op donderdag 22 september 2005 10:00 schreef taart het volgende:
Nog Watkeburt?
Ik heb al 14 cent, maak je ook wat over?quote:Op donderdag 22 september 2005 10:01 schreef spenky het volgende:
Fwnk hoever ben je al met inzamelings actie van die lancia delta :/
quote:Op donderdag 22 september 2005 10:01 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ik heb al 14 cent, maak je ook wat over?
Hoi.quote:Op donderdag 22 september 2005 10:31 schreef RaymanNL het volgende:
goedenmorgen
* RaymanNL is @ school![]()
Ahja, das wel leukquote:Op donderdag 22 september 2005 10:30 schreef MaRySe het volgende:
over elektriciteit en over meten of zo
Mja, ik maar 3 uurtjesquote:Op donderdag 22 september 2005 10:54 schreef B_BOY het volgende:
ik hoef vandaag niet naar school.
moeite niet om te gaan dus, heb ik ook zo vaak. morgen voor 2 uurtjes naar school.quote:Op donderdag 22 september 2005 10:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mja, ik maar 3 uurtjes!
Ik ben dus weer langer onderweg dan dat ik op school zit, grmbl.
3 uur vind ik best nog wel de moeite om te gaan. 1 uur niet.quote:Op donderdag 22 september 2005 10:59 schreef B_BOY het volgende:
[..]
moeite niet om te gaan dus, heb ik ook zo vaak. morgen voor 2 uurtjes naar school.
Mwah, ligt eraan wat voor een uren het zijn.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:01 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
3 uur vind ik best nog wel de moeite om te gaan. 1 uur niet.
als je langer moet reizen dan dat je op school zit is het niet de moeite.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:01 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
3 uur vind ik best nog wel de moeite om te gaan. 1 uur niet.
Dan raad ik je aan om geen HBO te doen want daar gebeurt het vaak genoeg dat je maar 1, 2 of 3 uur les hebt.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:02 schreef B_BOY het volgende:
[..]
als je langer moet reizen dan dat je op school zit is het niet de moeite.
Tsja als het zelfstandig werken is dan is het ook redelijk kansloos ja. Niet als het theorie is.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mwah, ligt eraan wat voor een uren het zijn.
Die ik heb zijn eigenlijk 'zelfstandig-werken' uren.
Je mag doen wat je wil.
Oh en op woensdag heb ik 1 uur les.
Mja, ik heb bijna alleen maar zelfstandige uren.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:04 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Tsja als het zelfstandig werken is dan is het ook redelijk kansloos ja. Niet als het theorie is.![]()
ja maar als je dan op kamers gaat ist miss een kwartiertje fietsen dus rendabel.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:04 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dan raad ik je aan om geen HBO te doen want daar gebeurt het vaak genoeg dat je maar 1, 2 of 3 uur les hebt.
Tuurlijk maar dat kost geld.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:06 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ja maar als je dan op kamers gaat ist miss een kwartiertje fietsen dus rendabel.
quote:Op donderdag 22 september 2005 11:09 schreef Brechtje het volgende:
Gaan er nog mensen meedoen met de Miss en Mr PUB verkiezing?Als ik zeur mogen jullie me slaan.
ik wil wel mee doen, maar kheb geen fotows. tenminste denk niet degene die aan de voorwaarde voldoen. waar is het topic erover?quote:Op donderdag 22 september 2005 11:09 schreef Brechtje het volgende:
Gaan er nog mensen meedoen met de Miss en Mr PUB verkiezing?Als ik zeur mogen jullie me slaan.
Kijk maar bij de sticky'squote:Op donderdag 22 september 2005 11:12 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ik wil wel mee doen, maar kheb geen fotows. tenminste denk niet degene die aan de voorwaarde voldoen. waar is het topic erover?
Ik denk, maar ik weet het niet zeker, in de topiclijst. Maar ik ben er niet zeker over hoor. Het zou ook in POL of TRV kunnen staan.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:12 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ik wil wel mee doen, maar kheb geen fotows. tenminste denk niet degene die aan de voorwaarde voldoen. waar is het topic erover?
Kom jij uit het ghetto of wat?quote:Op donderdag 22 september 2005 11:19 schreef Ulreazj het volgende:
Yoyo, was ik weer. Damn, jullie post tempo is ja niet bij te houden.
In de ochtend gaat het sloom, ja.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:19 schreef Ulreazj het volgende:
Yoyo, was ik weer. Damn, jullie post tempo is ja niet bij te houden.
Veel foto's zie je ook al wel in het fototopic..quote:Op donderdag 22 september 2005 11:29 schreef B_BOY het volgende:
ik moet zeggen die topics zoals de Miss en Mr PUB verkiezing zijn altijd leuk. dan kun je zien wie er achter de namen schuil gaan.
dat soort topics zijn ook leuk.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:39 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Veel foto's zie je ook al wel in het fototopic..
Of in de fotoboeken. Tenminste als ze echt zijn.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:39 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Veel foto's zie je ook al wel in het fototopic..
Ach ja. Het is leuk om eens te zien wie er achter zo'n naam zit zoals BBOY zegt. Soms is het heel anders dan je zou verwachten.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:40 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Of in de fotoboeken. Tenminste als ze echt zijn.![]()
Ja soms heb je echtquote:Op donderdag 22 september 2005 11:43 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ach ja. Het is leuk om eens te zien wie er achter zo'n naam zit zoals BBOY zegt. Soms is het heel anders dan je zou verwachten.
En sommige mensen zijn echte Jamai look-a-likes.quote:
Of blijken ze zelf breezah te zijn.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:45 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En sommige mensen zijn echte Jamai look-a-likes.![]()
Namen?quote:Op donderdag 22 september 2005 11:46 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Of blijken ze zelf breezah te zijn.![]()
CHRISTIAANquote:Op donderdag 22 september 2005 11:45 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En sommige mensen zijn echte Jamai look-a-likes.![]()
Gay, nee geintje.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:48 schreef B_BOY het volgende:
[..]
CHRISTIAAN
maar waar denk je dan aan als je B_BOY hoort?
Aan een soort van baco boy die veel wit en zwart draagt met Karl Kani, vaak een pet, Nike Air Max, niet bijster intelligent (quote:Op donderdag 22 september 2005 11:48 schreef B_BOY het volgende:
[..]
CHRISTIAAN
maar waar denk je dan aan als je B_BOY hoort?
Maar het lijkt (op eerste indruk als je na foto's kijkt) een normale puber van 16.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:51 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Aan een soort van baco boy die veel wit en zwart draagt met Karl Kani, vaak een pet, Nike Air Max, niet bijster intelligent ()
baco is niet mijn drankje doe mij maar bier en rooie wodka, draagt vaak (van alles) hugo boss, cars, jack en jones enz, heb idd wel regelmatig een pet op omdat me haren dan te lang zijn en ik eigenlijk naar de kapper moet, schoenen hugo boss, en van bommel, zit in 5 havo (dus toch wel enige vorm van intelligentie)quote:Op donderdag 22 september 2005 11:51 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Aan een soort van baco boy die veel wit en zwart draagt met Karl Kani, vaak een pet, Nike Air Max, niet bijster intelligent ()
Oel-re-as-je... verder kom ik nietquote:Op donderdag 22 september 2005 11:55 schreef Ulreazj het volgende:
Wat denk je bij mijn naam?
Een of andere Joegoslaaf.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:55 schreef Ulreazj het volgende:
Wat denk je bij mijn naam?
quote:Op donderdag 22 september 2005 11:58 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Oel-re-as-je... verder kom ik niet![]()
Een vrouw.quote:Op donderdag 22 september 2005 12:03 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Sorry, maar ik ben niet zo creafief![]()
Ik ga maar niet vragen wat jullie bij mijn naam denken
Ik heb overwogen me naam te veranderen, maar ik vind het wel best zo. Een beetje verwaring kan geen kwaadquote:
Nooit van gehoord.quote:Op donderdag 22 september 2005 12:04 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Een vrouw.![]()
Mijn naam komt uit Starcraft. Daar heb je een veteran level campaign. Verhaal gaat over een mad Archon en die heet zo. Alleen interessant voor diegene die het weleens gespeeld hebben.![]()
ghihihih dacht doe het vlot.. ben nu op school... het spijt me!!!!!!quote:Op donderdag 22 september 2005 12:11 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Maar 57 minuten na haar reactie een repley![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 12:12 schreef BObNL het volgende:
Hey maryse waar blijf jij int pupPUB Mr, en Ms Verkiezing
Ik mag alleen op de meiden stemmenquote:Op donderdag 22 september 2005 12:12 schreef spenky het volgende:
[..]
ghihihih dacht doe het vlot.. ben nu op school... het spijt me!!!!!!
op wie gaan jullie stemmen bij de verkeizing shit bla bla
Jongetje of meisje?quote:Op donderdag 22 september 2005 12:12 schreef spenky het volgende:
[..]
ghihihih dacht doe het vlot.. ben nu op school... het spijt me!!!!!!
op wie gaan jullie stemmen bij de verkeizing shit bla bla
mogen jongens alleen op meisje en andersom?quote:Op donderdag 22 september 2005 12:14 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jongetje of meisje?
edit : oh je mag alleen op meisje...
Als je mee hebt gedaan mag je alleen op het andere geslacht stemmenquote:Op donderdag 22 september 2005 12:18 schreef spenky het volgende:
[..]
mogen jongens alleen op meisje en andersom?
ik ga op talena stemmen
wask tog al van planquote:Op donderdag 22 september 2005 12:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Als je mee hebt gedaan mag je alleen op het andere geslacht stemmen.
Ik ook.quote:Op donderdag 22 september 2005 12:18 schreef spenky het volgende:
[..]
ik ga op talena stemmen
Ik ook, ben helemaal weg van derquote:Op donderdag 22 september 2005 12:18 schreef spenky het volgende:
[..]
ik ga op talena stemmen
quote:Op donderdag 22 september 2005 12:25 schreef BObNL het volgende:
[..]
Ik ook, ben helemaal weg van der![]()
![]()
Jij bent jaloers.quote:
Nee. In rotterdam hebben ze ook wel dushi's.quote:
nou en maar geen sexy fokkende dushi'squote:Op donderdag 22 september 2005 12:28 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nee. In rotterdam hebben ze ook wel dushi's.
Je zusjequote:Op donderdag 22 september 2005 12:28 schreef spenky het volgende:
[..]
nou en maar geen sexy fokkende dushi's
Heeft spenky een zusje?quote:
kylie give me just a change lets go out and dance tlalalalallaquote:Op donderdag 22 september 2005 12:54 schreef BObNL het volgende:
Wat zeg je dan
quote:Op donderdag 22 september 2005 12:54 schreef spenky het volgende:
[..]
kylie give me just a change lets go out and dance tlalalalalla
1x.quote:Op donderdag 22 september 2005 12:38 schreef spenky het volgende:
[..]
jij hebt al 100x gevraagt om die fotos viespeuk
Baco Boy!quote:
Duurt niet lang voordat ze hier hoi komt zeggen.quote:
doe je dat toch niet.. is vor je eigen bestwilquote:Op donderdag 22 september 2005 13:03 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
ok, zelf weten, maar ik ga er niet door weg hoor
Does liev.quote:Op donderdag 22 september 2005 13:24 schreef spenky het volgende:
[..]
doe je dat toch niet.. is vor je eigen bestwil
vertel, leg uit, verklaar..quote:Op donderdag 22 september 2005 13:24 schreef 1040STf het volgende:
Wat een kutdag.
omdat ji jhier benquote:Op donderdag 22 september 2005 13:25 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
vertel, leg uit, verklaar..
het is een kei leuke dagquote:Op donderdag 22 september 2005 13:24 schreef 1040STf het volgende:
Wat een kutdag.
ik denk aan geek zijn enz.quote:Op donderdag 22 september 2005 13:19 schreef Fwnk het volgende:
HAAAAALLLLOOOOO
waar zijn de chicks?
Enne, wat denken jullie bij mijn naam?(ja, ik heb teruggelzen
)
okidoki. das duidelijk.quote:Op donderdag 22 september 2005 13:37 schreef Meppo het volgende:
Ok.. Ik zal het uitleggen... Ik wou de nick eppo.. maar aangezien deze al bestond heb ik de kutnaam Meppo maar genomen.. vandaar.
eppoquote:Op donderdag 22 september 2005 13:37 schreef Meppo het volgende:
Ok.. Ik zal het uitleggen... Ik wou de nick eppo.. maar aangezien deze al bestond heb ik de kutnaam Meppo maar genomen.. vandaar.
EEEEEJJJJJJJJJJ EPPO!!!!quote:Op donderdag 22 september 2005 13:41 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
eppo![]()
(ik ken die gozer, hij zit bij mij in de klas en momenteel naas me![]()
)
neej maar bij deze verwelkom ik jou met een mooie: "Hoi!"quote:Op donderdag 22 september 2005 13:41 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
had ik jou al hallo gezegt vandaag![]()
eensgelijksquote:Op donderdag 22 september 2005 13:42 schreef B_BOY het volgende:
[..]
neej maar bij deze verwelkom ik jou met een mooie: "Hoi!"
kee..quote:Op woensdag 21 september 2005 23:08 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Mika is wel mooi, de andere zijn van mindere kwaliteit![]()
Allemaal finse namen?
quote:Op woensdag 21 september 2005 23:08 schreef spenky het volgende:
[..]
beetje zweeds ofzo.. appart...
fins jaa
ik weet dat t scandinavisch is.. dat vroeg ik ook niet. ik vroeg wat jullie ervan vindenquote:
yes yes, het feest kan alweer bijna beginnen (mijn kater van gister is ondertussen wel weer over namelijk)quote:Op donderdag 22 september 2005 13:43 schreef Fwnk het volgende:
Zucht, bijna weekend
vanwaar die zuchtquote:Op donderdag 22 september 2005 13:43 schreef Fwnk het volgende:
Zucht, bijna weekend
Imberrrrrrrquote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/757210/6/50#30822558]donderdag 22 september 2005
Imberrquote:Op donderdag 22 september 2005 13:44 schreef Imberr het volgende:
[..]
kee..
[..]
[..]
ik weet dat t scandinavisch is.. dat vroeg ik ook niet. ik vroeg wat jullie ervan vindenals in 'mooi, 'niet mooi' enz..
hooii trouwens![]()
![]()
je bent een schatquote:Op donderdag 22 september 2005 13:49 schreef Imberr het volgende:
[..]
![]()
![]()
ben ik nou liev nu k t ff ge-edit heb?![]()
Sletquote:Op donderdag 22 september 2005 13:54 schreef Meppo het volgende:
Ik heb bernie's brood opgegeten:)
quote:Op donderdag 22 september 2005 13:52 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
je bent een schatmaar dat weet je toch
quote:Op donderdag 22 september 2005 13:53 schreef RaymanNL het volgende:
ik verveel me, ik heb net bij een eend de poten weg gephotoshopt, en nou heb ik een zwevende eend.
oh ben jij dat..quote:Op donderdag 22 september 2005 13:57 schreef Lizz-n het volgende:Imberr
![]()
Ik heb je ff op msn toegevoegd![]()
Het lijkt net of hij zitquote:Op donderdag 22 september 2005 13:58 schreef RaymanNL het volgende:
[afbeelding]![]()
Ik heb z'n ogn ook weg gephotshopt![]()
arm beestquote:Op donderdag 22 september 2005 13:58 schreef RaymanNL het volgende:
[afbeelding]![]()
Ik heb z'n ogn ook weg gephotshopt![]()
Daar kan ik niks aan doenquote:Op donderdag 22 september 2005 14:00 schreef Imberr het volgende:
[..]
arm beestt lijkt meer alsoftie gewoon zit ofzo
![]()
ms moet ik de ogen van die eend ff lenenquote:Op donderdag 22 september 2005 14:01 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Daar kan ik niks aan doen
je ogen zijn je aan het bedriegen![]()
Ik heb zin in een milkshake chocola of banaanquote:Op donderdag 22 september 2005 14:02 schreef Imberr het volgende:
[..]
ms moet ik de ogen van die eend ff lenen![]()
ohnee, die heeftie niet meer![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |