quote:Op donderdag 22 september 2005 09:45 schreef MaRySe het volgende:
[..]
NEE DAT VIND IE GEWOON LEKKER
HIHIHIHIHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
HEHEHEHEHEHEHEHEH
Nee die blaast ie op en dan doet ie er een opblaaskutje van vouwenquote:Op donderdag 22 september 2005 09:47 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Lijkt me strak zitten een ballon om je piemel![]()
Wat een talent!quote:Op donderdag 22 september 2005 09:49 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Nee die blaast ie op en dan doet ie er een opblaaskutje van vouwen
Maryse postte een geile foto, meer nietquote:Op donderdag 22 september 2005 10:00 schreef taart het volgende:
Nog Watkeburt?
Ik heb al 14 cent, maak je ook wat over?quote:Op donderdag 22 september 2005 10:01 schreef spenky het volgende:
Fwnk hoever ben je al met inzamelings actie van die lancia delta :/
quote:Op donderdag 22 september 2005 10:01 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ik heb al 14 cent, maak je ook wat over?
Hoi.quote:Op donderdag 22 september 2005 10:31 schreef RaymanNL het volgende:
goedenmorgen
* RaymanNL is @ school![]()
Ahja, das wel leukquote:Op donderdag 22 september 2005 10:30 schreef MaRySe het volgende:
over elektriciteit en over meten of zo
Mja, ik maar 3 uurtjesquote:Op donderdag 22 september 2005 10:54 schreef B_BOY het volgende:
ik hoef vandaag niet naar school.
moeite niet om te gaan dus, heb ik ook zo vaak. morgen voor 2 uurtjes naar school.quote:Op donderdag 22 september 2005 10:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mja, ik maar 3 uurtjes!
Ik ben dus weer langer onderweg dan dat ik op school zit, grmbl.
3 uur vind ik best nog wel de moeite om te gaan. 1 uur niet.quote:Op donderdag 22 september 2005 10:59 schreef B_BOY het volgende:
[..]
moeite niet om te gaan dus, heb ik ook zo vaak. morgen voor 2 uurtjes naar school.
Mwah, ligt eraan wat voor een uren het zijn.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:01 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
3 uur vind ik best nog wel de moeite om te gaan. 1 uur niet.
als je langer moet reizen dan dat je op school zit is het niet de moeite.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:01 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
3 uur vind ik best nog wel de moeite om te gaan. 1 uur niet.
Dan raad ik je aan om geen HBO te doen want daar gebeurt het vaak genoeg dat je maar 1, 2 of 3 uur les hebt.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:02 schreef B_BOY het volgende:
[..]
als je langer moet reizen dan dat je op school zit is het niet de moeite.
Tsja als het zelfstandig werken is dan is het ook redelijk kansloos ja. Niet als het theorie is.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mwah, ligt eraan wat voor een uren het zijn.
Die ik heb zijn eigenlijk 'zelfstandig-werken' uren.
Je mag doen wat je wil.
Oh en op woensdag heb ik 1 uur les.
Mja, ik heb bijna alleen maar zelfstandige uren.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:04 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Tsja als het zelfstandig werken is dan is het ook redelijk kansloos ja. Niet als het theorie is.![]()
ja maar als je dan op kamers gaat ist miss een kwartiertje fietsen dus rendabel.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:04 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dan raad ik je aan om geen HBO te doen want daar gebeurt het vaak genoeg dat je maar 1, 2 of 3 uur les hebt.
Tuurlijk maar dat kost geld.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:06 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ja maar als je dan op kamers gaat ist miss een kwartiertje fietsen dus rendabel.
quote:Op donderdag 22 september 2005 11:09 schreef Brechtje het volgende:
Gaan er nog mensen meedoen met de Miss en Mr PUB verkiezing?Als ik zeur mogen jullie me slaan.
ik wil wel mee doen, maar kheb geen fotows. tenminste denk niet degene die aan de voorwaarde voldoen. waar is het topic erover?quote:Op donderdag 22 september 2005 11:09 schreef Brechtje het volgende:
Gaan er nog mensen meedoen met de Miss en Mr PUB verkiezing?Als ik zeur mogen jullie me slaan.
Kijk maar bij de sticky'squote:Op donderdag 22 september 2005 11:12 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ik wil wel mee doen, maar kheb geen fotows. tenminste denk niet degene die aan de voorwaarde voldoen. waar is het topic erover?
Ik denk, maar ik weet het niet zeker, in de topiclijst. Maar ik ben er niet zeker over hoor. Het zou ook in POL of TRV kunnen staan.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:12 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ik wil wel mee doen, maar kheb geen fotows. tenminste denk niet degene die aan de voorwaarde voldoen. waar is het topic erover?
Kom jij uit het ghetto of wat?quote:Op donderdag 22 september 2005 11:19 schreef Ulreazj het volgende:
Yoyo, was ik weer. Damn, jullie post tempo is ja niet bij te houden.
In de ochtend gaat het sloom, ja.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:19 schreef Ulreazj het volgende:
Yoyo, was ik weer. Damn, jullie post tempo is ja niet bij te houden.
Veel foto's zie je ook al wel in het fototopic..quote:Op donderdag 22 september 2005 11:29 schreef B_BOY het volgende:
ik moet zeggen die topics zoals de Miss en Mr PUB verkiezing zijn altijd leuk. dan kun je zien wie er achter de namen schuil gaan.
dat soort topics zijn ook leuk.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:39 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Veel foto's zie je ook al wel in het fototopic..
Of in de fotoboeken. Tenminste als ze echt zijn.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:39 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Veel foto's zie je ook al wel in het fototopic..
Ach ja. Het is leuk om eens te zien wie er achter zo'n naam zit zoals BBOY zegt. Soms is het heel anders dan je zou verwachten.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:40 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Of in de fotoboeken. Tenminste als ze echt zijn.![]()
Ja soms heb je echtquote:Op donderdag 22 september 2005 11:43 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ach ja. Het is leuk om eens te zien wie er achter zo'n naam zit zoals BBOY zegt. Soms is het heel anders dan je zou verwachten.
En sommige mensen zijn echte Jamai look-a-likes.quote:
Of blijken ze zelf breezah te zijn.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:45 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En sommige mensen zijn echte Jamai look-a-likes.![]()
Namen?quote:Op donderdag 22 september 2005 11:46 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Of blijken ze zelf breezah te zijn.![]()
CHRISTIAANquote:Op donderdag 22 september 2005 11:45 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En sommige mensen zijn echte Jamai look-a-likes.![]()
Gay, nee geintje.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:48 schreef B_BOY het volgende:
[..]
CHRISTIAAN
maar waar denk je dan aan als je B_BOY hoort?
Aan een soort van baco boy die veel wit en zwart draagt met Karl Kani, vaak een pet, Nike Air Max, niet bijster intelligent (quote:Op donderdag 22 september 2005 11:48 schreef B_BOY het volgende:
[..]
CHRISTIAAN
maar waar denk je dan aan als je B_BOY hoort?
Maar het lijkt (op eerste indruk als je na foto's kijkt) een normale puber van 16.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:51 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Aan een soort van baco boy die veel wit en zwart draagt met Karl Kani, vaak een pet, Nike Air Max, niet bijster intelligent ()
baco is niet mijn drankje doe mij maar bier en rooie wodka, draagt vaak (van alles) hugo boss, cars, jack en jones enz, heb idd wel regelmatig een pet op omdat me haren dan te lang zijn en ik eigenlijk naar de kapper moet, schoenen hugo boss, en van bommel, zit in 5 havo (dus toch wel enige vorm van intelligentie)quote:Op donderdag 22 september 2005 11:51 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Aan een soort van baco boy die veel wit en zwart draagt met Karl Kani, vaak een pet, Nike Air Max, niet bijster intelligent ()
Oel-re-as-je... verder kom ik nietquote:Op donderdag 22 september 2005 11:55 schreef Ulreazj het volgende:
Wat denk je bij mijn naam?
Een of andere Joegoslaaf.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:55 schreef Ulreazj het volgende:
Wat denk je bij mijn naam?
quote:Op donderdag 22 september 2005 11:58 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Oel-re-as-je... verder kom ik niet![]()
Een vrouw.quote:Op donderdag 22 september 2005 12:03 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Sorry, maar ik ben niet zo creafief![]()
Ik ga maar niet vragen wat jullie bij mijn naam denken
Ik heb overwogen me naam te veranderen, maar ik vind het wel best zo. Een beetje verwaring kan geen kwaadquote:
Nooit van gehoord.quote:Op donderdag 22 september 2005 12:04 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Een vrouw.![]()
Mijn naam komt uit Starcraft. Daar heb je een veteran level campaign. Verhaal gaat over een mad Archon en die heet zo. Alleen interessant voor diegene die het weleens gespeeld hebben.![]()
ghihihih dacht doe het vlot.. ben nu op school... het spijt me!!!!!!quote:Op donderdag 22 september 2005 12:11 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Maar 57 minuten na haar reactie een repley![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 12:12 schreef BObNL het volgende:
Hey maryse waar blijf jij int pupPUB Mr, en Ms Verkiezing
Ik mag alleen op de meiden stemmenquote:Op donderdag 22 september 2005 12:12 schreef spenky het volgende:
[..]
ghihihih dacht doe het vlot.. ben nu op school... het spijt me!!!!!!
op wie gaan jullie stemmen bij de verkeizing shit bla bla
Jongetje of meisje?quote:Op donderdag 22 september 2005 12:12 schreef spenky het volgende:
[..]
ghihihih dacht doe het vlot.. ben nu op school... het spijt me!!!!!!
op wie gaan jullie stemmen bij de verkeizing shit bla bla
mogen jongens alleen op meisje en andersom?quote:Op donderdag 22 september 2005 12:14 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jongetje of meisje?
edit : oh je mag alleen op meisje...
Als je mee hebt gedaan mag je alleen op het andere geslacht stemmenquote:Op donderdag 22 september 2005 12:18 schreef spenky het volgende:
[..]
mogen jongens alleen op meisje en andersom?
ik ga op talena stemmen
wask tog al van planquote:Op donderdag 22 september 2005 12:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Als je mee hebt gedaan mag je alleen op het andere geslacht stemmen.
Ik ook.quote:Op donderdag 22 september 2005 12:18 schreef spenky het volgende:
[..]
ik ga op talena stemmen
Ik ook, ben helemaal weg van derquote:Op donderdag 22 september 2005 12:18 schreef spenky het volgende:
[..]
ik ga op talena stemmen
quote:Op donderdag 22 september 2005 12:25 schreef BObNL het volgende:
[..]
Ik ook, ben helemaal weg van der![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |