Je bent gewoon seksueel gefrustreerdquote:Op donderdag 22 september 2005 09:03 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Dan nog
Maar ik vond hem wel pittig, en ik gokte ook maar
lol, owned.quote:Op donderdag 22 september 2005 09:03 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Je bent gewoon seksueel gefrustreerd
quote:Op donderdag 22 september 2005 09:03 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Je bent gewoon seksueel gefrustreerd
Mooi, leerzequote:Op donderdag 22 september 2005 09:22 schreef MaRySe het volgende:
Ja alles flex hier
maar ben even leren
quote:Op donderdag 22 september 2005 09:28 schreef MaRySe het volgende:
http://www.koelman.com/br(...)t_printe.html#000096
Ik zie trouwens in die 1e foto geen hondje maar een vent met een enorme tinkywinky
Iddquote:Op donderdag 22 september 2005 09:32 schreef MaRySe het volgende:
Dat rode ding is z'n hoofd
hij zit op de grond steunt op z'n armen (die gele)
het blauwe is het lichaam
dat gele is zn been
En dat zwarte met dat blauwe wat 't hoofd zou zijn ja uh
Ik zie het ookquote:Op donderdag 22 september 2005 09:32 schreef MaRySe het volgende:
Dat rode ding is z'n hoofd
hij zit op de grond steunt op z'n armen (die gele)
het blauwe is het lichaam
dat gele is zn been
En dat zwarte met dat blauwe wat 't hoofd zou zijn ja uh
waar vertelquote:Op donderdag 22 september 2005 09:33 schreef MaRySe het volgende:
Hhahahaha
Zien jullie het
Met heeel veel moeite zie ik er trouwens een hondje in
quote:Op donderdag 22 september 2005 09:34 schreef MaRySe het volgende:
Trouwens een dik smerig hondje hij staat met z'n kontje klaar om uh...
Nee het is gewoon een mannetje
Het hondje was duidelijk idd, maar volgens mij zie je alleen maar een enorme penix als je dat eenmaal weetquote:Op donderdag 22 september 2005 09:34 schreef MaRySe het volgende:
Trouwens een dik smerig hondje hij staat met z'n kontje klaar om uh...
Nee het is gewoon een mannetje
Ik zag er ECHT geen hondje inquote:Op donderdag 22 september 2005 09:35 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Het hondje was duidelijk idd, maar volgens mij zie je alleen maar een enorme penix als je dat eenmaal weet
ranzig kint.. en dat om deze tijdquote:Op donderdag 22 september 2005 09:36 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ik zag er ECHT geen hondje in
Todat ik 't las op die site:;:DD:d;DD;DD:D:D: !!1111
quote:Op donderdag 22 september 2005 09:36 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ik zag er ECHT geen hondje in
Todat ik 't las op die site:;:DD:d;DD;DD:D:D: !!1111
kint?quote:Op donderdag 22 september 2005 09:37 schreef spenky het volgende:
[..]
ranzig kint.. en dat om deze tijd![]()
En sex is altijd goedquote:Op donderdag 22 september 2005 09:37 schreef spenky het volgende:
[..]
ranzig kint.. en dat om deze tijd![]()
ghehehe ga je die hond dan gebruiken met je sex...quote:Op donderdag 22 september 2005 09:38 schreef Fwnk het volgende:
[..]
En sex is altijd goed
(niet dat dit over sex gaat maar wel een bijbehorend attribuut
Jij vind condooms te duur en gebruikt een ballon ?quote:Op donderdag 22 september 2005 09:38 schreef Fwnk het volgende:
[..]
En sex is altijd goed
(niet dat dit over sex gaat maar wel een bijbehorend attribuut
safety firstquote:Op donderdag 22 september 2005 09:39 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Jij vind condooms te duur en gebruikt een ballon ?![]()
Nee over maryse met een grote fantasiequote:Op donderdag 22 september 2005 09:43 schreef B_BOY het volgende:
okej, waar gaat het in dit topic over? over pipo de clown die hondjes kan maken van ballonnen of wat?
kben net wakker en heb gister nogal veel gezopen, dus ut gaat nog niet helemaal goed met me. moet nog wakker worden, maar ik heb er vertrouwen in. ik ga maar es douche denk.
biertje?quote:Op donderdag 22 september 2005 09:43 schreef B_BOY het volgende:
okej, waar gaat het in dit topic over? over pipo de clown die hondjes kan maken van ballonnen of wat?
kben net wakker en heb gister nogal veel gezopen, dus ut gaat nog niet helemaal goed met me. moet nog wakker worden, maar ik heb er vertrouwen in. ik ga maar es douche denk.
NEE DAT VIND IE GEWOON LEKKERquote:Op donderdag 22 september 2005 09:39 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Jij vind condooms te duur en gebruikt een ballon ?![]()
http://www.koelman.com/br(...)t_printe.html#000096quote:Op donderdag 22 september 2005 09:43 schreef B_BOY het volgende:
Lijkt me strak zitten een ballon om je piemelquote:Op donderdag 22 september 2005 09:45 schreef MaRySe het volgende:
[..]
NEE DAT VIND IE GEWOON LEKKER
HIHIHIHIHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
HEHEHEHEHEHEHEHEH
daar liep laatst een topic over hoe het zo zijn om een ballon in je kut in te brengen en dan op te blazen.quote:Op donderdag 22 september 2005 09:45 schreef MaRySe het volgende:
[..]
NEE DAT VIND IE GEWOON LEKKER
HIHIHIHIHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
HEHEHEHEHEHEHEHEH
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |