Nog maar 2 daagjes!quote:
Wel toevallig weer dat jij en Bob tegelijk binnenkomen.quote:
lol we hebben vrijgenomenquote:Op woensdag 21 september 2005 13:45 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wel toevallig weer dat jij en Bob tegelijk binnenkomen.![]()
Terwijl alle brave mensen nu op school zitten. Zelfs Brechtje is thuis maar die komt hier niet.quote:
jaa waardeloos.... ik had me huiswerk niet af.. en had maar 2uurtjes les... dus tja moet kunnen togquote:Op woensdag 21 september 2005 13:49 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Terwijl alle brave mensen nu op school zitten. Zelfs Brechtje is thuis maar die komt hier niet.![]()
Google Afbeeldingen, zoekterm "Kut"quote:
quote:Op woensdag 21 september 2005 14:04 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Google Afbeeldingen, zoekterm "Kut"
niettuh verkeerd ofzo hehquote:Op woensdag 21 september 2005 14:09 schreef Jaguarized het volgende:
Ik vind het best wel lekker als ik het zo zie nu.
Slotje?quote:Op woensdag 21 september 2005 14:37 schreef spenky het volgende:
slotje!!!
ken je spenkenquote:
Nadi is ook een plaats op Fiji.quote:
mag ik erheenquote:Op woensdag 21 september 2005 14:42 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nadi is ook een plaats op Fiji.![]()
Ik zet m anders heel snel op slot, en open hem dan weerquote:Op woensdag 21 september 2005 14:42 schreef spenky het volgende:
[..]
stoppen we met sc
of maken we een nieuwe
zo snel dat we het niet zienquote:Op woensdag 21 september 2005 14:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik zet m anders heel snel op slot, en open hem dan weer![]()
waar heb je meneer hak gelaten danquote:
geld kan je makenquote:
Ik krijg het zo wel.quote:
gespankt.. maar hij zit nog bewusteloos in ze tuigje.. kanner niet zo goed tegen denkquote:Op woensdag 21 september 2005 14:43 schreef nadiiii het volgende:
[..]
waar heb je meneer hak gelaten dan![]()
quote:Op woensdag 21 september 2005 14:44 schreef spenky het volgende:
Sorry, je hebt niet de rechten om in dit topic te reageren.
Hier is het bericht dat je wilde plaatsen:
;D:D; D;D ;D ;D
::
:;D:D :d: : D::D :; d;:D
me dag kannie meer stuk
suc6!!quote:Op woensdag 21 september 2005 14:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
![]()
Melig
* Renesite gaat weer tekstvertalingen doen![]()
quote:Op woensdag 21 september 2005 14:45 schreef Jaguarized het volgende:
Een slotje plaatsen voor de fun.
*plaatst topic report*
hij moest mn week doorhakkenquote:Op woensdag 21 september 2005 14:45 schreef spenky het volgende:
[..]
gespankt.. maar hij zit nog bewusteloos in ze tuigje.. kanner niet zo goed tegen denk
heb hem al doorgehaktquote:Op woensdag 21 september 2005 14:46 schreef nadiiii het volgende:
[..]
hij moest mn week doorhakken![]()
ik wil uitkijken naar het weekend![]()
Weet je jag, ik stuur je wle een url op MSN waarin staat dat er zelfs een topic voor de fun is geopend door een crewlid!!! olololOLOLoL!11!11!!!!!11111!111!quote:Op woensdag 21 september 2005 14:45 schreef Jaguarized het volgende:
Een slotje plaatsen voor de fun.
*plaatst topic report*
quote:Op woensdag 21 september 2005 14:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Weet je jag, ik stuur je wle een url op MSN waarin staat dat er zelfs een topic voor de fun is geopend door een crewlid!!! olololOLOLoL!11!11!!!!!11111!111!
Wat doe je eigenlijk in PUB als je dat uberhaupt in je hoofd haalt.
Raar volk idd.quote:Op woensdag 21 september 2005 14:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Weet je jag, ik stuur je wle een url op MSN waarin staat dat er zelfs een topic voor de fun is geopend door een crewlid!!! olololOLOLoL!11!11!!!!!11111!111!
Wat doe je eigenlijk in PUB als je dat uberhaupt in je hoofd haalt.
quote:
Heu, geen topic report?quote:Op woensdag 21 september 2005 14:50 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
![]()
Die crew van tegenwoordig ook.
Tuurlijk niet, je kent me wel wat langer dan vandaag.quote:
spenkert dankjewel mannnnn nu kan ik er weer tegen aanquote:
jaa graag gedaanquote:Op woensdag 21 september 2005 14:52 schreef nadiiii het volgende:
[..]
spenkert dankjewel mannnnn nu kan ik er weer tegen aan![]()
*aait*quote:Op woensdag 21 september 2005 14:51 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, je kent me wel wat langer dan vandaag.![]()
Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat yvonne je hier wegkickt.quote:
jippieeeeeequote:
niet slaan hoor anders moet ik huilenquote:
1500 euro voor een vliegticket.quote:
owhh sorriequote:Op woensdag 21 september 2005 14:54 schreef nadiiii het volgende:
[..]
niet slaan hoor anders moet ik huilen![]()
Is dat wel met basic air?quote:Op woensdag 21 september 2005 14:55 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
1500 euro voor een vliegticket.
30 euro per nacht
Nee Air New Zealand maar dat kan ongetwijfeld wel wat goedkoper.quote:
ga je meequote:Op woensdag 21 september 2005 14:55 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
1500 euro voor een vliegticket.
30 euro per nacht
jah dat is lieVVVVVquote:Op woensdag 21 september 2005 14:55 schreef spenky het volgende:
[..]
owhh sorrie
* spenky geeft knuffel aan nadiiii
dag paul
Je hebt al een vriendje.quote:Op woensdag 21 september 2005 14:56 schreef nadiiii het volgende:
[..]
ga je mee![]()
gaan we in onze blote billen rondrennen![]()
haha die kennik nietquote:Op woensdag 21 september 2005 14:57 schreef nadiiii het volgende:
[..]
jah dat is lieVVVVV
ken je knuffe![]()
kunnen we toch wel rondrennen in onze blote billenquote:
Kan ik eerder vragen of jij met mij meegaat.quote:Op woensdag 21 september 2005 14:58 schreef nadiiii het volgende:
[..]
kunnen we toch wel rondrennen in onze blote billen![]()
jeuhhh spenkert wil ook in zn blote billen rondrennenquote:Op woensdag 21 september 2005 14:58 schreef spenky het volgende:
[..]
haha die kennik niet![]()
ik ga ook mee naar nadi
nou vraag het dan waar gaan we heen????????quote:Op woensdag 21 september 2005 14:59 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Kan ik eerder vragen of jij met mij meegaat.
yeahquote:Op woensdag 21 september 2005 14:59 schreef nadiiii het volgende:
[..]
jeuhhh spenkert wil ook in zn blote billen rondrennen![]()
Ik ga naar Fiji, als alles meezit.quote:Op woensdag 21 september 2005 14:59 schreef nadiiii het volgende:
[..]
nou vraag het dan waar gaan we heen????????
![]()
ik wil geen rooie striempjes op mn billenquote:Op woensdag 21 september 2005 15:00 schreef spenky het volgende:
[..]
yeah
maar waar spenky is word gespankt![]()
![]()
ik zit al mee dus wat kan er nog fout gaanquote:Op woensdag 21 september 2005 15:00 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik ga naar Fiji, als alles meezit.![]()
hoeft ook niet hoor.. ik heb hele dikke kettingen dus die tjes kan je er wel aflatenquote:Op woensdag 21 september 2005 15:00 schreef nadiiii het volgende:
[..]
ik wil geen rooie striempjes op mn billen![]()
als je met onur air vliegt een hele hoopquote:Op woensdag 21 september 2005 15:01 schreef nadiiii het volgende:
[..]
ik zit al mee dus wat kan er nog fout gaan![]()
kettingen nog welquote:Op woensdag 21 september 2005 15:01 schreef spenky het volgende:
[..]
hoeft ook niet hoor.. ik heb hele dikke kettingen dus die tjes kan je er wel aflaten
ghehequote:Op woensdag 21 september 2005 15:02 schreef nadiiii het volgende:
[..]
kettingen nog wel![]()
ik ga maar weer aan het werk![]()
kan jij ook de RRRRRRR niet uitsprekenquote:
ik vind het zo leuk hoe die limburgers "taart" zeggenquote:Op woensdag 21 september 2005 15:02 schreef taart het volgende:
[..]
ik gelukkig niet, hoezo nadiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii?
taart..... appelkruimeltaart...quote:Op woensdag 21 september 2005 15:02 schreef taart het volgende:
[..]
ik gelukkig niet, hoezo nadiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii?
quote:Op woensdag 21 september 2005 15:03 schreef nadiiii het volgende:
[..]
kan jij ook de RRRRRRR niet uitspreken![]()
taaaaaaaaaagt![]()
dankjewelquote:
toedeloe!quote:Op woensdag 21 september 2005 15:04 schreef nadiiii het volgende:
naja ik ga weer werken
jullie zijn grappig![]()
daaaaaaaaaaaaaaaaaaaG![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jammer, ik kom uit overijsselquote:Op woensdag 21 september 2005 15:03 schreef nadiiii het volgende:
[..]
ik vind het zo leuk hoe die limburgers "taart" zeggen![]()
hadden we allus gevraagt... maar ze had geen geloofkquote:Op woensdag 21 september 2005 15:05 schreef Jaguarized het volgende:
Zeg nadiii, jij bent een tjik he? Kan je eens een foto posten?
tis ook een kut woord...quote:Op woensdag 21 september 2005 15:06 schreef taart het volgende:
[..]
op vakantie lagen al die Italianen in een deuk om dat woord,
hele tijd toedeloe! toedeloe!
Oh verdimme....quote:Op woensdag 21 september 2005 15:06 schreef spenky het volgende:
[..]
hadden we allus gevraagt... maar ze had geen geloofk
oehhquote:Op woensdag 21 september 2005 15:07 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oh verdimme....
Ik ga dus misschien hier naar toe: http://www.beachcomberfiji.com/resort/
quote:Op woensdag 21 september 2005 15:07 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oh verdimme....
Ik ga dus misschien hier naar toe: http://www.beachcomberfiji.com/resort/
Ja doei he? Jij had een bovengrens he?quote:
Wat een aandacht niet?quote:
Nee precies.quote:Op woensdag 21 september 2005 15:10 schreef spenky het volgende:
[..]
jaaa ze is alleen maar uit op je vakantie.. ze wil jou niet
quote:Op woensdag 21 september 2005 15:15 schreef Fwnk het volgende:
wat een drukte?
Alle kleuters uit school?![]()
jippie!quote:Op woensdag 21 september 2005 15:16 schreef Jaguarized het volgende:
Imberr: later, als jij ook naar de grote school gaat en centjes krijgt van de IBG, dan kan jij er ook eens heen.
En het is mooi daar!quote:
ben ik weerquote:Op woensdag 21 september 2005 15:06 schreef spenky het volgende:
[..]
hadden we allus gevraagt... maar ze had geen geloofk
hee!! jou zaggik gister fietsenquote:Op woensdag 21 september 2005 15:19 schreef nadiiii het volgende:
[..]
ben ik weermn baas is blij in vergadering
![]()
omdat jullie het zo graag willen heb ik er ff 1 opgezocht
http://img387.imageshack.us/my.php?image=naaaad7mz.jpg
een sjago naad![]()
ff roken![]()
dankjequote:Op woensdag 21 september 2005 15:27 schreef Imberr het volgende:
ik ga men huiswerk maken.. tot straks![]()
@Spenky: veel plezier met die kruidnoten![]()
mn fiets is doorgezaktquote:
jaquote:Op woensdag 21 september 2005 15:25 schreef Jaguarized het volgende:
Zeg naadje heb jij een piercing onder je lip?
had een klapfiets maar ik zat ineens op de grondquote:
ik doe al meequote:Op woensdag 21 september 2005 15:32 schreef Brechtje het volgende:
Doet er nog iemand mee met de Miss en Mr pub verkiezing?
Als jullie vinden dat ik zeur mogen jullie me slaan.
zit me nou niet lekker te makenquote:Op woensdag 21 september 2005 15:29 schreef Jaguarized het volgende:
Imberr, nog even voor strakjes:
[afbeelding]
ik vond het er ook zo raar uitizne.. iemand op de grond met een fiets... mja je kannie alles hebbenquote:Op woensdag 21 september 2005 15:33 schreef nadiiii het volgende:
[..]
had een klapfiets maar ik zat ineens op de grond![]()
Waarom niet?quote:Op woensdag 21 september 2005 15:33 schreef Imberr het volgende:
[..]
zit me nou niet lekker te maken![]()
![]()
@Brechteld: ik doe niet mee denk ik
quote:Op woensdag 21 september 2005 15:33 schreef nadiiii het volgende:
[..]
had een klapfiets maar ik zat ineens op de grond![]()
doe gewoon meequote:Op woensdag 21 september 2005 15:33 schreef Imberr het volgende:
[..]
![]()
Daar ben ik niet bang voor heurquote:Op woensdag 21 september 2005 15:34 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Waarom niet?
Ze zullen heus wel op je stemmen.
Ah kom op, je kunt toch proberen!
Op de fiets is zo'n beetje de enigste keer wanneer ik me mp3 speler aan heb,quote:
Tuurlijk wel, zo'n mooi tagje bij je naam.quote:Op woensdag 21 september 2005 15:35 schreef Imberr het volgende:
[..]
Daar ben ik niet bang voor heur
maar ik weet niet.. tis niks voor mij![]()
Nah..nog eentje dan:quote:Op woensdag 21 september 2005 15:33 schreef Imberr het volgende:
[..]
![]()
ja wie kan lassenquote:Op woensdag 21 september 2005 15:34 schreef spenky het volgende:
[..]
ik vond het er ook zo raar uitizne.. iemand op de grond met een fiets... mja je kannie alles hebben
quote:Op woensdag 21 september 2005 15:34 schreef spenky het volgende:
[..]
doe gewoon meeof geef je andere een kans
doe jij nou mee trouwens?quote:Op woensdag 21 september 2005 15:36 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, zo'n mooi tagje bij je naam.![]()
gemenerikquote:Op woensdag 21 september 2005 15:37 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nah..nog eentje dan:
[afbeelding]
Ik heb al weken geleden een tagje aangevraagd maar nooit gekregen.quote:Op woensdag 21 september 2005 15:36 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, zo'n mooi tagje bij je naam.![]()
mensen die vragen worden overgeslagenquote:Op woensdag 21 september 2005 15:38 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik heb al weken geleden een tagje aangevraagd maar nooit gekregen.![]()
Ik weet niet hoor.quote:Op woensdag 21 september 2005 15:38 schreef Imberr het volgende:
[..]
doe jij nou mee trouwens?![]()
[..]
gemenerik![]()
Zo ingewikkeld was ie niet.quote:Op woensdag 21 september 2005 15:39 schreef Imberr het volgende:
[..]
mensen die vragen worden overgeslagen![]()
![]()
hahah!quote:Op woensdag 21 september 2005 15:39 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor.
Misschien wel voor de lol, maar dan zeg ik er wel bij 'stem niet op mij!' want stel dat ik dalijk ook nog Miss PUB ben, dan heb ik 3 tagjes.
1. Moderator
2. Fok! Mascotte
3. Miss PUB
Dus ik weet niet hoor.
ditoquote:Op woensdag 21 september 2005 15:36 schreef taart het volgende:
[..]
Op de fiets is zo'n beetje de enigste keer wanneer ik me mp3 speler aan heb,
en dat geld voor wel heel veel meer mensen![]()
Geen wonder dat je hem niet kreegquote:Op woensdag 21 september 2005 15:42 schreef Jaguarized het volgende:
Ik had "Fok!Huisvriend" aangevraagd.
quote:Op woensdag 21 september 2005 15:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Geen wonder dat je hem niet kreeg!
wat voor merkquote:Op woensdag 21 september 2005 15:46 schreef Maikuuul het volgende:
Ben daarnet ff met me moeder ( joa joa ) kleren gaan kopenmooie nieuwe kleren voor op stap, YES
wibraquote:
Ik was bij zoeen vette winkel geweest alles hand made enzo truitje koste 60 ballen, merk weet ik niet maar is een goede winkelquote:
roflcakes ?quote:Op woensdag 21 september 2005 15:50 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik was bij zoeen vette winkel geweest alles hand made enzo truitje koste 60 ballen, merk weet ik niet maar is een goede winkel
2 broeken van Van Bree ( 60 ballen )
1 G-star truitje koste ook 60 roflcakes
1 broek van Esprit = ook 60 lollerskates
en 1 trui van esprit die koste 30 ballen
Totaal 1 dagje winkelen : 270 lolleromfgers
JEWEETTOGGGGGquote:
Ik ben lekker al van kwart over 11 uitquote:Op woensdag 21 september 2005 15:57 schreef RaymanNL het volgende:
Zo, nou heb ik het ook wel gehad hoor![]()
Zware dag![]()
daarom draag ik geen merkkleding meerquote:Op woensdag 21 september 2005 15:50 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik was bij zoeen vette winkel geweest alles hand made enzo truitje koste 60 ballen, merk weet ik niet maar is een goede winkel
Dankje Mamma
Me broeken heb ik allemaal bij Van Bree, mooie broeken 2 voor 60 euro is niet zo duur, ja dat g-star truitje is duur en dat andere ook. Maarja dat truitje is zo duur omdat het met de hand gemaakt word en er maar 2 per 2 weken afgeleverd van kunnen wordenquote:Op woensdag 21 september 2005 16:02 schreef nadiiii het volgende:
[..]
daarom draag ik geen merkkleding meer![]()
Jaaaa. *zienquote:Op woensdag 21 september 2005 16:04 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Me broeken heb ik allemaal bij Van Bree, mooie broeken 2 voor 60 euro is niet zo duur, ja dat g-star truitje is duur en dat andere ook. Maarja dat truitje is zo duur omdat het met de hand gemaakt word en er maar 2 per 2 weken afgeleverd van kunnen worden
Effe foto maken van dat shirt
ik moest WEL om 13.25 beginnen hoorquote:Op woensdag 21 september 2005 16:00 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik ben lekker al van kwart over 11 uitpwned like a noob.... dat is het enige wat ik hierover te zeggen heb
quote:Op woensdag 21 september 2005 15:50 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dankje Mamma
waarom ook neit hehquote:Op woensdag 21 september 2005 16:21 schreef B_BOY het volgende:
morgen vrij. dus voor vanaaf maar een feestje georganiseerd![]()
alweer... tja je moet tog wat.. ken je geljik je fiets lassenquote:Op woensdag 21 september 2005 16:24 schreef nadiiii het volgende:
gaat maar weer roken olaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
Lalalalalalalala Lalalalalaaquote:Op woensdag 21 september 2005 16:24 schreef nadiiii het volgende:
gaat maar weer roken olaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
inderdaad, en voor mij begint het pas zaterdag avondquote:Op woensdag 21 september 2005 16:28 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Niks bijna weekend!
Nog 2 dagen mafkees![]()
Die broek op het 2de plaatje helemala rechts is tofquote:Op woensdag 21 september 2005 16:28 schreef Maikuuul het volgende:
Mijn nieuwe kleren !
[[url=http://img375.imageshack.us/img375/2853/p92111242ui.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img375.imageshack.us/img375/3938/p92111250bw.th.jpg]afbeelding][/URL]
dat is om het koren van het kaf te scheiden.quote:Op woensdag 21 september 2005 16:29 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Die broek op het 2de plaatje helemala rechts is tof![]()
Waarom zijn peuken zo duur![]()
Ja die is van Van Breequote:Op woensdag 21 september 2005 16:29 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dat is de schuld van de overheidquote:Op woensdag 21 september 2005 16:29 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Is dat hetzelfde als : De noobs van de pwneres te scheiden ? anders snap ik het nietquote:Op woensdag 21 september 2005 16:31 schreef B_BOY het volgende:
[..]
dat is om het koren van het kaf te scheiden.
Ja dat is niet coolquote:Op woensdag 21 september 2005 16:33 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dat is de schuld van de overheid
Accijns![]()
quote:Op woensdag 21 september 2005 16:33 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Is dat hetzelfde als : De noobs van de pwneres te scheiden ? anders snap ik het nietgebruik dan ook eens normale taal verdomme !
Sjiek he gek mijn kleren ?quote:
Kewlquote:
Alles totaal 270 lollercakesquote:Op woensdag 21 september 2005 16:35 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Kewl
Hoeveel heb je in totaal betaalt?
Die bedragen zijn in euro's neem ik aanquote:Op woensdag 21 september 2005 16:38 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Alles totaal 270 lollercakes
Dat witte truitje 60 eurows
niet duur.quote:Op woensdag 21 september 2005 16:38 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Alles totaal 270 lollercakes
Dat witte truitje 60 eurows
Ey die user stond hier eerst in de opquote:
Dat zie ik nu pas.quote:Op woensdag 21 september 2005 16:45 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ey die user stond hier eerst in de op![]()
Van wat?quote:
5pocket .... zo heet die winkelquote:
wat voor werk doe jequote:Op woensdag 21 september 2005 16:46 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Nog steeds![]()
Ik kom er alleen net achter dat ik vanavond moet werken![]()
heb jij pechquote:Op woensdag 21 september 2005 16:46 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Nog steeds![]()
Ik kom er alleen net achter dat ik vanavond moet werken![]()
ik ook donderdag zie ik je dan?quote:Op woensdag 21 september 2005 16:48 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
heb jij pech
Ik ben vanavond lekker vrij(maarjah, ik moet Donderdag, Vrijdag en Zaterdag weer werken
)
Ja he gek, eerlijk gezegd lijkt me dit leven best relax : je leven lekker verspillen op fok, naja verspillen tis wel leuk, gewoon de hele dag fokken, dan lekker savonds op de bank gaan liggen, en lekker uitkering blijven trekkenquote:
Tsja, ik zie het nut er ook niet van in. Weer zo'n potentieel reltopic.quote:
T'is maar net waar je van houd.quote:Op woensdag 21 september 2005 16:49 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ja he gek, eerlijk gezegd lijkt me dit leven best relax : je leven lekker verspillen op fok, naja verspillen tis wel leuk, gewoon de hele dag fokken, dan lekker savonds op de bank gaan liggen, en lekker uitkering blijven trekkenzo ziet mijn wonder leven eruit. Maarja :/ helaas gaat dit niet
JAAAHHH! DAT IS TOF!quote:Op woensdag 21 september 2005 16:49 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ja he gek, eerlijk gezegd lijkt me dit leven best relax : je leven lekker verspillen op fok, naja verspillen tis wel leuk, gewoon de hele dag fokken, dan lekker savonds op de bank gaan liggen, en lekker uitkering blijven trekkenzo ziet mijn wonder leven eruit. Maarja :/ helaas gaat dit niet
Formeel: Hulpkracht bij de Boni Supermarkt in Puttenquote:
Ik hoef in februari pas weer naar school, moet afwachten op de sollicitatie van me stageplaats en ik werk thuis.quote:Op woensdag 21 september 2005 16:49 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Boni.quote:Op woensdag 21 september 2005 16:51 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Formeel: Hulpkracht bij de Boni Supermarkt in Putten
Informeel: Vakkenvuller
Maar dr kon iemand niet werken, dus werd ik weer gebeld![]()
Ja maar die uitkering he, kan niet gestopt worden, hij gaat je hele leven door en jij blijft lekker je hele leven achter de pcquote:Op woensdag 21 september 2005 16:51 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
JAAAHHH! DAT IS TOF!
Je toekomst verneuken en een uitkering aanvragen![]()
![]()
Dat zie je toch.quote:Op woensdag 21 september 2005 16:53 schreef spenky het volgende:
[..]
wat is dat?
red hot chilli peppers?
tof, woon jij dicht bij zwolle? Ik ook! En ik werk bij de C1000, in IJsselmuiden, ALS vakkenvullerquote:Op woensdag 21 september 2005 16:51 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Boni.Die zit ook in Zwolle aan het spoor. Zie ik altijd als ik naar de bewoonde wereld ga met de trein.
![]()
Kutmuziek.quote:Op woensdag 21 september 2005 16:53 schreef spenky het volgende:
[..]
wat is dat?
red hot chilli peppers?
Je moerquote:
quote:Op woensdag 21 september 2005 16:51 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Boni.Die zit ook in Zwolle aan het spoor. Zie ik altijd als ik naar de bewoonde wereld ga met de trein.
![]()
Nee, ik woon in Groningen maar kom regelmatig in de randstad en dan moet je via Zwolle.quote:Op woensdag 21 september 2005 16:54 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
tof, woon jij dicht bij zwolle? Ik ook! En ik werk bij de C1000, in IJsselmuiden, ALS vakkenvuller![]()
quote:Op woensdag 21 september 2005 16:55 schreef B_BOY het volgende:
ik ga drummen. das pas goei toellie.
Boni Sint Clair ? verdient dat veel ?quote:Op woensdag 21 september 2005 16:55 schreef Lizz-n het volgende:
[..]Iemand die de Boni kent
Daar zijn dr niet zo heel veel van, als ik zeg dat ik daar werk kijken ze me allemaal scheef aan
![]()
tof.quote:Op woensdag 21 september 2005 16:55 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nee, ik woon in Groningen maar kom regelmatig in de randstad en dan moet je via Zwolle.![]()
Ik drum al.quote:Op woensdag 21 september 2005 16:55 schreef B_BOY het volgende:
ik ga drummen. das pas goei toellie.
Klopt kom ik ook altijd langs met de trein als ik naar school ga in Zwolle .quote:Op woensdag 21 september 2005 16:51 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
![]()
Heb jij even geluk dat je niet bij Boni werkt.quote:
Uhm, welke landstede zit je? (locatie)quote:Op woensdag 21 september 2005 16:58 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Klopt kom ik ook altijd langs met de trein als ik naar school ga in Zwolle .
Voor meer info www.LANDSTEDE.NL![]()
Boni IJsselmuiden is een concurent van ons, me zus is hoofdcassiere bij de boniquote:Op woensdag 21 september 2005 16:58 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Heb jij even geluk dat je niet bij Boni werkt.![]()
Molenweg - Fucksiastraatquote:Op woensdag 21 september 2005 16:59 schreef 1040STf het volgende:
[..]
Uhm, welke landstede zit je? (locatie)
Ja idd gek :/ waarom zou je met houten stokken op een paar velletjes gaan slaan terwijl de pc dat ook doet met 1 klik op de muis ?quote:Op woensdag 21 september 2005 16:58 schreef spenky het volgende:
[..]
ik laat de computer voor me drummen
De Boni van Berniequote:Op woensdag 21 september 2005 16:59 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Boni IJsselmuiden is een concurent van ons, me zus is hoofdcassiere bij de boni![]()
Dr zit nog wel iets goeds in je familiequote:Op woensdag 21 september 2005 16:59 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Boni IJsselmuiden is een concurent van ons, me zus is hoofdcassiere bij de boni![]()
Dokterspad (sophia) 14.gif.quote:Op woensdag 21 september 2005 17:00 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Molenweg - Fucksiastraat
En jij ?
Daar zit toch de kapersopleiding van Landstede?quote:
Neen, de economie kant e.d.quote:Op woensdag 21 september 2005 17:02 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Daar zit toch de kapersopleiding van Landstede?
![]()
quote:Op woensdag 21 september 2005 17:01 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
De Boni van Bernie![]()
Bernie werkt bij Boni![]()
Bernie's Boni![]()
Boni Bernie![]()
![]()
Ik zeg ook, ALS je daar zou werken.quote:Op woensdag 21 september 2005 17:03 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik werk bij de C100
me zus heet jodie, ga maar kloten met die naam![]()
Aah jaquote:
Ik sociaal/juridische dienstverlening.quote:
Boniquote:Op woensdag 21 september 2005 17:01 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Dr zit nog wel iets goeds in je familie![]()
DON'T FUCK WITH MY SISTER OK!quote:Op woensdag 21 september 2005 17:05 schreef Maikuuul het volgende:
Jodie ?wie noemt zijn kindje nou jodie
Klinkt kewl krijg je dan ook van die LWT's?quote:Op woensdag 21 september 2005 17:05 schreef 1040STf het volgende:
[..]
Ik sociaal/juridische dienstverlening.
Geef foto, dan kan ik dat pas beoordelen !quote:
Excactemundo.quote:Op woensdag 21 september 2005 17:06 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Klinkt kewl krijg je dan ook van die LWT's?
(Leer werk taken)
heb ik nietquote:Op woensdag 21 september 2005 17:06 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Geef foto, dan kan ik dat pas beoordelen !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |