ik vind het zo leuk hoe die limburgers "taart" zeggenquote:Op woensdag 21 september 2005 15:02 schreef taart het volgende:
[..]
ik gelukkig niet, hoezo nadiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii?
taart..... appelkruimeltaart...quote:Op woensdag 21 september 2005 15:02 schreef taart het volgende:
[..]
ik gelukkig niet, hoezo nadiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii?
quote:Op woensdag 21 september 2005 15:03 schreef nadiiii het volgende:
[..]
kan jij ook de RRRRRRR niet uitspreken![]()
taaaaaaaaaagt![]()
dankjewelquote:
toedeloe!quote:Op woensdag 21 september 2005 15:04 schreef nadiiii het volgende:
naja ik ga weer werken
jullie zijn grappig![]()
daaaaaaaaaaaaaaaaaaaG![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jammer, ik kom uit overijsselquote:Op woensdag 21 september 2005 15:03 schreef nadiiii het volgende:
[..]
ik vind het zo leuk hoe die limburgers "taart" zeggen![]()
hadden we allus gevraagt... maar ze had geen geloofkquote:Op woensdag 21 september 2005 15:05 schreef Jaguarized het volgende:
Zeg nadiii, jij bent een tjik he? Kan je eens een foto posten?
tis ook een kut woord...quote:Op woensdag 21 september 2005 15:06 schreef taart het volgende:
[..]
op vakantie lagen al die Italianen in een deuk om dat woord,
hele tijd toedeloe! toedeloe!
Oh verdimme....quote:Op woensdag 21 september 2005 15:06 schreef spenky het volgende:
[..]
hadden we allus gevraagt... maar ze had geen geloofk
oehhquote:Op woensdag 21 september 2005 15:07 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oh verdimme....
Ik ga dus misschien hier naar toe: http://www.beachcomberfiji.com/resort/
quote:Op woensdag 21 september 2005 15:07 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oh verdimme....
Ik ga dus misschien hier naar toe: http://www.beachcomberfiji.com/resort/
Ja doei he? Jij had een bovengrens he?quote:
Wat een aandacht niet?quote:
Nee precies.quote:Op woensdag 21 september 2005 15:10 schreef spenky het volgende:
[..]
jaaa ze is alleen maar uit op je vakantie.. ze wil jou niet
quote:Op woensdag 21 september 2005 15:15 schreef Fwnk het volgende:
wat een drukte?
Alle kleuters uit school?![]()
jippie!quote:Op woensdag 21 september 2005 15:16 schreef Jaguarized het volgende:
Imberr: later, als jij ook naar de grote school gaat en centjes krijgt van de IBG, dan kan jij er ook eens heen.
En het is mooi daar!quote:
ben ik weerquote:Op woensdag 21 september 2005 15:06 schreef spenky het volgende:
[..]
hadden we allus gevraagt... maar ze had geen geloofk
hee!! jou zaggik gister fietsenquote:Op woensdag 21 september 2005 15:19 schreef nadiiii het volgende:
[..]
ben ik weermn baas is blij in vergadering
![]()
omdat jullie het zo graag willen heb ik er ff 1 opgezocht
http://img387.imageshack.us/my.php?image=naaaad7mz.jpg
een sjago naad![]()
ff roken![]()
dankjequote:Op woensdag 21 september 2005 15:27 schreef Imberr het volgende:
ik ga men huiswerk maken.. tot straks![]()
@Spenky: veel plezier met die kruidnoten![]()
mn fiets is doorgezaktquote:
jaquote:Op woensdag 21 september 2005 15:25 schreef Jaguarized het volgende:
Zeg naadje heb jij een piercing onder je lip?
had een klapfiets maar ik zat ineens op de grondquote:
ik doe al meequote:Op woensdag 21 september 2005 15:32 schreef Brechtje het volgende:
Doet er nog iemand mee met de Miss en Mr pub verkiezing?
Als jullie vinden dat ik zeur mogen jullie me slaan.
zit me nou niet lekker te makenquote:Op woensdag 21 september 2005 15:29 schreef Jaguarized het volgende:
Imberr, nog even voor strakjes:
[afbeelding]
ik vond het er ook zo raar uitizne.. iemand op de grond met een fiets... mja je kannie alles hebbenquote:Op woensdag 21 september 2005 15:33 schreef nadiiii het volgende:
[..]
had een klapfiets maar ik zat ineens op de grond![]()
Waarom niet?quote:Op woensdag 21 september 2005 15:33 schreef Imberr het volgende:
[..]
zit me nou niet lekker te maken![]()
![]()
@Brechteld: ik doe niet mee denk ik
quote:Op woensdag 21 september 2005 15:33 schreef nadiiii het volgende:
[..]
had een klapfiets maar ik zat ineens op de grond![]()
doe gewoon meequote:Op woensdag 21 september 2005 15:33 schreef Imberr het volgende:
[..]
![]()
Daar ben ik niet bang voor heurquote:Op woensdag 21 september 2005 15:34 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Waarom niet?
Ze zullen heus wel op je stemmen.
Ah kom op, je kunt toch proberen!
Op de fiets is zo'n beetje de enigste keer wanneer ik me mp3 speler aan heb,quote:
Tuurlijk wel, zo'n mooi tagje bij je naam.quote:Op woensdag 21 september 2005 15:35 schreef Imberr het volgende:
[..]
Daar ben ik niet bang voor heur
maar ik weet niet.. tis niks voor mij![]()
Nah..nog eentje dan:quote:Op woensdag 21 september 2005 15:33 schreef Imberr het volgende:
[..]
![]()
ja wie kan lassenquote:Op woensdag 21 september 2005 15:34 schreef spenky het volgende:
[..]
ik vond het er ook zo raar uitizne.. iemand op de grond met een fiets... mja je kannie alles hebben
quote:Op woensdag 21 september 2005 15:34 schreef spenky het volgende:
[..]
doe gewoon meeof geef je andere een kans
doe jij nou mee trouwens?quote:Op woensdag 21 september 2005 15:36 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, zo'n mooi tagje bij je naam.![]()
gemenerikquote:Op woensdag 21 september 2005 15:37 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nah..nog eentje dan:
[afbeelding]
Ik heb al weken geleden een tagje aangevraagd maar nooit gekregen.quote:Op woensdag 21 september 2005 15:36 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, zo'n mooi tagje bij je naam.![]()
mensen die vragen worden overgeslagenquote:Op woensdag 21 september 2005 15:38 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik heb al weken geleden een tagje aangevraagd maar nooit gekregen.![]()
Ik weet niet hoor.quote:Op woensdag 21 september 2005 15:38 schreef Imberr het volgende:
[..]
doe jij nou mee trouwens?![]()
[..]
gemenerik![]()
Zo ingewikkeld was ie niet.quote:Op woensdag 21 september 2005 15:39 schreef Imberr het volgende:
[..]
mensen die vragen worden overgeslagen![]()
![]()
hahah!quote:Op woensdag 21 september 2005 15:39 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor.
Misschien wel voor de lol, maar dan zeg ik er wel bij 'stem niet op mij!' want stel dat ik dalijk ook nog Miss PUB ben, dan heb ik 3 tagjes.
1. Moderator
2. Fok! Mascotte
3. Miss PUB
Dus ik weet niet hoor.
ditoquote:Op woensdag 21 september 2005 15:36 schreef taart het volgende:
[..]
Op de fiets is zo'n beetje de enigste keer wanneer ik me mp3 speler aan heb,
en dat geld voor wel heel veel meer mensen![]()
Geen wonder dat je hem niet kreegquote:Op woensdag 21 september 2005 15:42 schreef Jaguarized het volgende:
Ik had "Fok!Huisvriend" aangevraagd.
quote:Op woensdag 21 september 2005 15:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Geen wonder dat je hem niet kreeg!
wat voor merkquote:Op woensdag 21 september 2005 15:46 schreef Maikuuul het volgende:
Ben daarnet ff met me moeder ( joa joa ) kleren gaan kopenmooie nieuwe kleren voor op stap, YES
wibraquote:
Ik was bij zoeen vette winkel geweest alles hand made enzo truitje koste 60 ballen, merk weet ik niet maar is een goede winkelquote:
roflcakes ?quote:Op woensdag 21 september 2005 15:50 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik was bij zoeen vette winkel geweest alles hand made enzo truitje koste 60 ballen, merk weet ik niet maar is een goede winkel
2 broeken van Van Bree ( 60 ballen )
1 G-star truitje koste ook 60 roflcakes
1 broek van Esprit = ook 60 lollerskates
en 1 trui van esprit die koste 30 ballen
Totaal 1 dagje winkelen : 270 lolleromfgers
JEWEETTOGGGGGquote:
Ik ben lekker al van kwart over 11 uitquote:Op woensdag 21 september 2005 15:57 schreef RaymanNL het volgende:
Zo, nou heb ik het ook wel gehad hoor![]()
Zware dag![]()
daarom draag ik geen merkkleding meerquote:Op woensdag 21 september 2005 15:50 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik was bij zoeen vette winkel geweest alles hand made enzo truitje koste 60 ballen, merk weet ik niet maar is een goede winkel
Dankje Mamma
Me broeken heb ik allemaal bij Van Bree, mooie broeken 2 voor 60 euro is niet zo duur, ja dat g-star truitje is duur en dat andere ook. Maarja dat truitje is zo duur omdat het met de hand gemaakt word en er maar 2 per 2 weken afgeleverd van kunnen wordenquote:Op woensdag 21 september 2005 16:02 schreef nadiiii het volgende:
[..]
daarom draag ik geen merkkleding meer![]()
Jaaaa. *zienquote:Op woensdag 21 september 2005 16:04 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Me broeken heb ik allemaal bij Van Bree, mooie broeken 2 voor 60 euro is niet zo duur, ja dat g-star truitje is duur en dat andere ook. Maarja dat truitje is zo duur omdat het met de hand gemaakt word en er maar 2 per 2 weken afgeleverd van kunnen worden
Effe foto maken van dat shirt
ik moest WEL om 13.25 beginnen hoorquote:Op woensdag 21 september 2005 16:00 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik ben lekker al van kwart over 11 uitpwned like a noob.... dat is het enige wat ik hierover te zeggen heb
quote:Op woensdag 21 september 2005 15:50 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dankje Mamma
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |