waarom ook neit hehquote:Op woensdag 21 september 2005 16:21 schreef B_BOY het volgende:
morgen vrij. dus voor vanaaf maar een feestje georganiseerd![]()
alweer... tja je moet tog wat.. ken je geljik je fiets lassenquote:Op woensdag 21 september 2005 16:24 schreef nadiiii het volgende:
gaat maar weer roken olaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
Lalalalalalalala Lalalalalaaquote:Op woensdag 21 september 2005 16:24 schreef nadiiii het volgende:
gaat maar weer roken olaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
inderdaad, en voor mij begint het pas zaterdag avondquote:Op woensdag 21 september 2005 16:28 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Niks bijna weekend!
Nog 2 dagen mafkees![]()
Die broek op het 2de plaatje helemala rechts is tofquote:Op woensdag 21 september 2005 16:28 schreef Maikuuul het volgende:
Mijn nieuwe kleren !
[[url=http://img375.imageshack.us/img375/2853/p92111242ui.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img375.imageshack.us/img375/3938/p92111250bw.th.jpg]afbeelding][/URL]
dat is om het koren van het kaf te scheiden.quote:Op woensdag 21 september 2005 16:29 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Die broek op het 2de plaatje helemala rechts is tof![]()
Waarom zijn peuken zo duur![]()
Ja die is van Van Breequote:Op woensdag 21 september 2005 16:29 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dat is de schuld van de overheidquote:Op woensdag 21 september 2005 16:29 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Is dat hetzelfde als : De noobs van de pwneres te scheiden ? anders snap ik het nietquote:Op woensdag 21 september 2005 16:31 schreef B_BOY het volgende:
[..]
dat is om het koren van het kaf te scheiden.
Ja dat is niet coolquote:Op woensdag 21 september 2005 16:33 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dat is de schuld van de overheid
Accijns![]()
quote:Op woensdag 21 september 2005 16:33 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Is dat hetzelfde als : De noobs van de pwneres te scheiden ? anders snap ik het nietgebruik dan ook eens normale taal verdomme !
Sjiek he gek mijn kleren ?quote:
Kewlquote:
Alles totaal 270 lollercakesquote:Op woensdag 21 september 2005 16:35 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Kewl
Hoeveel heb je in totaal betaalt?
Die bedragen zijn in euro's neem ik aanquote:Op woensdag 21 september 2005 16:38 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Alles totaal 270 lollercakes
Dat witte truitje 60 eurows
2 broeken van Van Bree ( 60 ballen )
1 G-star truitje koste ook 60 roflcakes
1 broek van Esprit = ook 60 lollerskates
en 1 trui van esprit die koste 30 ballen
niet duur.quote:Op woensdag 21 september 2005 16:38 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Alles totaal 270 lollercakes
Dat witte truitje 60 eurows
2 broeken van Van Bree ( 60 ballen )
1 G-star truitje koste ook 60 roflcakes
1 broek van Esprit = ook 60 lollerskates
en 1 trui van esprit die koste 30 ballen
Ey die user stond hier eerst in de opquote:
Dat zie ik nu pas.quote:Op woensdag 21 september 2005 16:45 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ey die user stond hier eerst in de op![]()
Van wat?quote:
5pocket .... zo heet die winkelquote:
wat voor werk doe jequote:Op woensdag 21 september 2005 16:46 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Nog steeds![]()
Ik kom er alleen net achter dat ik vanavond moet werken![]()
heb jij pechquote:Op woensdag 21 september 2005 16:46 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Nog steeds![]()
Ik kom er alleen net achter dat ik vanavond moet werken![]()
ik ook donderdag zie ik je dan?quote:Op woensdag 21 september 2005 16:48 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
heb jij pech
Ik ben vanavond lekker vrij(maarjah, ik moet Donderdag, Vrijdag en Zaterdag weer werken
)
Ja he gek, eerlijk gezegd lijkt me dit leven best relax : je leven lekker verspillen op fok, naja verspillen tis wel leuk, gewoon de hele dag fokken, dan lekker savonds op de bank gaan liggen, en lekker uitkering blijven trekkenquote:
Tsja, ik zie het nut er ook niet van in. Weer zo'n potentieel reltopic.quote:
T'is maar net waar je van houd.quote:Op woensdag 21 september 2005 16:49 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ja he gek, eerlijk gezegd lijkt me dit leven best relax : je leven lekker verspillen op fok, naja verspillen tis wel leuk, gewoon de hele dag fokken, dan lekker savonds op de bank gaan liggen, en lekker uitkering blijven trekkenzo ziet mijn wonder leven eruit. Maarja :/ helaas gaat dit niet
JAAAHHH! DAT IS TOF!quote:Op woensdag 21 september 2005 16:49 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ja he gek, eerlijk gezegd lijkt me dit leven best relax : je leven lekker verspillen op fok, naja verspillen tis wel leuk, gewoon de hele dag fokken, dan lekker savonds op de bank gaan liggen, en lekker uitkering blijven trekkenzo ziet mijn wonder leven eruit. Maarja :/ helaas gaat dit niet
Formeel: Hulpkracht bij de Boni Supermarkt in Puttenquote:
Ik hoef in februari pas weer naar school, moet afwachten op de sollicitatie van me stageplaats en ik werk thuis.quote:Op woensdag 21 september 2005 16:49 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Boni.quote:Op woensdag 21 september 2005 16:51 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Formeel: Hulpkracht bij de Boni Supermarkt in Putten
Informeel: Vakkenvuller
Maar dr kon iemand niet werken, dus werd ik weer gebeld![]()
Ja maar die uitkering he, kan niet gestopt worden, hij gaat je hele leven door en jij blijft lekker je hele leven achter de pcquote:Op woensdag 21 september 2005 16:51 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
JAAAHHH! DAT IS TOF!
Je toekomst verneuken en een uitkering aanvragen![]()
![]()
Dat zie je toch.quote:Op woensdag 21 september 2005 16:53 schreef spenky het volgende:
[..]
wat is dat?
red hot chilli peppers?
tof, woon jij dicht bij zwolle? Ik ook! En ik werk bij de C1000, in IJsselmuiden, ALS vakkenvullerquote:Op woensdag 21 september 2005 16:51 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Boni.Die zit ook in Zwolle aan het spoor. Zie ik altijd als ik naar de bewoonde wereld ga met de trein.
![]()
Kutmuziek.quote:Op woensdag 21 september 2005 16:53 schreef spenky het volgende:
[..]
wat is dat?
red hot chilli peppers?
Je moerquote:
quote:Op woensdag 21 september 2005 16:51 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Boni.Die zit ook in Zwolle aan het spoor. Zie ik altijd als ik naar de bewoonde wereld ga met de trein.
![]()
Nee, ik woon in Groningen maar kom regelmatig in de randstad en dan moet je via Zwolle.quote:Op woensdag 21 september 2005 16:54 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
tof, woon jij dicht bij zwolle? Ik ook! En ik werk bij de C1000, in IJsselmuiden, ALS vakkenvuller![]()
quote:Op woensdag 21 september 2005 16:55 schreef B_BOY het volgende:
ik ga drummen. das pas goei toellie.
Boni Sint Clair ? verdient dat veel ?quote:Op woensdag 21 september 2005 16:55 schreef Lizz-n het volgende:
[..]Iemand die de Boni kent
Daar zijn dr niet zo heel veel van, als ik zeg dat ik daar werk kijken ze me allemaal scheef aan
![]()
tof.quote:Op woensdag 21 september 2005 16:55 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nee, ik woon in Groningen maar kom regelmatig in de randstad en dan moet je via Zwolle.![]()
Ik drum al.quote:Op woensdag 21 september 2005 16:55 schreef B_BOY het volgende:
ik ga drummen. das pas goei toellie.
Klopt kom ik ook altijd langs met de trein als ik naar school ga in Zwolle .quote:Op woensdag 21 september 2005 16:51 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
![]()
Heb jij even geluk dat je niet bij Boni werkt.quote:
Uhm, welke landstede zit je? (locatie)quote:Op woensdag 21 september 2005 16:58 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Klopt kom ik ook altijd langs met de trein als ik naar school ga in Zwolle .
Voor meer info www.LANDSTEDE.NL![]()
Boni IJsselmuiden is een concurent van ons, me zus is hoofdcassiere bij de boniquote:Op woensdag 21 september 2005 16:58 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Heb jij even geluk dat je niet bij Boni werkt.![]()
Molenweg - Fucksiastraatquote:Op woensdag 21 september 2005 16:59 schreef 1040STf het volgende:
[..]
Uhm, welke landstede zit je? (locatie)
Ja idd gek :/ waarom zou je met houten stokken op een paar velletjes gaan slaan terwijl de pc dat ook doet met 1 klik op de muis ?quote:Op woensdag 21 september 2005 16:58 schreef spenky het volgende:
[..]
ik laat de computer voor me drummen
De Boni van Berniequote:Op woensdag 21 september 2005 16:59 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Boni IJsselmuiden is een concurent van ons, me zus is hoofdcassiere bij de boni![]()
Dr zit nog wel iets goeds in je familiequote:Op woensdag 21 september 2005 16:59 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Boni IJsselmuiden is een concurent van ons, me zus is hoofdcassiere bij de boni![]()
Dokterspad (sophia) 14.gif.quote:Op woensdag 21 september 2005 17:00 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Molenweg - Fucksiastraat
En jij ?
Daar zit toch de kapersopleiding van Landstede?quote:
Neen, de economie kant e.d.quote:Op woensdag 21 september 2005 17:02 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Daar zit toch de kapersopleiding van Landstede?
![]()
quote:Op woensdag 21 september 2005 17:01 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
De Boni van Bernie![]()
Bernie werkt bij Boni![]()
Bernie's Boni![]()
Boni Bernie![]()
![]()
Ik zeg ook, ALS je daar zou werken.quote:Op woensdag 21 september 2005 17:03 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik werk bij de C100
me zus heet jodie, ga maar kloten met die naam![]()
Aah jaquote:
Ik sociaal/juridische dienstverlening.quote:
Boniquote:Op woensdag 21 september 2005 17:01 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Dr zit nog wel iets goeds in je familie![]()
DON'T FUCK WITH MY SISTER OK!quote:Op woensdag 21 september 2005 17:05 schreef Maikuuul het volgende:
Jodie ?wie noemt zijn kindje nou jodie
Klinkt kewl krijg je dan ook van die LWT's?quote:Op woensdag 21 september 2005 17:05 schreef 1040STf het volgende:
[..]
Ik sociaal/juridische dienstverlening.
Geef foto, dan kan ik dat pas beoordelen !quote:
Excactemundo.quote:Op woensdag 21 september 2005 17:06 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Klinkt kewl krijg je dan ook van die LWT's?
(Leer werk taken)
heb ik nietquote:Op woensdag 21 september 2005 17:06 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Geef foto, dan kan ik dat pas beoordelen !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |