2 muren rood, 1 muur geel en de balkondeuren[die de laatste muur volledig innemen] zijn paars met blauwquote:Op zaterdag 17 september 2005 11:43 schreef brainster het volgende:
[..]
Wat heb je nu op de muur, als ik vragen mag?
zohe dat klinkt kei-gezelligquote:Op zaterdag 17 september 2005 11:49 schreef saaw het volgende:
[..]
2 muren rood, 1 muur geel en de balkondeuren[die de laatste muur volledig innemen] zijn paars met blauw
op de muren is niet zoveel; wat posters, een peace-vlag en wat achterlijke tekeningetjes in witte grafiti
quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:49 schreef saaw het volgende:
[..]
2 muren rood, 1 muur geel en de balkondeuren[die de laatste muur volledig innemen] zijn paars met blauw
op de muren is niet zoveel; wat posters, een peace-vlag en wat achterlijke tekeningetjes in witte grafiti
quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:51 schreef Ayaxola het volgende:
Brainster, hoe is het nou met Maryse?
Smakelijkquote:
ik moet nog onbijtenquote:
Jij woont in Amersfoort he? De Ariaweg, bij de snelweg A28 in het oosten, is dat een leuke buurt?quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:55 schreef Ayaxola het volgende:
Ik moet pas om half 8 vanavond spelen
Ik vind van niet, er wonen ook een hoop buitenlanders en een hoop tuig. Maarjaquote:Op zaterdag 17 september 2005 11:58 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jij woont in Amersfoort he? De Ariaweg, bij de snelweg A28 in het oosten, is dat een leuke buurt?
Nee, die rijen zijn volquote:Op zaterdag 17 september 2005 12:05 schreef Talena het volgende:
Haayben ik weer
Maar ik ga zo weer want ik ga shoppen
mag ik nou eindelijk ook in de OP![]()
talenaaa!!!!!!quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:05 schreef Talena het volgende:
Haayben ik weer
Hoiquote:Op zaterdag 17 september 2005 12:05 schreef Talena het volgende:
Haayben ik weer
Dat belooft alweer veel goeds.quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:03 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ik vind van niet, er wonen ook een hoop buitenlanders en een hoop tuig. Maarja
Was je dronken?quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:11 schreef Talena het volgende:
[..]
Jawell
Ik ben gister gevallen met de fiets.. denk ik..
.
En met jou?:P
hooow hoe heb je dat dan gedaanquote:Op zaterdag 17 september 2005 12:11 schreef Talena het volgende:
[..]
Jawell
.
quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:11 schreef Talena het volgende:
[..]
Jawell
.
Nog maar een poging...hoe kom jij bij de naam Talena?quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:16 schreef Talena het volgende:
Ik was lichtelijk dronken en best wel stoned ennn.. toen wou ik mn fiets in het fietsenrek zetten maar ik had niet door dat ik al stil stond en toen vonden de straattegels mij aantrekkelijk
ahhh niet zo ehh snuggerquote:Op zaterdag 17 september 2005 12:16 schreef Talena het volgende:
Ik was lichtelijk dronken en best wel stoned ennn.. toen wou ik mn fiets in het fietsenrek zetten maar ik had niet door dat ik al stil stond en toen vonden de straattegels mij aantrekkelijk
Geen idee, ik vond t wel mooi klinken enzoquote:Op zaterdag 17 september 2005 12:17 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nog maar een poging...hoe kom jij bij de naam Talena?
mag ik mee??quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:18 schreef Talena het volgende:
[..]
Geen idee, ik vond t wel mooi klinken enzo
Maar ik ga shoppen
Totziens enzo
Veel plezierquote:Op zaterdag 17 september 2005 12:18 schreef Talena het volgende:
[..]
Maar ik ga shoppen
Totziens enzo
Doeg.quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:18 schreef Talena het volgende:
[..]
Maar ik ga shoppen
Totziens enzo
Oh?quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:20 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Enik draag 24 uur per dag een vogel op mijn rug
ik wil trouwen met mrkanarie want hij kan pannenkoeken bakkenquote:Op zaterdag 17 september 2005 12:21 schreef the_legend_killer het volgende:
Mededeling
Ik ga trouwen met Trinity
nouw ik kan eitjes bakken hoorquote:Op zaterdag 17 september 2005 12:24 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik wil trouwen met mrkanarie want hij kan pannenkoeken bakken![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:24 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik wil trouwen met mrkanarie want hij kan pannenkoeken bakken![]()
![]()
Zo held! Ik heb gisteren vissticks gebakken.quote:
quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:26 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]nep pannekoeken liefde
quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:29 schreef Imberr het volgende:
[..]
kan dat niet beter gezegd worden door n vrouw?![]()
Bryan zegt:quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:51 schreef Ayaxola het volgende:
Brainster, hoe is het nou met Maryse?
Nee joh, stuur gewoon een foto van je Willy Wanker naar d'r op. Zal ze blij mee zijn.quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:33 schreef spenky het volgende:
[..]
omdat bregje zegt dattik moet betalen voor me notes
haha zalt proberenquote:Op zaterdag 17 september 2005 12:50 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nee joh, stuur gewoon een foto van je Willy Wanker naar d'r op. Zal ze blij mee zijn.![]()
En jij bent niet zo lief om even aan spenky zijn notes te geven?quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:06 schreef Brechtje het volgende:
Het is echt zo, als je je notes wilt lezen moet je 5,- betalen aan Fok. Ik weet ook niet precies waarom..
jaaa ook niet als je een foto krijgt van willie wankelquote:Op zaterdag 17 september 2005 13:06 schreef Brechtje het volgende:
Het is echt zo, als je je notes wilt lezen moet je 5,- betalen aan Fok. Ik weet ook niet precies waarom..
neequote:Op zaterdag 17 september 2005 13:07 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En jij bent niet zo lief om even aan spenky zijn notes te geven?
Het mág gewoon niet.quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:07 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En jij bent niet zo lief om even aan spenky zijn notes te geven?
Aaaahh...niemand die wat zegt. Zeg het tegen mij dan dan zal ik beloven het niet door te vertellen aan spenky.quote:
Ik heb wel eens via een niet nader te noemen mod de notes van iemand mogen lezenquote:Op zaterdag 17 september 2005 13:22 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Aaaahh...niemand die wat zegt. Zeg het tegen mij dan dan zal ik beloven het niet door te vertellen aan spenky.![]()
![]()
Het is leuk om te weten maar ja, dan wat...Dan weet je het....Life goes on.quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:23 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik heb wel eens via een niet nader te noemen mod de notes van iemand mogen lezenWas niet echt veel bijzonders aan hoor
ze zei dat ze geschokt was door me notesquote:Op zaterdag 17 september 2005 13:23 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik heb wel eens via een niet nader te noemen mod de notes van iemand mogen lezenWas niet echt veel bijzonders aan hoor
Waarom zei Brechtje dat dan?quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:27 schreef spenky het volgende:
[..]
ze zei dat ze geschokt was door me notes
Precies, dan weet je dat en dan wat? Je kunt er toch niets meequote:Op zaterdag 17 september 2005 13:26 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Het is leuk om te weten maar ja, dan wat...Dan weet je het....Life goes on.
Nee precies, daarom snap ik ook niet dat men zich er zo druk om maakt.quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:28 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Precies, dan weet je dat en dan wat? Je kunt er toch niets mee
Als je echt zo'n slet bent als je zelf zegt is dat natuurlijk te regelen met een van de blauwenquote:Op zaterdag 17 september 2005 13:27 schreef B_BOY het volgende:
ik wil mijn notes lezen.
wilde ze niet zeggen....quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:28 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Waarom zei Brechtje dat dan?
Amegossie. Ach ja, je kan niet alle geluk hebben he.quote:
jij brengt mij op ideeen:P maarja ik moet nog steeds ff me kamer stofzuigen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:29 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Als je echt zo'n slet bent als je zelf zegt is dat natuurlijk te regelen met een van de blauwen
ik zou dat laten doen: zuigenquote:Op zaterdag 17 september 2005 13:31 schreef B_BOY het volgende:
[..]
jij brengt mij op ideeen:P maarja ik moet nog steeds ff me kamer stofzuigen.
waarom doe jij nou nooit n spatie tussen <tekst> enquote:Op zaterdag 17 september 2005 13:31 schreef B_BOY het volgende:
[..]
jij brengt mij op ideeen:P maarja ik moet nog steeds ff me kamer stofzuigen.
quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:30 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Amegossie. Ach ja, je kan niet alle geluk hebben he.![]()
<dood>quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:34 schreef Imberr het volgende:
[..]
waarom doe jij nou nooit n spatie tussen <tekst> en![]()
![]()
![]()
![]()
das msn agtige shit, hijs nog amateur fokkerquote:Op zaterdag 17 september 2005 13:34 schreef Imberr het volgende:
[..]
waarom doe jij nou nooit n spatie tussen <tekst> en![]()
![]()
![]()
![]()
oeh lkkerquote:Op zaterdag 17 september 2005 13:38 schreef Jaguarized het volgende:
* Jaguarized zit aan de lunch met een broodje beenham.
Niks mis met honkbal.quote:
neej opzich niet. maar ik ben gewoon lam. een spatie creëren kost moeite. De spatiebalk indrukken kost moeite en daar houd B_BOY niet van. vandaar dusquote:Op zaterdag 17 september 2005 13:37 schreef spenky het volgende:
[..]
das msn agtige shit, hijs nog amateur fokker
mjuist... maar ik vind het moetilijk om de spatie niet te gebruikenquote:Op zaterdag 17 september 2005 13:45 schreef B_BOY het volgende:
[..]
neej opzich niet. maar ik ben gewoon lam. een spatie creëren kost moeite. De spatiebalk indrukken kost moeite en daar houd B_BOY niet van. vandaar dus![]()
honing is vooral lekker.quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:47 schreef spenky het volgende:
[..]
mjuist... maar ik vind het moetilijk om de spatie niet te gebruiken
JAA HONING OP BROOD IS STOER!![]()
Dat meen je vast niet.quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:47 schreef spenky het volgende:
[..]
mjuist... maar ik vind het moetilijk om de spatie niet te gebruiken
JAA HONING OP BROOD IS STOER!![]()
aha ik snap het.quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:47 schreef spenky het volgende:
[..]
een leuke illustratie innut geheel
die komt de honing brengenquote:Op zaterdag 17 september 2005 13:52 schreef Jaguarized het volgende:
Wat heeft die boot er dan mee te maken?
heb je comic sans ms in kladblok?quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:54 schreef B_BOY het volgende:
neej hoor ik vind een pagina met alleen tekst uiterst boeiend. al die versiersels hoeft voor mij niet. ik heb zelfs geen eens word ik werk altijd in kladblok.
beetje vreemdquote:Op zaterdag 17 september 2005 13:58 schreef Jaguarized het volgende:
Piloot dreigde in wolkenkrabber te vliegen
Ook lekker.
gebruik gewoon altijd standaard lettertype dat werkt goed zat.quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:55 schreef spenky het volgende:
[..]
heb je comic sans ms in kladblok?
[afbeelding]
haha was een grapje.. maar ik had ook een tijd geen word.. maar vind het tog wel makkelijk werken want iedereen geeft altijd word bestandjes.. Maakte mijn pagina's altijd in indesignquote:Op zaterdag 17 september 2005 14:08 schreef B_BOY het volgende:
[..]
gebruik gewoon altijd standaard lettertype dat werkt goed zat.
Kut ook aangezien ik plannen heb om daar heen te gaan. Straks wordt het nog een doelwit voor terroristische aanslagen.quote:
quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:14 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Kut ook aangezien ik plannen heb om daar heen te gaan. Straks wordt het nog een doelwit voor terroristische aanslagen.
dat vind je niet leuk zo te horen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:51 schreef Brechtje het volgende:
Het is altijd stil in de ochtend/middag.
Ja.quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:52 schreef B_BOY het volgende:
[..]
dat vind je niet leuk zo te horen.
wil je een knuffel?
whoeii nou hebben bij geknuffeltquote:Op zaterdag 17 september 2005 14:57 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Oeh een knuffel van spanky.
* Brechtje knuffelt terug.![]()
Oeeeeh.quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:57 schreef spenky het volgende:
[..]
whoeii nou hebben bij geknuffelt
jaa niet te zuinig ookquote:Op zaterdag 17 september 2005 14:59 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Oeeeeh.De knuffel was lekker.
tuurlijkquote:Op zaterdag 17 september 2005 15:00 schreef B_BOY het volgende:
* B_BOY is jaloers.
mag ik jou ook knuffelen??
dis tog geen msn naam meerquote:·$57•[Alc0h0·$48LiC_St0eWj·$39PoeWs]• ·$57•[la·$48la·$39la.. ]• ·$1
Jaaaquote:Op zaterdag 17 september 2005 15:00 schreef B_BOY het volgende:
* B_BOY is jaloers.
mag ik jou ook knuffelen??
quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:03 schreef B_BOY het volgende:
[..]
asjeblieft een dikke knuffel voor jou!!
spenky is weg.quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:06 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Jij knuffelde ook heel goed.
Kan ik er wat aan doen dat ik van knuffels houd.
quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:07 schreef B_BOY het volgende:
[..]
spenky is weg.
eindelijk zijn we alleen. kunnen we nog meer knuffelen.
Nee hoor ik ben er.quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:12 schreef B_BOY het volgende:
shit nu is brechtje ook nog eens gevlucht. ik heb het weer verneukt :S
woei ik krijg het er helemaal warm van.quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:12 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Nee hoor ik ben er.![]()
* Brechtje knuffelt nog harder
quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:12 schreef B_BOY het volgende:
-edit- toch niet
jes dit wordt een mega-knuffel.
Een knuffelrelatie?quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:13 schreef B_BOY het volgende:
[..]
woei ik krijg het er helemaal warm van.
wil jij met mij een knuffel-relatie beginnen?
hmmmmquote:Op zaterdag 17 september 2005 15:14 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Een knuffelrelatie?
Maar natuurlijk.
hmmmmmm. *knuffel*
Nu wel.quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:15 schreef B_BOY het volgende:
waarom is deze mooie jongedame niet op msn?
Zeker wel.quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:20 schreef B_BOY het volgende:
[..]
mên de stoom komt van ons tweeen af.
* B_BOY roept:quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:23 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Zeker wel.![]()
*blijft maar knuffelen
Geilquote:Op zaterdag 17 september 2005 15:23 schreef B_BOY het volgende:
[..]
* B_BOY roept:
SCHEUR DE KLEREN VAN MIJN LIJF!
gans geil,quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:28 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Geil
* Brechtje scheurt de kleren van B_BOY af!!
* Brechtje geeft dan een iéts langere zoenquote:Op zaterdag 17 september 2005 15:29 schreef B_BOY het volgende:
[..]
gans geil,
B_BOY kan zich niet meer beheersen en geeft brechtje nu een kusje![]()
Aaaah.quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:29 schreef spenky het volgende:
ehm... nou word ik tog wel jaloers!!!!!
quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:31 schreef Rolfxx het volgende:
Ik wacht op het moment dat dit keiharde sekschat wordt
* B_BOY drukt Brechtje tegen zich aan en blijft gewoon doorzoenen ondanks het meekijken van andere PUB Sc'ersquote:Op zaterdag 17 september 2005 15:31 schreef Brechtje het volgende:
[..]
* Brechtje geeft dan een iéts langere zoen
* Brechtje drukt zich tegen het lichaam B-BOY en gaat heftig zoenenquote:Op zaterdag 17 september 2005 15:34 schreef B_BOY het volgende:
[..]
* B_BOY drukt Brechtje tegen zich aan en blijft gewoon doorzoenen ondanks het meekijken van andere PUB Sc'ers
* B_BOY vind Brechtje nu erg lief en gaat nu verder op msnquote:Op zaterdag 17 september 2005 15:37 schreef Brechtje het volgende:
[..]
* Brechtje drukt zich tegen het lichaam B-BOY en gaat heftig zoenen
trut! ik wil het hier zien!!!!quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:38 schreef B_BOY het volgende:
[..]
* B_BOY vind Brechtje nu erg lief en gaat nu verder op msn
14.gifquote:Op zaterdag 17 september 2005 15:38 schreef B_BOY het volgende:
[..]
had het tegen jou!!quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:39 schreef B_BOY het volgende:
[..]
niet zo'n grove taal hè tegen mijn lieve dinnetje.
NEE!!!!!!!quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:42 schreef B_BOY het volgende:
EN VOEL JE HOE DE LIEFDE GROEIT??
* -Mo- drukt zich tegen het lichaam van Spenky aan.quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:40 schreef spenky het volgende:
[..]
![]()
* spenky begint hevig mo te zoenen
* spenky roept spenk me!!!quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:43 schreef -Mo- het volgende:
[..]
* -Mo- drukt zich tegen het lichaam van Spenky aan.
quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:38 schreef B_BOY het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:45 schreef -Mo- het volgende:
Ik vind het wel lief van Brechtje, dat ze tegenwoordig het zelfvertrouwen van nerdjes opkrikt.
quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:45 schreef -Mo- het volgende:
Ik vind het wel lief van Brechtje, dat ze tegenwoordig het zelfvertrouwen van nerdjes opkrikt.
rrustig maar. wij weten wat er echt is en zei niet. ik voel jaloezie.quote:
nou gelijk verliefd onder je naam... vinnut wel duidelijkquote:Op zaterdag 17 september 2005 15:47 schreef B_BOY het volgende:
[..]
rrustig maar. wij weten wat er echt is en zei niet. ik voel jaloezie.
Niet echt...keep on dreaming...quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:47 schreef B_BOY het volgende:
[..]
rrustig maar. wij weten wat er echt is en zei niet. ik voel jaloezie.
Wat leeft die chapchap toch in een schattig fantasiewereldje.quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:49 schreef spenky het volgende:
Toekomstig levensmaatje van Brechtje
Toekomstig schoonzoon van yvonne
how cutequote:Op zaterdag 17 september 2005 15:50 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Wat leeft die chapchap toch in een schattig fantasiewereldje.
omdat ik dat leuk vond.quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:53 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
waarom staat er een foto van je dikke buik in je fotoboek?
dikquote:Op zaterdag 17 september 2005 15:53 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
dag schatquote:Op zaterdag 17 september 2005 15:54 schreef Brechtje het volgende:
Ik ben weg naar vriendin doei allemaal.
accomplished.quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:01 schreef spenky het volgende:
test
Zijn leven.quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:03 schreef spenky het volgende:
[..]
hij mag een week niet meer in PUB komen
Nou. sommige sexcistische uitspraken enzoquote:Op zaterdag 17 september 2005 16:05 schreef spenky het volgende:
[..]
sneu
en het is nog zonder reden ook
quote:
quote:Moooo zegt:
uhhh....ik weet niet of je het weet, maar ik kwam de afgelopen maand nauwelijks op Fok hoor
Het boeit mij niet, is is een veelgedane uitspraak.quote:
ja moe kunnenquote:Op zaterdag 17 september 2005 16:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nou. sommige sexcistische uitspraken enzo![]()
He bah.
Dat is puberaal!
Het is een geile buik.quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:53 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
hoi jij komt je erook ff mee bemoeienquote:Op zaterdag 17 september 2005 16:09 schreef Talena het volgende:
[..]
Het is een geile buik.
Er zijn mensen die dikke buiken geil vinden
Maar geen mensen die een geile buik dik vinden.. behalve jij dan
Ik vind t een geile sexy buik
Top ^O ^
Al is de buik van Scorp[AM] net iets geiler
moet je maar eff deze pagina en de pagina ervoor lezenquote:Op zaterdag 17 september 2005 16:09 schreef Jaguarized het volgende:
-mo- mag even een weekje uit PUB wegblijven.
Ik zie het. Waarom?
Jaaa, maar ik gaat zo ook weer hoorquote:Op zaterdag 17 september 2005 16:09 schreef spenky het volgende:
[..]
hoi jij komt je erook ff mee bemoeien![]()
quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:10 schreef Talena het volgende:
[..]
Jaaa, maar ik gaat zo ook weer hoor![]()
Wees maar niet bang
Letterlijk of figuurlijk?quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:42 schreef B_BOY het volgende:
EN VOEL JE HOE DE LIEFDE GROEIT??
valt bést mee.quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:10 schreef spenky het volgende:
[..]
moet je maar eff deze pagina en de pagina ervoor lezen
quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:16 schreef Talena het volgende:
[..]
Nee, dat heet humor
Ik ga naar de bijlmer, de gangster uithangen enzo.
Tot Wederziens
Doag.quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:16 schreef Talena het volgende:
[..]
Nee, dat heet humor
Ik ga naar de bijlmer, de gangster uithangen enzo.
Tot Wederziens
Hij was leuk he? Moest even doordringen zeker.quote:
Nee, ik snapte hem meteenquote:Op zaterdag 17 september 2005 16:17 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hij was leuk he? Moest even doordringen zeker.![]()
Niks puberaals aan hoor.quote:
Ollequote:Op zaterdag 17 september 2005 16:31 schreef Xenwolfie het volgende:
Ello!
Hll als we het dan zonder klinkers.quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:36 schreef saaw het volgende:
hlo
Ik zeg altijd E!quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:39 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hll als we het dan zonder klinkers.![]()
wie zegt iets over geen klinkersquote:Op zaterdag 17 september 2005 16:39 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hll als we het dan zonder klinkers.![]()
De beste http://www.weebl.jolt.co.uk/anywhere.htmquote:Op zaterdag 17 september 2005 16:41 schreef saaw het volgende:
[..]
wie zegt iets over geen klinkers
hlo klinkt gewoon gezellig
'lo is nog beter eigenlijk weeble and bob rule!
Ik vind Chris the ninja pirate et vetst.. http://www.weebl.jolt.co.uk/quest.htmquote:Op zaterdag 17 september 2005 16:47 schreef saaw het volgende:
monkey!
donkey is ook leuk
i love donkey
donkey don't lie
i love donkey
almost as much as PIE
een goude uit het jaar 1994.quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:56 schreef Gabry het volgende:
HeHo Captain Jack.. Bring me back to the railroad track
Mag ik proeven?quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:58 schreef saaw het volgende:
ik heb een nieuwe muts, en sjaal, en jas
gister gekocht
show us.quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:58 schreef saaw het volgende:
ik heb een nieuwe muts, en sjaal, en jas
gister gekocht
jas ligt nu bij iemand anders thuis maar maak zo wel fototje met sjaal en mutsquote:
Dat zijn producten die je niet kan eten...quote:
Dat heeft er ook mee te maken ja. Alleen wordt er in het spel andere muziek gebruikt.quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:56 schreef Gabry het volgende:
HeHo Captain Jack.. Bring me back to the railroad track
Detailsquote:Op zaterdag 17 september 2005 17:02 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat zijn producten die je niet kan eten...![]()
Maak ook ff foto'squote:Op zaterdag 17 september 2005 17:07 schreef saaw het volgende:
ik ga heel ff mijn baby-raketje uitproberen
brb
http://sci-toys.com/scitoys/scitoys/thermo/thermo.html#rockets
Wees voorzichtig!! En doe een veiligheidsbril op.. en een helm...quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:07 schreef saaw het volgende:
ik ga heel ff mijn baby-raketje uitproberen
brb
http://sci-toys.com/scitoys/scitoys/thermo/thermo.html#rockets
Details zijn belangrijk.quote:
Je bent nu klaar om te beginnen aan een wetenschappelijke opleidingquote:Op zaterdag 17 september 2005 17:11 schreef saaw het volgende:
wauw hij deed t![]()
cooool
nu 1 bouwen met 5 kopjes eringaat ie harder hoop ik
Wat deed ie?quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:11 schreef saaw het volgende:
wauw hij deed t![]()
cooool
nu 1 bouwen met 5 kopjes eringaat ie harder hoop ik
Spannend.quote:
Ik denk dat ze terrorist wordquote:Op zaterdag 17 september 2005 17:15 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Spannend.Wat wil jij eigenlijk gaan doen na je VWO?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |