2 muren rood, 1 muur geel en de balkondeuren[die de laatste muur volledig innemen] zijn paars met blauwquote:Op zaterdag 17 september 2005 11:43 schreef brainster het volgende:
[..]
Wat heb je nu op de muur, als ik vragen mag?
zohe dat klinkt kei-gezelligquote:Op zaterdag 17 september 2005 11:49 schreef saaw het volgende:
[..]
2 muren rood, 1 muur geel en de balkondeuren[die de laatste muur volledig innemen] zijn paars met blauw
op de muren is niet zoveel; wat posters, een peace-vlag en wat achterlijke tekeningetjes in witte grafiti
quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:49 schreef saaw het volgende:
[..]
2 muren rood, 1 muur geel en de balkondeuren[die de laatste muur volledig innemen] zijn paars met blauw
op de muren is niet zoveel; wat posters, een peace-vlag en wat achterlijke tekeningetjes in witte grafiti
quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:51 schreef Ayaxola het volgende:
Brainster, hoe is het nou met Maryse?
Smakelijkquote:
ik moet nog onbijtenquote:
Jij woont in Amersfoort he? De Ariaweg, bij de snelweg A28 in het oosten, is dat een leuke buurt?quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:55 schreef Ayaxola het volgende:
Ik moet pas om half 8 vanavond spelen
Ik vind van niet, er wonen ook een hoop buitenlanders en een hoop tuig. Maarjaquote:Op zaterdag 17 september 2005 11:58 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jij woont in Amersfoort he? De Ariaweg, bij de snelweg A28 in het oosten, is dat een leuke buurt?
Nee, die rijen zijn volquote:Op zaterdag 17 september 2005 12:05 schreef Talena het volgende:
Haayben ik weer
Maar ik ga zo weer want ik ga shoppen
mag ik nou eindelijk ook in de OP![]()
talenaaa!!!!!!quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:05 schreef Talena het volgende:
Haayben ik weer
Hoiquote:Op zaterdag 17 september 2005 12:05 schreef Talena het volgende:
Haayben ik weer
Dat belooft alweer veel goeds.quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:03 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ik vind van niet, er wonen ook een hoop buitenlanders en een hoop tuig. Maarja
Was je dronken?quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:11 schreef Talena het volgende:
[..]
Jawell
Ik ben gister gevallen met de fiets.. denk ik..
.
En met jou?:P
hooow hoe heb je dat dan gedaanquote:Op zaterdag 17 september 2005 12:11 schreef Talena het volgende:
[..]
Jawell
.
quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:11 schreef Talena het volgende:
[..]
Jawell
.
Nog maar een poging...hoe kom jij bij de naam Talena?quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:16 schreef Talena het volgende:
Ik was lichtelijk dronken en best wel stoned ennn.. toen wou ik mn fiets in het fietsenrek zetten maar ik had niet door dat ik al stil stond en toen vonden de straattegels mij aantrekkelijk
ahhh niet zo ehh snuggerquote:Op zaterdag 17 september 2005 12:16 schreef Talena het volgende:
Ik was lichtelijk dronken en best wel stoned ennn.. toen wou ik mn fiets in het fietsenrek zetten maar ik had niet door dat ik al stil stond en toen vonden de straattegels mij aantrekkelijk
Geen idee, ik vond t wel mooi klinken enzoquote:Op zaterdag 17 september 2005 12:17 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nog maar een poging...hoe kom jij bij de naam Talena?
mag ik mee??quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:18 schreef Talena het volgende:
[..]
Geen idee, ik vond t wel mooi klinken enzo
Maar ik ga shoppen
Totziens enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |