Ach, een beetje slaap is ook wel goed voor je.quote:
quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:18 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ach, een beetje slaap is ook wel goed voor je.![]()
Ik heb bijna altijd gelijk.quote:
nee, ik ga slangetjes kijken met men moeder (en haar vriend).. en shoppen ga ik met een vriendinquote:Op zaterdag 17 september 2005 11:21 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik heb bijna altijd gelijk.![]()
Ging jij niet shoppen trouwens met je moeder?
Momenteel draait hier David Guetta - The World Is Mine. Toch een van de betere nummers van David Guetta.![]()
Ah, dan zat ik toch in de buurt. Slangen kijken in Brunssum?quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:22 schreef Imberr het volgende:
[..]
nee, ik ga slangetjes kijken met men moeder (en haar vriend).. en shoppen ga ik met een vriendin![]()
![]()
![]()
jaaquote:Op zaterdag 17 september 2005 11:23 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ah, dan zat ik toch in de buurt. Slangen kijken in Brunssum?![]()
Gaafquote:Op zaterdag 17 september 2005 11:25 schreef Imberr het volgende:
[..]
jaa![]()
ik krijg ms een slang(etje)als men moeder het goed vind tenminste.. maar eerst zei ze nee en nu is het al ms!
![]()
Wat voor 1? Die kropen bij ons in de tuin. Erg leuk. Kleine kinderen dachten daar anders over.quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:25 schreef Imberr het volgende:
[..]
jaa![]()
ik krijg ms een slang(etje)als men moeder het goed vind tenminste.. maar eerst zei ze nee en nu is het al ms!
![]()
Ja, dat is echt vet, ik heb dat een keer in een dierenwinkel gedaan waar een vriend van me werkt.quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:25 schreef k-Rin het volgende:
[..]
GaafMoet je die ook levende muizen voeren?
een korenslang geloof ikquote:Op zaterdag 17 september 2005 11:26 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wat voor 1? Die kropen bij ons in de tuin. Erg leuk. Kleine kinderen dachten daar anders over.![]()
![]()
@k-Rin: Hoi
Had ik al gezegd dat ik mijn fotoboek had geupdate? En ik reageer in die van Imberr, niet eens een reactie.![]()
Mijn vader werkt op een school waar ze ook slangen hebben. Toen gingen ze er ook 1 voeren, zo'n lief klein muisjequote:Op zaterdag 17 september 2005 11:27 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ja, dat is echt vet, ik heb dat een keer in een dierenwinkel gedaan waar een vriend van me werkt..
Bestaan die? Nog nooit van gehoord! Wel van een korenwolf. Die waren toch bedreigd in Limburg? Of was dat nou een fabeltje uit de Donald Duck.quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:28 schreef Imberr het volgende:
[..]
een korenslang geloof ik![]()
en ik heb nog niet in men fb gekeken vandaag![]()
![]()
Dat je hem nog echt ging gebruiken ook.quote:
quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:32 schreef Imberr het volgende:
http://users.pandora.be/woutersreptiles/de_korenslang.htm
quote:De guttata is een erg goede beginnersslang: Hij wordt erg snel tam en eet goed (ook diepvries muizen).
ofcoursequote:Op zaterdag 17 september 2005 11:33 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat je hem nog echt ging gebruiken ook.![]()
Gelukkig eet ie ook diepvriesmuizenquote:Hij wordt erg snel tam en eet goed (ook diepvries muizen).
quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:34 schreef Imberr het volgende:
ik ga denk ik maar ff ontbijten und so.. uuh.. en zo bedoel ik..
dat vervloekte 1/8 deel duits in me ook![]()
![]()
Inderdaad.quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:34 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Gelukkig eet ie ook diepvriesmuizen.
Wel mooi dier trouwens.
Ja, hoe ging het vorige keer?quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:37 schreef the_legend_killer het volgende:
Dalijk weer autorijles ditmaal zonder alchohol
In ieder geval worden de muren volgekalkt met gekleurde streepjesquote:Op zaterdag 17 september 2005 11:38 schreef saaw het volgende:
groen is relaxed ja
en streepjes duidelijk ook, maar een huis vol streepjes lijkt me erg vermoeiend
ik heb in mn kamer een zwartwitgeblokte stoel, die uiteraard erg tof is, maar ook al best veel, een hele muur ofzo zou ik denk ik echt gestoord van worden
maar t lijkt me wel mooi
Groenquote:Op zaterdag 17 september 2005 11:38 schreef saaw het volgende:
groen is relaxed ja
ik heb in mn kamer een zwartwitgeblokte stoel, die uiteraard erg tof is, maar ook al best veel, een hele muur ofzo zou ik denk ik echt gestoord van worden
maar t lijkt me wel mooi
Epilepsie krijg je van die bewegende baggeravatars.quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:41 schreef Ayaxola het volgende:
Ik vind streepjes echt fucking irritant, zeker die van jou avatarDaar krijg je epilepsie van
quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:41 schreef Ayaxola het volgende:
Ik vind streepjes echt fucking irritant, zeker die van jou avatarDaar krijg je epilepsie van
en die van mij knippert je te snel zekerquote:Op zaterdag 17 september 2005 11:41 schreef Ayaxola het volgende:
Wat heb je nu op de muur, als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:38 schreef saaw het volgende:
groen is relaxed ja
maar t lijkt me wel mooi
Die van mij vroegerquote:Op zaterdag 17 september 2005 11:42 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Epilepsie krijg je van die bewegende baggeravatars.
moet je voor de grap even op mn site kijkenquote:Op zaterdag 17 september 2005 11:41 schreef Ayaxola het volgende:
Streepjes.quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:45 schreef saaw het volgende:
[..]
moet je voor de grap even op mn site kijken
zie sig, nee dit is geen spam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |