Echt te vet man.quote:Op zaterdag 17 september 2005 09:53 schreef B_BOY het volgende:
gude morgen. ik ben weer aanwezig.
jeps, gister heb ik teveel gulpener en rosé op. vooral de rose deed het hem.quote:Op zaterdag 17 september 2005 09:54 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Echt te vet man.Wakker kunnen worden?
![]()
Rosé.quote:Op zaterdag 17 september 2005 09:59 schreef B_BOY het volgende:
[..]
jeps, gister heb ik teveel gulpener en rosé op. vooral de rose deed het hem.
Your point?quote:Op zaterdag 17 september 2005 09:59 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Rosé.Dat is echt zo'n vrouwendrank.
Mijn point? Dat ik dus rosé een vrouwendrank vind. Ik zie het dan zo ongeveer voor me: blonde vrouw, lang haar, witte canvasachtige broek, op een tuinstoel, bij het zwembad met de kurk op de fles zodat de aroma's niet weggaan.quote:Op zaterdag 17 september 2005 10:01 schreef Talena het volgende:
[..]
Your point?
Nee, ben zelf ook niet zo'n fan van Rosé, Witte wijn
Okaayquote:Op zaterdag 17 september 2005 10:03 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Mijn point? Dat ik dus rosé een vrouwendrank vind. Ik zie het dan zo ongeveer voor me: blonde vrouw, lang haar, witte canvasachtige broek, op een tuinstoel, bij het zwembad met de kurk op de fles zodat de aroma's niet weggaan.![]()
In de winter lijkt me het ook dat je rosé dan bevriest.quote:Op zaterdag 17 september 2005 10:07 schreef Talena het volgende:
[..]
Okaay![]()
Ik zie rosé meer zo:
In het vondelpark met al je vriendinnen bij-praten, wachten tot het donker wordt met een glaasje rosé er bij![]()
Lekker boeiend
-edit- in de zomer dan hè-edit-
Is misschien wel heel lekker!quote:Op zaterdag 17 september 2005 10:09 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
In de winter lijkt me het ook dat je rosé dan bevriest.![]()
Heb je het wel eens geprobeerd? Of is het het testen waard?quote:
Speedy en ik zitten nog steeds te wachten op sappige details van jouw eerste kus.quote:
Ik heb me net ook even gedoucht.quote:Op zaterdag 17 september 2005 10:37 schreef B_BOY het volgende:
omdat ik aant douche was.
zo zie ik het ook maarre. gister was hetdus. tien flessen in de koeling. fles uit koeling pakken, hals kapot slaan, fles boven je mond houden en dan je mond open en gieten maar.quote:Op zaterdag 17 september 2005 10:03 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Mijn point? Dat ik dus rosé een vrouwendrank vind. Ik zie het dan zo ongeveer voor me: blonde vrouw, lang haar, witte linnen broek, op een tuinstoel, bij het zwembad met de kurk op de fles (en de fles in de koeler) zodat de aroma's niet weggaan.![]()
Waarom sla je de hals kapot? Lijkt me niet echt bevordelijk voor het drinkgenot?quote:Op zaterdag 17 september 2005 10:43 schreef B_BOY het volgende:
[..]
zo zie ik het ook maarre. gister was hetdus. tien flessen in de koeling. fles uit koeling pakken, hals kapot slaan, fles boven je mond houden en dan je mond open en gieten maar.
gebrek aan een opener. en ja as je op dat moment hard aant zuipen bent denk je niet logisch na. dan is de hals eraf de beste oplossing in jou ogen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 10:45 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Waarom sla je de hals kapot? Lijkt me niet echt bevordelijk voor het drinkgenot?
neen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 10:49 schreef Talena het volgende:
Geen glassplinters in je slokdarm gevonden?
Erg veilig lijkt me het niet.quote:Op zaterdag 17 september 2005 10:45 schreef B_BOY het volgende:
[..]
gebrek aan een opener. en ja as je op dat moment hard aant zuipen bent denk je niet logisch na. dan is de hals eraf de beste oplossing in jou ogen.
ik moet zeggen zo'n hals is nog verdomde sterk.
Komt nog wel bij het schijten.quote:Op zaterdag 17 september 2005 10:49 schreef Talena het volgende:
Geen glassplinters in je slokdarm gevonden?
bij mij niet.quote:Op zaterdag 17 september 2005 10:50 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Erg veilig lijkt me het niet.![]()
[..]
Komt nog wel bij het schijten.![]()
Edit: Overigens ligt MSN er weer uit bij me. Alweer de 2e keer vanochtend.![]()
![]()
Hier Idemquote:Op zaterdag 17 september 2005 10:50 schreef Jaguarized het volgende:
Edit: Overigens ligt MSN er weer uit bij me. Alweer de 2e keer vanochtend.![]()
![]()
gelukkig. waarom hotmail? gmail is veel beter. op het moment 2,6 gb opslagruimte en stil counting.quote:Op zaterdag 17 september 2005 10:57 schreef Jaguarized het volgende:
Ah nu wel weer, ik kan ook weer in Hotmail.
Mwoah ja maar ik heb geen zin om mijn klanten allemaal te mailen dat ik naar Gmail ga. Verder moet ik bij ik weet niet hoeveel websites mijn adres gaan veranderen, heb ik ook weinig zin in. Gmail heb ik wel maar das voor andere dingen. Bij Hotmail krijg ik 250Mb toch nooit vol. En ik heb altijd nog mijn school-emailadres.quote:Op zaterdag 17 september 2005 10:58 schreef B_BOY het volgende:
[..]
gelukkig. waarom hotmail? gmail is veel beter. op het moment 2,6 gb opslagruimte en stil counting.
der zit iets in. mijn vader heeft zo ook een probleem. die heeft met zijn zaak een e-mailadres van de provider. kabelfoon in dit geval. en hij wil nu over naar een andere provider. adsl namelijk.(sneller en goedkoper) alleen hij krijgt dan ook een ander e-mailadres en der zijn nu eenmaal al 100-en visitekaartjes en pennen en briefpapier enz enz.. in de omloop met zijn oude mail-adres er nog op.quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:00 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Mwoah ja maar ik heb geen zin om mijn klanten allemaal te mailen dat ik naar Gmail ga. Verder moet ik bij ik weet niet hoeveel websites mijn adres gaan veranderen, heb ik ook weinig zin in. Gmail heb ik wel maar das voor andere dingen. Bij Hotmail krijg ik 250Mb toch nooit vol. En ik heb altijd nog mijn school-emailadres.
Mijn ouders hebben ook een emailadres van de provider. Die mail openen ze met Outlook. Als ze de pc weer eens moeten herinstalleren of weet ik veel wat, dan moet die hele inbox mee + adresboek en andere bijbehorende zaken. Persoonlijk vind ik dat strontirritant. Heb ook al een paar keer tegen me pa gezegd dat ie eens een fatsoenlijk adres moet nemen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:02 schreef B_BOY het volgende:
[..]
der zit iets in. mijn vader heeft zo ook een probleem. die heeft met zijn zaak een e-mailadres van de provider. kabelfoon in dit geval. en hij wil nu over naar een andere provider. adsl namelijk.(sneller en goedkoper) alleen hij krijgt dan ook een ander e-mailadres en der zijn nu eenmaal al 100-en visitekaartjes en pennen en briefpapier enz enz.. in de omloop met zijn oude mail-adres er nog op.
jeuh. maar ik ga denk maar eens naar me oma. heb dat goede mens al een maand niet meer gezien ofzo.quote:
Ik zei toch al dat ik het lekker vond.quote:Op zaterdag 17 september 2005 10:42 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Heb je het wel eens geprobeerd? Of is het het testen waard?
[..]
Speedy en ik zitten nog steeds te wachten op sappige details van jouw eerste kus.![]()
[..]
Ik heb me net ook even gedoucht.![]()
Je wist haar naam niet?quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:06 schreef Snqqpy het volgende:
[..]
Ik zei toch al dat ik het lekker vond.![]()
Alleen wist ik eerst haar naam niet. Is dat niet pimpy?
Ze wist ook niet hoe ik heette. Maar we zaten naast elkaar op zo'n bankje, en toen zei iedereen dat ik met haar moest zoenen. En toen deden we het.quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:07 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Je wist haar naam niet?![]()
Maar vertel es hoe het zo gekomen is dan?
![]()
quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:09 schreef Snqqpy het volgende:
[..]
Ze wist ook niet hoe ik heette. Maar we zaten naast elkaar op zo'n bankje, en toen zei iedereen dat ik met haar moest zoenen. En toen deden we het.
Nee.quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:12 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Lekker dan. Nog telefoonnummers uitgewisseld ofzo?
@ Aya:
Das jammer.quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:13 schreef Snqqpy het volgende:
[..]
Nee.Ik zie haar denk ik nooit meer.
[spontaanmodus]quote:
nee, lees:quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:15 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
[spontaanmodus]
He Imberr! Alles kits achter de ...?![]()
[/spontaanmodus]
quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:00 schreef Imberr het volgende:
en toen viel vannacht men internet uit en kon ik niet meer fok!ken![]()
![]()
en toen ben ik maar gaan slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |