das msn agtige shit, hijs nog amateur fokkerquote:Op zaterdag 17 september 2005 13:34 schreef Imberr het volgende:
[..]
waarom doe jij nou nooit n spatie tussen <tekst> en![]()
![]()
![]()
![]()
oeh lkkerquote:Op zaterdag 17 september 2005 13:38 schreef Jaguarized het volgende:
* Jaguarized zit aan de lunch met een broodje beenham.
Niks mis met honkbal.quote:
neej opzich niet. maar ik ben gewoon lam. een spatie creëren kost moeite. De spatiebalk indrukken kost moeite en daar houd B_BOY niet van. vandaar dusquote:Op zaterdag 17 september 2005 13:37 schreef spenky het volgende:
[..]
das msn agtige shit, hijs nog amateur fokker
mjuist... maar ik vind het moetilijk om de spatie niet te gebruikenquote:Op zaterdag 17 september 2005 13:45 schreef B_BOY het volgende:
[..]
neej opzich niet. maar ik ben gewoon lam. een spatie creëren kost moeite. De spatiebalk indrukken kost moeite en daar houd B_BOY niet van. vandaar dus![]()
honing is vooral lekker.quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:47 schreef spenky het volgende:
[..]
mjuist... maar ik vind het moetilijk om de spatie niet te gebruiken
JAA HONING OP BROOD IS STOER!![]()
Dat meen je vast niet.quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:47 schreef spenky het volgende:
[..]
mjuist... maar ik vind het moetilijk om de spatie niet te gebruiken
JAA HONING OP BROOD IS STOER!![]()
aha ik snap het.quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:47 schreef spenky het volgende:
[..]
een leuke illustratie innut geheel
die komt de honing brengenquote:Op zaterdag 17 september 2005 13:52 schreef Jaguarized het volgende:
Wat heeft die boot er dan mee te maken?
heb je comic sans ms in kladblok?quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:54 schreef B_BOY het volgende:
neej hoor ik vind een pagina met alleen tekst uiterst boeiend. al die versiersels hoeft voor mij niet. ik heb zelfs geen eens word ik werk altijd in kladblok.
beetje vreemdquote:Op zaterdag 17 september 2005 13:58 schreef Jaguarized het volgende:
Piloot dreigde in wolkenkrabber te vliegen
Ook lekker.
gebruik gewoon altijd standaard lettertype dat werkt goed zat.quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:55 schreef spenky het volgende:
[..]
heb je comic sans ms in kladblok?
[afbeelding]
haha was een grapje.. maar ik had ook een tijd geen word.. maar vind het tog wel makkelijk werken want iedereen geeft altijd word bestandjes.. Maakte mijn pagina's altijd in indesignquote:Op zaterdag 17 september 2005 14:08 schreef B_BOY het volgende:
[..]
gebruik gewoon altijd standaard lettertype dat werkt goed zat.
Kut ook aangezien ik plannen heb om daar heen te gaan. Straks wordt het nog een doelwit voor terroristische aanslagen.quote:
quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:14 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Kut ook aangezien ik plannen heb om daar heen te gaan. Straks wordt het nog een doelwit voor terroristische aanslagen.
dat vind je niet leuk zo te horen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:51 schreef Brechtje het volgende:
Het is altijd stil in de ochtend/middag.
Ja.quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:52 schreef B_BOY het volgende:
[..]
dat vind je niet leuk zo te horen.
wil je een knuffel?
whoeii nou hebben bij geknuffeltquote:Op zaterdag 17 september 2005 14:57 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Oeh een knuffel van spanky.
* Brechtje knuffelt terug.![]()
Oeeeeh.quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:57 schreef spenky het volgende:
[..]
whoeii nou hebben bij geknuffelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |