Niet te offtopic he?quote:
Je gaat toch geen rauwe ui etenquote:Op vrijdag 16 september 2005 17:29 schreef Imberr het volgende:
bah.. uiwaarom smaakt dat toch alleen lekker op een hamburger of bij n frikandel speciaal enzo?
Ui in: Spaghetti, chili con carne, BBR, op pizza.quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:29 schreef Imberr het volgende:
bah.. uiwaarom smaakt dat toch alleen lekker op een hamburger of bij n frikandel speciaal enzo?
Heb ik met mostertquote:Op vrijdag 16 september 2005 17:29 schreef Imberr het volgende:
Ik bijna 12.000.quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:29 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Note aan mijzelf: ik heb bijna 30000 post
quote:17:28:23] (bah)?°?*©º°??°º®®º°??°º©- 100%Ð?ñÑ@ -©º°??°º®®º°??°º©*?°? ߤn T?¤ ãÁñ V@káñ?1é (HuIsWeRk MaKeUh)(bah) zegt:
quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:30 schreef Imberr het volgende:
[..]ben nu pizzabroodje-achtig iets aan t eten
![]()
Maar jij bent ook nog maar net lid.quote:
quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:31 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Heb ik met mostert
Ik lust dat niet behalve op een hamburger bij de MC
Fototje?quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:30 schreef Imberr het volgende:
[..]ben nu pizzabroodje-achtig iets aan t eten
![]()
Dit soort eigenschappen moet je eruit slaan, eigenlijk.quote:
quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:33 schreef Ayaxola het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
..........
Zag ik iemand maken ergens
Sorryquote:Op vrijdag 16 september 2005 17:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij zegt Yay de Negert oid, ik zeg ':W'.
Lul.
Pitamac Chickenquote:Op vrijdag 16 september 2005 17:33 schreef TehRockstar het volgende:
Bij McDonalds is alleen de McChicken en de Pitamac lekker.
Nee zusje van een vriendin van me..quote:
Inderdaad.quote:
Ik dacht dat 't gewoon willekeurige tekentjes warenquote:Op vrijdag 16 september 2005 17:33 schreef Imberr het volgende:
[..]
100% donna, ben toe aan vakantie en dan iets over huiswerk maken dat bah is![]()
quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:33 schreef Ayaxola het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
..........
Zag ik iemand maken ergens
BigMac is nog altijd het bestquote:Op vrijdag 16 september 2005 17:36 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Inderdaad.Oeh, en natuurlijk de McNuggets
Is dat nog een beetje wat? Die Pitamac? Ik heb me er nog niet aan gewaagd.quote:
Maar die is iets te breedquote:Op vrijdag 16 september 2005 17:36 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
..................
Hmm die onderste wil er niet echt lekker onder.
Eetze en de groetjes aan Gizz.quote:
wees blijquote:Op vrijdag 16 september 2005 17:36 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ik dacht dat 't gewoon willekeurige tekentjes waren
Jup en met puntjes bijwerken wil ook niet echt.quote:
Ja, het gaat wel. Niet echt geweldig maar wel lekk0r.quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:37 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Is dat nog een beetje wat? Die Pitamac? Ik heb me er nog niet aan gewaagd.
Ik kon het om eerlijk te zijn ook lezenquote:Op vrijdag 16 september 2005 17:37 schreef Imberr het volgende:
[..]
wees blijjij kan tenminste geen breezah lezen.. ik wel
![]()
Zallik doenquote:Op vrijdag 16 september 2005 17:37 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Eetze en de groetjes aan Gizz.
quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:37 schreef 1040STf het volgende:
Iedereen die ik ken vind mij heerschen.
Maar een overgroot ego bezit ik niet.
quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:38 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ik kon het om eerlijk te zijn ook lezen
Ja, sorry, ik ken best wat van dat soort wijvenquote:
Hij heeft nooit kunnen groeien.quote:
Ik geloof je welquote:Op vrijdag 16 september 2005 17:35 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Nee zusje van een vriendin van me..
Ik zit in de 5e () en zij in de 1e dus nu ben ik tof und so.
maar ze is wel een leuk meisje voor een brugger.
jij moet es leren om een spatie tussen tekst enquote:Op vrijdag 16 september 2005 17:43 schreef B_BOY het volgende:
leuke tt hier is over nagedacht:P of nouja er is moeite voor gedaan. ik heb net gegeten. zometeen naar orkest. dan naar een feestje bij een vriend van mij en dan naar tilburg stappen. wie gaan er nog meer uit vanaaf?
Met zoetzure saus!quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:36 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Inderdaad.Oeh, en natuurlijk de McNuggets
Goed he? Daar zit echt uren van diegaand denkwerk in.quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:43 schreef B_BOY het volgende:
leuke tt hier is over nagedacht:P of nouja er is moeite voor gedaan. ik heb net gegeten. zometeen naar orkest. dan naar een feestje bij een vriend van mij en dan naar tilburg stappen. wie gaan er nog meer uit vanaaf?
Joe? Wie is dat?quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:44 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Met zoetzure saus!![]()
Bben ff eten! Joe
Dan klopt die hele zin nog niet! Een zin met alleen het woordje "Jou". Het gaat ook helemaal nergens meer over tegenwoordig.quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:46 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
joe is in breezertaal jou
Ik vroeg mij anders precies hetzelfde af.quote:
joe is zoeiets als doei hoooi enzoquote:Op vrijdag 16 september 2005 17:47 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dan klopt die hele zin nog niet! Een zin met alleen het woordje "Jou". Het gaat ook helemaal nergens meer over tegenwoordig.
je meent tquote:Op vrijdag 16 september 2005 17:51 schreef spenky het volgende:
[..]
joe is zoeiets als doei hoooi enzo
en komt uit het limburgs net zoals hoi zeggen op het eind van een gesprek/ontmoeting.quote:
ohh maar dat doe ik nu ook hoor (rotterdamquote:Op vrijdag 16 september 2005 17:57 schreef B_BOY het volgende:
[..]
en komt uit het limburgs net zoals hoi zeggen op het eind van een gesprek/ontmoeting.
Oke, dat was dus reeds bekend.quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:02 schreef MaRySe het volgende:
HALLO!
BRAINSTER
IS
EEN
VIEZE
VUILE
PEDO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:02 schreef MaRySe het volgende:
HALLO!
BRAINSTER
IS
EEN
VIEZE
VUILE
PEDO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
nee whoor ze hebben vlaaienquote:Op vrijdag 16 september 2005 18:03 schreef the_legend_killer het volgende:
Jullie zien Limburgs helemaal verkeerd
quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:03 schreef the_legend_killer het volgende:
quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:51 schreef spenky het volgende:
[..]
joe is zoeiets als doei hoooi enzo
neej helaas niet mijn pa heeft nogal veel contact in limbo land en die komen hier regelmatig over de vloer.quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:03 schreef the_legend_killer het volgende:
!quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:04 schreef spenky het volgende:
[..]
nee whoor ze hebben [s]vlaaien[/b] BIER
Ja, vind ik dus ookquote:Op vrijdag 16 september 2005 18:12 schreef MaRySe het volgende:
brainster de peeheedoo
oh je moet wel even 0900-PEDO bellen om je pasje aan te vragen
Whaha, vanwaar deze ruzie?quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:12 schreef MaRySe het volgende:
brainster de peeheedoo
oh je moet wel even 0900-PEDO bellen om je pasje aan te vragen
Vertel eens eerlijk wat het isquote:Op vrijdag 16 september 2005 18:13 schreef brainster het volgende:
Maryse, kap is met die pedo ongein![]()
Een miscommunicatie op msn. Zij stuurde allemaal foto's van minderjarige meisjes, ik zeg dat ik naar foto's van M ga kijken, en dat ik spontaan verliefd ben op die foto's van M, noemt ze mij een pedoquote:
Fase 1, de ontkenningquote:Op vrijdag 16 september 2005 18:13 schreef brainster het volgende:
Maryse, kap is met die pedo ongein![]()
Het was maar 1 chickie van 10quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:14 schreef brainster het volgende:
[..]
Een miscommunicatie op msn. Zij stuurde allemaal foto's van minderjarige meisjes, ik zeg dat ik naar foto's van M ga kijken, en dat ik spontaan verliefd ben op die foto's van M, noemt ze mij een pedo
M = maryse
Smerige pedoquote:Op vrijdag 16 september 2005 18:18 schreef MaRySe het volgende:
ja die is 16 daar had ik 't niet over die mag je legaal nuecken
en mijn vriendje is niet 16
hij is 23!
quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:18 schreef MaRySe het volgende:
ja die is 16 daar had ik 't niet over die mag je legaal nuecken
en mijn vriendje is niet 16
hij is 23!
quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
23 is dat niet een beetje oud voor jou
je vriend is dus een viespeuk !quote:
quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:25 schreef Ayaxola het volgende:
Ik zag Spenky ergens vragen wat een PI was
quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:25 schreef Ayaxola het volgende:
Ik zag Spenky ergens vragen wat een PI was
quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:28 schreef spenky het volgende:
[..]
sorry hoor maar kweet al die afkortingen niet...
newbiequote:Op vrijdag 16 september 2005 18:28 schreef spenky het volgende:
[..]
sorry hoor maar kweet al die afkortingen niet...
jaaquote:Op vrijdag 16 september 2005 18:32 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Als je kijkt naar de dag van de registratie kijkt wel ja
euh, hihi, als je PI niet weet dan ben je bést newbie hoor.quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:30 schreef spenky het volgende:
[..]
nou jij ben newbier dan ik hooor
Lurker.quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:34 schreef spenky het volgende:
[..]
jaamaar vroeger posstte ik niet zoveel.. zat altijd een beetje te lezen
...quote:
jaa zoiets bedoelke ik met profiteur...quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
...
Ironie?
Serieus niet?
Lurker = Lezen en NIET reageren.
quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:39 schreef the_legend_killer het volgende:
kut zooi
dalijk autorijles om 7 uur en heb alchohol gehad ....
Als ik een ongeluk krijg ofzo dik probleem.
Maar ik kan goed autorijden onder invloed alleen nu iets meer dan normaal bier gehad.
Hoe weet je dat laatste als je niet eens je rijbewijs hebt.quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:39 schreef the_legend_killer het volgende:
kut zooi
Maar ik kan goed autorijden onder invloed alleen nu iets meer dan normaal bier gehad.
idiootquote:Op vrijdag 16 september 2005 18:39 schreef the_legend_killer het volgende:
kut zooi
Dit is niet mijn eerste rijles nummer 21 en mijn pa heeft een autoquote:Op vrijdag 16 september 2005 18:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoe weet je dat laatste als je niet eens je rijbewijs hebt.
Nee hoor, we lachen je alleen toequote:Op vrijdag 16 september 2005 18:41 schreef spenky het volgende:
jullie zijn wel tegen me heh vandaag
Je kon dus al auto rijden en hebt nog steeds 21 lessen nodigquote:Op vrijdag 16 september 2005 18:41 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dit is niet mijn eerste rijles nummer 21 en mijn pa heeft een auto
Moet toch wat he als ze niet thuis zijn
oehhquote:Op vrijdag 16 september 2005 18:42 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik rij dalijk rond in Geleen
quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:42 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Nee hoor, we lachen je alleen toe
quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:40 schreef the_legend_killer het volgende:
ja maar ik rij zo ook wel eens in de auto van mij pa dus kan dat goed![]()
hoop iknu ook
heb pakket van 40 lessenquote:Op vrijdag 16 september 2005 18:43 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Je kon dus al auto rijden en hebt nog steeds 21 lessen nodig
Het aller aller aller ergste, op een paar puntjes na, van het roken is dus écht het roken in de auto.quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:43 schreef the_legend_killer het volgende:
Alleen vind ik het kut dat je niet mag roken in de lesauto
Tering zeg, waarom heb je er dan zoveel genomen?quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:44 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
heb pakket van 40 lessen
30ste TTT en later examen hoop met 30 lessen klaar te zijn dan krijg ik geld terug
Moet toch de tijd omkrijgen he..
had je dat danquote:Op vrijdag 16 september 2005 18:45 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb geen baard meer
Pakket he..quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:45 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Tering zeg, waarom heb je er dan zoveel genomen?
Je moet toch de tijd om krijgen hequote:Op vrijdag 16 september 2005 18:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het aller aller aller ergste, op een paar puntjes na, van het roken is dus écht het roken in de auto.
Ongelovelijk vreselijk misselijk word ik daar van.
Omdat dat standaard wasquote:Op vrijdag 16 september 2005 18:45 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Tering zeg, waarom heb je er dan zoveel genomen?
Voordat ik begon heb ik nog nooit auto geredenquote:Op vrijdag 16 september 2005 18:47 schreef Ayaxola het volgende:
Standaard 40? Je kan toch ook wel een pakket nemen van 20 lessen? Dat was dan waarschijnlijk toch ook wel genoeg geweest?
quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:46 schreef the_legend_killer het volgende:
'
[..]
Je moet toch de tijd om krijgen heautorijden alleen is niet genoeg
Hij is wel kankerliefquote:Op vrijdag 16 september 2005 18:51 schreef MaRySe het volgende:
http://www.compfused.com/directlink/819/
deze kat is echt kankerdik
en die troela tilt dat zo maar ff opquote:Op vrijdag 16 september 2005 18:51 schreef MaRySe het volgende:
http://www.compfused.com/directlink/819/
deze kat is echt kankerdik
ben je het waardt dan?quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:54 schreef Gizmore het volgende:
Jeuj, mn kwartetje in het vorige topic is er niet eens uitgemod
Avond
40kg.quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:54 schreef spenky het volgende:
[..]
en die troela tilt dat zo maar ff op![]()
je bedoelt denk ik te zeggen dat ie kankerdik is of watquote:Op vrijdag 16 september 2005 18:57 schreef MaRySe het volgende:
teringmijn kat is 8 kilo en die is al fokkingdik
Weet ik ook welquote:Op vrijdag 16 september 2005 18:56 schreef MaRySe het volgende:
pff kankeris gewoon een krachtterm
en ja ik ken mensen met kanker en mensen die er dood aan zijn gegaan
nog succes enzoquote:Op vrijdag 16 september 2005 18:48 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Voordat ik begon heb ik nog nooit auto gereden
Maar ik bleek het ook nog eens goed te kunnen.
Maar ik ben weglessen..
Tot straks als alles goed gaat
Sodeju, mijn konijn weegt 5 kiloquote:Op vrijdag 16 september 2005 18:57 schreef TehRockstar het volgende:
Kanker, mijn kat weegt 4 kilo.Ik geef hem te weinig eten/
Dat zou je deze zomer toch gaan doenquote:Op vrijdag 16 september 2005 19:05 schreef MaRySe het volgende:
Ik weeg net zo veel als 13 x mijn konijntje moet er alleen 1 afstaan
Ik had begrepen dat jij en juiced ook bij de konijnen af bezig zijn?quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:07 schreef MaRySe het volgende:
Ja ik was mijn konijntje kwijt maar hij is weer terug
misschien moet ik er dit keer 2 afstaan.
gemiddeld konijn weegt écht niet zoveel als een kat, dus weeg je maar 30 kg?quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:07 schreef TehRockstar het volgende:
Ik weeg 10 keer zoveel als je konijn.
LE-ZEN! het ging over het konijn van Maryse, die 5 kg weegtquote:Op vrijdag 16 september 2005 19:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
gemiddeld konijn weegt écht niet zoveel als een kat, dus weeg je maar 30 kg?
quote:
quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:08 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat jij en juiced ook bij de konijnen af bezig zijn?
Ik weeg 50 kilo. :pquote:Op vrijdag 16 september 2005 19:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
gemiddeld konijn weegt écht niet zoveel als een kat, dus weeg je maar 30 kg?
loolquote:Op vrijdag 16 september 2005 19:04 schreef Imberr het volgende:
intelligent gesprek dat ik net had:
*iets met een mark*
![]()
die lauraine tochquote:Op vrijdag 16 september 2005 19:15 schreef spenky het volgende:
[..]
haha ze ging net ook tegen me praten
foto?quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:18 schreef Imberr het volgende:
leuk meissie is t welalleen beetje raar
ghehe zal wel ff hoi tegen der zeggenquote:Op vrijdag 16 september 2005 19:18 schreef Imberr het volgende:
leuk meissie is t welalleen beetje raar
wat wasser kapot? je stekker doos naar de muur ?quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:20 schreef EvilWasp het volgende:
Ik heb mijn xbox gerepareerd nadat hij 3 maanden buiten gebruik is geweest![]()
Ze is net wegquote:Op vrijdag 16 september 2005 19:20 schreef spenky het volgende:
[..]
ghehe zal wel ff hoi tegen der zeggen
Wat was ermee dan? Anders kun je die van mij nog wel overnemen voor een zacht prijsjequote:Op vrijdag 16 september 2005 19:20 schreef EvilWasp het volgende:
Ik heb mijn xbox gerepareerd nadat hij 3 maanden buiten gebruik is geweest![]()
2 van mijn lege RAM pinnetjes maakten kortsluiting. De afstand tussen 2 van die dingen is 0.5 mmquote:Op vrijdag 16 september 2005 19:21 schreef spenky het volgende:
[..]
wat wasser kapot? je stekker doos naar de muur ?
Ik kan em ook moddenquote:Op vrijdag 16 september 2005 19:21 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Wat was ermee dan? Anders kun je die van mij nog wel overnemen voor een zacht prijsje
Dat hoeft niet meer, heb al spellen zat via de legale weg en toch niet duur (inkoopprijsquote:
wij hadden woensdag eig s.o. frans.. maar die is gelukkig verzet anders had ik echt n 1 gehadquote:Op vrijdag 16 september 2005 19:24 schreef EvilWasp het volgende:
Vandaag bij Frans: Hoe denk je dat je de toets gemaakt hebt?
Foutloos.
Damn wat ben ik een nurtje![]()
ik heb toch geen recente foto van derquote:Op vrijdag 16 september 2005 19:26 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Nou ja zeg, doe eens wat voor je mede SC'ers![]()
In dat geval kun je er niets aan doen.. Jammerquote:Op vrijdag 16 september 2005 19:27 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik heb toch geen recente foto van der![]()
alleen oudere maar ze ziet er nu heel anders uit![]()
Alles is hackbaar..quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:25 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat hoeft niet meer, heb al spellen zat via de legale weg en toch niet duur (inkoopprijs) Je mag een poging wagen als ik een xbox 360 heb volgend jaar met zo'n content blokkende chip erin
Alles is hackbaar.quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:30 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Alles is hackbaar..
Ze zeiden dat de xbox unhackable was. Hij is gehackt.
Ze zeggen dat de 360 hackable is maar dat het moeilijk gaat worden. Hij zal dus zeker gehackt worden. Smartxx heeft op dit moment al 3 dev kits in handen waarmee ze al druk bezig zijn.
Ik heb er volle vertrouwen in![]()
Ik ook, maar eigenlijk is het pas de moeite om een xbox360 te halen als je een HDTV hebt en daar heb ik dus écht geen geld voorquote:Op vrijdag 16 september 2005 19:30 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Alles is hackbaar..
Ze zeiden dat de xbox unhackable was. Hij is gehackt.
Ze zeggen dat de 360 hackable is maar dat het moeilijk gaat worden. Hij zal dus zeker gehackt worden. Smartxx heeft op dit moment al 3 dev kits in handen waarmee ze al druk bezig zijn.
Ik heb er volle vertrouwen in![]()
Yay voor mij.quote:
Echt wereldnieuws, het zou op de frontpage gezet moeten wordenquote:Op vrijdag 16 september 2005 19:39 schreef Imberr het volgende:
[..]
Das een groot nieuwtje heurzoiets onthoud ik wel
![]()
![]()
Een groot nieuwtje voor een klein meisjequote:Op vrijdag 16 september 2005 19:39 schreef Imberr het volgende:
[..]
Das een groot nieuwtje heurzoiets onthoud ik wel
![]()
![]()
Kleinquote:Op vrijdag 16 september 2005 19:41 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Een groot nieuwtje voor een klein meisje![]()
vind ik nou ookquote:Op vrijdag 16 september 2005 19:41 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Echt wereldnieuws, het zou op de frontpage gezet moeten worden![]()
quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:41 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Een groot nieuwtje voor een klein meisje![]()
kssst... rot op newbiequote:Op vrijdag 16 september 2005 19:41 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Echt wereldnieuws, het zou op de frontpage gezet moeten worden![]()
stuudquote:Op vrijdag 16 september 2005 19:43 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Een zin begin je altijd met een hoofdletter![]()
Ga eens optiefen,quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:43 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Een zin begin je altijd met een hoofdletter![]()
Normaal typt ie wel met een hoofdletter aan het begin van de zinquote:
Moet ik nu 'al' mijn posts gaan veranderen zonder punt?quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ga eens optiefen,
Vrdme, je moet achter een smilie OOK een . zetten.
.
stel je niet aan, dit is fok, geen werkstuk. tis wel duidelijk dat je nogal erg newbie bent hier. ga de FAQ eens lezenquote:Op vrijdag 16 september 2005 19:45 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Normaal typt ie wel met een hoofdletter aan het begin van de zinDus ik moest er wel iets van zeggen.
Duh.quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:46 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Moet ik nu 'al' mijn posts gaan veranderen zonder punt?![]()
Mjah.. bij mij word de eerste letter meestal automatisch hoofdletter gemaakt hierquote:Op vrijdag 16 september 2005 19:45 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Normaal typt ie wel met een hoofdletter aan het begin van de zinDus ik moest er wel iets van zeggen.
De link daarvan heb je me nu al zo vaak gestuurd, dat ik 'm onderhand al 4x gelezen heb ofzoquote:Op vrijdag 16 september 2005 19:47 schreef Gizmore het volgende:
[..]
stel je niet aan, dit is fok, geen werkstuk. tis wel duidelijk dat je nogal erg newbie bent hier. ga de FAQ eens lezen.
quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:47 schreef k-Rin het volgende:
[..]
De link daarvan heb je me nu al zo vaak gestuurd, dat ik 'm onderhand al 4x gelezen heb ofzo.
Als jij zo'n taalpurist was had je geen 'r' achter dat gezetquote:Op vrijdag 16 september 2005 19:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vertel je datr ook aan alle taalpuristen?.
Ja, ik ben het ook niet omdat ik zelf vaak genoeg fouten maak.quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:51 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Als jij zo'n taalpurist was had je geen 'r' achter dat gezetTrouwens, je wist allang dat ik geen taalpuritein ben, zoals sommige mensen hier
Geloof dat Fles er wel een was? of laat mn geheugen me nu alweer in de steekquote:Op vrijdag 16 september 2005 19:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, ik ben het ook niet omdat ik zelf vaak genoeg fouten maak.
Nee.quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:55 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Geloof dat Fles er wel een was? of laat mn geheugen me nu alweer in de steek
Dat is goeie muziek! En het dansen is ook wel vetquote:Op vrijdag 16 september 2005 19:51 schreef Imberr het volgende:
de vriend van me moeder heeft nu een dvd van Lord of the Dance opstaan
quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:07 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Dat is goeie muziek! En het dansen is ook wel vet
Doetie anders nooooitquote:Op vrijdag 16 september 2005 20:07 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Whehe, renesite loopt een beetje op de zaken vooruit zo te zien
Mijn ouders hebben de hele kamer volhangen met posters enzo en hebben alle DVD's en CD's en dingenquote:Op vrijdag 16 september 2005 20:08 schreef Imberr het volgende:
[..]
![]()
is iid wel ruig ja.. ik dacht eerst dat t dom was maar tis echt stoer
![]()
whehequote:Op vrijdag 16 september 2005 20:09 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben de hele kamer volhangen met posters enzo en hebben alle DVD's en CD's en dingen
Groupies!quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:09 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben de hele kamer volhangen met posters enzo en hebben alle DVD's en CD's en dingen
Ach ja ik vindt de muziek mooi en goed dus ik vindt het niet ergquote:
quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:12 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Nee dat valt best mee, doe ik ook nooooit gelukkig![]()
Ja, en niet een ongelukje gemaaktquote:Op vrijdag 16 september 2005 20:20 schreef the_legend_killer het volgende:
Yo mensen rijles ging goed
Alleen fileparkering ging scheef
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |