Jup en met puntjes bijwerken wil ook niet echt.quote:
Ja, het gaat wel. Niet echt geweldig maar wel lekk0r.quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:37 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Is dat nog een beetje wat? Die Pitamac? Ik heb me er nog niet aan gewaagd.
Ik kon het om eerlijk te zijn ook lezenquote:Op vrijdag 16 september 2005 17:37 schreef Imberr het volgende:
[..]
wees blijjij kan tenminste geen breezah lezen.. ik wel
![]()
Zallik doenquote:Op vrijdag 16 september 2005 17:37 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Eetze en de groetjes aan Gizz.
quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:37 schreef 1040STf het volgende:
Iedereen die ik ken vind mij heerschen.
Maar een overgroot ego bezit ik niet.
quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:38 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ik kon het om eerlijk te zijn ook lezen
Ja, sorry, ik ken best wat van dat soort wijvenquote:
Hij heeft nooit kunnen groeien.quote:
Ik geloof je welquote:Op vrijdag 16 september 2005 17:35 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Nee zusje van een vriendin van me..
Ik zit in de 5e () en zij in de 1e dus nu ben ik tof und so.
maar ze is wel een leuk meisje voor een brugger.
jij moet es leren om een spatie tussen tekst enquote:Op vrijdag 16 september 2005 17:43 schreef B_BOY het volgende:
leuke tt hier is over nagedacht:P of nouja er is moeite voor gedaan. ik heb net gegeten. zometeen naar orkest. dan naar een feestje bij een vriend van mij en dan naar tilburg stappen. wie gaan er nog meer uit vanaaf?
Met zoetzure saus!quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:36 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Inderdaad.Oeh, en natuurlijk de McNuggets
Goed he? Daar zit echt uren van diegaand denkwerk in.quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:43 schreef B_BOY het volgende:
leuke tt hier is over nagedacht:P of nouja er is moeite voor gedaan. ik heb net gegeten. zometeen naar orkest. dan naar een feestje bij een vriend van mij en dan naar tilburg stappen. wie gaan er nog meer uit vanaaf?
Joe? Wie is dat?quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:44 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Met zoetzure saus!![]()
Bben ff eten! Joe
Dan klopt die hele zin nog niet! Een zin met alleen het woordje "Jou". Het gaat ook helemaal nergens meer over tegenwoordig.quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:46 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
joe is in breezertaal jou
Ik vroeg mij anders precies hetzelfde af.quote:
joe is zoeiets als doei hoooi enzoquote:Op vrijdag 16 september 2005 17:47 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dan klopt die hele zin nog niet! Een zin met alleen het woordje "Jou". Het gaat ook helemaal nergens meer over tegenwoordig.
je meent tquote:Op vrijdag 16 september 2005 17:51 schreef spenky het volgende:
[..]
joe is zoeiets als doei hoooi enzo
en komt uit het limburgs net zoals hoi zeggen op het eind van een gesprek/ontmoeting.quote:
ohh maar dat doe ik nu ook hoor (rotterdamquote:Op vrijdag 16 september 2005 17:57 schreef B_BOY het volgende:
[..]
en komt uit het limburgs net zoals hoi zeggen op het eind van een gesprek/ontmoeting.
Oke, dat was dus reeds bekend.quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:02 schreef MaRySe het volgende:
HALLO!
BRAINSTER
IS
EEN
VIEZE
VUILE
PEDO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:02 schreef MaRySe het volgende:
HALLO!
BRAINSTER
IS
EEN
VIEZE
VUILE
PEDO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
nee whoor ze hebben vlaaienquote:Op vrijdag 16 september 2005 18:03 schreef the_legend_killer het volgende:
Jullie zien Limburgs helemaal verkeerd
quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:03 schreef the_legend_killer het volgende:
quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:51 schreef spenky het volgende:
[..]
joe is zoeiets als doei hoooi enzo
neej helaas niet mijn pa heeft nogal veel contact in limbo land en die komen hier regelmatig over de vloer.quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:03 schreef the_legend_killer het volgende:
!quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:04 schreef spenky het volgende:
[..]
nee whoor ze hebben [s]vlaaien[/b] BIER
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |