Kan best ik heb hem niet gemaaktquote:
Chrisje !quote:
iedereen is in een blije buiquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:03 schreef brainster het volgende:
Goedemorgen mensen
Ben jij in een blije bui Saaw?
jupquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:03 schreef brainster het volgende:
Goedemorgen mensen
Ben jij in een blije bui Saaw?
Jij hebt echt niks beters te doen dan de kont vriend van jaguar uit te hangen he.quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:02 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Je kan niet eens normaal topics openen
quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:04 schreef saaw het volgende:
[..]
jup
weet alleen niet helemaal waarom want het is verdomd vroeg en ik heb maar 2 uur geslapen
maar vanavond naar eensuperleuk feestje
quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:04 schreef saaw het volgende:
[..]
jup
weet alleen niet helemaal waarom want het is verdomd vroeg en ik heb maar 2 uur geslapen
maar vanavond naar eensuperleuk feestje
Doe normaalquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:05 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Jij hebt echt niks beters te doen dan de kont vriend van jaguar uit te hangen he.
Hoeveel heeft die kneus je betaald![]()
Waar was je gisteravond man ?quote:
En jij ook !quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:02 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Je kan niet eens normaal topics openen
Deed ze het live op fok dan?quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:06 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Waar was je gisteravond man ?![]()
Dead Doll zat aan de pillen![]()
Nee op msnquote:
allebeiquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:06 schreef brainster het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan? Uitgeweest, hele nacht films gekeken? ()
Maar dan gaan ze gewoon doorquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja en ik heb tegen jou gezegd "negeer die shit" gewoon.
Dus, voortaan doen.
Heb jij nou al klysma's ?quote:
jungle book, trainspotter, roadtrip en once upon a time in mexicoquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:11 schreef brainster het volgende:
[..]
Ook leuk
Welke films hebt je gezien?
quote:
Dat was dus eenhele lange nachtquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:13 schreef saaw het volgende:
[..]
jungle book, trainspotter, roadtrip en once upon a time in mexico
oow die heb ik niet in mijn assoirtemmentquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:16 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dit is een klysma
http://www.deaardbol.nl/C.html Dat is om je kont mee schoon te spuiten en te reinigen .
ik: the pacifier, roadtrip, american history x en flodder.quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:13 schreef saaw het volgende:
[..]
jungle book, trainspotter, roadtrip en once upon a time in mexico
quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:18 schreef Meki het volgende:
[..]
oow die heb ik niet in mijn assoirtemment
Heb je de trend gemist ofzo?quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:18 schreef Meki het volgende:
[..]
oow die heb ik niet in mijn assoirtemment
american history x heb ik zoo vaak gezienquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:19 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ik: the pacifier, roadtrip, american history x en flodder.
Bij die film lig ik altijd in een deuk.quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:20 schreef Chriz2k het volgende:
Ik heb trouwens gister Der Untergang voor de 3e keer gekeken.
is wel goed geschreven togquote:
En zo niet wou je zeggen?quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:12 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Maar dan gaan ze gewoon door![]()
oowquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:19 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Heb je de trend gemist ofzo?
Iedere zelf respecterende winkel verkoopt klysma's
Patty brad is er ooit mee begonen en zinds dien doen alle bekende Nederlanders het .
Echt als je nog wil mee tellen moet je ze toch gaan verkopen![]()
quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:20 schreef saaw het volgende:
[..]
american history x heb ik zoo vaak gezien
met die stoepranderg ziek maar goeie film
Bij de Hema kan je ze ook al kopen.quote:
idd een zieke maar een ook zo'n goede filmquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:20 schreef saaw het volgende:
[..]
american history x heb ik zoo vaak gezien
met die stoepranderg ziek maar goeie film
Hie staat alle info over klysma'squote:Laxeermiddelen, rectaal gebruikte
Een goede manier om te laxeren is om een middel via een klysma (dat wil zeggen via de anus) in de einddarm te brengen. Deze klysma s zijn meestal samengesteld op basis van fysiologisch zout, waarin verschillende stoffen kunnen zijn opgelost. Eventueel gewoon kraanwater is ook prima als oplosmiddel, of anders glycerine.
Helemaal mee eens, Maikel.quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:19 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Heb je de trend gemist ofzo?
Iedere zelf respecterende winkel verkoopt klysma's
Patty brad is er ooit mee begonen en zinds dien doen alle bekende Nederlanders het .
Echt als je nog wil mee tellen moet je ze toch gaan verkopen![]()
mah ik mot da nie zeg ik dan.quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:28 schreef _ELMaikel_ het volgende:
En dan heel fok natuurlijk bij Meki die dingen kopen![]()
''Gouwe handol'' Zeggen ze dan in Den-Haag
quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:31 schreef RaymanNL het volgende:
die stomme hamster van ons die klom zojuist in een halfvol glas water![]()
Is hij nu dood?quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:31 schreef RaymanNL het volgende:
die stomme hamster van ons die klom zojuist in een halfvol glas water![]()
quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:38 schreef saaw het volgende:
@ Dead-Doll: die borsten uit je ava gingen net even precies tegelijk met de beat van het liedje dat ik luister![]()
oow ik ga erover nadenken om hem topper van de week in te plaatsenquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:26 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, Maikel.
Echt Meki, als je die shop van je draaiende wil houden, zou je toch beter echt eerst een aantal klysma's aan moeten schaffen.
Ik heb trouwens wel een nummer waar je ze kunt bestellen, voor een zachte vergoeding, en dan bedoel ik een érg zachte vergoeding.
Daarvoor moet je even bellen naar 077-366 29 11.
Succes!
wat doen ze met die ding danquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:32 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Meki ben je al aan het bellen ?
jahquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:44 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
je bent al aardig in de kerst sfeer heh![]()
wij (de C1000)verkopen al sinds maandag pepernoten en hebben in het magazijn al kerstkransjes liggenquote:
wij ook :")quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:55 schreef Meki het volgende:
wij verkopen nu ook Taaien
oow wij ookquote:Op zaterdag 10 september 2005 12:05 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
wij ook :")
we hebben al een sinterklaas stelling![]()
quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:27 schreef saaw het volgende:
trouwens
over 26 uur en 36 minuten allemaal even bidden plz
f1 race in spa francorchamps, kimi moet winnen
Doeiquote:
Helaas.quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:43 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
niet alles moet dood, dead doll![]()
Is een soort van cosmetiaquote:
Ja echt he .quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:50 schreef Imberr het volgende:
de buren maken pannenkoeken met appelstukjes erin zo te ruiken![]()
jammer dat ik niks krijg![]()
![]()
wel een dooie boel hier in de sc trouwens
Vertel esquote:Op zaterdag 10 september 2005 13:54 schreef Maikuuul het volgende:
Lolleromfg ik ben er ook weerzeg ehm mensen, wat is een proggie om lieve meisjes op te nemen via de cam als je met msn cammed dan zeg maar ?
Dit heeft niks met Jaguarized te maken hoor.quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:05 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Jij hebt echt niks beters te doen dan de kont vriend van jaguar uit te hangen he.
Hoeveel heeft die kneus je betaald![]()
Over wat ? ze heeft niks gedaan hoor via de camquote:
Camtasia! Geweldig programma!quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:54 schreef Maikuuul het volgende:
Lolleromfg ik ben er ook weerzeg ehm mensen, wat is een proggie om lieve meisjes op te nemen via de cam als je met msn cammed dan zeg maar ?
Wies dat meisje in je avater ?quote:
Kristin Davis, duhquote:Op zaterdag 10 september 2005 14:19 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wies dat meisje in je avater ?
YES IMBER IS ER JONGENS !!!! ZE IS ER !!!! en ze is slimmer dan ooitquote:Op zaterdag 10 september 2005 14:19 schreef Imberr het volgende:
[..]
Kristin Davis, duh![]()
edit: weet niet zeker of ik t goed heb geschreven![]()
Ja.quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:19 schreef Imberr het volgende:
[..]
Kristin Davis, duh![]()
edit: weet niet zeker of ik t goed heb geschreven![]()
ik ben er de hele tijd al hoorquote:Op zaterdag 10 september 2005 14:20 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
YES IMBER IS ER JONGENS !!!! ZE IS ER !!!! en ze is slimmer dan ooit
Het is Imberr voor jou, makker.quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:20 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
YES IMBER IS ER JONGENS !!!! ZE IS ER !!!! en ze is slimmer dan ooit
ja iddquote:Op zaterdag 10 september 2005 14:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het is Imberr voor jou, makker.
Bootschappen nog wel.quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:41 schreef spenky het volgende:
phoe... eff denken hoor
jaaaa ik heb net lekker bootschappen gedaan
Imberrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, ik vroeg je watquote:
quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:42 schreef spenky het volgende:
[..]
jaa moest een nieuw zeil hebben een wat touwen voor me zeiljacht
ohw.. nee, sorryquote:Op zaterdag 10 september 2005 14:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Imberrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, ik vroeg je wat
Chilleren? Is dat nieuw?quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:51 schreef Maikuuul het volgende:
Ik ga ff chilleren op de banktot ziens of tot over een uur ofzo
Jag, wat betaal jij mij?quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:53 schreef Jaguarized het volgende:
mogge....
Veel Roy, veeeeel euro's, waar kan je anders je hobby van bekostigen?quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:55 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Jag, wat betaal jij mij?
PUB SC #204: Hoi en Doei in PUB 204
Bwhaa. Vreemd woord.quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:53 schreef Imberr het volgende:
[..]
nope.. maikuuuuuul gebruikt t allang![]()
![]()
Wat is er vreemd aan?quote:
+quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:00 schreef brainster het volgende:
Ik chiller, jij chillerd, hij/zij/het chillerd, wij chilleren
neenee, t is:quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:00 schreef brainster het volgende:
Ik chiller, jij chillerd, hij/zij/het chillerd, wij chilleren
En zeker ook "wij chilleeren...quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:01 schreef Imberr het volgende:
[..]
neenee, t is:
ik chilleer, jij chilleerd, enz..![]()
Dan lijkt het me eerder jij chilleert, niet?quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:01 schreef Imberr het volgende:
[..]
neenee, t is:
ik chilleer, jij chilleerd, enz..![]()
maar wel gewoon chilleren jamet 1 e
![]()
ohwquote:Op zaterdag 10 september 2005 15:03 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Dan lijkt het me eerder jij chilleert, niet?.
Nee, kan niet. Jij-vorm is stam + t.quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:03 schreef Imberr het volgende:
[..]
ohwfoutje
![]()
maar.. met een d kan toch ook?![]()
Ik ben nooit goed geweest in spellingquote:Op zaterdag 10 september 2005 15:07 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Nee, kan niet. Jij-vorm is stam + t.
Moet je de basisschool een keer overdoen, anders?.
maar t is geen officieel woord dus er zitten geen regels aanquote:Op zaterdag 10 september 2005 15:07 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Nee, kan niet. Jij-vorm is stam + t.
Moet je de basisschool een keer overdoen, anders?.
Jep.quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:11 schreef -Trinity- het volgende:
Internet doet het weer!
Bupatih, nieuwe Kirstin ?
dankequote:Op zaterdag 10 september 2005 15:30 schreef the_legend_killer het volgende:
Laat het je smaken Imberr !
Ik ben er ook weer
Ja, boeiend.quote:
Preciesquote:Op zaterdag 10 september 2005 15:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, boeiend.
Dat gaan ze dat maar rondbazuinen op MSN ofzo.
Zo clichéquote:Op zaterdag 10 september 2005 15:58 schreef freiss het volgende:terug van voetbal, paar negers hadden uit onze kleedkamer dingen gejat
Ken je de daders en wat hebben ze allemaal gejat ?quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:58 schreef freiss het volgende:terug van voetbal, paar negers hadden uit onze kleedkamer dingen gejat
Nee, ik ken ze niet, maar het waren negers van een ander team. Ze hadden scootersleutels, diverse mobieltjes, geld en kleren gejatquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:43 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ken je de daders en wat hebben ze allemaal gejat ?
Het blijft gewoon kut..quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:50 schreef freiss het volgende:
[..]
Nee, ik ken ze niet, maar het waren negers van een ander team. Ze hadden scootersleutels, diverse mobieltjes, geld en kleren gejatNiets van mij gelukkig.
Tori Amos - I don't like mondays.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:10 schreef the_legend_killer het volgende:
van wie is dat lied ?
quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:05 schreef the_legend_killer het volgende:
hey boeman !
Ken ik helaas niet.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:14 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Tori Amos - I don't like mondays..
Ik doe drom ook geen athletiekquote:
is dat geen cover van eeeh iemand?quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:14 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Tori Amos - I don't like mondays..
Ze zouden hem moeten vierendelen, zulks een vuig stuk knol!quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:36 schreef Bupatih het volgende:
heyyyyyy
heb ik hier wat gemist?
Ik was naar de manege. ik zat Ranger te wassen begon hij opeens te poepen op mijn schoenen![]()
Hey Brechtje.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:36 schreef Bupatih het volgende:
heyyyyyy
heb ik hier wat gemist?
Ik was naar de manege. ik zat Ranger te wassen begon hij opeens te poepen op mijn schoenen![]()
Wil je mijn shotgun lenen ?quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:36 schreef Bupatih het volgende:
heyyyyyy
heb ik hier wat gemist?
quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:36 schreef Renesite het volgende:
hoi
Dat is zieligquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:39 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Wil je mijn shotgun lenen ?
Ik sta in de OPquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:43 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
![]()
Ga eens weg spemmerd je verziekt het topic
Doe is ff normaal ofzoquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:39 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Wil je mijn shotgun lenen ?
Ze zit altijd vast in haar hokquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Doe is ff normaal ofzo
Ranger is hartstikke lief, heeft nog nooit iemand kwaad gedaan
Was maar een garpjequote:Op zaterdag 10 september 2005 17:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Doe is ff normaal ofzo
Ranger is hartstikke lief, heeft nog nooit iemand kwaad gedaan
frikandelquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:24 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Was maar een garpje
Ik pestte mijn oudere nicht ook altijd met haar paard.
Dat ze er een frikandel van maken ofzo
ja, en van jou wil ik wel een broodje stoof willen maken.quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:24 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Was maar een garpje
Nogmaals ga eens weg spemmerd je verziekt de boelquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
ja, en van jou wil ik wel een broodje stoof willen maken.
Nogmaals ik sta in de OPquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:50 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nogmaals ga eens weg spemmerd je verziekt de boel
Was je ook echt van plan de frikandel van het paard op te eten?quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:24 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Was maar een garpje
quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:57 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
you wish !
Nee Gabry die frikandel mag jij hebben
Welk boek?quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:58 schreef Imberr het volgende:
hoii
net paar uur zitten lezen in een heel mooi boekmaar ben pas op de helft
Echt veel meisjes lezen boeken..quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:58 schreef Imberr het volgende:
hoii
net paar uur zitten lezen in een heel mooi boekmaar ben pas op de helft
Ik lees heel soms, als ik echt zo'n moment heb, een boek in een keer uit.quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:00 schreef Gabry het volgende:
[..]
Echt veel meisjes lezen boeken..
Ik snap echt niet waarom![]()
Ga gamen en muziek downloaden ofzo![]()
quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:00 schreef Gabry het volgende:
[..]
Echt veel meisjes lezen boeken..
Ik snap echt niet waarom![]()
Ga gamen en muziek downloaden ofzo![]()
dvd > boekquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:01 schreef Imberr het volgende:
[..]
Springvloed van Annie Garrett
originele titel is After you
@Gabry: boeken zijn mooi
Hmmm, niet bekend bij mijnquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:01 schreef Imberr het volgende:
[..]
Er staat niet veel in, maar ze gebruiken teveel woorden om het te zeggenquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:08 schreef the_legend_killer het volgende:
ik haat boeken
Daar staat teveel in
whahah!!quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:08 schreef the_legend_killer het volgende:
ik haat boeken
Daar staat teveel in
Valt tegenquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:09 schreef Imberr het volgende:
[..]
whahah!!![]()
hoezo droog![]()
t boek dat ik nu dus aan t lezen ben heeft uuhm.. 239 pagina'sben nu precies op de helft
best weinig dan.quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:09 schreef Imberr het volgende:
[..]
whahah!!![]()
hoezo droog![]()
t boek dat ik nu dus aan t lezen ben heeft uuhm.. 239 pagina'sben nu precies op de helft
Op bladzijde 119,5?quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:09 schreef Imberr het volgende:
[..]
whahah!!![]()
hoezo droog![]()
Ik heb ooit een boek van 1529 bladzijde gelezen dan piep je wel andersquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:09 schreef Imberr het volgende:
[..]
whahah!!![]()
hoezo droog![]()
yupquote:
ja, normaal lees ik dikkere boeken maar deze leek me wel leukquote:
Ontdekking van de Hemel van Harry Mulisch was ook behoorlijk lan gja, kwam op 1000 pagina's uitquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:12 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb ooit een boek van 1529 bladzijde gelezen dan piep je wel anders
NOOIT MEER ZEG IK JE !
Ik dat dikke LOTR boek.quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:14 schreef freiss het volgende:
[..]
Ontdekking van de Hemel van Harry Mulisch was ook behoorlijk lan gja, kwam op 1000 pagina's uit![]()
is die verfilmd? dan ga ik die wel een keer kijkenquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:01 schreef Imberr het volgende:
[..]
Je kan beter met mij in Utrecht ff lol maken ipv je ogen verprutsen in het 'saaie?' weekendquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:13 schreef Imberr het volgende:
[..]
yupik zoek altijd de helft en lees tot daar, neem dan ff een pauze indien nodig en dan lees ik weer verder
stomme tic van me
![]()
[..]
ja, normaal lees ik dikkere boeken maar deze leek me wel leuken had iets nodig om snel uit te lezen voor t weekend
Mijn moeder leest altijd na een kwart van het boek het einde, zodat ze rustig verder kan lezen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:13 schreef Imberr het volgende:
[..]
yupik zoek altijd de helft en lees tot daar, neem dan ff een pauze indien nodig en dan lees ik weer verder
stomme tic van me
![]()
Ik zoek altijd de 2e pagina en lees tot daarquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:13 schreef Imberr het volgende:
[..]
stomme tic van me
![]()
ik heb boeken nodigquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:15 schreef Gabry het volgende:
[..]
Je kan beter met mij in Utrecht ff lol maken ipv je ogen verprutsen in het 'saaie?' weekend![]()
Ik ook, en soms lees ik daarna nog het laatste of 1 na laatste hoofdstukquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:17 schreef the_legend_killer het volgende:
Als ik een boek moet lezen dan lees ik de samenvatting op internet
ik ook hoor.. t eerste wat ik deed toen ik pauze nam van dat boek was naar fok gaanquote:
quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:22 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik ook hoor.. t eerste wat ik deed toen ik pauze nam van dat boek was naar fok gaan![]()
maar ik moet gaan.. dalijk naar de griek![]()
tot vanavond![]()
![]()
Eet smakelijk !quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:22 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik ook hoor.. t eerste wat ik deed toen ik pauze nam van dat boek was naar fok gaan![]()
maar ik moet gaan.. dalijk naar de griek![]()
tot vanavond![]()
![]()
Bah. Wat zouden mensen nou anders moeten doen dan fokken op een zaterdagavond?quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:20 schreef the_legend_killer het volgende:
idd bijna niks hier
neucken , ben alleen mijn vriendin kwijtquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:45 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Bah. Wat zouden mensen nou anders moeten doen dan fokken op een zaterdagavond?
![]()
Dan huur of koop je toch een nieuwe?quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:47 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
neucken , ben alleen mijn vriendin kwijt
Ff bij de lokale disco langs een lekker bR33z4h zL3tTjUhH halenquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:47 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
neucken , ben alleen mijn vriendin kwijt
Ik ben aan het wachten dat zo'n meisje waar ik op wacht online komtquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:57 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Dan huur of koop je toch een nieuwe?
iedereen?quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:04 schreef -Trinity- het volgende:
Wat doet iedereen met elkaars avatars?
Ik weet hoe je je voelt...Ik heb nu ook maar 1 van mijn bitches online.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:07 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ben aan het wachten dat zo'n meisje waar ik op wacht online komt
ja er zijn meerdere.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:09 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik weet hoe je je voelt...Ik heb nu ook maar 1 van mijn bitches online.
Nee, jij.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:17 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ga je nu alweer weg dan?
Groetjes,
veldmuis
Ik blijf hier nog de hele avond ben ik bangquote:
Oh, okay...quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:18 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik blijf hier nog de hele avond ben ik bangHad liever uitgegaan, maar ach..
Groetjes,
-Mo-
Met een strik er omheen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:30 schreef the_legend_killer het volgende:
Alle Nederlanders terug naar Afrika !
Probeer es wat new material.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:30 schreef Xenwolfie het volgende:
HALLO! HIER BEN IK WEER EENS!
[afbeelding]
?
Sorry, ik ben vegetariër.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:32 schreef Xenwolfie het volgende:
[afbeelding]
Met een lekkere gehaktbal in het midden.
Dat is zóóó voor matige biermensen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:33 schreef Gizmore het volgende:
Leuk, alles veranderen in de gegevens van een andere user
Moet jij zeggenquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:34 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Dat is zóóó voor matige biermensen.![]()
quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:33 schreef the_legend_killer het volgende:
ga weg met die vieze plaatjes !
Die heeft ie helemaal nietquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:37 schreef -Trinity- het volgende:
-Mo-, wat doe je met mijn ondertitel?
Hey dWc...FUCK LVO!quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:38 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Die heeft ie helemaal nietHoi, ik ben dwc
Ik geloofde je bijnaquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:38 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Die heeft ie helemaal nietHoi, ik ben dwc
quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:37 schreef -Trinity- het volgende:
Trinity, wat doe je met mijn ondertitel?
Stop die sigaar maar lekker in je ....quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:41 schreef Xenwolfie het volgende:
En niet roken. Uit die sigaar!
Wel lief zijn hequote:Op zaterdag 10 september 2005 21:42 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Stop die sigaar maar lekker in je ....![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |