Jep.quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:11 schreef -Trinity- het volgende:
Internet doet het weer!
Bupatih, nieuwe Kirstin ?
dankequote:Op zaterdag 10 september 2005 15:30 schreef the_legend_killer het volgende:
Laat het je smaken Imberr !
Ik ben er ook weer
Ja, boeiend.quote:
Preciesquote:Op zaterdag 10 september 2005 15:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, boeiend.
Dat gaan ze dat maar rondbazuinen op MSN ofzo.
Zo clichéquote:Op zaterdag 10 september 2005 15:58 schreef freiss het volgende:terug van voetbal, paar negers hadden uit onze kleedkamer dingen gejat
Ken je de daders en wat hebben ze allemaal gejat ?quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:58 schreef freiss het volgende:terug van voetbal, paar negers hadden uit onze kleedkamer dingen gejat
Nee, ik ken ze niet, maar het waren negers van een ander team. Ze hadden scootersleutels, diverse mobieltjes, geld en kleren gejatquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:43 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ken je de daders en wat hebben ze allemaal gejat ?
Het blijft gewoon kut..quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:50 schreef freiss het volgende:
[..]
Nee, ik ken ze niet, maar het waren negers van een ander team. Ze hadden scootersleutels, diverse mobieltjes, geld en kleren gejatNiets van mij gelukkig.
Tori Amos - I don't like mondays.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:10 schreef the_legend_killer het volgende:
van wie is dat lied ?
quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:05 schreef the_legend_killer het volgende:
hey boeman !
Ken ik helaas niet.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:14 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Tori Amos - I don't like mondays..
Ik doe drom ook geen athletiekquote:
is dat geen cover van eeeh iemand?quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:14 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Tori Amos - I don't like mondays..
Ze zouden hem moeten vierendelen, zulks een vuig stuk knol!quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:36 schreef Bupatih het volgende:
heyyyyyy
heb ik hier wat gemist?
Ik was naar de manege. ik zat Ranger te wassen begon hij opeens te poepen op mijn schoenen![]()
Hey Brechtje.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:36 schreef Bupatih het volgende:
heyyyyyy
heb ik hier wat gemist?
Ik was naar de manege. ik zat Ranger te wassen begon hij opeens te poepen op mijn schoenen![]()
Wil je mijn shotgun lenen ?quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:36 schreef Bupatih het volgende:
heyyyyyy
heb ik hier wat gemist?
quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:36 schreef Renesite het volgende:
hoi
Dat is zieligquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:39 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Wil je mijn shotgun lenen ?
Ik sta in de OPquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:43 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
![]()
Ga eens weg spemmerd je verziekt het topic
Doe is ff normaal ofzoquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:39 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Wil je mijn shotgun lenen ?
Ze zit altijd vast in haar hokquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Doe is ff normaal ofzo
Ranger is hartstikke lief, heeft nog nooit iemand kwaad gedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |