Kan best ik heb hem niet gemaaktquote:
Chrisje !quote:
iedereen is in een blije buiquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:03 schreef brainster het volgende:
Goedemorgen mensen
Ben jij in een blije bui Saaw?
jupquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:03 schreef brainster het volgende:
Goedemorgen mensen
Ben jij in een blije bui Saaw?
Jij hebt echt niks beters te doen dan de kont vriend van jaguar uit te hangen he.quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:02 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Je kan niet eens normaal topics openen
quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:04 schreef saaw het volgende:
[..]
jup
weet alleen niet helemaal waarom want het is verdomd vroeg en ik heb maar 2 uur geslapen
maar vanavond naar eensuperleuk feestje
quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:04 schreef saaw het volgende:
[..]
jup
weet alleen niet helemaal waarom want het is verdomd vroeg en ik heb maar 2 uur geslapen
maar vanavond naar eensuperleuk feestje
Doe normaalquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:05 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Jij hebt echt niks beters te doen dan de kont vriend van jaguar uit te hangen he.
Hoeveel heeft die kneus je betaald![]()
Waar was je gisteravond man ?quote:
En jij ook !quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:02 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Je kan niet eens normaal topics openen
Deed ze het live op fok dan?quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:06 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Waar was je gisteravond man ?![]()
Dead Doll zat aan de pillen![]()
Nee op msnquote:
allebeiquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:06 schreef brainster het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan? Uitgeweest, hele nacht films gekeken? ()
Maar dan gaan ze gewoon doorquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja en ik heb tegen jou gezegd "negeer die shit" gewoon.
Dus, voortaan doen.
Heb jij nou al klysma's ?quote:
jungle book, trainspotter, roadtrip en once upon a time in mexicoquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:11 schreef brainster het volgende:
[..]
Ook leuk
Welke films hebt je gezien?
quote:
Dat was dus eenhele lange nachtquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:13 schreef saaw het volgende:
[..]
jungle book, trainspotter, roadtrip en once upon a time in mexico
oow die heb ik niet in mijn assoirtemmentquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:16 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dit is een klysma
http://www.deaardbol.nl/C.html Dat is om je kont mee schoon te spuiten en te reinigen .
ik: the pacifier, roadtrip, american history x en flodder.quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:13 schreef saaw het volgende:
[..]
jungle book, trainspotter, roadtrip en once upon a time in mexico
quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:18 schreef Meki het volgende:
[..]
oow die heb ik niet in mijn assoirtemment
Heb je de trend gemist ofzo?quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:18 schreef Meki het volgende:
[..]
oow die heb ik niet in mijn assoirtemment
american history x heb ik zoo vaak gezienquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:19 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ik: the pacifier, roadtrip, american history x en flodder.
Bij die film lig ik altijd in een deuk.quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:20 schreef Chriz2k het volgende:
Ik heb trouwens gister Der Untergang voor de 3e keer gekeken.
is wel goed geschreven togquote:
En zo niet wou je zeggen?quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:12 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Maar dan gaan ze gewoon door![]()
oowquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:19 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Heb je de trend gemist ofzo?
Iedere zelf respecterende winkel verkoopt klysma's
Patty brad is er ooit mee begonen en zinds dien doen alle bekende Nederlanders het .
Echt als je nog wil mee tellen moet je ze toch gaan verkopen![]()
quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:20 schreef saaw het volgende:
[..]
american history x heb ik zoo vaak gezien
met die stoepranderg ziek maar goeie film
Bij de Hema kan je ze ook al kopen.quote:
idd een zieke maar een ook zo'n goede filmquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:20 schreef saaw het volgende:
[..]
american history x heb ik zoo vaak gezien
met die stoepranderg ziek maar goeie film
Hie staat alle info over klysma'squote:Laxeermiddelen, rectaal gebruikte
Een goede manier om te laxeren is om een middel via een klysma (dat wil zeggen via de anus) in de einddarm te brengen. Deze klysma s zijn meestal samengesteld op basis van fysiologisch zout, waarin verschillende stoffen kunnen zijn opgelost. Eventueel gewoon kraanwater is ook prima als oplosmiddel, of anders glycerine.
Helemaal mee eens, Maikel.quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:19 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Heb je de trend gemist ofzo?
Iedere zelf respecterende winkel verkoopt klysma's
Patty brad is er ooit mee begonen en zinds dien doen alle bekende Nederlanders het .
Echt als je nog wil mee tellen moet je ze toch gaan verkopen![]()
mah ik mot da nie zeg ik dan.quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:28 schreef _ELMaikel_ het volgende:
En dan heel fok natuurlijk bij Meki die dingen kopen![]()
''Gouwe handol'' Zeggen ze dan in Den-Haag
quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:31 schreef RaymanNL het volgende:
die stomme hamster van ons die klom zojuist in een halfvol glas water![]()
Is hij nu dood?quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:31 schreef RaymanNL het volgende:
die stomme hamster van ons die klom zojuist in een halfvol glas water![]()
quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:38 schreef saaw het volgende:
@ Dead-Doll: die borsten uit je ava gingen net even precies tegelijk met de beat van het liedje dat ik luister![]()
oow ik ga erover nadenken om hem topper van de week in te plaatsenquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:26 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, Maikel.
Echt Meki, als je die shop van je draaiende wil houden, zou je toch beter echt eerst een aantal klysma's aan moeten schaffen.
Ik heb trouwens wel een nummer waar je ze kunt bestellen, voor een zachte vergoeding, en dan bedoel ik een érg zachte vergoeding.
Daarvoor moet je even bellen naar 077-366 29 11.
Succes!
wat doen ze met die ding danquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:32 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Meki ben je al aan het bellen ?
jahquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:44 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
je bent al aardig in de kerst sfeer heh![]()
wij (de C1000)verkopen al sinds maandag pepernoten en hebben in het magazijn al kerstkransjes liggenquote:
wij ook :")quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:55 schreef Meki het volgende:
wij verkopen nu ook Taaien
oow wij ookquote:Op zaterdag 10 september 2005 12:05 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
wij ook :")
we hebben al een sinterklaas stelling![]()
quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:27 schreef saaw het volgende:
trouwens
over 26 uur en 36 minuten allemaal even bidden plz
f1 race in spa francorchamps, kimi moet winnen
Doeiquote:
Helaas.quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:43 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
niet alles moet dood, dead doll![]()
Is een soort van cosmetiaquote:
Ja echt he .quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:50 schreef Imberr het volgende:
de buren maken pannenkoeken met appelstukjes erin zo te ruiken![]()
jammer dat ik niks krijg![]()
![]()
wel een dooie boel hier in de sc trouwens
Vertel esquote:Op zaterdag 10 september 2005 13:54 schreef Maikuuul het volgende:
Lolleromfg ik ben er ook weerzeg ehm mensen, wat is een proggie om lieve meisjes op te nemen via de cam als je met msn cammed dan zeg maar ?
Dit heeft niks met Jaguarized te maken hoor.quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:05 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Jij hebt echt niks beters te doen dan de kont vriend van jaguar uit te hangen he.
Hoeveel heeft die kneus je betaald![]()
Over wat ? ze heeft niks gedaan hoor via de camquote:
Camtasia! Geweldig programma!quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:54 schreef Maikuuul het volgende:
Lolleromfg ik ben er ook weerzeg ehm mensen, wat is een proggie om lieve meisjes op te nemen via de cam als je met msn cammed dan zeg maar ?
Wies dat meisje in je avater ?quote:
Kristin Davis, duhquote:Op zaterdag 10 september 2005 14:19 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wies dat meisje in je avater ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |