Kan best ik heb hem niet gemaaktquote:
Chrisje !quote:
iedereen is in een blije buiquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:03 schreef brainster het volgende:
Goedemorgen mensen
Ben jij in een blije bui Saaw?
jupquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:03 schreef brainster het volgende:
Goedemorgen mensen
Ben jij in een blije bui Saaw?
Jij hebt echt niks beters te doen dan de kont vriend van jaguar uit te hangen he.quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:02 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Je kan niet eens normaal topics openen
quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:04 schreef saaw het volgende:
[..]
jup
weet alleen niet helemaal waarom want het is verdomd vroeg en ik heb maar 2 uur geslapen
maar vanavond naar eensuperleuk feestje
quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:04 schreef saaw het volgende:
[..]
jup
weet alleen niet helemaal waarom want het is verdomd vroeg en ik heb maar 2 uur geslapen
maar vanavond naar eensuperleuk feestje
Doe normaalquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:05 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Jij hebt echt niks beters te doen dan de kont vriend van jaguar uit te hangen he.
Hoeveel heeft die kneus je betaald![]()
Waar was je gisteravond man ?quote:
En jij ook !quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:02 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Je kan niet eens normaal topics openen
Deed ze het live op fok dan?quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:06 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Waar was je gisteravond man ?![]()
Dead Doll zat aan de pillen![]()
Nee op msnquote:
allebeiquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:06 schreef brainster het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan? Uitgeweest, hele nacht films gekeken? ()
Maar dan gaan ze gewoon doorquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja en ik heb tegen jou gezegd "negeer die shit" gewoon.
Dus, voortaan doen.
Heb jij nou al klysma's ?quote:
jungle book, trainspotter, roadtrip en once upon a time in mexicoquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:11 schreef brainster het volgende:
[..]
Ook leuk
Welke films hebt je gezien?
quote:
Dat was dus eenhele lange nachtquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:13 schreef saaw het volgende:
[..]
jungle book, trainspotter, roadtrip en once upon a time in mexico
oow die heb ik niet in mijn assoirtemmentquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:16 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dit is een klysma
http://www.deaardbol.nl/C.html Dat is om je kont mee schoon te spuiten en te reinigen .
ik: the pacifier, roadtrip, american history x en flodder.quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:13 schreef saaw het volgende:
[..]
jungle book, trainspotter, roadtrip en once upon a time in mexico
quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:18 schreef Meki het volgende:
[..]
oow die heb ik niet in mijn assoirtemment
Heb je de trend gemist ofzo?quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:18 schreef Meki het volgende:
[..]
oow die heb ik niet in mijn assoirtemment
american history x heb ik zoo vaak gezienquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:19 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ik: the pacifier, roadtrip, american history x en flodder.
Bij die film lig ik altijd in een deuk.quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:20 schreef Chriz2k het volgende:
Ik heb trouwens gister Der Untergang voor de 3e keer gekeken.
is wel goed geschreven togquote:
En zo niet wou je zeggen?quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:12 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Maar dan gaan ze gewoon door![]()
oowquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:19 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Heb je de trend gemist ofzo?
Iedere zelf respecterende winkel verkoopt klysma's
Patty brad is er ooit mee begonen en zinds dien doen alle bekende Nederlanders het .
Echt als je nog wil mee tellen moet je ze toch gaan verkopen![]()
quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:20 schreef saaw het volgende:
[..]
american history x heb ik zoo vaak gezien
met die stoepranderg ziek maar goeie film
Bij de Hema kan je ze ook al kopen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |