Was maar een garpjequote:Op zaterdag 10 september 2005 17:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Doe is ff normaal ofzo
Ranger is hartstikke lief, heeft nog nooit iemand kwaad gedaan
frikandelquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:24 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Was maar een garpje
Ik pestte mijn oudere nicht ook altijd met haar paard.
Dat ze er een frikandel van maken ofzo
ja, en van jou wil ik wel een broodje stoof willen maken.quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:24 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Was maar een garpje
Nogmaals ga eens weg spemmerd je verziekt de boelquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
ja, en van jou wil ik wel een broodje stoof willen maken.
Nogmaals ik sta in de OPquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:50 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nogmaals ga eens weg spemmerd je verziekt de boel
Was je ook echt van plan de frikandel van het paard op te eten?quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:24 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Was maar een garpje
quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:57 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
you wish !
Nee Gabry die frikandel mag jij hebben
Welk boek?quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:58 schreef Imberr het volgende:
hoii
net paar uur zitten lezen in een heel mooi boekmaar ben pas op de helft
Echt veel meisjes lezen boeken..quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:58 schreef Imberr het volgende:
hoii
net paar uur zitten lezen in een heel mooi boekmaar ben pas op de helft
Ik lees heel soms, als ik echt zo'n moment heb, een boek in een keer uit.quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:00 schreef Gabry het volgende:
[..]
Echt veel meisjes lezen boeken..
Ik snap echt niet waarom![]()
Ga gamen en muziek downloaden ofzo![]()
quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:00 schreef Gabry het volgende:
[..]
Echt veel meisjes lezen boeken..
Ik snap echt niet waarom![]()
Ga gamen en muziek downloaden ofzo![]()
dvd > boekquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:01 schreef Imberr het volgende:
[..]
Springvloed van Annie Garrett
originele titel is After you
@Gabry: boeken zijn mooi
Hmmm, niet bekend bij mijnquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:01 schreef Imberr het volgende:
[..]
Er staat niet veel in, maar ze gebruiken teveel woorden om het te zeggenquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:08 schreef the_legend_killer het volgende:
ik haat boeken
Daar staat teveel in
whahah!!quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:08 schreef the_legend_killer het volgende:
ik haat boeken
Daar staat teveel in
Valt tegenquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:09 schreef Imberr het volgende:
[..]
whahah!!![]()
hoezo droog![]()
t boek dat ik nu dus aan t lezen ben heeft uuhm.. 239 pagina'sben nu precies op de helft
best weinig dan.quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:09 schreef Imberr het volgende:
[..]
whahah!!![]()
hoezo droog![]()
t boek dat ik nu dus aan t lezen ben heeft uuhm.. 239 pagina'sben nu precies op de helft
Op bladzijde 119,5?quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:09 schreef Imberr het volgende:
[..]
whahah!!![]()
hoezo droog![]()
Ik heb ooit een boek van 1529 bladzijde gelezen dan piep je wel andersquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:09 schreef Imberr het volgende:
[..]
whahah!!![]()
hoezo droog![]()
yupquote:
ja, normaal lees ik dikkere boeken maar deze leek me wel leukquote:
Ontdekking van de Hemel van Harry Mulisch was ook behoorlijk lan gja, kwam op 1000 pagina's uitquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:12 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb ooit een boek van 1529 bladzijde gelezen dan piep je wel anders
NOOIT MEER ZEG IK JE !
Ik dat dikke LOTR boek.quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:14 schreef freiss het volgende:
[..]
Ontdekking van de Hemel van Harry Mulisch was ook behoorlijk lan gja, kwam op 1000 pagina's uit![]()
is die verfilmd? dan ga ik die wel een keer kijkenquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:01 schreef Imberr het volgende:
[..]
Je kan beter met mij in Utrecht ff lol maken ipv je ogen verprutsen in het 'saaie?' weekendquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:13 schreef Imberr het volgende:
[..]
yupik zoek altijd de helft en lees tot daar, neem dan ff een pauze indien nodig en dan lees ik weer verder
stomme tic van me
![]()
[..]
ja, normaal lees ik dikkere boeken maar deze leek me wel leuken had iets nodig om snel uit te lezen voor t weekend
Mijn moeder leest altijd na een kwart van het boek het einde, zodat ze rustig verder kan lezen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:13 schreef Imberr het volgende:
[..]
yupik zoek altijd de helft en lees tot daar, neem dan ff een pauze indien nodig en dan lees ik weer verder
stomme tic van me
![]()
Ik zoek altijd de 2e pagina en lees tot daarquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:13 schreef Imberr het volgende:
[..]
stomme tic van me
![]()
ik heb boeken nodigquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:15 schreef Gabry het volgende:
[..]
Je kan beter met mij in Utrecht ff lol maken ipv je ogen verprutsen in het 'saaie?' weekend![]()
Ik ook, en soms lees ik daarna nog het laatste of 1 na laatste hoofdstukquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:17 schreef the_legend_killer het volgende:
Als ik een boek moet lezen dan lees ik de samenvatting op internet
ik ook hoor.. t eerste wat ik deed toen ik pauze nam van dat boek was naar fok gaanquote:
quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:22 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik ook hoor.. t eerste wat ik deed toen ik pauze nam van dat boek was naar fok gaan![]()
maar ik moet gaan.. dalijk naar de griek![]()
tot vanavond![]()
![]()
Eet smakelijk !quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:22 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik ook hoor.. t eerste wat ik deed toen ik pauze nam van dat boek was naar fok gaan![]()
maar ik moet gaan.. dalijk naar de griek![]()
tot vanavond![]()
![]()
Bah. Wat zouden mensen nou anders moeten doen dan fokken op een zaterdagavond?quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:20 schreef the_legend_killer het volgende:
idd bijna niks hier
neucken , ben alleen mijn vriendin kwijtquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:45 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Bah. Wat zouden mensen nou anders moeten doen dan fokken op een zaterdagavond?
![]()
Dan huur of koop je toch een nieuwe?quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:47 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
neucken , ben alleen mijn vriendin kwijt
Ff bij de lokale disco langs een lekker bR33z4h zL3tTjUhH halenquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:47 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
neucken , ben alleen mijn vriendin kwijt
Ik ben aan het wachten dat zo'n meisje waar ik op wacht online komtquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:57 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Dan huur of koop je toch een nieuwe?
iedereen?quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:04 schreef -Trinity- het volgende:
Wat doet iedereen met elkaars avatars?
Ik weet hoe je je voelt...Ik heb nu ook maar 1 van mijn bitches online.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:07 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ben aan het wachten dat zo'n meisje waar ik op wacht online komt
ja er zijn meerdere.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:09 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik weet hoe je je voelt...Ik heb nu ook maar 1 van mijn bitches online.
Nee, jij.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:17 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ga je nu alweer weg dan?
Groetjes,
veldmuis
Ik blijf hier nog de hele avond ben ik bangquote:
Oh, okay...quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:18 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik blijf hier nog de hele avond ben ik bangHad liever uitgegaan, maar ach..
Groetjes,
-Mo-
Met een strik er omheen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:30 schreef the_legend_killer het volgende:
Alle Nederlanders terug naar Afrika !
Probeer es wat new material.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:30 schreef Xenwolfie het volgende:
HALLO! HIER BEN IK WEER EENS!
[afbeelding]
?
Sorry, ik ben vegetariër.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:32 schreef Xenwolfie het volgende:
[afbeelding]
Met een lekkere gehaktbal in het midden.
Dat is zóóó voor matige biermensen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:33 schreef Gizmore het volgende:
Leuk, alles veranderen in de gegevens van een andere user
Moet jij zeggenquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:34 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Dat is zóóó voor matige biermensen.![]()
quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:33 schreef the_legend_killer het volgende:
ga weg met die vieze plaatjes !
Die heeft ie helemaal nietquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:37 schreef -Trinity- het volgende:
-Mo-, wat doe je met mijn ondertitel?
Hey dWc...FUCK LVO!quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:38 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Die heeft ie helemaal nietHoi, ik ben dwc
Ik geloofde je bijnaquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:38 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Die heeft ie helemaal nietHoi, ik ben dwc
quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:37 schreef -Trinity- het volgende:
Trinity, wat doe je met mijn ondertitel?
Stop die sigaar maar lekker in je ....quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:41 schreef Xenwolfie het volgende:
En niet roken. Uit die sigaar!
Wel lief zijn hequote:Op zaterdag 10 september 2005 21:42 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Stop die sigaar maar lekker in je ....![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |