Geloof ik meteen. Iedereen geilde ook wel op Tara.... en daar houdt Chantal niet zo van.quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:29 schreef Peter6000 het volgende:
Chantal wist al erg veel van de vorige 4 BB`s in Nederland, maar nu blijkt dat ze ook Engeland volgde. Goed voorbereid dus.
Inmiddels laat ze zich negatief uit over Tara (van een vorige editie), maar ook wel zelfspot: ik denk dat menig beeldbuis al is geknapt (over haar eigen verschijning).
bij mij sprong hij ook op 11 stemmen van 1175 stemmenquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:31 schreef b0ng het volgende:
ff offtopic:
klopt dat talpa stem gedoe wel?
fok bb log 1.175 STEMMEN en als ik op stem druk heeft fok opeens 11 stemmen?
Loopt technisch iets niet helemaal lekker op de website van Talpa, maar die 1175 klopt welquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:31 schreef b0ng het volgende:
ff offtopic:
klopt dat talpa stem gedoe wel?
fok bb log 1.175 STEMMEN en als ik op stem druk heeft fok opeens 11 stemmen?
grrrrr...quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:32 schreef scanman01 het volgende:
Maar van poseren is geen sprake
[afbeelding]
Dat doe je alquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:46 schreef Peter6000 het volgende:
Stream 3 Roel en Dido
Ik kan hier uren naar kijken
geef Roel een joint en het psychologisch gelul wordt nog veel mooierquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:46 schreef Peter6000 het volgende:
Stream 3 Roel en Dido
Ik kan hier uren naar kijken
Roel is koel.quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:48 schreef jalla het volgende:
wat roel zegt snijd wel beetje houdt hoor!
(verbaas me hier enorm)
quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:52 schreef Jane het volgende:
Ralph draagt Menno. Toch wel een lief gezicht hoor.
Heee die had ik ook, een seconde later danquote:
Maar dat wil Dido ook juist graag joh.quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:58 schreef KonnieKipke het volgende:
Dat kan erg verwarrend zijn voor kerels..
Ik heb ook een redelijk neutrale opstelling ten opzicht van Tanja, maar hier kan ze idd niets goeds meer doen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:57 schreef Jane het volgende:
Ik zit hier tussen de Tanja-haters, maar ik wil toch wel zeggen dat ik het tof vind dat ze Menno en Ingrid net moed in zat te spreken m.b.t. hun opdracht.
Ben zelf ook geen fan van Tanja, maar ik vind het gezeik over haar hier wel te vaak te ver gaan.
Wegrennen kan ze toch niet, dus tja.. worm nietquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:01 schreef Jane het volgende:
Menno zit aan Ingrids tiet en krijgt daarvoor een (best wel harde) klap.
Ik ben het volkomen met je eens!quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:57 schreef Jane het volgende:
Ben zelf ook geen fan van Tanja, maar ik vind het gezeik over haar hier wel te vaak te ver gaan.
quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:02 schreef Falco het volgende:
Dido en Roel zitten heerlijk te praten!
Kan toch? Moet zeggen dat ze het echt goed hebben gedaan! Bij sommige zie je het al 1000 meter op afstand.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:01 schreef scanman01 het volgende:
Tanja gelooft niet dat Ingrid's tieten nep zijn: "Ze zien er niet nep uit"
Dan voelt ze toch even?quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:03 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
Kan toch? Moet zeggen dat ze het echt goed hebben gedaan! Bij sommige zie je het al 1000 meter op afstand.
Zoals Menno net deed dus.quote:
Ze zegt toch ook dat het er niet echt uitZIET!quote:
Als Ingrid op haar rug ligt blijven ze excat dezelfde vormquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:03 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
Kan toch? Moet zeggen dat ze het echt goed hebben gedaan! Bij sommige zie je het al 1000 meter op afstand.
quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:05 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Tanja leert lezen.... "pee....pur.... m...m...munt............. pepermunt!!!!
Das waarquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als Ingrid op haar rug ligt blijven ze excat dezelfde vorm
Hey, it's all about evidence... je moet de proef op de som nemen met zoiets... "irrefutable evidence"quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:05 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
Ze zegt toch ook dat het er niet echt uitZIET!
en... we heten niet allemaal ScienceFriction he
Oh, dan gaat hij nu pas echt naar een jointje verlangen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:08 schreef jalla het volgende:
dit was het voor roel, dido begint over haarzelf
Die shot van Lieske lijkt wel een scene uit GTST... "prachtige cameravoering..."quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:09 schreef scanman01 het volgende:
Lieske zegt dat het aan de ene kant wel moeilijk is dat je leuk met mensen praat in het huis en dat je diegene later misschien gaat nomineren.
[afbeelding]
Chantalquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:12 schreef Jane het volgende:
Lieske had op Joost gestemd. Wisten we dat al?
Preciesquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:13 schreef srblackbird het volgende:
Lieske ziet er zo mooi uit in de close-up
echt waar?, is dat onder invloed roel gebeurt (die joost bepaald niet ziet zitten), of ook zelf ?quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:12 schreef Jane het volgende:
Maar ze zou niet nog eens op hem stemmen. Ze vind hem nu een schat.
Ik denk überhaupt dat Joost veel minder stemmen gaat krijgen.
Ja, wisten we al.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:12 schreef Jane het volgende:
Maar ze zou niet nog eens op hem stemmen. Ze vind hem nu een schat.
Ik denk überhaupt dat Joost veel minder stemmen gaat krijgen.
Mss werd het té boeiend met Roel en Dido en willen ze een stukje bewaren voor de uitzending? Maar balen is het zeker!quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:15 schreef Peter6000 het volgende:
Nu op stream 3: een spelletje, en gefluit op de achtergrond![]()
![]()
Volgens mij had ze dat gewoon zelf bedacht. Roel is niet ter sprake gekomen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:14 schreef jalla het volgende:
[..]
echt waar?, is dat onder invloed roel gebeurt (die joost bepaald niet ziet zitten), of ook zelf ?
Erg boeiend gesprek. Ik ben alleen benieuwd of Dido het meent. Ze hopt nu van Joost naar Roel en bij beide haakt ze in op de desbetreffende interessegebieden.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:12 schreef Peter6000 het volgende:
Dido heeft een complete theorie over het hiernamaals.
Ze wil het niet zeggen, omdat ze bang is dat Roel het in een paar woorden onderuit kan halen.
Roel vindt het positief dat ze er in ieder geval over nadenkt.
Roel denk veel na, is vaak afwezig, bijvoorbeeld bij een spel, dat er met een dobbelsteen gegooid moet worden, en hij in gedachten elders is
Dido gelooft in leven na de dood, en dat je op aarde bent om wat te leren/ eigenschappen aan het bijschafen bent, en als je dat goed gedaan hebt krijg je er wat leuks voor terug. Als Dido wat ergs gebeurd, kijkt ze wat ze ervan kan leren.\
Roel vindt het ying, yang achtig.
Dido trekt negatieve dingen in het positieve, rationeel en tegen het gevoel in. Dan is snel door een crisis heen.
Godverdomme, stream schakelt over![]()
![]()
![]()
![]()
Foto op de Talpa site vind ik niet echt mooi...quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:15 schreef jalla het volgende:
lieske is erg mooi, vooral die model foto die op talpa site staat, beetje bridget type maar dan beter
Dat was me ook al opgevallen. Wat me ook opviel was dat als je huilt dat ze dan een heeeel stuk minder mooi wordtquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:15 schreef jalla het volgende:
lieske is erg mooi, vooral die model foto die op talpa site staat, beetje bridget type maar dan beter
Nee, ik ook niet. Ik geloof eigenlijk ook niet dat iemand hem eruit wil. Hij laat iedereen toch wel lachen en niemand ziet hem op dit moment als bedreiging. Denk dat ze allemaal wel iemand hebben die ze mínder mogen, iig.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:15 schreef TRiXeS het volgende:
Ik heb btw bij het nominatiespel helemaal niemand op Joost laten stemmen. Ik zou niet weten wie nou Joost eruit wil
jawel, ben weg van die foto:)quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:16 schreef srblackbird het volgende:
[..]
Foto op de Talpa site vind ik niet echt mooi...
uuuh dat kloptquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:17 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
Dat was me ook al opgevallen. Wat me ook opviel was dat als je huilt dat ze dan een heeeel stuk minder mooi wordt
Mijn indruk is dat ze oprecht is, en zich goed in mensen weet te verdiepen/ verplaatsen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:16 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Erg boeiend gesprek. Ik ben alleen benieuwd of Dido het meent. Ze hopt nu van Joost naar Roel en bij beide haakt ze in op de desbetreffende interessegebieden.
Wat zal ze dan lelijk zijn tijdens haar eerste anale ervaringenquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:17 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
Dat was me ook al opgevallen. Wat me ook opviel was dat als je huilt dat ze dan een heeeel stuk minder mooi wordt
quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:17 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
zeg maar gewoon lelijk hoorquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:17 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
Ja, lekkere benen van Chantalquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:17 schreef scanman01 het volgende:
She's got legs...... and she knows how to use them...
[afbeelding]
Als ik erin had gezeten, maakte hij een grote kans op een nominatie.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:15 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
Ja, wisten we al.
Ik heb btw bij het nominatiespel helemaal niemand op Joost laten stemmen. Ik zou niet weten wie nou Joost eruit wil
quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:18 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Wat zal ze dan lelijk zijn tijdens haar eerste anale ervaringen![]()
quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:12 schreef Peter6000 het volgende:
Roel vindt het ying, yang achtig.
Laten we hopen dat ze die bij BB laten zienquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:18 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Wat zal ze dan lelijk zijn tijdens haar eerste anale ervaringen![]()
nopequote:Op dinsdag 6 september 2005 22:20 schreef BBscanner het volgende:
Ben net thuis nog wat spannends gebeurt, ruzie, roddel of andere schokkende dingen!) sinds 1700 vanmiddag?
quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:04 schreef Stereotomy het volgende:
Ga, Roel, sta op en ga!!! Laat Dido achter!! Ze is het niet gewend dat een man het gesprek afbreekt, dus doen!
Joost heeft in het spel in totaal (alle spelers) 40 van de 624 nominaties gekregenquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:15 schreef TRiXeS het volgende:
Wat zou dat populaire tv zijn... en wat zal het filmpje ook uberpopulair zijn...quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:20 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
Laten we hopen dat ze die bij BB laten zien
Nou ja, we weten nog niet of ze misschien niet door een aantal mensen genomineerd gaat worden.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:19 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Milagro legde gisteren uit over hoe vrouwen alle vrouwen als competitie zien. Nu is Ingrid ook heel veel met mannen altijd, zij is ook niet een vrouw-vrouw. Ik vraag me af waarom zij dan niet gepiepeld word. Is dat dat omdat ze krachtiger/zekerder overkomt, of word ze niet gezien als een bedreiging?
Omdat de rest van de vrouwen véel meer met zichzelf bezig zijn. Aandacht trekken.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:19 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Milagro legde gisteren uit over hoe vrouwen alle vrouwen als competitie zien. Nu is Ingrid ook heel veel met mannen altijd, zij is ook niet een vrouw-vrouw. Ik vraag me af waarom zij dan niet gepiepeld word. Is dat dat omdat ze krachtiger/zekerder overkomt, of word ze niet gezien als een bedreiging?
Ingrid is maar met 1 man bezig, niet met alle mannen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:19 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Ze is niet zo rancuneus als jij, een goede eigenschap, zou je moeten waarderen dusquote:
Kom op Lieske... geef die Tanja een schop in de maag... zijn we daar ook weer van af...quote:
dankquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:25 schreef milagro het volgende:
[..]
Ingrid is maar met 1 man bezig, niet met alle mannen.
ZIj is ook een mannen-vrouw, maar richtte zich éérst op de vrouwen.
Dus precies zoals ik zei, dat je beter kan doen, wil je de bitches op je hand krijgen
welke man is dat evt volgens jouw (ik denk dus rob), maar zal wel menno ziin?quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:25 schreef milagro het volgende:
[..]
Ingrid is maar met 1 man bezig, niet met alle mannen.
ZIj is ook een mannen-vrouw, maar richtte zich éérst op de vrouwen.
Dus precies zoals ik zei, dat je beter kan doen, wil je de bitches op je hand krijgen
heb net ff aan de buik van mijn zwangere vriendin gevoelt maar alles zit er nogquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:25 schreef Blue Thunder het volgende:
Lieske: Je buikspieren zijn toch naar de zijkant geklapt??![]()
euh jah....
quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:27 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Kom op Lieske... geef die Tanja een schop in de maag... zijn we daar ook weer van af...
"Hierrrrrrrrr KUT Kanker Tanja.... "kick"...
Nekschot.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:27 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Kom op Lieske... geef die Tanja een schop in de maag... zijn we daar ook weer van af...
Ik vind dat helemaal niet zo raar. Wat moet ze dan? Ik vind dat juist weer erg volwassen van Lieske (en ook van Lieske ben ik geen fanquote:
Afleidingsoperatie na de fout van eerder vandaag?quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:27 schreef dalet het volgende:
"Winston, zender checken" ?!?!?!
lieskequote:Op dinsdag 6 september 2005 22:28 schreef scanman01 het volgende:
Tanja zegt dat ze wel over abortus heeft nagedacht, maar dat ze het nooit zou doen.
Lieske zegt dat ze ooit nooit abortus zou plegen. Als ze zwanger zou worden, dan heeft het zo moeten zijn, vindt ze.
Mijn man keek net om: "Joost weer, zeker?"quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:27 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Djiez, het is toch ongelofelijk dat ik zit te lachen om iemand die zijn vingers aan het bewegen is met een witte band om zn harses.
Echt een belachelijke reactie hoor.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:27 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Doe ik ook. Heb je mij al wel eens dingen als 'zeug' of wat dan ook zien roepen trouwens?quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:27 schreef milagro het volgende:
[..]
Ze is niet zo rancuneus als jij, een goede eigenschap, zou je moeten waarderen dus
[..]
Dat gevoel heb ik constant bij Joost: "Waarom lach in godsnaam?"quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:27 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Djiez, het is toch ongelofelijk dat ik zit te lachen om iemand die zijn vingers aan het bewegen is met een witte band om zn harses.
Lieske is natuurlijk ook het type die blijft hopen dat iedereen haar mag, ze wil dolgraag dat Tanja haar weer gaat mogen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:29 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik vind dat helemaal niet zo raar. Wat moet ze dan? Ik vind dat juist weer erg volwassen van Lieske (en ook van Lieske ben ik geen fan).
[..]
Ja vlak voor ze naar bed gingen vannacht vroeg ze of menno nog naar de wc moest en liet hem voor gaanquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:26 schreef scanman01 het volgende:
Heeft Tanja eigenlijk al wel eens interesse in iemand anders getoond?
Het blijft natuurlijk een spel en je moet de mensen zoveel mogelijk paaien... maar er zijn grenzen...quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:32 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Lieske is natuurlijk ook het type die blijft hopen dat iedereen haar mag, ze wil dolgraag dat Tanja haar weer gaat mogen.
Terwijl ze beter kan denken: bekijk jij het ff lekker.![]()
quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:33 schreef Pinball het volgende:
Ingrid die al duimend grappen maakt over Menno in een luier![]()
Het is ook netjes, maar ik ben dan denk ik toch iets meer rancuneus. Hoewel het in dat huis misschien wel zou meevallen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:29 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik vind dat helemaal niet zo raar. Wat moet ze dan? Ik vind dat juist weer erg volwassen van Lieske (en ook van Lieske ben ik geen fan).
Zooo'n belachelijke en respectloze reactiequote:Op dinsdag 6 september 2005 22:27 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
klopt, hoor, je kan dat ook voelen als je zo ver zwanger bent, je rechte buikspierhelften gaat dan wijken naar links en rechts, soms scheurt het zelfs in.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:25 schreef Blue Thunder het volgende:
Lieske: Je buikspieren zijn toch naar de zijkant geklapt??![]()
euh jah....
Net als haar oudersquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:32 schreef jalla het volgende:
wordt serieus nu, gesprek lieske/ chantal, (niet tanja?)
lieske: zou je kind houden als je weet dat gehandicapt wordt
chantal: twijfelt, vind het lastig
lieske weet het ook niet, heeft iig wel respect voor mensen die het kind wel nemen
quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:35 schreef milagro het volgende:
[..]
klopt, hoor, je kan dat ook voelen als je zo ver zwanger bent, je rechte buikspierhelften gaat dan wijken naar links en rechts, soms scheurt het zelfs in.
Maar zoooooooooo romantischquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:32 schreef TRiXeS het volgende:
Is het bij jullie al opgevallen dat die sokken + eieren er best wel dom uit zien?![]()
Je wilt dus dat Lieske Tanja in haar maag schopt, zodat haar kindje dood geboren wordt.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:27 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Zeker?quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:30 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Ingrid tegen Menno, dreigende met een flesje waarvan ze net heeft gelezen dat het absoluut niet met ogen in aanraking mag komen :
"He doe je ogen 's open, je wordt toch al blind"
Menno heeft een oogziekte waardoor hij zeker blind word.
ja, dit verhaal kwam bij mij ook wat vreemd /ingestudeerd over, maar zal wel langzaam paranoide aan het worden zijnquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:36 schreef pc-reactive het volgende:
Tanja en haar dromen, volgens mij loopt ze dit keihard uit haar zwangere duim te zuigen!
Rob heeft gisteren bij de sirene (van 12 uur eerste maandag van de maand) op het klokje in de jacuzi gekeken en ze kunnen nu de tijd daaraan afleiden.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:35 schreef jalla het volgende:
ze weten exact de tijd
menno half elf
zal wel ergens een klok zijn
Als het aan hem ligt gaat hij 9 uur lag iemand sjouwen. Net als bij dat fietsen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:37 schreef BBscanner het volgende:
Waarom moet Ralph eigenlijk altijd sjouwen???? Is hij oppersjouwer?
Ralph is stoer!!!quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:37 schreef BBscanner het volgende:
Ik had begrepen dat hij echt blind zou worden.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:38 schreef schatje het volgende:
[..]
Zeker?
Volgens mij heeft hij gezegd dat hij er op latere leeftijd blind van kan worden.
je moet er omheen draaienquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:39 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Overigens vind ik het grappig hoe Ingrid verteld dat ze moet plassen. Gewoon recht door zee.
Met Ralph ken je lekker....... uuh, nah gewaun, met Ralph ken je lekkerquote:
ze wast alleen haar duimquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:41 schreef KRIBBET het volgende:
Moet ze niet haar handjes wassen na het plassen![]()
![]()
In de weekopdracht staat toch dat ze het met ze allen moeten doen. Is er een kans dat BB de opdracht als mislukt ziet omdat slechts enkele zorg hebben gedragen voor de Ei-Bewoners!quote:
quote:
ja want als je moet kiezen tussen geld uitgeven aan sigaretten of aan de pil, dan kies je natuurlijk voor de sigaretten en dan ga je liggen rampetampeloerussen met een negertquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:41 schreef srblackbird het volgende:
Door de Minister is zitten wij nu met Tanja opgescheept
Hahaha, die zinnen maakt Ralph ook. Althans zinnen. Dat structureel woorden achter elkaar zetten.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:42 schreef milagro het volgende:
[..]
Met Ralph ken je lekker....... uuh, nah gewaun, met Ralph ken je lekker
quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:43 schreef milagro het volgende:
[..]
ja want als je moet kiezen tussen geld uitgeven aan sigaretten of aan de pil, dan kies je natuurlijk voor de sigaretten en dan ga je liggen rampetampeloerussen met een negert
Zong Joost direct na het omroepen.quote:
Ralph is een brandweahgosert, die moetuh mensuh uit brandenduh gebauwuh redduh, dus hij ken sjouwuh als gein andertquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:37 schreef BBscanner het volgende:
quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:46 schreef milagro het volgende:
[..]
Ralph is een brandweahgosert, die moetuh mensuh uit brandenduh gebauwuh redduh, dus hij ken sjouwuh als gein andert
dit maal in briefjes van 5, dat zijn er dan wel een stuk of duizend denk ik.......quote:
Dit was toch wel grappig maar weet niet Of lieske daar ook zo over denktquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:46 schreef Jojogirl het volgende:
Af en toe is Joost geniaal, maar meestal...
Hij heeft die 'grap' al ongeveer 5x gedaan, ook met Lieske erbij.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:47 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dit was toch wel grappig maar weet niet Of lieske daar ook zo over denkt![]()
Psies, ik zap af en toe naar de stream met Tanja; na 10 seconden heb ik het wel bekeken, ik lach liever om die idioten in de woonkamer.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:47 schreef scanman01 het volgende:
Jongens.... er is meer dan Tanja!! Misschien wil Tanja weliets over jullie leven weten
Ach, toch maar niet
Volgens Lieske zijn er dat "bijna duizend" dan denk ikquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:47 schreef J-net het volgende:
[..]
dit maal in briefjes van 5, dat zijn er dan wel een stuk of duizend denk ik.......![]()
dat is heeeeeeeeel veel voor een student hoor![]()
Ja hij moet het echt alleen van zijn spierkracht hebben......quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:46 schreef milagro het volgende:
[..]
Ralph is een brandweahgosert, die moetuh mensuh uit brandenduh gebauwuh redduh, dus hij ken sjouwuh als gein andert
29equote:Op dinsdag 6 september 2005 22:50 schreef scanman01 het volgende:
Is dit nou de 30e keer dat Tanja het vertelt?
Hou daar nou eens mee op!quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:46 schreef milagro het volgende:
[..]
Oh dan valt mijn kijk gedrag hier nog heel erg meequote:Op dinsdag 6 september 2005 22:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij heeft die 'grap' al ongeveer 5x gedaan, ook met Lieske erbij.
Mijn Wodkaplus ook!quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:50 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Hou daar nou eens mee op!![]()
Er zit telkens ijsthee tegen m'n beeldscherm jah!
ja idd ik wist de quote van haar niet meer precies, maar ik wist ongeveer waar de klepel hing....quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:49 schreef Pinball het volgende:
[..]
Volgens Lieske zijn er dat "bijna duizend" dan denk ik
Ik heb bewondering voor Chantal dat ze het maar aan blijft horen, wat een geduld heeft die met haar, na haar verhaal vind ik het nog meer een domme doosquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:50 schreef scanman01 het volgende:
Is dit nou de 30e keer dat Tanja het vertelt?
Had je naar de uitzending moeten kijken....was echt weer spannend...hoop echt voor Joost dat ie het red!quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:50 schreef jalla het volgende:
wat is dat met die 5k en joost, is het al uitgekomen?, heb dat dan gemist?!
Ik vraag me wel af wat Rob vond van dat stukje curcus met dat benen afzagen en dan zijn kunstbenen op het eind. Volgens mij kon hij het niet echt waarderen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:51 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Oh dan valt mijn kijk gedrag hier nog heel erg meeHad het nog niet eerder gehoord
![]()
Denk dat van de bewoners alleen Joost dat kan zeggen zonder dat Lieske er iets achter zoekt![]()
Ik had hem ook nog niet gehoord... terwijl ik redelijk verslaafd bentquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:51 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Oh dan valt mijn kijk gedrag hier nog heel erg meeHad het nog niet eerder gehoord
![]()
ok thx, het zal ook allemaal wel met die opdrachttenquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:52 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Had jet naar de uitzending moeten kijken....was echt weer spannend...hoop echt voor Joost dat ie het red!![]()
Denk dat ze bang zijn dat ze nog half slaap dronken een voet op de vloer zettenquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:51 schreef Jane het volgende:
Wat zitten ze toch moeilijk te doen over dat slapen met die eieren? Die sokken mochten toch uit?
Ach iedereen legt toch een paar van zijn problemen op tafel. Zij heeft er alleen zo veel dat ze in 100 dagen nog geen 10% kwijt kan.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:51 schreef BorTheWolf het volgende:
Beste Tanja heb je ook een ander onderwerp dan je eigen persoontje ?
ik heb de uitzending niet kunnen zien! Snel breng me op de hoogte!quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:52 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Had jet naar de uitzending moeten kijken....was echt weer spannend...hoop echt voor Joost dat ie het red!![]()
En gelukt dan, ik moest lachenquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:52 schreef J-net het volgende:
maar t was grappig bedoeld.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |