Heee die had ik ook, een seconde later danquote:
Maar dat wil Dido ook juist graag joh.quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:58 schreef KonnieKipke het volgende:
Dat kan erg verwarrend zijn voor kerels..
Ik heb ook een redelijk neutrale opstelling ten opzicht van Tanja, maar hier kan ze idd niets goeds meer doen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:57 schreef Jane het volgende:
Ik zit hier tussen de Tanja-haters, maar ik wil toch wel zeggen dat ik het tof vind dat ze Menno en Ingrid net moed in zat te spreken m.b.t. hun opdracht.
Ben zelf ook geen fan van Tanja, maar ik vind het gezeik over haar hier wel te vaak te ver gaan.
Wegrennen kan ze toch niet, dus tja.. worm nietquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:01 schreef Jane het volgende:
Menno zit aan Ingrids tiet en krijgt daarvoor een (best wel harde) klap.
Ik ben het volkomen met je eens!quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:57 schreef Jane het volgende:
Ben zelf ook geen fan van Tanja, maar ik vind het gezeik over haar hier wel te vaak te ver gaan.
quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:02 schreef Falco het volgende:
Dido en Roel zitten heerlijk te praten!
Kan toch? Moet zeggen dat ze het echt goed hebben gedaan! Bij sommige zie je het al 1000 meter op afstand.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:01 schreef scanman01 het volgende:
Tanja gelooft niet dat Ingrid's tieten nep zijn: "Ze zien er niet nep uit"
Dan voelt ze toch even?quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:03 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
Kan toch? Moet zeggen dat ze het echt goed hebben gedaan! Bij sommige zie je het al 1000 meter op afstand.
Zoals Menno net deed dus.quote:
Ze zegt toch ook dat het er niet echt uitZIET!quote:
Als Ingrid op haar rug ligt blijven ze excat dezelfde vormquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:03 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
Kan toch? Moet zeggen dat ze het echt goed hebben gedaan! Bij sommige zie je het al 1000 meter op afstand.
quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:05 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Tanja leert lezen.... "pee....pur.... m...m...munt............. pepermunt!!!!
Das waarquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als Ingrid op haar rug ligt blijven ze excat dezelfde vorm
Hey, it's all about evidence... je moet de proef op de som nemen met zoiets... "irrefutable evidence"quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:05 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
Ze zegt toch ook dat het er niet echt uitZIET!
en... we heten niet allemaal ScienceFriction he
Oh, dan gaat hij nu pas echt naar een jointje verlangen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:08 schreef jalla het volgende:
dit was het voor roel, dido begint over haarzelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |