Die shot van Lieske lijkt wel een scene uit GTST... "prachtige cameravoering..."quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:09 schreef scanman01 het volgende:
Lieske zegt dat het aan de ene kant wel moeilijk is dat je leuk met mensen praat in het huis en dat je diegene later misschien gaat nomineren.
[afbeelding]
Chantalquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:12 schreef Jane het volgende:
Lieske had op Joost gestemd. Wisten we dat al?
Preciesquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:13 schreef srblackbird het volgende:
Lieske ziet er zo mooi uit in de close-up
echt waar?, is dat onder invloed roel gebeurt (die joost bepaald niet ziet zitten), of ook zelf ?quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:12 schreef Jane het volgende:
Maar ze zou niet nog eens op hem stemmen. Ze vind hem nu een schat.
Ik denk überhaupt dat Joost veel minder stemmen gaat krijgen.
Ja, wisten we al.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:12 schreef Jane het volgende:
Maar ze zou niet nog eens op hem stemmen. Ze vind hem nu een schat.
Ik denk überhaupt dat Joost veel minder stemmen gaat krijgen.
Mss werd het té boeiend met Roel en Dido en willen ze een stukje bewaren voor de uitzending? Maar balen is het zeker!quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:15 schreef Peter6000 het volgende:
Nu op stream 3: een spelletje, en gefluit op de achtergrond![]()
![]()
Volgens mij had ze dat gewoon zelf bedacht. Roel is niet ter sprake gekomen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:14 schreef jalla het volgende:
[..]
echt waar?, is dat onder invloed roel gebeurt (die joost bepaald niet ziet zitten), of ook zelf ?
Erg boeiend gesprek. Ik ben alleen benieuwd of Dido het meent. Ze hopt nu van Joost naar Roel en bij beide haakt ze in op de desbetreffende interessegebieden.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:12 schreef Peter6000 het volgende:
Dido heeft een complete theorie over het hiernamaals.
Ze wil het niet zeggen, omdat ze bang is dat Roel het in een paar woorden onderuit kan halen.
Roel vindt het positief dat ze er in ieder geval over nadenkt.
Roel denk veel na, is vaak afwezig, bijvoorbeeld bij een spel, dat er met een dobbelsteen gegooid moet worden, en hij in gedachten elders is
Dido gelooft in leven na de dood, en dat je op aarde bent om wat te leren/ eigenschappen aan het bijschafen bent, en als je dat goed gedaan hebt krijg je er wat leuks voor terug. Als Dido wat ergs gebeurd, kijkt ze wat ze ervan kan leren.\
Roel vindt het ying, yang achtig.
Dido trekt negatieve dingen in het positieve, rationeel en tegen het gevoel in. Dan is snel door een crisis heen.
Godverdomme, stream schakelt over![]()
![]()
![]()
![]()
Foto op de Talpa site vind ik niet echt mooi...quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:15 schreef jalla het volgende:
lieske is erg mooi, vooral die model foto die op talpa site staat, beetje bridget type maar dan beter
Dat was me ook al opgevallen. Wat me ook opviel was dat als je huilt dat ze dan een heeeel stuk minder mooi wordtquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:15 schreef jalla het volgende:
lieske is erg mooi, vooral die model foto die op talpa site staat, beetje bridget type maar dan beter
Nee, ik ook niet. Ik geloof eigenlijk ook niet dat iemand hem eruit wil. Hij laat iedereen toch wel lachen en niemand ziet hem op dit moment als bedreiging. Denk dat ze allemaal wel iemand hebben die ze mínder mogen, iig.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:15 schreef TRiXeS het volgende:
Ik heb btw bij het nominatiespel helemaal niemand op Joost laten stemmen. Ik zou niet weten wie nou Joost eruit wil
jawel, ben weg van die foto:)quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:16 schreef srblackbird het volgende:
[..]
Foto op de Talpa site vind ik niet echt mooi...
uuuh dat kloptquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:17 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
Dat was me ook al opgevallen. Wat me ook opviel was dat als je huilt dat ze dan een heeeel stuk minder mooi wordt
Mijn indruk is dat ze oprecht is, en zich goed in mensen weet te verdiepen/ verplaatsen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:16 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Erg boeiend gesprek. Ik ben alleen benieuwd of Dido het meent. Ze hopt nu van Joost naar Roel en bij beide haakt ze in op de desbetreffende interessegebieden.
Wat zal ze dan lelijk zijn tijdens haar eerste anale ervaringenquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:17 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
Dat was me ook al opgevallen. Wat me ook opviel was dat als je huilt dat ze dan een heeeel stuk minder mooi wordt
quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:17 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
zeg maar gewoon lelijk hoorquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:17 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
Ja, lekkere benen van Chantalquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:17 schreef scanman01 het volgende:
She's got legs...... and she knows how to use them...
[afbeelding]
Als ik erin had gezeten, maakte hij een grote kans op een nominatie.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:15 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
Ja, wisten we al.
Ik heb btw bij het nominatiespel helemaal niemand op Joost laten stemmen. Ik zou niet weten wie nou Joost eruit wil
quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:18 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Wat zal ze dan lelijk zijn tijdens haar eerste anale ervaringen![]()
quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:12 schreef Peter6000 het volgende:
Roel vindt het ying, yang achtig.
Laten we hopen dat ze die bij BB laten zienquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:18 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Wat zal ze dan lelijk zijn tijdens haar eerste anale ervaringen![]()
nopequote:Op dinsdag 6 september 2005 22:20 schreef BBscanner het volgende:
Ben net thuis nog wat spannends gebeurt, ruzie, roddel of andere schokkende dingen!) sinds 1700 vanmiddag?
quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:04 schreef Stereotomy het volgende:
Ga, Roel, sta op en ga!!! Laat Dido achter!! Ze is het niet gewend dat een man het gesprek afbreekt, dus doen!
Joost heeft in het spel in totaal (alle spelers) 40 van de 624 nominaties gekregenquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:15 schreef TRiXeS het volgende:
Wat zou dat populaire tv zijn... en wat zal het filmpje ook uberpopulair zijn...quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:20 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
Laten we hopen dat ze die bij BB laten zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |