Nou ja, we weten nog niet of ze misschien niet door een aantal mensen genomineerd gaat worden.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:19 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Milagro legde gisteren uit over hoe vrouwen alle vrouwen als competitie zien. Nu is Ingrid ook heel veel met mannen altijd, zij is ook niet een vrouw-vrouw. Ik vraag me af waarom zij dan niet gepiepeld word. Is dat dat omdat ze krachtiger/zekerder overkomt, of word ze niet gezien als een bedreiging?
Omdat de rest van de vrouwen véel meer met zichzelf bezig zijn. Aandacht trekken.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:19 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Milagro legde gisteren uit over hoe vrouwen alle vrouwen als competitie zien. Nu is Ingrid ook heel veel met mannen altijd, zij is ook niet een vrouw-vrouw. Ik vraag me af waarom zij dan niet gepiepeld word. Is dat dat omdat ze krachtiger/zekerder overkomt, of word ze niet gezien als een bedreiging?
Ingrid is maar met 1 man bezig, niet met alle mannen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:19 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Ze is niet zo rancuneus als jij, een goede eigenschap, zou je moeten waarderen dusquote:
Kom op Lieske... geef die Tanja een schop in de maag... zijn we daar ook weer van af...quote:
dankquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:25 schreef milagro het volgende:
[..]
Ingrid is maar met 1 man bezig, niet met alle mannen.
ZIj is ook een mannen-vrouw, maar richtte zich éérst op de vrouwen.
Dus precies zoals ik zei, dat je beter kan doen, wil je de bitches op je hand krijgen
welke man is dat evt volgens jouw (ik denk dus rob), maar zal wel menno ziin?quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:25 schreef milagro het volgende:
[..]
Ingrid is maar met 1 man bezig, niet met alle mannen.
ZIj is ook een mannen-vrouw, maar richtte zich éérst op de vrouwen.
Dus precies zoals ik zei, dat je beter kan doen, wil je de bitches op je hand krijgen
heb net ff aan de buik van mijn zwangere vriendin gevoelt maar alles zit er nogquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:25 schreef Blue Thunder het volgende:
Lieske: Je buikspieren zijn toch naar de zijkant geklapt??![]()
euh jah....
quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:27 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Kom op Lieske... geef die Tanja een schop in de maag... zijn we daar ook weer van af...
"Hierrrrrrrrr KUT Kanker Tanja.... "kick"...
Nekschot.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:27 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Kom op Lieske... geef die Tanja een schop in de maag... zijn we daar ook weer van af...
Ik vind dat helemaal niet zo raar. Wat moet ze dan? Ik vind dat juist weer erg volwassen van Lieske (en ook van Lieske ben ik geen fanquote:
Afleidingsoperatie na de fout van eerder vandaag?quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:27 schreef dalet het volgende:
"Winston, zender checken" ?!?!?!
lieskequote:Op dinsdag 6 september 2005 22:28 schreef scanman01 het volgende:
Tanja zegt dat ze wel over abortus heeft nagedacht, maar dat ze het nooit zou doen.
Lieske zegt dat ze ooit nooit abortus zou plegen. Als ze zwanger zou worden, dan heeft het zo moeten zijn, vindt ze.
Mijn man keek net om: "Joost weer, zeker?"quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:27 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Djiez, het is toch ongelofelijk dat ik zit te lachen om iemand die zijn vingers aan het bewegen is met een witte band om zn harses.
Echt een belachelijke reactie hoor.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:27 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Doe ik ook. Heb je mij al wel eens dingen als 'zeug' of wat dan ook zien roepen trouwens?quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:27 schreef milagro het volgende:
[..]
Ze is niet zo rancuneus als jij, een goede eigenschap, zou je moeten waarderen dus
[..]
Dat gevoel heb ik constant bij Joost: "Waarom lach in godsnaam?"quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:27 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Djiez, het is toch ongelofelijk dat ik zit te lachen om iemand die zijn vingers aan het bewegen is met een witte band om zn harses.
Lieske is natuurlijk ook het type die blijft hopen dat iedereen haar mag, ze wil dolgraag dat Tanja haar weer gaat mogen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:29 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik vind dat helemaal niet zo raar. Wat moet ze dan? Ik vind dat juist weer erg volwassen van Lieske (en ook van Lieske ben ik geen fan).
[..]
Ja vlak voor ze naar bed gingen vannacht vroeg ze of menno nog naar de wc moest en liet hem voor gaanquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:26 schreef scanman01 het volgende:
Heeft Tanja eigenlijk al wel eens interesse in iemand anders getoond?
Het blijft natuurlijk een spel en je moet de mensen zoveel mogelijk paaien... maar er zijn grenzen...quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:32 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Lieske is natuurlijk ook het type die blijft hopen dat iedereen haar mag, ze wil dolgraag dat Tanja haar weer gaat mogen.
Terwijl ze beter kan denken: bekijk jij het ff lekker.![]()
quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:33 schreef Pinball het volgende:
Ingrid die al duimend grappen maakt over Menno in een luier![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |